ေမ်ာက္ေလာင္းကို သူ႔အေမရိုက္
************************
ဆင္ျဖဴကြၽန္းေအာင္သိန္း
ခ်ိဳးကူးသံေသာ္မွ် သဲ့သဲ့ကေလးသာ ၾကားရၿပီး ကန္စြန္းပင္လွ တစ္ရြာလံုး တိတ္ဆိတ္ေနသည္။ သည္အခ်ိန္တြင္ ရြာလံုးကၽြတ္ ၾကားေလာက္ေအာင္ က်ယ္ေလာင္ေသာ အသံႀကီးျဖင့္ ေအာ္ငိုလိုက္သူကား စံ၀၊ မိေမွးတို႔၏ ႏို႔ညွာသား ေက်ာ္သူစံေပတည္း။
အႀကီးမ လွလွေရႊႏွင့္ အလတ္ေကာင္ ရဲရင့္စံတို႔ ေက်ာင္းသြားေနၾကသည္။ အိမ္တြင္ အေမ မိေမွး၊ ႏို႔ညွာေကာင္ ေက်ာ္သူစံႏွင့္ ႏို႔စို႔ကေလးသာ ရွိသည္။ စံ၀လည္း လယ္ျပင္သို႔ ေရမိုးၾကည့္ရန္ သြားေနသည္။
အိမ္ရွင္မမ်ားမွာ မည္သည့္အလုပ္ကို လုပ္ကိုင္ေနရပါသည္ဟု မည္မည္ရရ ေျပာစရာ မရွိျငား၊ မ်က္စိႏွစ္လံုး ပြင့္သည္မွ စ၍ လက္ခ် မေနရ၊ အိပ္ခ်ိန္သို႔ ဆိုက္ေရာက္ေသာေၾကာင့္သာ အိပ္လိုက္ရေစကာမူ လုပ္စရကား မကုန္။
မိေမွးလည္း ထိုနည္းလည္းေကာင္း ျဖစ္သည္။
မိေမွး၏ အေဖာ္အေလွာ္ကား ေက်ာ္သူစံ သာျဖစ္သည္။
''သားေရ … ညီေလး ခါးပန္းနား မသြားေစနဲ႔ေနာ္''
''ဟုတ္ကဲ့''
'ဟုတ္ကဲ့' ဟု ပါးစပ္ကေျပာျငား ေက်ာ္သူစံသည္ ညီေလးအား လွည့္၍ေသာ္မွ် မၾကည့္။ တိုင္၏ ပိုးထိုးေပါက္တြင္ ထံုးႏွင့္တူေသာ ရႊံ႕ျဖဴျဖဴေတြ မံၿပီး ၀င္ခ်ည္ထြက္ခ်ည္ လုပ္ေနေသာ နက်ယ္ေကာင္ စိမ္း၀ါက်ားကို ေခ်ာင္းေျမာင္းေနသည္။
ႏို႔စို႔ကေလးသည္ ေလးဖက္ တြားမသြား ဖင္ေရႊ႕ဖင္ေရႊ႕ျဖင့္ ခါးကိုေကာ့ၿပီး ထိုးသြားေနသူ ျဖစ္၏။ ၀န္းရံထားေသာ ပူေဖာင္းႏွင့္ ေဘာလံုးကို ရုိးသြားၿပီ။ ၀ါးေပါက္စိပ္ျဖင့္ ကြပ္ထားေသာ အိမ္ခါးပန္းတြင္ တင္ေနေသာ မန္က်ည္းခက္ကို စိတ္၀င္တစား ျဖစ္ေနသည္။
''နက်ယ္ေကာင္ဟာ အဆိပ္ျပင္းတယ္။ သူ႔ဖင္က ခၽြန္ခၽြန္ကေလးနဲ႔ ထိုးလိုက္ရင္ အားႀကီး နာတယ္။ ခ်က္ခ်င္း ခ်ိဳင္းၾကားမွာ အႀကိတ္ႀကီး ထြက္လာၿပီး မလႈပ္ႏိုင္ေတာ့ဘူး။ လက္မလႈပ္ႏိုင္ရင္ ထမင္းလည္း မစားႏိုင္၊ ကစားလည္း မကစားႏိုင္ေတာ့ဘူး …''
အေမႀကီးေဒၚေဖာ့ (အဘြား) ေျပာဖူးသည္ကို ေက်ာ္သူစံ မွတ္ထား၏။ ထို႔ေၾကာင့္ အစိမ္းေရာင္ ေတာက္ေတာက္လြင္လြင္တြင္ အ၀ါက်ားထားေသာ နက်ယ္ေကာင္ကို လက္ျဖင့္ အုပ္ဖမ္းခ်င္ပါလ်က္ ေက်ာ္သူစံ မဖမ္း။ တံျမက္စည္းတံ တစ္ေခ်ာင္းျဖင့္ ေစာင့္ဆိုင္း ေခ်ာင္းေျမာင္းေနသည္။
''ဟဲ့ … ေက်ာ္သူစံ ဘာလုပ္ေနသလဲ''
အေမ့အသံ ေပၚလာေသာေၾကာင့္ ေက်ာ္သူစံ၏ ေခါင္းသည္ ႏို႔စို႔ကေလးဘက္သို႔ လည္သြား၏။ ကေလးသည္ ထိုအခ်ိန္၌ သူ၏ ရည္မွန္းခ်က္ျဖစ္ေသာ မန္က်ည္းခက္ ရွိရာသို႔ ေရာက္သြားၿပီ။
''ညီေလး .. မစားရဘူး .. မစားရဘူး ..''
