“ ၾကက္တူေရြး၏ အတၳဳပၸတၱိ ”
ၾကက္တူေရြးတစ္ေကာင္၏အေၾကာင္း ေရွးလူတို႔ စာဖြဲ႕သြားခဲ့ၾကၿပီးၿပီ။ ၾကက္တူေရြးခမ်ာသည္ ပညာရွိႀကီးျဖစ္ခ်င္ေဇာျဖင့္ (သို႔တည္းမဟုတ္) ၾကက္တူေရြးကို ေမြးျမဴျပဳစုၾကသူမ်ားသည္ ၾကက္တူေရြးအား ပညာရွိႀကီးျဖစ္ေစခ်င္ေဇာျဖင့္ စာရြက္မ်ားကို ၀ါးမ်ိဳေစရင္း မႏိုင္ရင္ကာႏွင့္ စာ စားပိုးနင့္ကာ ေသဆံုးသြားရသည့္အေၾကာင္း ။
ၾကက္တူေရြး၏အျဖစ္သည္ ကရုဏာေဒါေသာျဖစ္ခ်င္စရာ။ ၾကက္တူေရြးကိုလား၊ သူ႔ကို ေမြးခဲ့ၾကသူမ်ားကိုလား။ ဘယ္လိုျဖစ္ေစ…ၾကက္တူေရြးကား ေသေလၿပီ။ သို႔ေသာ္ ၾကက္တူေရြး၏ ၀ိညာဥ္ႏွင့္ သူ႔ကို ေမြးျမဴခဲ့ၾကေသာ မဟာပညာေက်ာ္ႀကီးမ်ား၏ ၀ိညာဥ္ကား ရွင္သန္ က်န္ရစ္ဆဲ။
×××××××××××××××
ကၽြန္မသည္ တူမေလး မိုးအေၾကာင္း နားေထာင္ရင္းက စကားျဖတ္ၿပီး ေမးလိုက္သည္။
“ မိုးက ဘာလို႔ ရန္ကုန္ကို လိုက္လာတာလဲ၊ က်ဴရွင္ယူဖို႔ဆိုၿပီး မမေစာက ထည့္လိုက္တာလား ”
ညီမ သြယ္က ေခါင္းခါသည္။
“ မဟုတ္ပါဘူး၊ မမေစာက သိပ္မထည့္ခ်င္ပါဘူး။ မိုးမိုးက ေျပာမရဘူးေလ၊ ရန္ကုန္မွာ က်ဴရွင္လာေနမွ အမွတ္ေကာင္းေကာင္းနဲ႔ ေအာင္မယ္ထင္ေနတာ၊ အဲဒါ ဆရာမ ေဒၚႏြယ္ႏြယ္ခ်ိဳတို႔ အိမ္မွာေနၿပီး က်ဴရွင္ယူမလို႔တဲ့၊ ႏြယ္ႏြယ္ခ်ိဳကလည္း အနီးကပ္ သင္ေပးမွာဆိုၿပီး ေခၚလာတာပဲ၊ ခုေတာ့ ဆရာမ အိမ္မွာလည္း မေပ်ာ္ျပန္ဘူးတဲ့၊ သြယ္ ေခၚထားရေအာင္လည္း ေဒၚဆရာမက မထည့္ဘူး၊ သူ႔အိမ္မွာေနရင္ သူ႔စည္းကမ္းတဲ့၊ ခုေတာ့ တစ္ခ်ိန္လံုး စာပဲ က်က္ေနရတာရယ္၊ အေနအစား က်ဥ္းက်ပ္တာရယ္ေၾကာင့္ မိုးမိုးလည္း စိတ္ညစ္ေန… ”
ေသြးကမကင္းသည္မို႔ မိုးမိုးဆီ ေရာက္ရျပန္သည္။ မိုးမိုး မ်က္ႏွာကေလးက ေခ်ာင္က်လ်က္။ ညိွဳးေနေသာ မ်က္ႏွာကေလးက ကၽြန္မကို ျမင္လိုက္သျဖင့္ ၀င္းလက္သြားသည္။ မိုးမိုး အဆင္ေျပရဲ႕လား၊ ေပ်ာ္ရဲ႕လား ေမးရေအာင္ကလည္း သူ႔ဆရာမက အနားမွာ။
