အဘြားႀကီးသံုးေယာက္ႏွင့္ ထမင္းစားျခင္း
*****===~~~~~~~===*****
*****===~~~~~~~===*****
#မင္းလူ
အိမ္မွာ ဟင္းေကာင္းေကာင္း မစားရတာ ၾကာၿပီ။
ထမင္းဟင္းခ်က္ျပဳတ္သည့္ တာဝန္ကို ႏွစ္ပိုင္းခြဲထားသည္။ တနလၤာမွ ေသာၾကာအထိ အေမက ခ်က္ၿပီး
စေန၊ တနဂၤေႏြႏွင့္ အျခား႐ံုးပိတ္ရက္မ်ားတြင္ ေလးေမက ခ်က္ပါသည္။
မည္သည့္မ်က္ႏွာကိုမွ မေထာက္ဘဲ ေျပာရမည္ဆိုလွ်င္ ကၽြန္ေတာ္သည္ ေလးေမ၏ လက္ရာကို
အေမ့လက္ရာထက္ ပိုၿပီးႀကိဳက္ပါသည္။ ဤသည္မွာ သဘာဝက်ပါသည္။ အေၾကာင္းကား ေလးေမသည္
ကၽြန္ေတာ့္ဇနီး ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ပင္တည္း။
ထမင္းဟင္းခ်က္ျပဳတ္သည့္ တာဝန္ကို ႏွစ္ပိုင္းခြဲထားသည္။ တနလၤာမွ ေသာၾကာအထိ အေမက ခ်က္ၿပီး
စေန၊ တနဂၤေႏြႏွင့္ အျခား႐ံုးပိတ္ရက္မ်ားတြင္ ေလးေမက ခ်က္ပါသည္။
မည္သည့္မ်က္ႏွာကိုမွ မေထာက္ဘဲ ေျပာရမည္ဆိုလွ်င္ ကၽြန္ေတာ္သည္ ေလးေမ၏ လက္ရာကို
အေမ့လက္ရာထက္ ပိုၿပီးႀကိဳက္ပါသည္။ ဤသည္မွာ သဘာဝက်ပါသည္။ အေၾကာင္းကား ေလးေမသည္
ကၽြန္ေတာ့္ဇနီး ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ပင္တည္း။
တစ္ခါတေလက်ေတာ့ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္တတ္ၾကသည္။ ထိုအခါ
လက္ရာႏွစ္ခုေပါင္းၿပီး ဘာေတြမွန္းမသိ ျဖစ္သြားတတ္ေလသည္။ ေလးေမက ပဲငံျပာရည္ကို
အခ်ိဳခ်က္ထားေသာ ဟင္းကို အေမက ေဂၚရင္ဂ်ီမဆလာ အုပ္မိတာမ်ိဳး။
ကၽြန္ေတာ္သည္ လူပ်ိဳဘဝတစ္ေလွ်ာက္လံုး အေမ့လက္ရာကိုပင္ ခံုခံုမင္မင္ စားခဲ့ရပါသည္။
သူငယ္ခ်င္းေတြကလည္း အေမ ဟင္းခ်က္ေကာင္းေၾကာင္း ေျပာခဲ့ဖူးပါသည္။
ခုေနာက္ပိုင္းတြင္ အေမ့ဟင္းေတြက သိပ္မေကာင္းေတာ့ပါ။ အသက္အရြယ္က ေထာက္လာေသာေၾကာင့္
စိတ္ရွည္လက္ရွည္ မခ်က္ႏိုင္ေတာ့ျခင္း ျဖစ္လိမ့္မည္။ ၿပီးေတာ့ မ်က္စိကလည္း မႈန္ေနၿပီ။