ေက်ာ္သူစံ ေအာ္ေျပာရင္ ေျပးသြားေသာ္ျငား မမီလိုက္ေတာ့ပါ။ ႏို႔စို႔ကေလးသည္ အရြက္ဆယ္ရြက္ခန္႔ပါေသာ မန္က်ည္းခက္ အေႂကြကို ပါးစပ္ထဲသို႔ ထည့္ၿပီး သြားေခ်ၿပီ။
သည္ကဲ့သို႔ေသာ အရာမ်ိဳးကို မ်ိဳခ်မိပါက လွ်ာခင္တြင္ ၿငိေနေၾကာင္းကို ေက်ာ္သူစံ သိသည္။ လည္ေခ်ာင္းထဲတြင္ ေတာင္မေရာက္ ေျမာက္မေရာက္ နင္ ေနတတ္သည္မွာလည္း လက္ေတြ႔။
''ေထြး … ေထြး … ဖီ လို႔ ေထြးပစ္ …''
ကေလးသည္ အစ္မ သင္ထားသျဖင့္ ထီကနဲ ေထြးတတ္၏။ သို႔ေသာ္ လိုအပ္ခ်ိန္၀ယ္ မေထြး။
''ဟ … ဟ …''
ေက်ာ္သူစံသည္ ကေလး၏ အဟကို မေစာင့္၊ အတင္း ပါးစပ္ျဖဲၿပီး လက္ညိွဳးျဖင့္ ထိုးေကာ္၏။ ေက်ာ္သူစံ၏ လက္ညွဳိးသည္ မန္က်ည္းခက္ကို မေကာ္မိ။ ေၾကးေညွာ္ေတြ ထူထပ္ ျပည့္လွ်ံေနေသာ လက္သည္းျဖင့္ ပါးေစာင္ကို ထိုးမိေလ၏။
ကေလးသည္ ေက်ာ္သူစံ၏ ညီ ပီပီ အသံက်ယ္ႀကီးျဖင့္ ေအာ္ငိုသည့္ ခဏ၀ယ္ မိေမွး ဘြားကနဲ ေပၚလာသည္။
''ညီေလး … တိတ္ .. တိတ္ …''
ကေလး မတိတ္ပါ။ ကေလး အငို မတိတ္ေသာအခါ ေက်ာ္သူစံသည္ ကေလး၏ ေအာက္ေမးကို တြန္းၿပီး ပါးစပ္ကို ေစ့ထားေလ၏။
''တိတ္ေနာ္ … ညီေလး … တိတ္ .. တိတ္ …''
ကေလးက လႈပ္ရွား ရုန္းကန္ရင္း အိအိအအ ျမည္သည္။ ေက်ာ္သူစံသည္ အေမ ၾကားသြားၿပီေလာဟု လွည့္ၾကည့္သည္။ ေဒါင္ခနဲ ျမည္ေအာင္ ေခါက္မည္ဟု လက္ရြယ္လ်က္ ခ်ဥ္းကပ္လာေသာ အေမ့ကို ျမင္သည္။
ေက်ာ္သူစံ လွစ္ခနဲ အိမ္ေပၚမွ ခုန္ခ်သည္။
''ညီေလး .. ညီေလး .. မန္က်ည္းကိုင္းႀကီး မ်ိဳခ်လို႔ အေမရဲ႕'' ဟု သတင္းေပးသည္။
မိေမွးကလည္း ကေလး၏ ပါးစပ္ထဲသို႔ မသန္႔ျပန္႔ေသာ လက္ညိွဳးႀကီး ထုိးျပန္ၿပီ။
''မန္က်ည္းကိုင္းကို ကေလး ေကာက္မစားခင္တုန္းက နင္က ဘယ္သြားေနလဲ''
မိေမွး၏ စကားမဆံုးမီ၊ သြားဖံုးႏွင့္ ႏႈတ္ခမ္းၾကား၌ ညွပ္ေနေသာ မန္က်ည္းခက္သည္ မိေမွး၏ လက္ညွိဳးထိပ္၌ ပါလာ၏။
''ၾကည္စမ္း .. နည္းတာႀကီး မဟုတ္ဘူး''
