Mar 12, 2017

အခ်စ္ရဲ႕အလွ အခ်စ္ရဲ႕အရသာ

" အခ်စ္ရဲ႕အလွ အခ်စ္ရဲ႕အရသာ "
=========================
သူ အိပ္ေပ်ာ္သြားၿပီ။ သို႔မဟုတ္လည္း သူ အိပ္ေပ်ာ္လုဆဲဆဲ ျဖစ္ေနၿပီ။ ကြၽန္မ ပန္းခ်ီဆြဲခ်င္သည္။ ကြၽန္မအတြက္ ကိုယ္ဟန္ျပေပးဖို႔ ဘယ္တုန္းကမွ သဘာမတူခဲ့ေသာ ေယာက်ၤားသည္ ယခုအခါ ပန္းခ်ီဆြဲခံရန္ အေကာင္းဆံုးကိုယ္ဟန္အေနအထားျဖင့္ အဆင္သင့္ရွိေနၿပီ။
အနီးမွာလည္း ေထာက္စင္မွာ ခ်ိတ္ထားေသာ အျဖဴေရာင္ကင္းဘတ္စ္က အဆင္သင့္ရွိေနသည္။ ကြၽန္မ လိုအပ္သမွ်မွာ အိပ္ရာေပၚမွ ထထြက္လာၿပီး ကင္းဘတ္စ္ေရွ႔မွာ ထိုင္လိုက္႐ံုပဲျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ ကြၽန္မသည္ စိတ္ထဲကသာ ေ႐ြ႔လ်ားလ်က္ တကယ့္ကိုယ္ခႏၶာက သည္အတိုင္း လဲေလ်ာင္းေနမိသည္။
ပန္းခ်ီစုတ္တံကို ကိုင္ရမည့္ ကြၽန္မ၏ညာလက္သည္ သူ႔ပခံုးစြန္းေပၚမွာ ပက္လက္တင္လ်က္ရွိသည္။ လက္ေခ်ာင္းကေလးေတြ၏ အျပင္ပိုင္းသည္ သူ႔ပခံုးစြန္းကို ထိကပ္လ်က္ရွိသည္။ သူ႔ပခံုးစြန္းသည္ အံ့ၾသစရာ ေကာင္းေလာက္ေအာင္ ေခ်ာေမြ႕ေန၏။ ေနာက္ၿပီး ေခြၽးစို႔ၿပီး ေအးစက္စြာႏူးညံ့ေနသည္။ ထိုႏူးညံ့ေအးစက္သည့္ အေတြ႕ကေလးထံမွ ကြၽန္မ မခြာခ်င္ပါ။ အနည္းဆံုး ကြၽန္မ၏ လႈပ္ရွားမႈေၾကာင့္ေတာ့ သူႏိုးမသြားေစခ်င္ပါ။
ခဏၾကာလွ်င္ သူ ဟိုဘက္သို႔ ေစာင္းပစ္ေတာ့မည္။ အဲသည္အခါက်မွပဲ ကြၽန္မလက္ႏွင့္ သူ႔ပခံုးစြန္း ေဝးကြာခ်င္ ေဝးကြာပါ ေစေတာ့။ သူ႔ညာဘက္လက္က သူ႔ရင္ဘက္ေပၚမွာ တင္ေနသည္။ ေခါင္းက ေခါင္းအံုးေပၚမွာ မရွိဘဲ ေမြ႔ရာႏွင့္ ေခါင္းအံုး၏ အစပ္မွာ ရွိသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ေခါင္းငဲ့ေစာင္းလ်က္ရွိသည္။ ထိုအခါ ကိုယ္ခႏၶာသည္ ပန္းပု႐ုပ္ တစ္ခုလိုပင္ ေျပျပစ္စြာ လိမ္ႏြဲ႔လ်က္ရွိသည္။ အဲသည္ကိုယ္ခႏၶာသည္ ပန္းခ်ီဆရာတစ္ေယာက္၏ ကင္းဘတ္စ္ ေရွ႔တြင္ ျငိမ္သက္စြာ တည္ရွိေနသည္ဆိုေတာ့ ပန္းခ်ီဆြဲရန္ ဘယ္ေလာက္ အဆင္ေျပလိုက္ပါသလဲ။
ထိုအတြးမ်ိဳး ကြၽန္မေတြးမိသည္မွာ လေပါင္းမ်ားစြာ ၾကာျမင့္ခဲ့ၿပီ။ ဒါေၾကာင့္လည္း အိပ္ရာမဝင္မီ ကင္းဘတ္စ္ကို အဆင္သင့္ေ႐ႊ႔ထားခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ ယခုအထိအေကာင္အထည္မေဖာ္ႏိုင္ခဲ့ပါ။ သည္ေန႔ညလည္း အေကာင္အထည္ေဖာ္ႏိုင္မည္ မထင္ပါ။ လူတစ္ေယာက္ အိပ္ေပ်ာ္ေနစဥ္ သူ႔ခြင့္ျပဳခ်က္မရဘဲ ပန္းခ်ီဆြဲျခင္းသည္ ထိုသူ၏ အခြင့္အေရးကို ခ်ိဳးဖ်က္ျခင္းပင္ျဖစ္သည္။ သည္လိုပဲ ကြၽန္မခံစားရသည္။ ထိုသူက ပန္းခ်ီဆရာ၏ ခင္ပြန္းသည္ျဖစ္ေနေစဦး ေတာ့၊ ဤအခ်က္ႏွင့္ အက်ံဳးဝင္သည္ဟု ကြၽန္မထင္သည္။