“ ကၽြန္မက မိုးမိုး အေဒၚ ျမျမေ၀ပါ၊ မိုးမိုး ဒီေရာက္ေနၾကားလို႔ လာတာပါ ”
“ ေၾသာ္….ၾကားဖူးတယ္ ၾကားဖူးတယ္၊ မမေစာ ေျပာေျပာေနတာ။ သြား…မိုးမိုး…မခင္ေအးကို ေကာ္ဖီ ေဖ်ာ္ခဲ့လို႔ ”
“ ေနပါေစ ဆရာမ၊ ေနပါေစ၊ မိုးမိုးက ရန္ကုန္ တစ္ခါမွ မေရာက္ဖူးေတာ့ ကၽြန္မတို႔အိမ္၊ အမ်ိဳးေတြအိမ္လည္း ေရာက္ဖူးေစခ်င္တယ္ ဆရာမရယ္၊ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္မတို႔ အိမ္ကေန ဆရာမတို႔ အိမ္လာၿပီး က်ဴရွင္တက္ရင္လည္း အဆင္ေျပပါတယ္ ဆရာမရယ္၊ အဲဒါ….. ”
မိုးမိုးက မ်က္ႏွာညိွဳးညိွဳးေလးကို ရယ္က်ဲက်ဲလုပ္ၿပီး သူ႔ဆရာမကို ၾကည့္သည္။ ဆရာမ မ်က္ႏွာကတည္ၿပီး တင္းသြားသည္။
“ အို….ကၽြန္္မ ေခၚလာတာ ကၽြန္မနဲ႔ ေနရမွာေပါ့၊ အေဒၚေတြ ေတြ႕ခ်င္လို႔၊ အမ်ိဳးေတြ ျမင္ဖူးေအာင္လို႔ အေပ်ာ္ခရီးထြက္လာတာမွ မဟုတ္ဘဲ၊ က်ဴရွင္လာတက္တာပဲ၊ ကၽြန္မေရာ၊ ကၽြန္မ အမ်ိဳးသားေရာ သူ႔ကို ေန႔ေရာညပါ သင္ေပးေနၾကတာ၊ သခ်ၤာနဲ႔ ဇီ၀ကေတာ့ ဂုဏ္ထူးထြက္မွာ စိတ္ခ်၊ မနက္တိုင္း တျခားကေလးေတြ မသင္ခင္ သူ႔ကိုအရင္ျပျပေပးရတာ ”
ဆရာမ၏ စကားေၾကာင့္ ကၽြန္မ ဘာမွဆက္မေျပာျဖစ္ေတာ့။ ဆရာမ၏ခင္ပြန္း ေရာက္လာေတာ့လည္း -
“ ဘာလဲ…နင္ ပ်င္းလို႔လား၊ နင္ မွာလိုက္တာလား ”
မိုးမိုးကို ဟိန္းေဟာက္ စူးစမ္းျပန္သည္။
ထို႔ေနာက္ ဆရာမက ကၽြန္မကို ျပန္ျပံဳးျပၿပီး သူ႔တို႔ သင္ျပေပးေနၾကေသာ၀ိုင္းမ်ား ဘယ္ေလာက္ေကာင္းေၾကာင္း၊ လူရည္ခၽြန္ ဘယ္ႏွထပ္ကြမ္းမ်ားပါေၾကာင္း၊ ထိုကေလးမ်ားႏွင့္ အမီလိုက္ႏိုင္ေစရန္ မိုးမိုးကို မည္သို႔ သင္ေပးရေၾကာင္း၊ မိုးမိုးသည္ ဥာဏ္နည္းသျဖင့္၊ ၿပီးေတာ့ အေလ့အက်င့္လည္း မရွိေသးသျဖင့္ ဘယ္လို ဘယ္လို ထပ္ကာ ထပ္ကာ သင္ျပေပးရေၾကာင္း ဖြဲ႕ကာႏြဲ႕ကာေျပာျပေလသည္။
