Mar 31, 2018

ခၽြင္ခနဲတစ္ခ်က္ မ်ိဳးဆက္သစ္တုိ႔ရဲ႕အမွန္

ခၽြင္ခနဲတစ္ခ်က္ မ်ိဳးဆက္သစ္တုိ႔ရဲ႕အမွန္ - ထြန္းေတာက္ထြဋ္(သခ်ၤာ)

* * *

ခၽြင္ခနဲ တစ္ခ်က္ …

"ခၽြင္”

ခၽြင္ခနဲ ထြက္ေပၚလာတဲ့ အသံနဲ႔အတူ မက္ဆင္ဂ်ာ ထဲက စာသား တခ်ိဳ႕ကို ျမင္လိုက္ရတဲ့ အခါမွာေတာ့ ဟန္မေဆာင္ႏိုင္တဲ့ အထိ ေပ်ာ္ရႊင္ သြားခဲ့ရတာ ေသခ်ာပါတယ္။

“မ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ေတြ႕ခ်င္ စကားေျပာခ်င္တယ္ ဆိုရင္ မနက္ျဖန္ ဆယ္နာရီေလာက္ မဟာဗႏၶဳလ ပန္းျခံထဲ လာခဲ့ေလ။ ကၽြန္ေတာ္ ေစာင့္ေနမယ္”

အျပင္မွာ တစ္ခါမွ မေတြ႕ဖူး ၾကပါဘဲ၊ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ ထဲမွာေတာင္ ရည္းစား မျဖစ္ၾကေသးဘဲနဲ႔ အသက္ သံုးဆယ္ေက်ာ္စ အမ်ိဳးသား တစ္ေယာက္ရဲ႕ စကားကို သူ႔ထက္ ေလးႏွစ္ေလာက္ ႀကီးတဲ့ ေခ်ာေခ်ာလွလွ အပ်ိဳႀကီး မမ တစ္ေယာက္က “စိတ္ခ် လာခဲ့မယ္” လို႔ ျပန္ေျဖ လိုက္မိျခင္းဟာ "ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္နတ္”  ဝင္သြားၿပီ ဆိုတဲ့ သေဘာမ်ားလား။

ရည္းစားနဲ႔ ႏွစ္ခါေလာက္ ကြဲထားဖူးတဲ့ အမ်ိဳးသမီး တစ္ေယာက္ရဲ႕ ပင္ကိုစိတ္ အခံေၾကာင့္ မ်ားလား။ ႏွစ္နဲ႔ခ်ီၿပီး လစ္ဟာေနတဲ့ ႏွလံုးသား လိုအင္ဆႏၵ အတြက္ ထြက္ေပါက္ တစ္ခုမ်ားလား။ ေသခ်ာတာကေတာ့ မက္ဆင္ဂ်ာက ေနၿပီး ညစဥ္ စကား ေျပာၾကရင္း ကၽြန္မဘက္က ေမာင့္ကို တစ္ဖက္သတ္ႀကီး ခ်စ္ေနမိၿပီ ဆိုတာ မွန္ေသာ စကားပါေလ။

* * *

၁။

ေပါင္ရင္းအတိ ခပ္က်ပ္က်ပ္ ေအာက္ခံေဘာင္းဘီ အနက္ကေလးနဲ႔ အေပၚပိုင္း ဗလာက်င္းရင္း ေရကူးကန္ေပါင္ေပၚ လက္ႏွစ္ဖက္ေထာက္၊ ညာေျခဖ်ားတစ္ဖက္ တင္ၿပီး လွမ္းတက္ေနတဲ့ ပံုဟန္ဟာ သားေကာင္ကို ျမင္လို႔ ခုန္အုပ္ေတာ့မယ့္ က်ားတစ္ေကာင္ရဲ႕ ဟန္ပန္ အတိုင္းမို႔ အျမင္႐ိုင္းတယ္ မဆိုသာပါဘူး။ က်စ္လ်စ္၊ သန္မာ၊ ေတာင့္တင္းတဲ့ လက္ေမာင္းႏွစ္ဖက္တင္မက အေမြးအမွင္ သိပ္မထူတဲ့ ရင္အုပ္၊ လက္ဖ်ံ၊ သလံုးသားေတြ ေပၚမွာ လွပစြာ ထိုးထားတဲ့ တက္တူး ေရာင္စံုေတြက အခ်ိဳးအစား က်နလြန္းတဲ့ ေမာင့္ရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္နဲ႔ အပ္စပ္ ၾကည့္ေကာင္း ေနတာလည္း အမွန္ပါပဲ။ ႐ုပ္ရွင္မင္းသား ေက်ာ္ရဲေအာင္ ငယ္ငယ္ကလိုလို ႐ုပ္ခံနဲ႔ ရီေဝေဝ အၾကည့္ေတြက ေတာ္႐ုံ မိန္းမသား ပစ္လဲက်ေလာက္တဲ့ ပ႐ိုဖိုင္ ပံုမ်ိဳးပါ။

႐ိုက္ကြင္းက ပံုတခ်ိဳ႕ တင္ေလ့ ရွိသလို နယ္ခရီး ထြက္တာပဲ ျဖစ္ျဖစ္၊ ႏိုင္ငံျခားခရီး သြားတာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ေရာက္ရာ အရပ္က သူ႔ ဓာတ္ပံုကေလးေတြ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ေပၚ တင္တာက လြဲၿပီး သူ႔ကို ပိုးေၾကး ပန္းေၾကးနဲ႔ ဝင္ေျပာလာတဲ့ ေကာင္မေလးေတြရဲ႕ ကြန္႔မန္႔ေအာက္မွာ အေႏွာင့္အသြား မလြတ္တဲ့ စကားေတြနဲ႔ ျပန္မေျဖတတ္ ခဲ့တာလည္း ကၽြန္မ ေမာင့္ကို သေဘာက်ရတဲ့ အခ်က္ေတြထဲက တစ္ခ်က္လို႔ ေျပာရင္ ရပါတယ္။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ဘန္ေကာက္မွာ ႐ိုက္ခဲ့တဲ့ ဓာတ္ပံုေတြ ျမင္ၿပီး ေမာင့္ကို အထင္ႀကီး စိတ္နဲ႔ သေဘာက် ခဲ့တာလား၊ စမတ္က်က် ဝတ္စားတတ္တဲ့ မင္းသားပံု ေပါက္ေနတဲ့ ေမာင့္ရဲ႕ စတိုင္ကို ႏွစ္သက္ခဲ့တာလား၊ ပ႐ိုဖိုင္ပံုထဲက ေယာက္်ား ပီသတဲ့ ခႏၶာကိုယ္ အခ်ိဳးအဆစ္ကို ျမင္ၿပီး စိတ္ဝင္စား ခဲ့တာလား မေျပာတတ္ပါဘူး။ ကၽြန္မ ေျပာတတ္တာ တစ္ခုကေတာ့ ေမာင့္ကို တစ္ဖက္သတ္ ခ်စ္မိေနတဲ့ကၽြန္မ ေမာင္ ခ်ိန္းထားတဲ့ မဟာဗႏၶဳလ ပန္းျခံထဲ ေရာက္မွ မိန္းမေဈး က်ေနမွန္း သေဘာေပါက္ ခဲ့ရတာမ်ိဳးပါ။