ေဘာင္ၾကက္ထားေသာ ကင္းဘတ္စ္အလြတ္ကို အိပ္ရာေဘးမွာ ထားသည့္ပထမဆံုးညတုန္းက သူ ကြၽန္မကို မယံုသကၤာျဖင့္ ေမး၏။
'အဲဒါႀကီးက ဘာလုပ္ဖို႔လဲ'
ကြၽန္မ မလိမ္ညာဘဲ အမွန္အတိုင္း ေျဖခဲ့သည္။
'ရွင္အိပ္ေပ်ာ္သြားရင္ ရွင့္ကို ပန္းခ်ီဆြဲမလို႔'
'ဟာ . . . ဒီမိန္းမ'
သူ ေတာ္ေတာ္ရွက္သြားခဲ႔ပါသည္။
'ကြၽန္မ ရွင့္ကိုပန္းခ်ီဆြဲခ်င္ေနတာ ၾကာလွၿပီ'
'မဆြဲရပါဘူး'
'ဆြဲမွာပဲ၊ ရွင့္ကို ကြၽန္မပိုင္တယ္'
'မင္း ငါ့ကို အဲဒီနည္းမ်ိဳးနဲ႔ မပိုင္ပါဘူး'
'ပိုင္တယ္၊ လင္မယားဆိုတာ တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ ဘာမဆိုပိုင္တယ္'
'မင္း ငါ႔ကိုတျခားကိစၥသာ ပိုင္ခ်င္ပိုင္မယ္၊ ပန္းခ်ီဆြဲခြင့္ေတာ့ မပိုင္ဘူး'
'ေအးေလ၊ ပိုင္ မပိုင္ ၾကည့္ေသးတာေပါ့'
အဲသည္ေန႔က သူ႔ခမ်ာ ခ်က္ခ်င္းအိပ္ေပ်ာ္တတ္သူျဖစ္ပါလ်က္ အိပ္မေပ်ာ္ေအာင္ ဇြတ္အတင္း ထိန္းခ်ဳပ္ထားရသည္။ ေမွးခနဲ အိပ္ေပ်ာ္သြားၿပီး ဘယ္ေလာက္မွမၾကာမီ လန္႔ႏိုးလာခဲ့၏။ သူ႔ေဘးမွာ လဲေလ်ာင္းေနဆဲျဖစ္ေသာ ကြၽန္မအား အိပ္ခ်င္မူးတူးျမင္သြားေသာအခါ စိတ္ေက်နပ္စြာ တစ္ခ်က္ျပံဳးလိုက္ၿပီး သူ႔ေခါင္းကို ျပန္ပစ္ခ်ကာ အိပ္ေပ်ာ္သြားသည္။
သူသည္ ပန္းခ်ီဆြဲခံရန္ ေတာ္ေတာ္မႏွစ္ၿမိဳ႕သူပါကလားဟု အဲသည္ညကမွ ကြၽန္မ သိသြားခဲ့ရပါသည္။ ကြၽန္မေယာက်ၤားသည္ ႐ုပ္ရည္ေခ်ာေမာသူမဟုတ္ပါ။ သူ႐ုပ္ရည္က အနည္းငယ္ၾကမ္းတမ္းသည္ဟုပင္ ေျပာႏိုင္သည္။ မ်က္လံုးက ကြၽန္မငယ္စဥ္က စိတ္ကူးယဥ္ခဲ့သည့္ ခ်စ္သူတစ္ေယာက္၏ မ်က္လံုးေတြလို မည္းနက္စူးရွျခင္းမရွိ။ ညိဳသည္ဆို႐ံုေလး ညိဳသည့္ ၾကည္လဲ့လဲ့မ်က္လံုးမ်ား ျဖစ္သည္။ မ်က္ေတာင္ကလည္း ခပ္ပါးပါး၊ ႏွာေခါင္းက ႏွာတံျမင့္ၿပီး ႏွာအိုးႀကီးသည္။ ပါးစပ္က က်ယ္က်ယ္၊ ပန္းႏုေရာင္ႏႈတ္ခမ္းေတြ ဘာေတြ စိတ္ကူးယဥ္ခဲ႔ဖူးေသာ ကြၽန္မသည္ ဘာျဖစ္လို႔ ႏႈတ္ခမ္းအေရာင္ႏွင္႔ အသားအေရာင္ တစ္ညီတည္း ျဖစ္ေနေသာ သူ႔ကို ခ်စ္မိခဲ့ပါလိမ့္။ သူကေတာ႔ ကြၽန္မကို မယံုသကၤာျဖင့္ ေမးတတ္သည္။