နႏြင္းအထည့္မ်ားသြားသျဖင့္ ဟင္းတစ္အိုးလံုး ဝါထိန္ေနတာမ်ိဳးေတြ ႀကံဳလာရသည္။
ေနာက္တစ္ခုက ကၽြန္ေတာ္တို႔အိမ္သည္ ဧည့္သည္မ်ားတတ္သည္။ ရပ္ေဝးဧည့္သည္ေတာ့ မဟုတ္။
ရပ္ကြက္ထဲကပင္ လာၾကျခင္းျဖစ္သည္။ အေမက ေဈးသြားေဈးျပန္ လမ္းမွာေတြ႔ေသာ ဓမၼမိတ္ေဆြမ်ားကို
ထမင္းစားဖိတ္လာေလ့ရွိသည္။ သူတို႔ကလည္း ဖိတ္ၾကားခ်က္ကို အၿမဲလိုလို လက္ခံၿပီး
လာစားေလ့ရွိသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ထမင္းဟင္းကို ပိုပိုသာသာ ခ်က္ထားရသည္။ လူမ်ားမ်ား စားလို႔ရေအာင္
အရည္အခ်င္းထက္ အေရအတြက္ကို ဦးစားေပးရေတာ့သည္။
ေလးေမကား အမွန္တကယ္ ဟင္းခ်က္ေကာင္းသူ ျဖစ္ခဲ့ပါသည္။
သမီးရည္းစားဘဝတုန္းက သူတို႔အိမ္သို႔ သြာသြားလည္ဖူးသည္။ ထိုအခါတြင္ သူက
ကိုယ္တိုင္ခ်က္ျပဳတ္ထားေသာ ထမင္းဟင္းမ်ားျဖင့္ ေကၽြးေမြးဧည့္ခံပါသည္။ တခ်ိဳ႕မိန္းကေလးမ်ားကို
ဘာတစ္ခုမွ ဟုတ္တိပတ္တိ မခ်က္တတ္ပါဘဲလ်က္ အေမေတြ အစ္မေတြ ခ်က္ထားသည္ကို
ကိုယ္ခ်က္သလိုလိုလုပ္ၿပီး ေကၽြးတာမ်ိဳး မဟုတ္ေၾကာင္း ေသခ်ာပါသည္။
သူကိုယ္တိုင္ခ်က္ေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္ ေသေသခ်ာခ်ာသိသည္။ သူခ်က္ျပဳတ္ေနၿပီဆိုလွ်င္
ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ေဘးမွာထိုင္၍ င႐ုတ္သီးေထာင္းေပးျခင္း၊ ၾကက္သြန္ႏႊာေပးျခင္းတို႔ျဖင့္
ကူညီခဲ့ေသာေၾကာင့္တည္း။
အိမ္ေထာင္က်ၿပီးေနာက္တြင္မူ သူ႔လက္ရာမ်ားသည္ တစ္စတစ္စ ညံ့၍လာေလေတာ့သည္။ ထို႔ေၾကာင့္
ကၽြန္ေတာ္က “နင္ ငါ့အေပၚမွာ တျဖည္းျဖည္း အခ်စ္ေလ်ာ့လာၿပီထင္တယ္၊ နင္ခ်က္တဲ့ ဟင္းေတြက
အရင္လို မေကာင္းေတာ့ဘူး” ဆိုၿပီး သမီးရည္းစားဘဝက လက္ရာမ်ားအေၾကာင္းကို တမ္းတမ္းတတ
ေျပာမိသည္။
သူကလည္း....