“ကၽြန္ေတာ္ ဘာေကာင္မွ မဟုတ္ေသးပါဘူး မ,ရယ္။ ႐ုပ္ရွင္၊ ဗီဒီယို ႐ိုက္တယ္ ဆိုတာကလည္း မင္းသား သူငယ္ခ်င္း အခန္းက ပါရတာ တစ္ကား ႏွစ္ကားေလာက္ပါ။ လူၾကမ္းအျဖစ္ လာငွားၾကတာပဲ မ်ားပါတယ္။ အလုပ္ေပၚရင္ ေပၚသလို ေန႔စား ကဖစ္လိုက္၊ ကားျပတ္ တစ္သိန္းေလာက္ ရလိုက္နဲ႔ ေဝေလေလ အဆင့္ပါ မ,ရာ”

ေန႔ခင္း ေၾကာင္ေတာင္ႀကီး အရက္ကေလး ခပ္ေထြေထြနဲ႔ ေမာင္ ေျပာျပသမွ် ေမာင့္ရဲ႕ ႐ုပ္ရည္ အခ်ိဳးအစားနဲ႔ ဘယ္လိုမွ မသင့္ေတာ္ မအပ္စပ္တဲ့ လူၾကမ္း ေနရာ၊ လူစားထိုး ေနရာေတြမွာသာ အမ်ားဆံုး သ႐ုပ္ေဆာင္ခြင့္ ရတဲ့အေၾကာင္း ကၽြန္မ သိသိခ်င္း စိတ္မေကာင္း ျဖစ္ရတာ အမွန္ပါ။ တကယ္ေတာ့ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ ေပၚမွာ သူ တင္ေလ့ရွိတဲ့ စေတးတပ္ စာသားထဲက သတ္ပံု မမွန္တဲ့ ဝါက်ေတြေၾကာင့္ ေမာင္ သင္ယူထားတဲ့ အတန္းပညာ သိပ္မရွိႏိုင္ဘူးလို႔ ကၽြန္မဘက္က ေတြးထင္ခဲ့ ၿပီးသားပါ။ ကၽြန္မအထင္ ပိုၿပီး ေသခ်ာသြားတာ ကေတာ့ ေလးတန္းနဲ႔ ေက်ာင္းထြက္ၿပီး လူပ်ိဳေပါက္ အရြယ္ ကတည္းက ရန္ကုန္ ေရာက္လာတဲ့ ေမာင္က အလုပ္ အမ်ိဳးစံု၊ ဘဝ အမ်ိဳးစံုမွာ က်င္လည္ ခဲ့ရၿပီး သူ ဝါသနာ ႀကီးလြန္းတဲ့ ႐ုပ္ရွင္၊ ဗီဒီယို ႐ိုက္ကြင္းေတြမွာေတာ့ ဒိုင္ယာေလာ့ခ္ကို စာရြက္နဲ႔ မက်က္တတ္ဘဲ ဒါ႐ိုက္တာ ကိုယ္တိုင္ ႏႈတ္တိုက္ ခ်ေပးမွ ေျပာဆိုတတ္သူ အျဖစ္ ေမာင္ကိုယ္တိုင္ ဝန္ခံခဲ့တာေၾကာင့္ပါ။ ေမာင္ အင္မတန္ ျဖစ္ခ်င္တဲ့ သ႐ုပ္ေဆာင္ေကာင္း တစ္ေယာက္ ျဖစ္ဖို႔အေရး တတ္ထားသင့္တဲ့ အတန္းပညာနဲ႔ ဖတ္ထားသင့္တဲ့ စာေပ ဗဟုသုတေတြ အလံုအေလာက္ မရွိတာ မွန္ေပမဲ့ ပင္ကိုဗီဇ အရ၊ အျမင္ အရ၊ အေတြ႕အၾကံဳ အရ က်ရာ ဇာတ္႐ုပ္မွာ ပီျပင္သူ တစ္ေယာက္ ဆိုတာကိုေတာ့ ေမာင္ျပတဲ့ ဇာတ္ကား နမူနာေတြ ၾကည့္ၿပီး ကၽြန္မဘက္က လက္ခံခဲ့ရတာမ်ိဳးပါ။

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ စာမဖတ္၊ အတန္းပညာ သိပ္မတတ္ဘဲ ႐ုပ္ရည္ အခ်ိဳးအစား ေယာက္်ား ပီသလြန္းတဲ့ လူေခ်ာ တစ္ေယာက္ကို ခ်စ္မိသြားသူက နယ္က လာၿပီး အေဆာင္မွာ ေနတဲ့ ႐ုံးဝန္ထမ္း၊ ပညာတတ္ တစ္ေယာက္ ျဖစ္ေနေလေတာ့ ေမာင့္ရဲ႕ အားနည္းခ်က္ေတြကို ျဖည့္ဆည္းေပးရင္း၊ ေအာင္ျမင္တဲ့ သ႐ုပ္ေဆာင္ တစ္ေယာက္ ျဖစ္ေအာင္ ကူညီရင္း ဘဝ တစ္သက္စာ အတြက္ လက္တြဲေဖာ္ အျဖစ္ စိတ္ကူးယဥ္ခဲ့မိသူက ကၽြန္မရယ္ပါေလ။