မန္က်ည္းခက္ တစ္လွည့္၊ ေက်ာ္သူစံ တစ္လွည့္ ၾကည့္ရင္း ေျပာရာက မိေမွး စိတ္ဆိုးလာသည္။ ခုနတုန္းက ေခါက္ရန္ ၾကံစည္ေသာ္လည္း အထမေျမာက္။ ယခုရိုက္ရန္ ေခါက္ရန္ ႀကိဳးစားလွ်င္လည္း ထြက္ေျပးဦးမည္။ ဟဲ့ လာခဲ့ ေခၚလွ်င္ ေက်ာ္သူစံ လာပါသည္။ ေျခပါးေစာင္း (ေျခဖ၀ါးေစာင္း) ခ်င္းပြတ္လ်က္ တံု႔ေႏွးစြာ လာမည္။ သူ ေရာက္သည္အထိ လူႀကီးက ေစာင့္ဆိုင္း မေနႏိုင္ေသာေၾကာင့္ ေဒါသ ျပယ္ရသည္။
ယခုလည္း ဟင္းခ်ိဳအိုး တည္ပစ္ခဲ့သည္။
ဟင္းခ်ိဳအိုး ေ၀လွ်င္ ဆီႏွင့္ ဟင္းခပ္မ်ား ေ၀က်ရာသို႔ ပါကုန္မည္။ သို႔ေသာ္ စိတ္ကလည္း ဆိုးေနသည္။
"ငါ ပစ္လိုက္ရမလား .."
ဆြဲမိဆြဲရာ မိေမွး လွမ္းဆြဲသည္။ ဆြဲမိေသာ အရာမွာ ေညာင္ေရအိုးတစ္လံုး၊ ေက်ာ္သူစံမွာ အေမ့ေရွ႕တြင္ ဆက္ၿပီး မေနရဲေတာ့ပါ။ စိမ္းေခ်၀ါေခ် ေတာက္ပေနေသာ နက်ယ္ေကာင္လည္း အာရုံထဲမွ ေပ်ာက္ကြယ္သြားကာ ႏြားတင္းကုပ္ဘက္သို႔ ေလွ်ာက္လာသည္။ တကြပ္ကြပ္ျမည္ၿပီး ၀ဲလွည့္ေနေသာ ၾကက္သားအုပ္မႏွင့္ တိုးသည္။
ျမံဳထဲမွာ ဆင္းလာသည္မွာ သံုးရက္သာ ရွိေသးေသာ ၾကက္သားအုပ္မသည္ အေမႊးဖြား အေတာင္ကားလ်က္ မာန္ဖီသည္။ ၾကက္မ၏ ရင္အုပ္ေအာက္ရွိ ၾကက္ေပါက္စေလးေတြမွာလည္း လက္ပံသီးေႂကြထဲမွ ထြက္လာကာစ မႈိ႔လံုးကေလးေတြလား မွတ္ရသည္။ တစ္ေကာင္ေလာက္ ကိုင္ၾကည့္ရမူ ေကာင္းေလစြဟု ေက်ာ္သူစံ စိတ္ကူးဆဲတြင္ ၾကက္သားအုပ္မသည္ ေက်ာ္သူစံအား ခြပ္ေလၿပီ။
ေက်ာ္သူစံ ေၾကာက္အားလန္႔အား ေအာ္ငိုရင္း ေျပးသည္။
မိေမွးသည္ ကေလးကို ရင္ခြင္ထဲထည့္ကာ ႏို႔တိုက္ရင္း ဟင္းခ်ိဳအိုးေဘး၌ ေရာက္ေနသည္။ မ်က္စိျဖင့္ မျမင္ရျငား သူ႔သားကို ၾကက္သားအုပ္မ ခြပ္ၿပီဟု သိသည္။ ၾကက္သားအုပ္မနား မသြားနဲ႔ မွာထားပါလ်က္က သြားသည့္အတြက္ “ေကာင္းတယ္ .. ေကာင္းတယ္” ဟူ၍ပင္ လွမ္းေအာ္ေသး၏။
ေက်ာ္သူစံ ေအာ္ငိုျခင္းမွာလည္း နာက်င္၍ မဟုတ္။ လန္႔ၿပီး ငိုျခင္းသာ ျဖစ္ရကား ႏြားတင္းကုပ္ထဲသို႔ ေရာက္ခ်ိန္၌ အငို တိတ္ၿပီ။ အလွည့္ႏြားႀကီးထံ အာရုံေရာက္သြားေသာေၾကာင့္လည္း ျဖစ္သည္။