“လက္ရာေကာင္းတယ္ဆိုတာ လူကခ်ည္း ေကာင္းေနလို႔ မၿပီးဘူး၊ ပစၥည္းကလည္း ေကာင္းဦးမွ၊
ဟိုတုန္းက သူက တစ္ပတ္မွတစ္ခါေလာက္ အိမ္ကိုလာလည္တာ မဟုတ္လား၊ ၿပီးေတာ့လည္း
သိတဲ့အတိုင္းပဲေလ၊ သူေကာင္ေကာင္းစားရဖို႔သာ စိတ္ထဲမွာ အဓိကထားတာကိုး၊ အေကာင္းစား
ခ်က္ထားတာေပါ့”
လက္ရာႏွစ္ခုေပါင္းၿပီး ဘာေတြမွန္းမသိ ျဖစ္သြားတတ္ေလသည္။ ေလးေမက ပဲငံျပာရည္ကို
အခ်ိဳခ်က္ထားေသာ ဟင္းကို အေမက ေဂၚရင္ဂ်ီမဆလာ အုပ္မိတာမ်ိဳး။
ကၽြန္ေတာ္သည္ လူပ်ိဳဘဝတစ္ေလွ်ာက္လံုး အေမ့လက္ရာကိုပင္ ခံုခံုမင္မင္ စားခဲ့ရပါသည္။
သူငယ္ခ်င္းေတြကလည္း အေမ ဟင္းခ်က္ေကာင္းေၾကာင္း ေျပာခဲ့ဖူးပါသည္။
ခုေနာက္ပိုင္းတြင္ အေမ့ဟင္းေတြက သိပ္မေကာင္းေတာ့ပါ။ အသက္အရြယ္က ေထာက္လာေသာေၾကာင့္
စိတ္ရွည္လက္ရွည္ မခ်က္ႏိုင္ေတာ့ျခင္း ျဖစ္လိမ့္မည္။ ၿပီးေတာ့ မ်က္စိကလည္း မႈန္ေနၿပီ။
နႏြင္းအထည့္မ်ားသြားသျဖင့္ ဟင္းတစ္အိုးလံုး ဝါထိန္ေနတာမ်ိဳးေတြ ႀကံဳလာရသည္။
ေနာက္တစ္ခုက ကၽြန္ေတာ္တို႔အိမ္သည္ ဧည့္သည္မ်ားတတ္သည္။ ရပ္ေဝးဧည့္သည္ေတာ့ မဟုတ္။
ရပ္ကြက္ထဲကပင္ လာၾကျခင္းျဖစ္သည္။ အေမက ေဈးသြားေဈးျပန္ လမ္းမွာေတြ႔ေသာ ဓမၼမိတ္ေဆြမ်ားကို
ထမင္းစားဖိတ္လာေလ့ရွိသည္။ သူတို႔ကလည္း ဖိတ္ၾကားခ်က္ကို အၿမဲလိုလို လက္ခံၿပီး
လာစားေလ့ရွိသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ထမင္းဟင္းကို ပိုပိုသာသာ ခ်က္ထားရသည္။ လူမ်ားမ်ား စားလို႔ရေအာင္
အရည္အခ်င္းထက္ အေရအတြက္ကို ဦးစားေပးရေတာ့သည္။
ေလးေမကား အမွန္တကယ္ ဟင္းခ်က္ေကာင္းသူ ျဖစ္ခဲ့ပါသည္။
သမီးရည္းစားဘဝတုန္းက သူတို႔အိမ္သို႔ သြာသြားလည္ဖူးသည္။ ထိုအခါတြင္ သူက
ကိုယ္တိုင္ခ်က္ျပဳတ္ထားေသာ ထမင္းဟင္းမ်ားျဖင့္ ေကၽြးေမြးဧည့္ခံပါသည္။ တခ်ိဳ႕မိန္းကေလးမ်ားကို
ဘာတစ္ခုမွ ဟုတ္တိပတ္တိ မခ်က္တတ္ပါဘဲလ်က္ အေမေတြ အစ္မေတြ ခ်က္ထားသည္ကို
ကိုယ္ခ်က္သလိုလိုလုပ္ၿပီး ေကၽြးတာမ်ိဳး မဟုတ္ေၾကာင္း ေသခ်ာပါသည္။
သူကိုယ္တိုင္ခ်က္ေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္ ေသေသခ်ာခ်ာသိသည္။ သူခ်က္ျပဳတ္ေနၿပီဆိုလွ်င္
ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ေဘးမွာထိုင္၍ င႐ုတ္သီးေထာင္းေပးျခင္း၊ ၾကက္သြန္ႏႊာေပးျခင္းတို႔ျဖင့္
ကူညီခဲ့ေသာေၾကာင့္တည္း။
အိမ္ေထာင္က်ၿပီးေနာက္တြင္မူ သူ႔လက္ရာမ်ားသည္ တစ္စတစ္စ ညံ့၍လာေလေတာ့သည္။ ထို႔ေၾကာင့္
ကၽြန္ေတာ္က “နင္ ငါ့အေပၚမွာ တျဖည္းျဖည္း အခ်စ္ေလ်ာ့လာၿပီထင္တယ္၊ နင္ခ်က္တဲ့ ဟင္းေတြက
အရင္လို မေကာင္းေတာ့ဘူး” ဆိုၿပီး သမီးရည္းစားဘဝက လက္ရာမ်ားအေၾကာင္းကို တမ္းတမ္းတတ
ေျပာမိသည္။
သူကလည္း....