'မင္းဟာ ငါ့ကို ခ်စ္လို႔ယူခဲ့တာမွ ဟုတ္ရဲ႕လား၊ ပန္းခ်ီဆြဲခံမယ့္ ေမာ္ဒယ္လ္ အျဖစ္ အပိုင္ဝယ္လိုက္ တာမ်ားလား'
ေနရာတကာ သူ႔အားပန္းခ်ီဆြဲခ်င္ေနေသာ ကြၽန္မကို သူ မယံုသကၤာျဖစ္မည္ဆိုလည္း ျဖစ္စရာပါပဲ။ ကြၽန္မသည္ သူ မီးဖိုမွာ ခ်က္ျပဳတ္လုပ္ကိုင္ေနသည္ကိုလည္း ပန္းခ်ီဆြဲဖို႔ ႀကိဳးစားဖူး၏။ ဘယ္သူမွ မသိေသာ လွ်ိဳ႕ဝွက္ခ်က္တစ္ခုမွာ သူ ဟင္းခ်က္ အလြန္ေကာင္းသည္။ သူမီးဖိုေခ်ာင္ ဝင္ေနသည့္အခါ ကြၽန္မ ခပ္လွမ္းလွမ္းမွ မၾကာခဏ ေစာင့္ၾကည့္ဖူးသည္။ အဲဒါ တကယ့္ ပန္းခ်ီကား တစ္ခ်ပ္ပဲ ျဖစ္၏။
ကြၽန္မအရပ္ႏွင္႔ တိုင္းၿပီး ခ်ဳပ္ထားေသာ ခါးစည္းအဝတ္သည္ သူႏွင္႔ ေတာ္ေတာ္ႀကီးကို တိုေန၏။ ထိုခါးစည္းကို သူစည္းသည့္အခါ အနီကြက္အဆင္အေသြးသည္ ထြားက်ိဳင္းေသာ ေယာက်ၤားႀကီးႏွင့္ ကိုး႐ိုး ကားယားႀကီး ျဖစ္ေနေတာ့သည္။ ေယာက်ၤားတစ္ေယာက္ကို မီးဖိုခါးစည္းအဝတ္ျဖင့္ ျမင္ေယာင္မၾကည့္ဖူး ေသာကြၽန္မသည္ သူ႔အား ထိုပံုစံျဖင့္ ပထမဆံုးအႀကိမ္ျမင္ဖူးသည့္အခါ ခြက္ထိုးခြက္လန္ ရယ္မိပါသည္။
သို႔ေသာ္ ခဏအၾကာတြင္ သူ မီးဖိုထဲမွာ လႈပ္ရွားေဆာင္႐ြက္ေနသည့္ ျမင္ကြင္းကို ကြၽန္မ ေငးေမာၾကည္႔ေနမိေတာ႔သည္။ ကြၽန္မ မီးဖိုေခ်ာင္က နံရံကပ္ ဗီ႐ိုအျမင့္မ်ားသည္ ကြၽန္မအတြက္ ခံုႏွင့္တက္၍ ဖြင့္ကိုင္ရ ပစၥည္းယူရ ေပမယ့္ သူ႔အတြက္ေတာ့ သူ႔အရပ္ႏွင့္ တိုင္းထားသလိုပဲ ကြက္တိျဖစ္ေနသည္။ ဗီ႐ိုေတြကို ဖြင့္လိုက္ ပိတ္လိုက္၊ လက္ေဆးကန္ဆီသြားလိုက္၊ မီးဖိုဆီသြားလိုက္၊ အသီးအ႐ြက္ေတြကို လွီးခြၽတ္လိုက္ ေရေဆးလိုက္ ႏွင့္ သူအလုပ္႐ႈပ္ေနပံုမွာ ေတာ္ေတာ္ခမ္းနား၏။
သူခ်က္ေပးေသာ ပထမဆံုးဟင္းကို စားၿပီးသည့္အခါ သူမီးဖိုေခ်ာင္ဝင္လွ်င္ ကြၽန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ အတြက္ ပိုအဆင္ေျပမည္ဟု ကြၽန္မတို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္ၾကေတာ႔သည္။ ယခုလိုအခ်ိန္မ်ိဳးမွာ ကြၽန္မအိပ္မေပ်ာ္တတ္သည္မွာ ကြၽန္မ၏ အားနည္းခ်က္ပဲျဖစ္သည္။ ယခင္ကေတာ့ ညအိပ္မေပ်ာ္လွ်င္ ကြၽန္မ ပန္းခ်ီကားေတြဆြဲလို႔ ၿပီးစီးတတ္သည္။ အိပ္မေပ်ာ္ျခင္း အတြက္ ကြၽန္မ ဘယ္တုန္းကမွ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ မျဖစ္ခဲ့ေပ။