ႏြားတစ္ရွဥ္းမွာ စပါးေႁခြစက္ေကာင္းမႈေၾကာင့္ တအိအိ လွည့္ပတ္သြားၿပီး စပါး မနယ္ရျငား၊ ထြန္စက္ေကာင္းမႈေၾကာင့္ ေႏြစပါး ထြန္ေရး မလုပ္ျငား၊ ထြန္ခဲကား ေခ်ရေသးသည္။ ထိန္စိပ္ မဆြဲမျဖစ္၊ ၾကမ္းေပါင္ မရိုက္၍ မျဖစ္။ ပင္ပန္းတႀကီး မဟုတ္ေသာ္လည္း ေညာင္းသည္။
ယခု ေႏြစပါး ထြန္တံုးပိတ္စတြင္ ေျခပစ္လက္ပစ္ အိပ္ေနၾကသည္။ အလွည့္ႏြားႀကီး အသက္ရႈထုတ္လိုက္တိုင္း ႏွာေခါင္း၀ ေျမျပင္မွ ဖုန္ေတြ ေထာင္းခနဲ ေထာင္းခနဲ ထသြားသည္။
ေက်ာ္သူစံသည္ ႏြားႀကီး၏ ဦးေခါင္းႏွင့္ တစ္ေတာင္ အကြာတြင္ ေဆာင့္ေၾကာင့္ထိုင္လ်က္ စိတ္ေျပနေျပ ၾကည့္သည္။
ၾကည့္ရင္းၾကည့္ရင္းျဖင့္ ေက်ာ္သူစံ သေဘာေပါက္သြား၏။ ႏြားႀကီး၏ ႏွားေခါင္းေပါက္ထဲမွ ထြက္လာေသာ ေလေၾကာင့္ ဖုန္ေတြ ေထာင္းခနဲ ေထာင္းခနဲ ထလာျခင္းပါတကား။
ေက်ာ္သူစံသည္ တစ္ခုခု လုပ္ခ်င္လာ၏။ သို႔ေၾကာင့္ အုန္းတံျမက္စည္းတံ အက်ိဳးတစ္ေခ်ာင္းကို ေကာက္ယူသည္။ ႏြားႀကီး၏ ႏွာေခါင္းေပါက္ကို ထိုးလိုက္သည္။ ႏွာေခါင္းေပါက္သည္ က်ယ္ေခ်က်ဥ္းေခ်ျဖင့္ ပြစိပြစိ ျဖစ္လာ၏။ ေက်ာ္သူစံ အသံထြက္ေအာင္ ရယ္ေမာသည္။ ႏြားႀကီးသည္ အခံရခက္သျဖင့္ ပါးစပ္ ဟစိဟစိ လုပ္စသည္။ ေက်ာ္သူစံ ပို၍ မေနာေခြ႔ ေနစဥ္ ႏြားႀကီး ကုန္းထ၏။
ႏြားမ်ားသည္ လူႏွယ္ ရုတ္တရက္ခ်ည္း မထႏိုင္ပါ။ အခ်ိဳ႕လူမ်ားမူ ကိုင္စရာရွိမွ ထရန္ လြယ္ကူ၏။ အခ်ိဳ႕ေသာ္ကား ကိုယ့္ဒူးေပၚတြင္ လက္ေထာက္ အားျပဳၿပီး ထရ၏။ ယခု အလွည့္ႏြား ငနီႀကီးလည္း ကိုယ္ကို ေရွ႕သို႔ တြန္းၿပီးမွ အရွိန္ျဖင့္ ထရရာ ေက်ာ္သူစံကို ႏႈတ္သီးျဖင့္ ထိုးမိေလ၏။
''အေမေရ … ငနီ ေ၀ွ႔တယ္ဗ် .. ဟီး ဟီး …''
ပက္လက္လန္ လဲရာက လူးလဲထရင္း ေက်ာ္သူစံ ေအာ္ငို၏။ မိေမွးသည္ ကေလးကို ကျပင္တြင္ ပစ္ခ်ထားခဲ့သည္။ ႏွစ္ေတာင္ခန္႔ ရွည္ေသာ ၀ါးျခမ္းျပားတစ္ေခ်ာင္း ကိုင္ဆြဲလ်က္ အေျပးဆင္းလာသည္။
''သူ႔လည္း ဘာမွ မလုပ္ဘဲ ေခြ႔တယ္ဗ် …''
''ငါ ျမင္တယ္ဟဲ့ … အိပ္ေနတဲ့ ႏြားရဲ႕ ႏွာေခါင္းကို တုတ္နဲ႔ ထိုးတာ ျမင္တယ္ဟဲ့။ ကဲ့ .. လုပ္ဦး .. လုပ္ဦး ..''