* * *

၂။

ခ်စ္တီး ကုလားေတြရဲ႕ အတိုးဒဏ္၊ အဂၤလိပ္ အစိုးရရဲ႕ လယ္ခြန္၊ လူခြန္ဒဏ္နဲ႔ အရင္းရွင္ေတြရဲ႕ ေခါင္းပံုျဖတ္မႈ ဒဏ္ကို ခံစားေနရတဲ့ ျမန္မာ လယ္သမားေတြဟာ အေႂကြးႏြံထဲ နစ္ခဲ့ၾကတာ ေသခ်ာပါတယ္။ အဲဒီ ျပႆနာေတြနဲ႔ မေရွးမေႏွာင္းမွာပဲ ကမၻာ့စီးပြားေရးပ်က္ ကပ္ေၾကာင့္ စပါးေဈး ထိုးက်သြားတဲ့ အခါမွာေတာ့ လယ္သမားေတြဟာ လယ္ယာေျမေတြ ေပါင္ႏွံ ေရာင္းခ်ၿပီး အေႂကြးဆပ္ ၾကရတာပါပဲ။ ဒီၾကားထဲ အရင္းရွင္ေတြက အိႏၵိယက ေနၿပီး ေဈးေပါတဲ့ လယ္ကူလီေတြကို ေခၚသြင္း လာျပန္တဲ့ အတြက္ လယ္မဲ့ယာမဲ့၊ အလုပ္လက္မဲ့ ျဖစ္လာၾကတဲ့ လယ္သမားေတြရဲ႕ အပူမီးဟာ အေထြေထြ မေက်နပ္မႈကို စတင္ ျဖစ္ေပၚေစမွာ မလြဲပါဘူး။

ဒီလိုနဲ႔ပဲ အင္းအိုင္၊ လက္ဖြဲ႕၊ ဂါထာ၊ မႏၲရားေတြနဲ႔ တုတ္ၿပီး၊ ဓားၿပီး၊ ေသနတ္ၿပီး ကိစၥေတြ စီရင္ေပးခဲ့တဲ့ ေခါင္းေဆာင္ တစ္ေယာက္နဲ႔ သူ႔ရဲ႕ အေပါင္းအပါ တပ္သားေတြဟာ ရရာလက္နက္ စြဲကိုင္ၿပီး အဂၤလိပ္ အစိုးရကို ေတာ္လွန္ခဲ့ၾကမွာ ေသခ်ာသေလာက္ ပါပဲ။ အဂၤလိပ္ အစိုးရရဲ႕ ရက္ရက္စက္စက္ ႏွိမ္ႏွင္းမႈေၾကာင့္ ေခါင္းေဆာင္ႀကီးနဲ႔ တျခားေခါင္းေဆာင္ေတြ ႀကိဳးေပး၊ ကြပ္မ်က္ ခံခဲ့ရတယ္ဆိုတဲ့ အျဖစ္က သမိုင္းမွာ အထင္အရွား ရွိခဲ့တဲ့ ျဖစ္ရပ္မွန္ တစ္ခုပါေလ။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ႀကိဳးမိန္႔ အေပးခံခဲ့ရတဲ့ သူေတြထဲမွာ ပါဝင္ခဲ့ေပမဲ့ အသက္ငယ္ဆံုး ဆိုတဲ့ အေၾကာင္းျပခ်က္နဲ႔ ဆရာေတာ္ တစ္ပါးရဲ႕ ေမတၱာရပ္ခံခ်က္ေၾကာင့္ ႀကိဳးမိန္႔ကေနၿပီး ေထာင္ဒဏ္ တစ္သက္တစ္ကၽြန္း အျဖစ္ ျပစ္ဒဏ္ ေလွ်ာ့ေပါ့ ခံစားခဲ့ရသူက ေမာင့္အဘိုး ဆိုတာ သိလိုက္ရတဲ့အ တြက္ ကၽြန္မ အ့ံဩသြားရတာေတာ့ အမွန္ပါပဲ။

“အဘိုးက ကၽြန္ေတာ့္ကို အရမ္းခ်စ္တာ မ,ရ။ ကၽြန္ေတာ္ ငယ္ငယ္က ညဘက္ေတြဆို အဘိုးကို နင္းႏွိပ္ ေပးရတယ္ေလ။ အဘိုးက ကၽြန္ေတာ္ မပ်င္းေအာင္ ဆိုၿပီး သူတို႔ ငယ္ငယ္က တိုက္ပြဲဝင္ခဲ့တဲ့ အေၾကာင္းေတြကို ပံုျပင္တစ္ပုဒ္လို ေျပာျပခဲ့တာ မ,ရဲ႕”

ဪ ... သူရဲေကာင္း တစ္ေယာက္ရဲ႕ ေျမးဟာ ေမာင္တဲ့လား။ ေခတ္ေတြ အလီလီ ေျပာင္းၿပီး ေထာင္ တစ္သက္တစ္ကၽြန္း ဒဏ္ကလြတ္။ ဂါထာ၊ မႏၲရား၊ အင္းအိုင္၊ လက္ဖြဲ႕ အတတ္ေတြနဲ႔ ေဆးကုစား ခဲ့ရတာ ေမာင့္အဘိုးတဲ့လား။ တိုက္ပြဲဝင္ ဓားနဲ႔ အင္းပဝါကို အမိန္႔ တစ္ခုေၾကာင့္ ျပတိုက္ထဲ ပို႔ေပးခဲ့ရၿပီး မျဖစ္စေလာက္ ပင္စင္ လစာကေလးနဲ႔ ေခတ္ကို အန္တုရင္း အသက္ ရွစ္ဆယ္ေက်ာ္ အထိ ေနျပသြားခဲ့သူဟာ ေမာင့္အဘိုး ျဖစ္ေနတာမ်ိဳးလား။ တိုက္ပြဲဝင္ လက္က်န္ ဓားႏွစ္ေခ်ာင္းကို ျပတိုက္ထဲ ပို႔ခိုင္းမွာ စိုးလို႔ အိပ္ရာေအာက္ထဲ ဝွက္၊ အမွတ္တရ ထားရင္း ေသတဲ့အထိ အေဆြးခံ သြားခဲ့တာ ေမာင့္အဘိုး တဲ့လား။ သားေယာက္်ားေလး မေမြးခဲ့ဘဲ သမီးခ်ည္းပဲ သံုးေယာက္ ရခဲ့ၿပီး အငယ္ဆံုး သမီးရဲ႕ အငယ္ဆံုးေသာ သားဟာ အဘိုးအတြက္ အားကိုး ေမွ်ာ္လင့္စရာ လက္႐ုံးတစ္ဆူ ျဖစ္ေစခ်င္ခဲ့တာမ်ိဳးလား။ ဥပဓိ႐ုပ္ခံ ေကာင္းသလို အခ်ိဳးအဆစ္ပါ ေကာင္းလာႏိုင္စရာ ရွိတဲ့ ေျမးျဖစ္သူကို သူ႔လို သူရဲေကာင္း တစ္ေယာက္ မဟုတ္တာေတာင္ ေယာက္်ားပီသ ေစလိုစိတ္နဲ႔ ငယ္စဥ္ကတည္းက တက္တူးတခ်ိဳ႕ ထိုးေပးခဲ့တာဟာ အဘိုးရဲ႕ ေမွ်ာ္လင့္ျခင္း လက္ေဆာင္ တစ္မ်ိဳးလား။ အရြယ္ေရာက္ လူလားေျမာက္ လာခဲ့စဥ္မွာေတာ့ ခႏၶာကိုယ္ေပၚမွာ တက္တူး အ႐ုပ္ေတြနဲ႔ ျပည့္ႏွက္ ေနတာမ်ိဳးကို သေဘာက် လာသူဟာ ကၽြန္မဘက္က တိတ္တခိုး ခ်စ္ေနမိတဲ့ ေမာင္ တဲ့လား။