“လက္ရာေကာင္းတယ္ဆိုတာ လူကခ်ည္း ေကာင္းေနလို႔ မၿပီးဘူး၊ ပစၥည္းကလည္း ေကာင္းဦးမွ၊
ဟိုတုန္းက သူက တစ္ပတ္မွတစ္ခါေလာက္ အိမ္ကိုလာလည္တာ မဟုတ္လား၊ ၿပီးေတာ့လည္း
သိတဲ့အတိုင္းပဲေလ၊ သူေကာင္ေကာင္းစားရဖို႔သာ စိတ္ထဲမွာ အဓိကထားတာကိုး၊ အေကာင္းစား
ခ်က္ထားတာေပါ့”
“ေအးေလ.. ခုလည္း အဲဒီလို အေကာင္းစားခ်က္ေပါ့”
“အမယ္.. အဲဒီတုန္းက ခ်က္ပံုခ်က္နည္းမ်ိဳးနဲ႔သာ ခ်က္ရရင္ တစ္ေန႔ ဆယ့္ငါးက်ပ္ႏွစ္ဆယ္ ကုန္မယ္
သိရဲ႕လား၊ အဲဒီလိုသာ စားေနရင္ တစ္လတစ္လ ဆယ္ရက္ေလာက္ပဲ ခံမယ္၊ က်န္တဲ့ ရက္ႏွစ္ဆယ္က
ဗိုက္ေမွာက္ေနရမွာ”
“မဟုတ္ဘူးေလ.. ေန႔တိုင္းလို႔လည္း မဆိုလိုပါဘူး၊ တစ္ခါတေလေပါ့၊ ေနာက္ၿပီး တစ္ရက္ရက္ေတာ့ ငါ့ကို
သမီးရည္းစားလို သေဘာထားၿပီး ခ်က္ေကၽြးစမ္းပါဦး”
ဟု အသနားခံလိုက္ရသည္။
ဒီေန႔ကား တစ္ခါတေလ ျဖစ္ေပသည္။
အေမသည္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႀကီးေတာ္ႀကီး၏ အလွဴသို႔ မေန႔ညကတည္းက သြားေနသည္။ အိမ္မွာ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ လင္မယားႏွစ္ေယာက္တည္း။
ကၽြန္ေတာ္ အိပ္ရာကႏိုးေသာအခါ ေလးေမ ေဈးသို႔ ထြက္သြားႏွင့္ၿပီ ျဖစ္သည္။ သူျပင္ဆင္ေပးသြားေသာ
နံျပားႏွင့္ လက္ဖက္ရည္ကို စားေသာက္ၿပီးေနာက္ သတင္းစာတစ္ေစာင္ႏွင့္ ႏွပ္ေနလိုက္သည္။
အီသီယိုပီးယားမွ ဒုကၡသည္မ်ားအေၾကာင္း ဖတ္ရင္း ေလးေမ ဘာေတြမ်ား ဝယ္လာမလဲဟုလည္း
ေတြးလိုက္မိေသး၏။ သူက ဒီေန႔ သမီးရည္းစား ဘဝတုန္းကလို ေကာင္းေကာင္းေလး ခ်က္ေကၽြးမည္ဟု
ဆိုထားသည္ မဟုတ္လား။
သူက ျခင္းေတာင္းကေလးဆြဲၿပီး တက္လာေသာအခါ....