ေကာ္ဖီ ေသာက္ပါဦးဆိုသျဖင့္ အားနာပါးနာ ေသာက္လိုက္ရေသာ ေကာ္ဖီကလည္း လွ်ာဖ်ားမွာ ခါးသက္သက္ခ်ည္းသာ။
ဆရာမမ်က္ႏွာကို ေငးၾကည့္ရင္း -
“ ဟုတ္တယ္၊ မိုးက ဥာဏ္နည္းတယ္ ”
စကားေထာက္ေပးေနေသာ မိုးမိုး၊ ကေလးငယ္တစ္ေယာက္ပမာ အျပစ္ကင္းစင္ေသာ မ်က္ႏွာကေလး။ မမေစာကို ဆိုးကာႏြဲ႕ကာ ဆရာမႏွင့္လိုက္ပါခြင့္ရဖို႔ ပူဆာခဲ့ေပလိမ့္မည္။ ‘ ရန္ကုန္ ’၊ ‘ အနီးကပ္ သင္တန္းမ်ား ’ စကားလံုးေတြက သူ႔ကို ဖမ္းစားခဲ့ေပလိမ့္မည္။ ဆရာမ စကားေတြကေတာ့ ကၽြန္မနားထဲ မ၀င္တစ္ခ်က္ ၀င္တစ္ခ်က္။ ထိုအခိုုက္ ကေလးငယ္တစ္ေယာက္ ၀င္လာသျဖင့္ စကားျပတ္သြားသည္။
အသားျဖဴျဖဴ၊ မ်က္ႏွာ လံုးလံုး၊ ပိန္ပိန္ ရွည္ရွည္ကေလး။ ကေလးက ကၽြန္မသမီးေလး ပုတု အရြယ္သာသာ။
“ ဒါ ကၽြန္မ သမီးေလ ”
ဆရာမက ကေလးမေလး၏ ပခံုးကိုကိုင္ၿပီး ေျပာသည္။
“ သမီးက ဒီက အန္တီကို ေျပာျပလိုက္၊ သမီးနာမည္ ဘယ္သူလဲလို႔ ”
ကေလးမက ေျခကိုစံုရပ္ၿပီး လက္ကေလးပိုက္၊ ေခါင္းကေလး ငံု႕ကာ-
“ သမီးနာမည္က ႏြယ္ႏြယ္ခိုင္ခ်ိဳထြန္း ပါရွင့္၊ သမီး ေဖေဖနဲ႔ ေမေမကေတာ့ ဦးလိႈင္မင္းထြန္းနဲ႔ ေဒၚႏြယ္ႏြယ္ခ်ိဳတို႔ ျဖစ္ပါတယ္၊ သမီး အသက္က ေလးႏွစ္နဲ႔ ကိုးလ ရွိပါၿပီရွင့္ ”
ကၽြန္မက စက္ရုပ္ကေလးတစ္ရုပ္ သံပတ္ေပးလိုက္သျဖင့္ ထြက္ေပၚလာသည့္ အသံလို ဘာခံစားခ်က္မွ မပါ၊ တေတာင့္တည္း ရြတ္ဆိုသြားေသာ ကေလးအသံေၾကာင့္ အံ့လည္း ၾသ၊ စိတ္လည္း ပ်က္သြားသည္။