အခုေတာ႔ အေနအထားေတြအားလံုး လြဲကုန္ၿပီ။ သူ႔အား ပန္းခ်ီဆြဲဖို႔ စိတ္ကူးသည့္ အခ်ိန္မွစၿပီး ညေတြ ညေတြမွာ ပန္းခ်ီမဆြဲႏိုင္ေတာ့တာဘဲ ျဖစ္သည္။ သူ႔ကို ပန္းခ်ီမဆြဲရမခ်င္းလည္း ကြၽန္မေနလို႔ထုိင္လို႔ ေျဖာင့္မွာ မဟုတ္ဘူး ထင္သည္။ ကြၽန္မသည္ ငယ္စဥ္ကတည္းက လုပ္ခ်င္သည့္အလုပ္တစ္ခုခုကို မလုပ္ရလွ်င္ စိတ္သည္ လြတ္လပ္မႈမရွိဘဲ တစ္ခုခုႏွင္႔ ျငိေနသလို ခံစားရသည္။
ယခုလည္း ကြၽန္မသည္ သူ႔ခႏၶာကိုယ္ႏွင့္ ၿငိေနသည္ဟု ဆိုရပါမည္။ ကြၽန္မသူ႔ကို လက္ထပ္ခဲ့သည္မွာ အခ်စ္အတြက္လား၊ ဘဝအတြက္လား၊ သူေျပာသလို ပန္းခ်ီဆြဲခံမည့္ ကိုယ္ဟန္ျပေမာ္ဒယ္တစ္ေယာက္ကို ပိုင္ဆိုင္ခ်င္စိတ္အတြက္လား . . . ကြၽန္မ မသိပါ။ ကြၽန္မ သူ႔ကို ခ်စ္သည္။
သူသည္ တရားသူႀကီးတစ္ေယာက္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ကြၽန္မဘဝအတြက္ ေငြေၾကးကအစ လံုျခံဳမႈ ရွိေကာင္းရွိႏိုင္တာလည္း မွန္သည္။ သူ၏ၾကမ္းတမ္းေသာ႐ုပ္ရည္ႏွင့္ ႏူးညံ့ေသာ မ်က္လံုး၊ ႏူးညံ့ေသာ အျပံဳးတို႔၏ တြဲဖက္မႈကို ကြၽန္မ တအံ့တၾသစိတ္ဝင္စားမိတာလည္း မွန္သည္။
ၾကည့္စမ္းပါ။ စားပြဲတင္ မီးအုပ္ေဆာင္းမွ ျဖဴျပာျပာမီးေရာင္သည္ သူ႔ကိုယ္ခႏၶာအေပၚပိုင္းကို ျဖာက်လ်က္ရွိသည္။ ေပ်ာ့အိေသာ ေခါင္းအံုးႏွင့္ ေစာင္းငဲ့ေနေသာ သူ႔မ်က္ႏွာ၊ အခ်စ္ျဖင့္ စိုလက္ေသာ သူ႔လည္တိုင္၊ သူ႔ပခံုးစြန္း၊ ညာဘက္လက္ တင္ထားေသာ သူ႔ရင္ညြန္႔ပိုင္း၊ သူ႔ခါးဆီတြင္ တစ္ပိုင္းတစ္စ ေျပေလ်ာ႔စြာ တင္ေနေသာ ျဖဴေဖြး သည့္ ခ်ည္ေစာင္ပါးပါး။ ဤအရာအားလံုးသည္ ပန္းခ်ီဆရာတစ္ေယာက္ေရွ႔တြင္ ျပည့္စံုေသာ အႏုပညာ ျဖစ္သည္။
ထိုအႏုပညာကို ျမင္ရသည့္အခ်ိန္တိုင္းမွာ ပန္းခ်ီအျဖစ္ ကင္းဘတ္စ္အေပၚ တင္ခ်င္စိတ္ျဖင့္ ေစ့ေစ့စပ္စပ္ ၾကည့္မိသည္။ သူ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာေတာ့ ပန္းခ်ီဆြဲခံဖို႔ ခြင့္ျပဳလာပါလိမ့္မည္။ အိမ္ေရွ႔လမ္းမွာ ဆိုင္ကယ္တစ္စီး ေမာင္းသြားသံၾကားရသည္။ ထို႔ေနာက္ ပတ္ဝန္းက်င္သည္ တိတ္ဆိတ္သြားျပန္၏။ ကြၽန္မသည္ ဖြင့္ထားေသာ မ်က္စိကို အသာမွိတ္လိုက္သည္။ ကြၽန္မ အိပ္ေပ်ာ္ဖို႔ ၾကိဳးစားေတာ့မည္။
ထိုအခ်ိန္မွာ အေရာင္မ်ားကို စတင္ျမင္လာျခင္းျဖစ္သည္။ အနီေရာင္ရင့္ရင့္စိုစို၊ ထိုအေရာင္ကို ပထမေတာ့ ေသြးဟု ထင္လိုက္ေသး၏။သို႔ေသာ္ ေသြးမဟုတ္ပါ။ စိုစြတ္သည္ မွန္၏။ ေစးပ်စ္သည္ မွန္၏။ သို႔ေသာ္ ေသြးမဟုတ္ပါ။ သူ႔လက္ထဲမွာ ရဲေနေအာင္ စြန္းထင္းေနေသာအရာသည္ ေသြးမဟုတ္လွ်င္ ဘာပါလိမ့္။ သူျပံဳးေနသည္။ ရဲရဲနီစြာ ေစးပ်စ္ေသာအရာျဖင္႔ စြန္းထင္ ေနေသာလက္ညိႇဳးကို ကြၽန္မဆီသို႔ ညႊန္လိုက္၏။ ထိုအနီေရာင္သည္ ေမႊးပ်ံ႕ေသာ ရနံရွိသည္။