လက္ကို မိမိရရ ကိုင္ၿပီးမွ ေသေသခ်ာခ်ာ ရိုက္ျခင္း ျဖစ္သည္။ ဤသို႔ျဖင့္ ခ်ိဳးကူသံေသာ္မွ် မွ်င္မွ်င္သဲ့သဲ့ကေလး ၾကားရေလာက္ေအာင္ တိတ္ဆိတ္ေနေသာ ကန္စြန္းပင္လွ တစ္ရြာလံုးကို ဖံုးလႊမ္းသြားသည့္ အသံျပဲႀကီး ေပၚလာ၏။
''ႀကံၾကံဖန္ဖန္ ေဆာ့ဦးမလား …''
''မေဆာ့ေတာ့ပါဘူးခင္ဗ်ာ့''
''မေအကို ေျပာင္ေခ်ာ္ေခ်ာ္ လုပ္ဦးမလား …''
''မလုပ္ေတာ့ပါဘူးခင္ဗ်ာ့''
ယဥ္ယဥ္ေက်းေက်းျဖင့္ ခင္ဗ်ာ့ ထည့္သံုးပါလ်က္ မိေမွး အရိုက္ မရပ္။ ေမးလိုက္ရိုက္လိုက္ လုပ္ေနရာက 'ငါ့ကို ေၾကာက္ရဲ႕လား' ဟု မိေမွး ေမး၏။
လွ်ပ္တစ္ျပက္အတြင္း ေက်ာ္သူစံ စဥ္းစားသည္။ အျခားကေလးေတြ အရိုက္ခံရေသာအခါ ေၾကာက္ၿပီ ေၾကာက္တယ္ ေၾကာက္ပါၿပီ အေမရဲ႕ ေအာ္ေသာ္ျငား အရိုက္မရပ္။ ယခုလည္း အေမသည္ ဖ်န္းခနဲ ရိုက္သံႏွင့္ အတူ ေမးျပန္ၿပီ။
''ေျပာဟဲ့ ေၾကာက္ၿပီလား''
''မေၾကာက္ပါဘူးခင္ဗ်ာ့''
မိေမွး ဆက္ မရိုက္ႏိုင္။ ၀ါးျခမ္းျပားကို ပစ္ခ်ၿပီး တဟားဟား ရယ္ေမာမိေလ၏။ အျခားကေလးေတြမွာ ေၾကာက္ၿပီလား ေမးလွ်င္ ေၾကာက္ပါၿပီ ေျဖစျမဲ။ ယခု ထူးဆန္းစြာ မေၾကာက္ပါဘူးခင္ဗ်ာ့။
သို႔ေသာ္ ရိုက္သံငိုသံသည္ အရယ္အေမာျဖင့္ ပြဲ မသိမ္း။
''ဟဲ့ မိေထြးမ ကေလးကို ဒါေလာက္ သည္းႀကီးမည္းႀကီး ရိုက္မယ့္အစား သတ္ပစ္လိုက္ပါေတာ့လား ..''