ကေလးမကေလးက ေခါင္းေလးေမာ့ၿပီး ျပံဳးျပလိုက္ေတာ့လည္း ကေလးအရြယ္ႏွင့္မွ မလိုက္ေအာင္ အျပံဳးက အတု။ မ်က္လံုးေတြမွာေရာ ႏႈတ္ခမ္းမွာပါ အသက္၀င္မလာ။ ငါးႏွစ္ပင္မျပည့္ေသးသည့္ ကေလးငယ္တစ္ေယာက္ကိုပင္ သည္လိုပံုစံမ်ိဳးျဖစ္ေအာင္ သြန္သင္ထားၾကသည္ဆိုေတာ့ မိုးမိုး အတြက္ပါ စိတ္ေနာက္က်ိသြားသည္။
“ သမီးက သိပ္လိမၼာတာ၊ ကဲ သြား သြား စာက်က္။ ေရွ႕ႏွစ္ကာ သူငယ္တန္းဆိုေတာ့ သူ႔ကိုလည္း စာႀကိဳက်က္ခိုင္းထားရတယ္ေလ ”
လိမၼာေရးျခားရွိေသာ မ်ိဳးဆက္တစ္ဆက္၏ မိခင္လုပ္သူက ဂုဏ္ယူျပံဳးျဖင့္ ကၽြန္မကို ျပံဳးျပလိုက္သည္။ ကၽြန္မမ်က္ႏွာမွာလည္း အျပံဳးတု တစ္ခုဖ်တ္ခနဲျဖစ္ေပၚလာသည္။ သိပၸံဇာတ္ကား တစ္ကားထဲက ေလာကဓာတ္ ဆရာႀကီးတစ္ေယာက္ႏွင့္ ေတြ႔ေနရသလုိပါပဲလား။
ေက်ာက္သင္ပုန္းေပၚမွာ ေရးထားေသာ (မိုးမိုးအတြက္ ျဖစ္ဟန္တူေသာ) ဘယ္ႏွနာရီမွာ အိပ္ရာထ၊ အိမ္စာလုပ္၊ စာက်က္ စသည္ျဖင့္ တစ္ေန႔စာ နာရီအလိုက္ ေရးထားသည့္ ဇယားကြက္မ်ားကို ဖတ္ၾကည့္ေနမိသည္။
ဥာဏ္ရည္ထက္ျမက္မႈသည္ စကားလံုးမ်ားကို အလြတ္က်က္ၿပီး ျပန္လည္ရြတ္ဆိုျပတတ္မႈ၏ အမွတ္အသားလား။ မိုးမိုး ေခါင္းထဲမွာလည္း စာလံုးမ်ားစြာ ထည့္သြင္းခံရဦးမည္။ ၿပီးေတာ့ မုိးမိုး အျပည့္အ၀ ရြတ္အံျပႏိုင္ေလ ထူးခၽြန္ေလေလပဲလား။ ဒါသည္ပင္ ဘ၀လမ္းကို ေျဖာင့္တန္းမွန္ကန္စြာ ေရြးခ်ယ္ႏိုင္ျခင္းပဲလား။
က်ဴရွင္မ်ားကို ကၽြန္မ ဆန္႔က်င္လိုစိတ္ မရွိပါ။ ေက်ာင္းစာသင္ခန္းထဲမွာ နားလည္ဖို႔ အခ်ိန္မေပးႏိုင္ခဲ့တာေတြ က်ဴရွင္က ျဖည့္ဆည္းေပးႏိုင္ေပလိမ့္မည္။ ဒါက တစ္က႑။ ကြန္ပ်ဴတာစက္မွာ အခ်က္အလက္ေတြ ထည့္သလို လုပ္ေနၾကတာေတြက တစ္က႑ျဖစ္သည္။