ထိုလက္ညိႇဳးက ကြၽန္မႏႈတ္ခမ္းႏွင့္ လာထိ၏။ ကြၽန္မျပံဳးမိသည္။ အဲဒါ ခရမ္းခ်ဥ္သီးေဆာ့စ္ေတြ ျဖစ္သည္။ သူ ကြၽန္မအား မၾကာခဏစိတ္လိုလက္ရ ျပင္ဆင္ေကြၽးေမြးေသာ အစားအစာမ်ားထဲတြင္ ခရမ္းခ်ဥ္သီးေဆာ့စ္လည္း ပါသည္။
'အစ္ဇာဘယ္လ္အာလန္ေဒး ကေျပာတယ္ မိန္းမရဲ႕၊ တကယ္ေကာင္းတဲ႔ ေဆာ႔စ္ဟာ အျမင္အားျဖင္႔ ဆြဲေဆာင္မႈရွိရမယ္တဲ့၊ ကိုယ္ခ်စ္တဲ့ ခ်စ္သူတစ္ေယာက္ရဲ႕ မ်က္ႏွာလို ကိုယ့္မ်က္လံုးေတြကို ညိႇဳ႕ငင္ႏိုင္ရမယ္ ေပါ့ကြာ၊ ေနာက္ၿပီး အရသာကလဲ အနမ္းတစ္ခုလိုပဲ ခ်ိဳျမိန္ရမယ္တဲ့၊ ေနာက္ၿပီး ေဆာ့စ္ရဲ႔ ေစးပ်စ္တဲ့ အရည္ဟာ ႏူးညံ့ေခ်ာေမြ႔ရမယ္၊ သူရဲ႕ အနံ႔ကလဲ ပ်ံလြင့္ကူးစက္မသြားႏိုင္ေအာင္ ထူးျခားတဲ့ သီးသန္႔အနံ႔ရွိရမယ္တဲ့၊ ကိုယ့္ခ်စ္သူရဲ႕ အသားအေရေပၚက အနံ႔မ်ိဳးေပါ့'
သူ စိတ္လိုလက္ရ ေျပာေနသည္။
'မီးဖိုထဲမွာ ခ်က္ျပဳတ္လုပ္ကိုင္ဖို႔ ဝါသနာပါတဲ့ ေယာက်ၤားတစ္ေယာက္ကို ယူရလိမ့္မယ္လို႔ ကြၽန္မျဖင့္ ဘယ္တုန္းကမွ မထင္ခဲ့ဖူးဘူး'
ကြၽန္မ တအံ့တၾသ ေျပာမိသည္။
'အာရွတိုက္သားေတြကလြဲရင္ ေယာက်ၤားေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား မီးခိုေခ်ာင္နဲ႔ ရင္းႏွီးပါတယ္ကြ'
ဟုတ္တယ္၊ မီးဖိုေခ်ာင္နဲ႔ ရင္ႏွီးတဲ့ ေယာက်ၤားေတြဟာ ခ်စ္စရာလည္း သိပ္ေကာင္းပါတယ္။ ထိုစကားကို ကြၽန္မစိတ္ထဲကသာ ေျပာမိျခင္းျဖစ္ပါသည္။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ႔ ကြၽန္မ အိပ္ေပ်ာ္သြားလို႔ပဲ ျဖစ္သည္။ ထို႔ေနာက္ ကြၽန္မသည္ အစိမ္းေရာင္မ်ားဆီသို႔ လြင့္ေမ်ာပါသြားသည္။ က်ယ္ျပန္႔ေသာ ျမက္ခင္းျပင္ႀကီးမ်ား ဖံုးလႊမ္းေနသည့္ ေတာင္ကုန္းျမင့္မ်ားျဖစ္သည္။ ထို႔ေနာက္ ေတာအုပ္စိမ္းစိမ္းမ်ား၊ ထို႔ေနာက္ စိုက္ခင္း စိမ္းစိမ္းမ်ား၊ ထိုမွတဆင့္ ကြၽန္မသည္ လြင့္ေမ်ာသြားကာ တစ္ေနရာတြင္ အဆံုးသတ္သြား၏။ ထိုေနရာသည္ သူ႔ရင္ခြင္ျဖစ္သည္။
သူ႔ရင္ခြင္သည္ ဘာျဖစ္လို႔ အစိမ္းေရာင္ေတြ ျဖစ္ေနရတာလဲ။ လတ္ဆတ္ေသာ၊ စိုစြတ္ေသာ၊ ႏူးညံ့ေသာ အစိမ္းေရာင္။
'ရွင္က ဘာျဖစ္လို႔ အစိမ္းေရာင္ႀကီး ျဖစ္ေနရတာလဲ'
ကြၽန္မ ေမးမိသည္။