''အေမ …''
မိေမွးတို႔ အဖီခ်ကာ မွီခိုေနရေသာ အိမ္မႀကီးပိုင္ရွင္ အေမ၊ ေဒၚေဖာ့။
ေျမးေလးေယာက္အနက္ သည္ေကာင့္ကို အနည္းငယ္မွ် အထိမခံေသာ ေဒၚေဖာ့သည္ ေျမးကို ေျပးေပြ႔၏။
မိေမွးမွာ မိေထြး ဟု အေခၚခံရေသာေၾကာင့္ ရင္ထဲ၌ က်င္ခနဲ ျဖစ္သြားျငား ေမာ့ မၾကည့္ရဲ။ ႏို႔စို႔ကေလး ခ်ထားခဲ့ရာ ၾကမ္းျပင္သို႔ အလ်င္အျမန္ သြားသည္။ ကေလးကို ေကာက္ခ်ီစဥ္ မ်က္ရည္ေပါက္ႀကီးေတြ တလိမ့္လိမ့္ စီးက်လာ၏။
''ၾကည့္စမ္း … နည္းတဲ့ အရႈိးရာေတြလား …''
ေဒၚေဖာ့သည္ ေျမး၏ အက်ၤီကို လွန္ၾကည့္ရင္း ကျပင္နားသို႔ ကေလးကို ဆြဲေခၚလာသည္။
''ဒါေလာက္ ရိုက္ရေအာင္ ၿငိဳးသူရန္ဖက္လား ဟင္ …''
''အေမ့ေျမး ဆိုတာေတာ့ အေမ မေျပာဘူး .. က်ဳပ္ကိုခ်ည္း မဲၿပီး …''
''ငါ့ကို ခံေျပာတယ္ ဟုတ္လား …''
ေဒၚေဖာ့သည္ ပစ္စရာ ခတ္စရာ ရိုက္စရာ ႏွက္စရာ ရွာ၏။ အေမ လက္သံေျပာင္ပံုကို မိေမွး ေကာင္းစြာ သိသည္။ သို႔ေၾကာင့္ တဲထဲသို႔ သုတ္ခနဲ ေျပး၀င္ရသည္။
''တကတဲေတာ္ .. ရိုက္လိုက္တာ ကေလးနဲ႔ မလိုက္ဘူး''
ေက်ာ္သူစံမွာ ဘြားေအ ေရာက္လာကတည္းက အငုိ တိတ္ၿပီ။ သို႔ေသာ္ မိေမွးမွာမူ ရင္ကို ဖိထားရၿပီး 'ရိုက္လိုက္တာ ကေလးနဲ႔ မတန္ဘူး' ဟူေသာ စကားေၾကာင့္ ရင္ကို ဖိမိ၊ စိုးရိမ္ ထိတ္လန္႔ျဖစ္မိျခင္း ျဖစ္သည္။
ငါ ရိုက္လိုက္တာ တကယ္ပဲ မ်ားသြားသလား။ နာနာက်ည္းက်ည္းေကာ ရိုက္မိသလား။
ေဒါသျဖင့္ ရိုက္မိသည္ကား အမွန္ပင္ ျဖစ္သည္။ အခ်က္ေရ ဆယ္ခ်က္ ေက်ာ္ မေက်ာ္ မမွတ္မိေသာအခါ 'ငါ့သားေလး … ေတာ္ေတာ္မ်ား နားသြားသလား မသိဘူး' ဟူေသာ စိုးရိမ္စိတ္ျဖင့္ ႏို႔စို႔ကေလးကို ဖက္လ်က္ ငိုမိသည္။ မိေထြးမဟု အေခၚခံရေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာေသာ ၀မ္းနည္းမႈအား သားအတြက္ စိုးရိမ္စိတ္က လႊမ္းမိုးသြားၿပီ။
''သားက ဆိုးလြန္းတာကိုး၊ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေနာက္ကို အေမ မရိုက္ေတာ့ပါဘူး …''
သို႔ရာတြင္ မေအကသာ ၀မ္းပန္းတနည္း ျဖစ္ေနျငား၊ ငေမ်ာက္မွာမူ ဘြားေအ ခ်ေပးေသာ ပဲႀကီးေလွာ္ဘူးကို ျဖစ္ေစ၊ ထန္းလ်က္အိုးကို ျဖစ္ေစ ကားရားခြထိုင္လ်က္ အႀကိဳက္ေတြ႔ေနမည္မွာ ေသခ်ာသည္။
ဆင္ျဖဴကၽြန္းေအာင္သိန္း
၂၀၀၃ ခုႏွစ္၊ စက္တင္ဘာလ။
မ်က္႐ႈ အြန္လိုင္းမဂၢဇင္း ဝက္ဘ္ဆိုဒ္ကေန ကူးယူပါတယ္။ မ်က္႐ႈကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။
စေလ ငေနာ့ (ေက်ာ္ဇင္လတ္)
share by မြန္းေလးေဖေဖ
No comments:
Post a Comment