ကေလးငယ္ေတြအဖို႔ အလြယ္လမ္းကို ေလွ်ာက္သည္ျဖစ္ေစ။ မိဘေတြ၊ ဆရာေတြ ကိုယ္တိုင္ကေရာ….။ ကၽြန္မ ပင့္သက္ခ်လိုက္မိသည္။ ကၽြန္မ၏ ကံ့ကူလက္လွည့္ ဆရာမ်ားႏွင့္ မိဘမ်ားကို ထိုင္ၿပီး ဦးခ်ခ်င္စိတ္ ေပါက္သြားမိသည္။ ကၽြန္မတို႔ ငယ္ငယ္ကေတာ့ ကေလးမွတ္ဥာဏ္ ထိခိုက္မွာစိုး၍ (၆) ႏွစ္ မျပည့္မခ်င္း ေက်ာင္းအအပ္ မခံခဲ့ၾကေပ။ သူတို႔သည္ အသိတရားႏွင့္အတူ စိတ္ခံစားမႈ ဖြံ႕ၿဖိဳးဖို႔၊ ႏွလံုးသားကို ႏိႈးဆြေပးမည့္အရာမ်ားကိုသာ သင္ၾကားေပးခဲ့ၾကေလသည္။
မိုးမိုးက ကၽြန္မကို ကားဂိတ္ လိုက္ပို႔ေတာ့….သူ မေပ်ာ္ေၾကာင္း၊ အိမ္ျပန္ခ်င္ေၾကာင္းႏွင့္ ညေနတိုင္လွ်င္ ရင္ထဲမွာ မြန္းကာ ငိုခ်င္ေနေၾကာင္း ေျပာျပသည္။
ၾကက္တူေရြးေတြ အေၾကာင္းကေတာ့ ေန႔စဥ္ ညစဥ္ ဆိုသလို ၾကားေန ေတြ႕ေနရေလသည္။ မဂၢဇင္းတစ္အုပ္ကို လွန္လိုက္လွ်င္လည္း စာေတြ အေတာင့္လိုက္ ျပန္ရြတ္ျပေနၾကေသာ ၾကက္တူေရြးေတြပဲ ေတြ႕ေနရသည္။ ေနရာတိုင္းမွာ ၾကက္တူေရြးတို႔သာ ႀကီးစိုးလို႔ေနၿပီလား။ ဒါေၾကာင့္ သမီးေလး ပုတုကိုပင္ ဘယ္ေနရာမွာ သြား၀ွက္ထားရမွန္း မသိေပ။
ေလးႏွစ္ပင္မျပည့္ေသးသည့္ သမီးေလး ပုတုကေတာ့ သူ႔ေဖေဖက ေအ၊ ဘီ၊ စီ သင္လည္း လိုက္ဆိုခ်င္မွ ဆိုသည္။ စာအုပ္ႏွင့္ ခဲတံေတြ႕လွ်င္ အရုပ္ေတြပဲ ေရးလို႔ေန၏။ ရံုးက သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ကေတာ့ သူ႔ကေလးကို ေက်ာင္းစာအုပ္ထဲမွာ အရုပ္ပဲ ဆြဲလို႔ေနသျဖင့္ လက္ဆစ္ကေလးေတြကို ေခါက္ထားရေၾကာင္း၊ သူ႔ကေလးသည္ အတန္းထဲမွာ အၿမဲ ပထမရကာ အဆင့္ေလ်ာ့က်လို႔ မျဖစ္ေၾကာင္း အၿမဲ ေျပာတတ္သည္။ ကေလးကေတာ့ ပထမတန္းပဲ ရွိပါေသးသည္။
ကၽြန္မ အပ်ိဳဘ၀ အိမ္ငွားေနစဥ္က အိမ္ရွင္ ဆရာမ အဘြားႀကီးအေၾကာင္းကို ေတြးမိျပန္သည္။ သူက ပင္စင္ ယူလိုက္ၿပီမို႔ မူႀကိဳႏွင့္ မူလတန္းကေလးေတြကို က်ဴရွင္ေပးသည္။ မနက္ဆိုလွ်င္ မဂၤလသုတ္ႏွင့္ ဘုရားစာ တစ္ခုခုကို သူ႔ေရွ႕မွာ လက္ပိုက္ၿပီး အလြတ္ရြတ္ျပၾကရသည္။ ကေလးအေမေတြကေတာ့ အိမ္မွာ နားေအးေအာင္ သူ႔ဆီပို႔ထားၾကသည္ ထင္သည္။ ကေလးေတြက ဘုရားစာ ရြတ္သည့္ အတန္းၿပီးလွ်င္ ကၽြတ္ကၽြတ္ညံေအာင္ တစ္အိမ္လံုးကို လွည့္ပတ္ၿပီး ဆူၾက ေဆာ့ၾကေတာ့သည္။
သည္တုန္းက ဆရာမႀကီး စာသင္တိုင္း ကၽြန္မ အဘြားကို သတိရမိသည္။ အဘြားက ဘယ္အခါမွ ဘုရားစာ ပါဠိပါဌ္သားေတြကို အလြတ္က်က္မခိုင္းခဲ့။ သိဒၶတၳမင္းသား နိမိတ္ႀကီးေလးပါးကိုု ျမင္ခန္း၊ ေတာထြက္ခန္း၊ ဆံေတာ္ ပယ္ခန္းေတြကို ေျပာျပသည္။ က႑က ျမင္းႀကီးေသေတာ့ ကၽြန္မ အသံထြက္ေအာင္ ရိႈက္ေတာင္ ရိႈက္မိခဲ့ဖူးသည္။ ဓမၼပဒ ပံု၀တၳဳေတြ၊ ငါးရာ့ငါးဆယ္ ဇာတ္ေတြအေၾကာင္း ေျပာျပတိုင္း မ်က္ရည္၀ိုင္းရသည့္အခါမ်ား ရွိခဲ့ရဖူးသည္။ အဘြားက မဂၤလသုတ္ကို အလြတ္မက်က္ခိုင္းေပမဲ့ ၃၈ ျဖာမဂၤလာႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ ပံု၀တၳဳမ်ားကို ေျပာျပခဲ့သည္မို႔ ေရွာင္ရန္၊ ေဆာင္ရန္မ်ားကို ႏွလံုးသားထဲ၀ယ္ ခိုင္ၿမဲစြာ အျမစ္တြယ္ေနခဲ့သည္။
အဘြား ကၽြန္မကို ေျပာခဲ့သလုိ ပုတုေလးကိုလည္း ေျပာျပရဦးမည္။ တစ္ဖက္အိမ္မွာ တီဗီ သြားသြားၾကည့္ေနေသာ ပုတုကေလးသည္ သူ႔အေဖ စစ္တုရင္ခံုေပၚက အရုပ္ကေလးေတြကိုပင္ ‘ လူဂ်ဴ၊ လူမည္းေရး ’ ေတြလို႔ ေျပာတတ္ေနၿပီ။ သို႔ေသာ္လည္း ကၽြန္မ သမီးေလးႀကီးလာလွ်င္ ကြန္ပ်ဴတာထဲမွာ ထည့္ထားသလို အလြတ္ရြတ္ျပတ္မွာ မဟုတ္သည့္အတြက္ သူ႔ဦးေႏွာက္မွာ တိမ္းယိမ္းမႈရွိသည္လို႔ ယူဆၾကမွာလား။ သူ႔ဦးေႏွာက္မွာ ဖလင္ကြက္မ်ားျဖင့္ ပံုတူ မကူးတတ္သည့္အတြက္ အိုင္က်ဴ နိမ့္သည္လို႔ သတ္မွတ္ၾကေတာ့မွာလား။ ကၽြန္မ စိတ္ပ်က္စြာ ျပံဳးလိုက္မိသည္။