“ဘာရခဲ့သလဲ”
ဟု ဆီးေမးလိုက္၏။
“ရေတာင့္ရခဲပဲ ဆရာ.. ပုစြန္ထုပ္ႀကီးေတြ ရလာတယ္”
“ဟာ.... ေကာင္းတာေပါ့၊ စားခ်င္ေနတာ ၾကာၿပီ”
သူက ဆက္ေျပာသည္။
“ေဈးကလည္း မေသးဘူး၊ ေလးဆယ္တဲ့၊ အခ်ိန္ကလည္း စီးလိုက္တာ၊ ေလးေကာင္ကို
သံုးဆယ္သားေတာင္ ရွိတယ္၊ အဲဒါ ဆယ့္ႏွစ္က်ပ္ဖိုးပဲ”
ကၽြန္ေတာ္က မၾကားခ်င္ေယာင္ေဆာင္ၿပီး သတင္းစာ ျပန္ဖတ္ေနလိုက္သည္။ သူက ဆက္လက္၍....
“ဘူးၫြန္႔က တစ္က်ပ္ခြဲ၊ ခရမ္းခ်ဥ္သီး အစိတ္သားက ႏွစ္က်ပ္မတ္တင္း၊ ပုစြန္ေျခာက္ရယ္၊ ေျမပဲရယ္၊
ဆီနဲ႔ပါဆို ႏွစ္ဆယ္ေက်ာ္ဖိုးပဲ၊ ဒါေတာင္ ၾကက္သြန္တို႔၊ င႐ုတ္သီးတို႔က အိမ္မွာ ရွိၿပီးသားမို႔လို႔”
ကၽြန္ေတာ္ အေရးမႀကီးဟန္ျဖင့္ ေခါင္းတစ္ခ်က္သာ ဆတ္ျပလိုက္သည္။ သူက ထြက္မသြားေသးဘဲ..
“ကဲ.. ဇိမ္ယူမေနနဲ႔၊ ထေလ”
“ဘာလဲ”
“အမယ္.. အဲဒီတုန္းက ခ်က္ပံုခ်က္နည္းမ်ိဳးနဲ႔သာ ခ်က္ရရင္ တစ္ေန႔ ဆယ့္ငါးက်ပ္ႏွစ္ဆယ္ ကုန္မယ္
သိရဲ႕လား၊ အဲဒီလိုသာ စားေနရင္ တစ္လတစ္လ ဆယ္ရက္ေလာက္ပဲ ခံမယ္၊ က်န္တဲ့ ရက္ႏွစ္ဆယ္က
ဗိုက္ေမွာက္ေနရမွာ”
“မဟုတ္ဘူးေလ.. ေန႔တိုင္းလို႔လည္း မဆိုလိုပါဘူး၊ တစ္ခါတေလေပါ့၊ ေနာက္ၿပီး တစ္ရက္ရက္ေတာ့ ငါ့ကို
သမီးရည္းစားလို သေဘာထားၿပီး ခ်က္ေကၽြးစမ္းပါဦး”
ဟု အသနားခံလိုက္ရသည္။
ဒီေန႔ကား တစ္ခါတေလ ျဖစ္ေပသည္။
အေမသည္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႀကီးေတာ္ႀကီး၏ အလွဴသို႔ မေန႔ညကတည္းက သြားေနသည္။ အိမ္မွာ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ လင္မယားႏွစ္ေယာက္တည္း။
ကၽြန္ေတာ္ အိပ္ရာကႏိုးေသာအခါ ေလးေမ ေဈးသို႔ ထြက္သြားႏွင့္ၿပီ ျဖစ္သည္။ သူျပင္ဆင္ေပးသြားေသာ
နံျပားႏွင့္ လက္ဖက္ရည္ကို စားေသာက္ၿပီးေနာက္ သတင္းစာတစ္ေစာင္ႏွင့္ ႏွပ္ေနလိုက္သည္။
အီသီယိုပီးယားမွ ဒုကၡသည္မ်ားအေၾကာင္း ဖတ္ရင္း ေလးေမ ဘာေတြမ်ား ဝယ္လာမလဲဟုလည္း
ေတြးလိုက္မိေသး၏။ သူက ဒီေန႔ သမီးရည္းစား ဘဝတုန္းကလို ေကာင္းေကာင္းေလး ခ်က္ေကၽြးမည္ဟု
ဆိုထားသည္ မဟုတ္လား။
သူက ျခင္းေတာင္းကေလးဆြဲၿပီး တက္လာေသာအခါ....