'မင္းအတြက္ အျမဲတမ္း အာဟာရျဖစ္ေနဖို႔ ကိုယ့္ရင္ခြင္က အစိမ္းေရာင္စိုက္ခင္း ျဖစ္ေနရမွာ မဟုတ္လား'
'စိုက္ခင္းလား ၊ ဒါဆို ကြၽန္မ ခူးလို႔ရတာေပါ႔ေနာ္'
ကြၽန္မ မုန္႔ညင္း႐ြက္ကို ႀကိဳက္သည္။ ကိုက္လန္ကို ႀကိဳက္သည္။ ပဲ႐ြက္ကို ႀကိဳက္သည္။ နံနံပင္ကို ႀကိဳက္သည္။ အားလံုး အစိမ္းေရာင္။ သို႔ေသာ္ ကြၽန္မ စေတာ္ဘယ္ရီသီးကိုလည္း အလြန္ႀကိဳက္ပါသည္။
'ဒီလိုပဲ တစ္သတ္လံုး စိမ္းေနမွာလားဟင္'
ကြၽန္မ ေမးမိသည္။ သူကၿပံဳးသည္။
'စိမ္းလည္း စိမ္းတယ္၊ ဝါလဲ ဝါတယ္၊ နီလည္း နီတယ္၊ ဒါက မင္းကို ထားတဲ့အခ်စ္ကသာ ျပဳျပင္ေပး ႏိုင္တယ္'
ဟုတ္ပါရဲ႕။ အေရာင္ဆိုတာ တစ္ေရာင္ကေန တစ္ေရာင္သို႔ ေျပာင္းရတာ မလြယ္လွပါ။ သူ႔ရင္ခြင္ ကေတာ့ ကြၽန္မအတြက္ဆို စိမ္းရာမွဝါ၊ ဝါရာမွနီ၊ နီရာမွလည္း ျဖဴႏိုင္ပါသတဲ႔။
'စမ္းၾကည့္မယ္'
'စမ္းၾကည့္ေပါ့'
ကြၽန္မ သူ႔အား အသံမထြက္ဘဲ စိတ္ထဲကသာ ေျပာလိုက္၏။
'စေတာ္ဘယ္ရီေတြ ျဖစ္ေပးႏိုင္မွာလား . . . ကဲ '
ကြၽန္မလက္ႏွင္႔ ထိမိေသာ သူ႔ရင္ညြန္႔သည္ ေႏြးေထြးကာ ႏူးညံ့သည့္ စေတာ္ဘယ္ရီသီးမ်ား ျဖစ္သြား သည္။ ကြၽန္မသည္ ကေလးတစ္ေယာက္လိုပင္ တအံ့တၾသ ရယ္ေမာေပ်ာ္႐ႊင္မိသည္။
'ၾကည့္စမ္း . . . သိပ္လွတာပဲ၊ စားလို႔ သိပ္ေကာင္းမွာပဲေနာ္'
သူကပါ ရယ္ေမာသည္။
'အဲဒါ အခ်စ္ပဲ'တဲ့။
'အခ်စ္ဆိုတာ ကိုယ္ခ်စ္တဲ့သူကို တစ္ခုခု စိတ္အရသာ ကုိယ္အရသာ၊ စိတ္ျပည့္စံုမႈ ကိုယ္ျပည့္စံုမႈ ေပးႏိုင္မွ အခ်စ္ျဖစ္တယ္'
ကြၽန္မ၏ ပါးစပ္ထဲသို႔ သူက စေတာ္ဘယ္ရီတစ္လံုး ခြံေကြၽးသည္။ ဘုရားေရ . . . ။ ကြၽန္မစားဖူးသမွ် စေတာ္ဘယ္ရီသီးမ်ားအနက္ သူ႔ရင္ခြင္မွ ထြက္ေသာအသီးက စားလို႔အရသာ အရွိဆံုးျဖစ္သည္။ ရနံ႔ကလည္း ထူးျခားစြာ ေမႊးပ်ံေနသည္။ အရသာကလည္း အခ်ဥ္ႏွင့္ အခ်ိဳကို မွ်တစြာ ေရာစပ္ထားသည့္ အရသာ။ ႏူးညံ့လိုက္သည္ကလည္း ကြၽန္မ၏ ႏႈတ္ခမ္းဖ်ား လွ်ာဖ်ားမွာ ဘယ္တုန္းကမွ မရရွိခဲ့ဖူးေသာ ႏူးညံ့စိုစြတ္မႈျဖစ္သည္။
'မင္း ေက်နပ္ရဲ႕လား'
ကြၽန္မ ေခါင္းညိတ္ျပလိုက္သည္။
'အဲဒါကို မင္းက ပန္းခ်ီဆြဲခ်င္စိတ္ ေပၚလား'
ကြၽန္မ စိတ္႐ႈပ္ေထြးသြားသည္။
'ဘာကိုလဲ'
'စေတာ္ဘယ္ရီသီးကို မင္းစားလို႔ အရသာကို သိပ္ေက်နပ္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ မင္း စေတာ္ဘယ္ရီသီးကို
ပန္းခ်ီဆြဲခ်င္စိတ္ ေပၚလားလို႔ေမးတာ'
'ဟင့္အင္း . . . စားခ်င္ေနတာပဲ'