ဟန္ေဆာင္ ထိုး၊ ဟန္ေဆာင္ ခုတ္၊ ဟန္ေဆာင္ ပစ္ခတ္၊ ေအာ္ဟစ္၊ ႀကိမ္းေမာင္း ေနရတဲ့ ႐ုပ္ရွင္ ဗီဒီယိုထဲက “သ႐ုပ္ေဆာင္ လူၾကမ္းတစ္ေယာက္ ျဖစ္လာႏိုင္တယ္”  လို႔ ေမာင့္အဘိုးဘက္က ေတြးခဲ့မွာ မဟုတ္သလို ေမာင္ကိုယ္တိုင္လည္း အဲဒီလို ျဖစ္ခ်င္မယ္လို႔ ကၽြန္မ မထင္ပါဘူး။ ေမာင္ ျပလာတဲ့ မိသားစု ဓာတ္ပံုတခ်ိဳ႕နဲ႔ ေမာင့္ရဲ႕ ႐ုပ္ရည္ အခ်ိဳးအစား ျပင္ပ အသြင္အျပင္ အရ “ဘမ်ိဳးဘိုးတူ”  ဆိုတဲ့ စကားဟာ ေမာင္နဲ႔က်မွ ကြက္တိ မွန္ခဲ့တာမ်ိဳးပါ။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေမာင္ က်င္လည္ခဲ့ရတဲ့ ဘဝနဲ႔၊ ေမာင္ကိုယ္တိုင္ လက္ရွိ ျဖတ္သန္းေနရတဲ့ ဘဝ အေျခအေနက ေခတ္ေၾကာင့္ပဲ ေျပာေျပာ၊ ကံတရားေၾကာင့္ပဲ ဆိုဆို သူရဲေကာင္း တစ္ေယာက္ရဲ႕ ေျမးအေနနဲ႔ လားလားမွ မအပ္စပ္ေနတာ အမွန္ပါ။ ေမာင့္အဘိုးသာ သက္ရွိထင္ရွား ရွိေနဦးမယ္ ဆိုရင္ေတာ့ ေမာင့္ရဲ႕ ပကတိ အေျခအေနကို ဘာေတြမ်ား ေျပာဦးမလဲ ဆိုၿပီး ကၽြန္မ သိခ်င္ေနတာေတာ့ ေသခ်ာပါတယ္။

ဘာပဲေျပာေျပာ အဘိုးက ခ်စ္တဲ့၊ အဘိုးကို ခ်စ္တဲ့ ေျမးတစ္ေယာက္ပီပီ သူ႔အဘိုးအေၾကာင္း ေျပာျပေနတဲ့ ေမာင့္ရဲ႕ ရီေဝေဝ မ်က္ဝန္းတစ္စံုမွာ အရည္ၾကည္ေတြ တြဲခိုလာတာေၾကာင့္ ကၽြန္မလည္း ေမာင္နဲ႔ထပ္တူ စိတ္မေကာင္း ျဖစ္ရင္း ႏွစ္သိမ့္ေပးရ ျပန္ပါတယ္။ စိတ္အလိုဆႏၵ မျပည့္ဝမႈေၾကာင့္ ႏွစ္နဲ႔ခ်ီၿပီး နစ္မြန္းခဲ့မွာ ေသခ်ာတဲ့ အရက္ေသာက္ျခင္း ကိစၥကိုေတာ့ အခ်ိန္ယူၿပီး တျဖည္းျဖည္း သိမ္းသြင္းရမယ္လို႔ပဲ ကၽြန္မစိတ္ထဲ ေတးထားလိုက္ ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္မနဲ႔ ဆံုေလ့ရွိတဲ့ ေန႔ခင္းေၾကာင္ေတာင္ အခ်ိန္ႀကီးမွာေတာင္ မူးယစ္ရီေဝ ေနတဲ့ သူ႔အျဖစ္ေၾကာင့္ အရက္နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ကၽြန္မရဲ႕ သေဘာထား အမွန္ကို ေမာင္သိေအာင္ ႀကိဳတင္ရွင္းျပ၊ ေျပာျပ၊ နားခ်ၾကည့္တဲ့ အခါမွာေတာ့ ေမာင့္ဘက္က ဘာတစ္ခြန္းမွ ျပန္မေျပာဘဲ ရယ္က်ဲက်ဲသာ လုပ္ေနခဲ့ပါတယ္။ နဂိုကတည္းက အထင္ႀကီးစိတ္နဲ႔ စ,ခဲ့ရတဲ့ အခ်စ္တစ္ခုဟာ အျဖစ္မွန္ေတြ သိၿပီးေနာက္မွာေတာ့ သနားစိတ္အျဖစ္ ေျပာင္းလဲ သြားျပန္တယ္ ဆိုရင္ ကၽြန္မ မိုက္မဲသူ တစ္ေယာက္လို႔ အမ်ားက ဆိုၾကေလမလား။ ကၽြန္မ လိုခ်င္တဲ့ အခ်စ္၊ ေမတၱာတရားေတြ ေမာင့္ဆီက ျပန္ရမရ ဆိုတာ သိပ္မေသခ်ာေပမဲ့ အေသခ်ာဆံုး ကိစၥတစ္ခုကေတာ့ ေမာင့္ဘက္က ကၽြန္မကို တြယ္တာေနျခင္းဟာ မိခင္ တစ္ေယာက္လို၊ အစ္မ တစ္ေယာက္လိုထက္ ပိုမေနခဲ့တာမ်ိဳးပါ။