ရီေလဗတီ သီအိုရီရွင္ အိုင္းစတိုင္းသည္ ငယ္စဥ္က သခ်ၤာ ညံ့ဖ်င္းလြန္းသတဲ့။ သိပၸံရုပ္ရွင္ကားေတြထဲကလို သူ႔နည္းႏွင့္သူ စက္ရုပ္လူမ်ားက သတ္သတ္၊ ႏွလံုးသားႏွင့္ ဦးေႏွာက္ႏွင့္ လူမ်ားက သတ္သတ္ ျဖစ္လာၾကၿပီး ၿပီးခဲ့ေသာ ကမၻာစစ္ႀကီးလို စစ္ႀကီးတစ္ခု ျဖစ္လာဦးမွာလား။ ျဖစ္လာလွ်င္လည္း စစ္ပြဲတစ္ခု၏ အႏိုင္အရံႈးကို ကြန္ပ်ဴတာေတြနဲ႔ပဲ ဆံုးျဖတ္ၾကမွာလား။
သမိုင္းဦး ဘံုေျမမွစ ေက်ာက္ေခတ္၊ ေၾကးေခတ္၊ သံေခတ္ေတြကို ေက်ာ္လႊားခဲ့ၿပီးမွ ယဥ္ေက်းမႈႏွင့္ ဂုဏ္ယူဖြယ္ လူသားသည္ ျပန္လည္ နိမ့္ဆင္းေနေလၿပီလား။ ၀မ္းဗိုက္ကသာ အရာအားလံုးထက္ မြန္ျမတ္လို႔ ေနေတာ့၏။ ၀မ္းဗိုက္ကို အျပည့္၀ဆံုး ျဖည့္တင္းႏိုင္သူသည္သာ လူ႔အဖြဲ႕အစည္းတြင္ အထူးခၽြန္ဆံုးလူသား ျဖစ္လို႔ လာမွာလား။
ကၽြန္မ ေတြးႏိုင္သည္၊ စဥ္းစားႏိုင္သည္ ဆိုဦးေတာ့၊ ထိုအေတြး ထိုစိတ္ကူး စိတ္သန္းမ်ားသည္ ဘာမ်ား တန္ဖိုးရွိဦးမွာလဲ။ အႏုပညာရွင္တစ္ဦးက လက္ရာေကာင္း လက္ရာမြန္ေတြ ဖန္တီးခဲ့ေစဦး၊ ေစ်းကြက္ထဲ မေရာက္သမွ် တိမ္ျမဳပ္ ေပ်ာက္ကြယ္လို႔ ေနေပမည္။ သန္းကုေဋၾကြယ္သူေတြ စိတ္ရူးထစုေဆာင္းေနၾကခ်ိန္ေရာက္မွသာ လက္ရာမြန္ေတြ ျဖစ္လုိ႔လာမွာလား။
ေၾသာ္…ၾကက္တူေရြးေတြ မေမြးဖြားၾကေသးသည့္ ေခတ္တစ္ေခတ္ဆီ ျပန္ေရာက္ၾကည့္ခ်င္ေနမိသည္။
ထိုညအဖို႔ ‘ ေမေမ ပံုေျပာပါ ’ ဆိုလာေသာ ပုတုေလးကို ဘာပံုျပင္ ေျပာရမွန္းမသိေတာ့ေပ။ ပုတုကေလးကေတာ့ အိပ္ရာထဲမွာ ေကြးေကြးေလး အိပ္ရင္း၊ ပုတုေလး ဆံပင္မ်ားကို ယုယစြာ သပ္ေပးရင္း ဘယ္ပံုျပင္ကို ေျပာရပါ့မလဲ ေတြးေနမိသည္။ ကၽြန္မ ႏႈတ္မွ လႊတ္ခနဲ ထြက္သြားမိၿပီ…။
“ တစ္ခါတုန္းက ၾကက္တူေရြးတစ္ေကာင္ ရွိသတဲ့ ”
ခင္ျမဇင္
မေဟသီမဂၢဇင္း၊ ေဖေဖာ္၀ါရီလ၊ ၁၉၉၁
No comments:
Post a Comment