'အဲဒီလိုပဲ ျဖစ္ရမွာေပါ့'
သူ႔အမူအရာကို ၾကည့္ရသည္မွာ ျပႆနာ၏ အေျဖတစ္ခုခုကို ရသြားသလိုပဲ။ ဘာလဲေတာ့ ကြၽန္မ မသိပါ။
'ဒါေပမယ့္ ပန္းခ်ီဆရာတစ္ေယာက္က သူ႔မ်က္လံုးကို ဆြဲေဆာင္သမွ် အရာအားလံုးကို ပန္းခ်ီေရးခ်င္တာပဲ'
'အဲဒါဘာေၾကာင့္လဲ'
'ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ သူ႔စိတ္ထဲမွာ သိမ္းဆည္းထားသလို ပန္းခ်ီကားအျဖစ္ လႊဲေျပာင္းသိမ္းဆည္း ထားခ်င္လို႔မ်ားလား၊ ဒါ . . . တစ္နည္းအားျဖင့္ ကိုးကြယ္မႈတစ္ခုလဲ ျဖစ္လိမ့္မယ္၊ အလွကို ကိုးကြယ္တဲ့ သေဘာ၊ စိတ္အာ႐ံုနဲ႔ ကိုးကြယ္သလို ကိုယ့္ရဲ႕ အႏုပညာနဲ႔လဲ ကိုးကြယ္တဲ့ သေဘာထင္တယ္'
'ကိုယ္မင္းကို ေမးမယ္၊ အဲဒီလို ပန္းခ်ီအျဖစ္ ေျပာင္းလဲခံစားလိုက္ၿပီးရင္ မင္းရင္ထဲမွာ ေပါ့သြားမွာေပါ့'
'ေပါ့သြားတာေပါ့၊ ကိုယ္လုပ္ခ်င္ရာ လုပ္လုိက္ၿပီးၿပီပဲ'
'ဒါျဖင္႔ မင္းရဲ႕စိတ္အာ႐ံုက ဒီမူရင္းအရာေပၚမွာ သိပ္တြယ္ျငိေတာ့ဘူးေပါ့'
သူဘာေျပာခ်င္ပါလိမ့္။ သူေျပာခ်င္တာကို ကြၽန္မသိေနသလိုပဲ။
'ရွင္ ဘာကို ေျပာခ်င္တာလဲ'
'ကိုယ္က မင္းကိုယ့္ကို နည္းနည္းမွ မေလွ်ာ့ဘဲ ခ်စ္ေနေစခ်င္တာ'
'ကြၽန္မ ရွင့္ကို တစ္သတ္လံုး ခ်စ္ေနမွာပဲ'
'ဒါေပမယ့္ . . . '
သူ တစ္ခုခုကို စိတ္ပူပင္ဟန္လ်က္ရွိသည္။
'ဒါေပမယ့္ ဘာျဖစ္လဲ'
'ဒါေပမယ့္ အခ်စ္ဆိုတာ သီးသန္႔ထူးျခားမႈတစ္ခုပဲ၊ သီးသန္႔အရသာတစ္ခုပဲ၊ အဲဒါကို တျခား ဘယ္အရာအျဖစ္မွ ပံုစံေျပာင္းလို႔မရဘူး'
'ဘယ္သူက ပံုစံေျပာင္းဖို႔ ေျပာေနလို႔လဲ'
'မင္းေျပာေနတယ္ေလ၊ မင္းကိုယ့္ကို ပန္းခ်ီဆြဲခ်င္တယ္ ပန္းခ်ီဆြဲခ်င္တယ္နဲ႔ ခဏခဏပူဆာေနတယ္
ေလ၊ အဲဒါမင္းက ကိုယ့္အခ်စ္ကို ပန္းခ်ီကားအျဖစ္ ပံုစံေျပာင္းပစ္ခ်င္ေနတာ မဟုတ္ဘူးလား'
'ေဟာ္ေတာ္ . . . ဘယ္လိုအျမင္မ်ိဳးပါလိမ့္'
ကြၽန္မစိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ ျဖစ္သြားသည္။ သူက စိတ္ရွည္စြာ ျပံဳးေနဆဲ။
'မင္းကိုယ့္ရဲ႕ ကိုယ္ခႏၶာကို ပန္းခ်ီဆြဲခ်င္တာလား၊ ကိုယ္ရဲ႕ အခ်စ္ကို ပန္းခ်ီဆြဲခ်င္တာလား'
ကြၽန္မ ဘယ္လိုေျဖရင္ သူ႔ဆီက ဘာအျမင္ေတြ ထြက္လာဦးမွာလဲ။
'ကြၽန္မ မသိဘူး'
'အခ်စ္ကို ဆြဲခ်င္တာ ျဖစ္မွာပါ'
'ရွင္က ဘယ္လိုလုပ္ၿပီး အတိအက်ေျပာႏိုင္တာလဲ'
'ဟ . . . ကိုယ္ခႏၶာကုိပဲ ပန္းခ်ီဆြဲခ်င္မွေတာ့ မင္းကိုယ့္ကို လက္ထပ္စရာေတာင္ အေၾကာင္းမရွိဘူးေလ'