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္မနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ေမာင့္ရဲ႕ စိတ္ခံစားခ်က္ အမွန္ကို ရိပ္မိလာတဲ့ ေနာက္ပိုင္း ကာလေတြမွာေတာ့ ကၽြန္မဆိုတဲ့ မိန္းမ တစ္ေယာက္ဟာ ေမာင္နဲ႔ ပတ္သက္သမွ် ေပးဆပ္တတ္သူ တစ္ေယာက္ ျဖစ္မွန္းမသိ ျဖစ္ေနခဲ့ပါၿပီ။ ဒါေပမဲ့ ေမာင့္ရဲ႕ လက္ရွိဘဝ အေျခအေနထက္ မဆိုစေလာက္ကေလး ပိုသာေနတဲ့ ကၽြန္မအတြက္ သိပ္ၿပီး ခက္ခဲလွတဲ့ ေပးဆပ္မႈမ်ိဳးေတြေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ဥပမာ ေမာင့္အတြက္ ဖုန္းေဘလ္ ငါးေထာင္ေလာက္ ထည့္ေပး လိုက္တာမ်ိဳး၊ ေမာင္ နယ္ခဏ ျပန္ခ်င္တယ္ ဆိုရင္ လမ္းစရိတ္ သံုးေသာင္းေလာက္ ထုတ္ေပး လိုက္တာမ်ိဳး၊ ေမာင့္အတြက္ အေဆာင္လခ ငါးေသာင္းေလာက္ စိုက္ေပး လိုက္တာမ်ိဳးက လြဲၿပီး ေမာင့္ဘက္ကလည္း မတန္တဆေတြ အတင္း မပူဆာပါဘူး။ ကၽြန္မ အတပ္ေျပာရဲတာ တစ္ခုကေတာ့ ေမာင္ဟာ ေယာက္်ားပိုင္းလံုး တစ္ေယာက္ မဟုတ္သလို သူ႔လိုအပ္ခ်က္အတြက္ မိန္းမတစ္ေယာက္ရဲ႕ ကူညီေပးကမ္းမႈ မွန္သမွ် ျငင္းဆန္တတ္တဲ့ လူတစ္ေယာက္လည္း မဟုတ္ျပန္ပါဘူး။ အေကာင္းစား အဝတ္အထည္၊ လူ႔အသံုးအေဆာင္ ပစၥည္းေတြ ဝတ္ဆင္ သံုးစြဲတတ္ေလ့ ရွိတဲ့ ေမာင္တစ္ေယာက္ ေငြေၾကး အဆင္ေျပခဲ့စဥ္ ကာလက ကူညီေပးကမ္းခဲ့သူေတြ အမ်ားႀကီး ရွိခဲ့တယ္ ဆိုတာေတာ့ ေသခ်ာ ေနပါတယ္ေလ။

* * *

ပဥၥမေျမာက္ ေမာင္နဲ႔ ဆံုျဖစ္ၾကတဲ့ အခါမွာေတာ့ မိုးဦးက်ကာလ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ေမာင့္ရဲ႕ လက္ရွိအလုပ္ေတြ အေျခအေန မေကာင္းတဲ့ အေၾကာင္းနဲ႔ သူ႔ရြာသူ ခဏ ျပန္ေနေတာ့မယ္ ဆိုတဲ့အေၾကာင္း၊ ေမာင့္မိတ္ေဆြ၊ အေပါင္းအေဖာ္ေတြ ကလည္း အေဆာင္လခ အတြက္ ပိုက္ဆံေခ်းေပးဖို႔ ေနေနသာသာ သူတို႔ ေနထိုင္ရာမွာ ခဏတာ တည္းခိုေစၿပီး ထမင္း တစ္နပ္ေတာင္ ေခၚမေကၽြးခ်င္ ၾကတဲ့အေၾကာင္း၊ အဆင္မေျပျခင္း ဓာတ္ျပားေဟာင္းေတြနဲ႔ပဲ ဆီးႀကိဳခဲ့တာမ်ိဳးပါ။

မိန္းမတစ္ေယာက္ အေနနဲ႔ ေမာင္ ခ်ိန္းဆိုတဲ့ ေမာင္ ေသာက္ေနက် အရက္ဆိုင္ထဲအထိ ေရာက္ခဲ့ၿပီ ဆိုတာကေတာ့ အခ်စ္က မိန္းမသားတစ္ေယာက္ရဲ႕ ဂုဏ္သိကၡာကို အႏိုင္ပိုင္းသြားၿပီ ဆိုတဲ့ သက္ေသပါ။ ေမာင္ ေသာက္ေနက် ဆိုင္ထဲမွာလည္း မနက္ ဆယ္နာရီဝန္းက်င္ အခ်ိန္ႀကီးမွာေတာင္ ေမာင့္လိုပဲ ဟိုမေရာက္၊ ဒီမေရာက္ အႏုပညာသည္ အမ်ားစု မူးယစ္ေသာက္စား ေပါက္ကြဲ ေနၾကတာမ်ိဳးပါ။

“မ, ကိုလည္း အပူ မကပ္ခ်င္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ မ,ဆီက ယူခဲ့တာေတြ မ်ားပါၿပီ။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ အဆင္ေျပတဲ့ တစ္ေန႔ မ,ေက်းဇူးေတြ ကၽြန္ေတာ္ ျပန္ဆပ္မွာပါ။ ဒီတစ္လ ႏွစ္လအတြင္း ႀကိဳတင္ ယူထားတဲ့ ေငြလည္း မရွိ၊ ဘာစာခ်ဳပ္မွလည္း မရွိေတာ့ ရြာမွာပဲ ခဏ ျပန္ေနတာ ေကာင္းပါတယ္ မ,ရယ္။ ေလာေလာဆယ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ေသာက္ထား စားထားတာေတြပဲ မ, ရွင္းေပးပါေတာ့။ ရြာအျပန္ လမ္းစရိတ္ ကၽြန္ေတာ့္မွာ ရွိပါတယ္”

“မ,ကို ခ်စ္တယ္။ မ,နဲ႔ အတူေနမယ္။ ျဖစ္လာတဲ့ ဘဝကို ႏွစ္ေယာက္ အတူတူ ရင္ဆိုင္ေက်ာ္ျဖတ္ ၾကတာေပါ့ မ,ရယ္” ဆိုတဲ့ စကားမ်ိဳး ေျပာလာမယ္ ဆိုရင္ေတာင္ ကၽြန္မ စုေဆာင္း ထားတာေလးေတြနဲ႔ ေမာင္နဲ႔အတူ ဘဝတစ္ခုကို ထူေထာင္ဖို႔ စိတ္ကူးမိခ်င္ စိတ္ကူးမိဦးမွာပါ။ ခုဟာက ကၽြန္မ ၾကားခ်င္တဲ့ စကားေတြ တစ္ခြန္းမွ မေျပာဘဲ သူ႔လိုအပ္ခ်က္ တခ်ိဳ႕ကိုပဲ ေျပာလာတာက ေမာင္နဲ႔ကၽြန္မ ဘယ္လိုမွ ဆက္စပ္လို႔ မရႏိုင္ေတာ့ဘူး ဆိုတဲ့သေဘာ ျပေနတာပါပဲ။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ လက္ရွိ အေျခအေနအရ ေမာင့္မွာ ရည္းစား မရွိဘူး ဆိုတာကို သိေနတဲ့ ကၽြန္မက ေခါင္းမာတတ္သူ တစ္ေယာက္ေလ။ ကၽြန္မ ျဖစ္ခ်င္တာကို မျဖစ္ျဖစ္ေအာင္ လုပ္လုိက္ရမွ ေက်နပ္သူ တစ္ေယာက္ေလ။

“ေမာင္ မ,ကို ေဟာဒီ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ႀကီးမွာ ဘယ္လို ထားခဲ့မယ္လို႔ စဥ္းစားထားသလဲ”

ကၽြန္မႏႈတ္က ထြက္ေပၚလာတဲ့ စကားေၾကာင့္ ေမာင့္ဘက္က ခဏေလာက္ေတာ့ ေတြခနဲ ျဖစ္သြားခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ …

“မ,က မ, အလုပ္နဲ႔ မ, ေနသားက် ေနၿပီေလ။ ရန္ကုန္မွာပဲ အရင္လို ပံုမွန္အတိုင္း ဆက္ေနခဲ့ေပါ့။ အလုပ္ပိတ္တဲ့အခါ မ, မိဘေတြရွိတဲ့ နယ္ခဏ ျပန္ခ်င္ျပန္ေလ။ တစ္လ ႏွစ္လပါပဲ မ,ရယ္၊ မၾကာပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ ျပန္လာလို႔ အဆင္ေျပတာနဲ႔ မ,ကူညီခဲ့တာေတြ ျပန္ဆပ္မွာပါ”

ေမာင့္ႏႈတ္က ထြက္ေပၚလာတဲ့ ထူးမျခားနား စကားေတြဟာ ကၽြန္မရဲ႕ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ကို ႐ိုက္ခ်ိဳးသလို ျဖစ္သြားခဲ့ၿပီး ေနာက္မွာေတာ့ ေမာင္နဲ႔ကၽြန္မ မပတ္သက္ေတာ့ဖို႔ ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မ သံပတ္တင္းၾကည့္ ရပါတယ္။ တင္းဆို ကၽြန္မက ေမာင့္လိုပဲ ကိုယ့္အတြက္ကိုယ္ ၾကည့္တတ္သူ တစ္ေယာက္ပဲေလ။ ကိုယ္ျဖစ္ခ်င္သလို မျဖစ္ရဘူးဆိုတာ ေသခ်ာေနၿပီး ေနာက္မွာေတာ့ ဆက္နစ္ေနလည္း ဘာမွ မထူးေတာ့တဲ့ ဥစၥာ။ ဒါေပမဲ့ ဆန္းၾကယ္တဲ့ အခ်စ္ေမတၱာတရားက “ေမာင္နဲ႔သာ တကယ္ ေဝးခဲ့မယ္ဆိုရင္ ကၽြန္မဘက္က ခံႏိုင္ရည္ရွိမွာ မဟုတ္ဘူး” ဆိုတဲ့ အသိက စိုးထိတ္ ေၾကကြဲစိတ္ေတြနဲ႔ အတူ သတိေပး လာခဲ့တာပါ။ ေမာင္ဟာ ကၽြန္မဘဝအတြက္ ရွာမွရွားတဲ့ ေယာက္်ား တစ္ေယာက္ပါ။ “လြတ္တဲ့ငါး ႀကီးတယ္” ဆိုတဲ့ စကားဟာ ေမာင္နဲ႔က်မွ ကြက္္တိ မွန္ႏိုင္တာမ်ိဳးပါ။ ကၽြန္မ ထားခဲ့ဖူးတဲ့ ရည္းစားေတြထက္ အဆေပါင္းမ်ားစြာ သာတဲ့ ႐ုပ္ရည္၊ အခ်ိဳးအစား ရွိသူဟာ ေမာင္ဆိုတာ ေသခ်ာခဲ့ၿပီး ေနာက္မွာေတာ့ မိုက္မုိက္မဲမဲနဲ႔ပဲ “ေလာေလာဆယ္ ေမာင္ေျပာတဲ့ အတိုင္း ေနလိုက္တာပဲ ေကာင္းပါတယ္ေလ” ဆိုၿပီး ဆံုးျဖတ္လိုက္ ရပါတယ္။ ေမာင္ကေတာ့ ကၽြန္မ အတြင္းစိတ္နဲ႔ ကၽြန္မ တိုက္ပြဲဝင္ ေနတာကို မသိဘဲ သက္ေသာင့္သက္သာ ပံုစံမ်ိဳးနဲ႔ သန္႔စင္ခန္းဘက္ ထြက္သြားခဲ့ပါတယ္။

"ခၽြင္ ခၽြင္ ခၽြင္”

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ခၽြင္ခနဲ ျမည္သံေၾကာင့္ အေတြးစေတြ ျပတ္ေတာက္ သြားရတဲ့ ကၽြန္မ ေမာင္ ခ်ထားတဲ့ ဖုန္းဆီ အာ႐ုံေရာက္ သြားခဲ့ပါတယ္။ အင္တာနက္လိုင္း ဖြင့္ထားပံုရတဲ့ ေမာင့္ဖုန္းထဲက ေနၿပီး တခၽြင္ခၽြင္ အသံေပးရင္း အဆက္မျပတ္ ပို႔ေနတဲ့ မက္ေဆ့ခ်္ေတြေၾကာင့္ လူ႔က်င့္ဝတ္ ခ်ိဳးေဖာက္ၿပီး ေကာက္ယူ ဖတ္ၾကည့္မိခဲ့တာ ပါပဲ။

“ဟိုညက ညီ လက္ေဆာင္ ေပးသြားတဲ့ အတြင္းခံ ေဘာင္းဘီကို အစ္ကို မဝတ္တတ္ဘူး ျဖစ္ေနတယ္။ ေရွ႕ပိုင္းမွာ လံုၿပီး ေနာက္ပိုင္းမွာ ဟာတာတာ ျဖစ္ေနေတာ့ အဆင္မေျပဘူး ညီရ။ ပိုဆိုးတာက ေနာက္ပိုင္းမွာ အသည္းပံုလိုမ်ိဳး ဟာလာဟင္းလင္း ျဖစ္ေနတာေၾကာင့္ပါ။ ညီ ဝတ္ထားတာေတာ့ မိုက္ပါတယ္ကြာ ဟားဟား။ ေနာင္ ဒါမ်ိဳး လက္ေဆာင္ မေပးပါနဲ႔ ညီရ။ ေပးခ်င္ရင္ ႐ိုး႐ိုးပံုစံပဲေပး။ အိုေကေနာ္။ ဒီလထဲ အစ္ကို သေဘၤာ ျပန္တက္ျဖစ္တယ္ ညီေလး။ ျပန္လာမွ ဆံုၾကေသးတာေပါ့။ ဆီးယူ”

မက္ဆင္ဂ်ာထဲက ထူးျခားတဲ့ စာသားေတြကို ဖတ္ၿပီး ကၽြန္မလည္း စဥ္းစားရက်ပ္စြာနဲ႔ ေမာင့္ဖုန္းကို ေနသားတက် ျပန္ထားလိုက္မိ ပါတယ္။ ေယာက္်ားေလးေတြ ဝတ္တဲ့ အတြင္းခံ ေဘာင္းဘီေတြမွာ ဒါမ်ိဳးပံုစံ ရွိသတဲ့လား၊ ေမာင္ကေရာ သေဘၤာသား တစ္ေယာက္ကိုမွ ဒါမ်ိဳး လက္ေဆာင္ေပး သတဲ့လား၊ ေမာင္ ကိုယ္တိုင္ေကာ ဒါမ်ိဳးေတြ ဝတ္သတဲ့လား၊ ေမာင့္တင္ပါးမွာ တက္တူး ထိုးထားလို႔ ဒါမ်ိဳး ဝတ္တာမ်ားလား။ အဲဒီတက္တူးကို ဘယ္သူျမင္ေစခ်င္လို႔ ဘုရား ဘုရား၊ ေမာင္ဟာ ဘာလဲ။

“ဘာေတြ အလိုမက်ျဖစ္ၿပီး မ်က္ေမွာင္ၾကဳတ္ ေနတာလဲ မ”
“ဟင္ ဟို ေဘာင္းဘီ”
“ဗ်ာ ေဘာင္းဘီ”
“ဟို ဟိုေလ၊ ေမာင့္ရဲ႕ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ အေကာင့္ ပ႐ိုဖိုင္ပံုထဲက ေမာင္ ဝတ္ထားတဲ့ ေဘာင္းဘီအတို အနက္ကေလး ေမာင္နဲ႔ လိုက္တဲ့အေၾကာင္း ေတြးေနတာ”
“ဪ ဟား ... ဟား … ဟား၊ ဒါလား မ,ရာ။  အဲဒီဓာတ္ပံုက ဘန္ေကာက္မွာ ကၽြန္ေတာ္ အတြင္းခံေဘာင္းဘီ ေၾကာ္ျငာ သြား႐ိုက္တုန္းက တင္ခဲ့တဲ့ဓာတ္ပံု မ,ရဲ႕”
“ဟင္၊ ေမာင္က အတြင္းခံ ေဘာင္းဘီ ေၾကာ္ျငာလည္း ႐ိုက္တယ္”
“႐ိုက္တာေပါ့ မ,ရဲ႕၊ ဒါအလုပ္ပဲေလ။ ေခတ္က ေျပာင္းလဲေနၿပီ ဥစၥာ။ ေတာ္႐ုံလူ ႐ိုက္လို႔ရတာ မဟုတ္ဘူး မ,ရဲ႕။ ကၽြန္ေတာ့္ေဘာ္ဒီ အခ်ိဳးအစား မိုက္လို႔၊ အဆက္အသြယ္ ေကာင္းလို႔ ႐ိုက္ရတာ။ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္မွာ ခင္ခဲ့တဲ့ ဦးေလးႀကီး တစ္ေယာက္ရဲ႕ ေကာင္းမႈေပါ့ မ,ရ။ သူပဲ အစစအရာရာ စီစဥ္ေပးတာ။ သူက ထိုင္း ေရာက္ေနတာ ၾကာၿပီ မ,ရဲ႕။ သူ ဒီကို ခဏျပန္လာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ပဲ ဘုရားစံု လိုက္ပို႔ ေပးရတာေပါ့။ ထိုင္းက လက္ေဆာင္ေတြ ဝယ္လာတာမွ အမ်ားႀကီး။ သူျပန္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လည္း သူနဲ႔အတူ ဘန္္ေကာက္ လိုက္သြားခဲ့ၿပီး အဲဒီေၾကာ္ျငာ ႐ိုက္ျဖစ္တာပဲ။ အဲဒီတုန္းက ဘာအဆင္ေျပသလဲ မေမးနဲ႔။ ရတဲ့ ေဒၚလာေတြနဲ႔ ဘန္ေကာက္မွာ ေလွ်ာက္လည္၊ ေလွ်ာက္စား၊ ေလွ်ာက္ေသာက္၊ လိုခ်င္တာ ဝယ္တာပဲ။ ကုမၸဏီက ေပးတဲ့ လက္ေဆာင္ ေဘာင္းဘီေတြ အမ်ားႀကီး ရခဲ့တာဆိုေတာ့ ခင္တဲ့သူတိုင္းကို လက္ေဆာင္ ျပန္ေပးရတာေပါ့။ ခုေတာ့ အဲဒီလူႀကီးနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ အဆက္အသြယ္ ျပတ္သြားၾကပါၿပီ။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ သူ ကၽြန္ေတာ့္အေပၚ ေတာ္ေတာ္ ေကာင္းခဲ့တာ မ,ရဲ႕။ ဟား ဟား ဟား ဟား”