ဟုတ္မ်ား ဟုတ္ေလသလားမသိပါ။
'ဒီမယ္မိန္းမ . . . ၿမဲၿမဲမွတ္ထား၊ အခ်စ္ရဲ႕ အရသာကို မင္းဘယ္ေတာ့မွ ပန္းခ်ီနဲ႔ သ႐ုပ္မေဖာ္ႏိုင္ဘူး'
ၾကည့္စမ္း၊ ဒါ ကြၽန္မ၏ အႏုပညာကို သူေစာ္ကားလိုက္တာပဲ။ ကြၽန္မ မ်က္လံုးအစံုကို ျဗဳန္းခနဲ ဖြင့္ၾကည့္လိုက္သည္။ ကြၽန္မ၏ေဘးတြင္ သူအိပ္ေမာက်ေနဆဲျဖစ္၏။ သူ႔ဦးေခါင္းသည္ ေခါင္းအံုးေပၚ ျပန္ေရာက္ေနၿပီ။ သူ႔ညာဘက္လက္က သူ႔ရင္ဘတ္ေပၚမွာ ရွိဆဲ။ သူ႔ဘယ္ဘက္လက္က ကြၽန္မ၏ ဦးေခါင္းေနာက္ဘက္မွာ။ ကြၽန္မ သူ႔လက္ေပၚမွာ ေခါင္းအံုးၿပီး အိပ္ေပ်ာ္သြားမိပံုရသည္။ သူ႔လက္ေတြ က်င္ေနေရာေပါ့။ ကြၽန္မ အသာေလး ေခါင္းေထာင္ထလိုက္သည္။ ကြၽန္မ ေခါင္းေအာက္မွာ ရွိေနေသာ သူ႔ဘယ္ဘက္လက္ကို ေနသားတက် ျပန္ထားေပးလိုက္သည္။ ခုတင္ေပၚမွ ကြၽန္မဆင္းလိုက္သည့္ အခ်ိန္တြင္ တိုင္ကပ္နာရီမွ နာရီထိုးသံ သံုးခ်က္ ၾကားလိုက္ရ၏။ အခုလို အခ်ိန္မ်ိဳးမွာ လိေမၼာ္ရည္တစ္ခြက္ေလာက္ ေသာက္ရလွ်င္ေကာင္းမည္။
ကြၽန္မ ေျခလွမ္း လွမ္းလိုက္သည္႔အခါ ေထာက္တိုင္၏ ေျခေထာက္ႏွင့္ ခလုတ္တိုက္မိ၏။ ေထာက္တိုင္လည္း မလဲက်ပါ။ ကြၽန္မလည္း လဲက်မသြားပါ။ သို႔ေသာ္ ၾကမ္းျပင္ေပၚမွာ ေထာက္တိုင္ ေ႐ြ႔လ်ား
သြားသံက နည္းနည္းက်ယ္ေလာင္သြား၏။
'မင္း ဘာလုပ္ေနတာလဲ'
ကြၽန္မ လွည့္ၾကည့္လိုက္ေသာအခါ သူသည္ ေခါင္းအံုးေပၚတြင္ ေမးတင္လ်က္ ဝမ္းလ်ားေမွာက္ရင္း ကြၽန္မကို ၾကည့္ေနသည္။ သူ႔ မ်က္လံုးေတြက မယံုသကၤာမ်က္လံုးေတြ။ အိပ္ခ်င္မူးတူးျဖစ္ေနေသာ မ်က္လံုးေတြ။ အားစိုက္၍ ဖြင့္ၾကည့္ေနရေသာ မ်က္လံုးေတြ . . . ။ ကြၽန္မသူ႔ကို ျပံဳးျပလိုက္သည္။
'ဘာမွမလုပ္ဘူး။ ဒီေထာက္တိုင္ႀကီးကို ဒီနားမွာ ကိုးကန္႔လန္႔ျဖစ္ေနတာ မၾကည့္ခ်င္လို႔ ေနရာေ႐ႊ႕ မလို႔'
ေျပာေျပာဆိုဆို ကြၽန္မကင္းဘက္စ္အလြတ္ ခ်ိတ္ထားေသာ ေထာက္တိုင္ကို မ,၍ေနရာေ႐ြ႕လိုက္သည္။ အခန္း၏ တစ္ဖက္နံရံႏွင့္ ကယ္ႏိုင္သမွ် ကပ္ထားလိုက္ျခင္းျဖစ္သည္။
'ေက်နပ္ၿပီလား'
ကြၽန္မေမးေတာ့ သူၿပံဳးသည္။
'ေကာင္းတယ္'
'ကြၽန္မ လိေမၼာ္ရည္ သြားယူမလို႔၊ ရွင္ေသာက္ဦးမလား'
'ေကာင္းသားပဲ'
သို႔ေသာ္ သူ႔မ်က္ႏွာကို ေခါင္းအံုးႏွင့္ ျပန္အပ္လိုက္ျပန္သည္။ ကြၽန္မသိပါသည္။ ကြၽန္မျပန္ဝင္လာသည့္အခါ သူအိပ္ေပ်ာ္ေနၿပီျဖစ္လိမ့္မည္။ ။
#ဂ်ဴး

No comments:

Post a Comment