အရင္က အေၾကာင္းေတြ ျပန္ေျပာရင္း ေတြ႕စကထက္ ၾကည္လင္လန္းဆန္း သြက္လက္ ေပ်ာ္ရႊင္ေနတဲ့ ေမာင့္ပံုစံကို ၾကည့္ရင္း ကၽြန္မလည္း ပါးစပ္ဟ, ေနမိတာ ေသခ်ာပါတယ္။ ကၽြန္မ ေနထိုင္ရာ အေဆာင္ ျပန္ေရာက္တဲ့ အခါမွာေတာ့ စိတ္ထဲ မရွင္းမရွင္း ျဖစ္ေနတဲ့ ကိစၥအတြက္ ဖုန္းထဲက အင္တာနက္လိုင္းကို ဖြင့္၊ ေမာင့္ရဲ႕ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ အေကာင့္ထဲကို ဝင္ၿပီး ေမာင္ တင္ထားသမွ် စေတးတပ္ စာသားေတြနဲ႔ ေမာင့္ဓာတ္ပံုေတြကို တစ္ခုခ်င္း ေသခ်ာဆြဲတင္၊ ေနာက္ေၾကာင္း ျပန္ၾကည့္မိတာ ပါပဲ။

ဘန္ေကာက္ၿမိဳ႕ အႏွံ႔ ႐ိုက္ထားတဲ့ ေမာင့္ဓာတ္ပံု လွလွေတြ၊ အရြယ္ရင့္ လူႀကီး ႏွစ္ေယာက္နဲ႔ ေမာင္။ ၿပီးေတာ့ ေမာင့္အရြယ္ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္။ စုစုေပါင္း ေလးေယာက္ စားေသာက္ေပ်ာ္ရႊင္ ေနၾကတဲ့ ပံုစံေတြ။ မူးယစ္ က,ခုန္ ေနၾကတဲ့ ဟန္ပန္ေတြ။ ခမ္းနားလွပတဲ့ ဟိုတယ္ အိပ္ခန္းက်ယ္ႀကီးထဲက ေမာင့္ရဲ႕ စတိုင္အမ်ိဳးမ်ိဳး၊ ပို႔စ္အေထြေထြ၊ ေယာက္်ားပီသတဲ့ ကိုယ္ေနဟန္ထားေတြ။ မဂၤလာဒံု ေလဆိပ္ ျပည္ပ ဆိုက္ေရာက္ရာ ခန္းမလို႔ ယူဆရတဲ့ ေနာက္ခံ ဘက္ဂေရာင္းနဲ႔ ေမာင္ရဲ႕ ေပ်ာ္ရႊင္ေနတဲ့ပံုဟန္။ ေမာင္ကိုင္ထားတဲ့ ႏွင္းဆီပန္းစည္းလွလွ။ ႏွင္းဆီပန္းစည္းကို တ႐ႈိက္မက္မက္ ပံုစံနဲ႔ နမ္း႐ႈိက္ေနတဲ့ မ်က္ႏွာခ်ိဳခ်ိဳနဲ႔ အရြယ္ရင့္ လူႀကီး ဟန္ပန္။ ျမတ္စြာဘုရား။ ေမာင္တို႔ ေယာက္်ားေတြ အဲဒီေလာက္အထိ တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ ခ်စ္တတ္ၾကသတဲ့လား၊ ဂ႐ုစိုက္တတ္ ၾကသတဲ့လား။ အေျခအေန ေပးရင္ေပးသလို တတြဲတြဲ မခြဲအတူ ေနတတ္ၾကသတဲ့လား။ ေမာင္ အဆင္ေျပေအာင္ အစစအရာရာ ဦးေဆာင္ေပးခဲ့တာ အဲဒီလူႀကီး တဲ့လား။ အသက္အရြယ္ခ်င္း မတူၾကေပမဲ့ ေမာင္တို႔ အခ်င္းခ်င္း နားလည္ သေဘာေပါက္၊ ရင္းႏွီးကၽြမ္းဝင္၊ ခ်စ္ခင္ေစတဲ့ ဘာသာစကားဟာ ဘာဆိုတာကို ကၽြန္မ သေဘာေပါက္ လိုက္ၿပီး ေနာက္မွာေတာ့ စက္ဆုပ္ ရြံရွာစြာနဲ႔ပဲ လက္ထဲက ဖုန္းကို အိပ္ရာေပၚ လွမ္းပစ္ လိုက္မိပါတယ္။

႐ုပ္ရည္ အခ်ိဳးအစား ေယာက္်ား ပီသလြန္းတဲ့ ေမာင္နဲ႔ ေမာင့္အဘိုးရဲ႕ ပံုဟန္ေတြက ကၽြန္မရဲ႕ အေတြးအာ႐ုံမွာ တစ္လွည့္စီ ေနရာယူလာ ခဲ့တာပါပဲ။ ဒီတစ္သက္ ကၽြန္မ ခ်စ္သလို ေမာင့္ဘက္က ျပန္မခ်စ္ႏို္င္ေတာ့ဘူးလား၊ ေမာင္ ႏွစ္သက္ တပ္မက္တဲ့ အရာေတြထဲမွာ ကၽြန္မ မပါႏိုင္ေတာ့ဘူးလား၊ သူရဲေကာင္း တစ္ေယာက္ရဲ႕ မ်ိဳးဆက္ဟာ ေခတ္လက္ခ်က္ေၾကာင့္ ဘဝပ်က္ ေနတာမ်ိဳးလား၊ အတိတ္ကံတရား ေၾကာင့္လား၊ ေမာင့္မွာ နဂုိရွိၿပီးသား ဗီဇ ေၾကာင့္လား။ မုန္းစရာ ေကာင္းလုိက္တာ။ ေမာင့္ကုိေရာ ကၽြန္မကုိယ္ ကၽြန္မပါ စက္ဆုပ္ရြံရွာ မုန္းတီး လာရတာေတာ့ အမွန္ပါပဲ။

"ခၽြင္”

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္မရဲ႕ အေတြးစကား မဆံုးခင္မွာပဲ ခၽြင္ခနဲ ထြက္ေပၚလာတဲ့ ဖုန္းထဲက အသံေၾကာင့္ ဆတ္ခနဲ တုန္လႈပ္သြားၿပီး ေနာက္မွာေတာ့ …။

* * *
ထြန္းေတာက္ထြဋ္ (သခ်ၤာ)
ေရႊအျမဳေတ၊ ႏိုဝင္ဘာလ၊ ၂၀၁၇။
Credit - Phay Moon Lay

No comments:

Post a Comment