“ဘာရခဲ့သလဲ”
ဟု ဆီးေမးလိုက္၏။
“ရေတာင့္ရခဲပဲ ဆရာ.. ပုစြန္ထုပ္ႀကီးေတြ ရလာတယ္”
“ဟာ.... ေကာင္းတာေပါ့၊ စားခ်င္ေနတာ ၾကာၿပီ”
သူက ဆက္ေျပာသည္။
“ေဈးကလည္း မေသးဘူး၊ ေလးဆယ္တဲ့၊ အခ်ိန္ကလည္း စီးလိုက္တာ၊ ေလးေကာင္ကို
သံုးဆယ္သားေတာင္ ရွိတယ္၊ အဲဒါ ဆယ့္ႏွစ္က်ပ္ဖိုးပဲ”
ကၽြန္ေတာ္က မၾကားခ်င္ေယာင္ေဆာင္ၿပီး သတင္းစာ ျပန္ဖတ္ေနလိုက္သည္။ သူက ဆက္လက္၍....
“ဘူးၫြန္႔က တစ္က်ပ္ခြဲ၊ ခရမ္းခ်ဥ္သီး အစိတ္သားက ႏွစ္က်ပ္မတ္တင္း၊ ပုစြန္ေျခာက္ရယ္၊ ေျမပဲရယ္၊
ဆီနဲ႔ပါဆို ႏွစ္ဆယ္ေက်ာ္ဖိုးပဲ၊ ဒါေတာင္ ၾကက္သြန္တို႔၊ င႐ုတ္သီးတို႔က အိမ္မွာ ရွိၿပီးသားမို႔လို႔”
ကၽြန္ေတာ္ အေရးမႀကီးဟန္ျဖင့္ ေခါင္းတစ္ခ်က္သာ ဆတ္ျပလိုက္သည္။ သူက ထြက္မသြားေသးဘဲ..
“ကဲ.. ဇိမ္ယူမေနနဲ႔၊ ထေလ”
“ဘာလဲ”
“ဘာရမလဲ.. သူပဲ ဟိုတုန္းကလို ခ်က္ေကၽြးရမယ္ဆို၊ ဒီလိုဆို သူလည္း ဟိုတုန္းကလို
ဝိုင္းကူညီရမွာေပါ့လို႔”
သို႔ျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္လည္း သူခ်က္ျပဳတ္ေနသည့္နားတြင္ ေတာက္တိုမယ္ရ ကူလုပ္ေပးရပါသည္။
စကားတေျပာေျပာႏွင့္ လုပ္ၾကကိုင္ၾကရာ ဆယ့္တစ္နာရီ ေက်ာ္ေက်ာ္ေလာက္တငြ ္
အားလံုးၿပီးစီးသြားေလသည္။
ဗိုက္ကလည္း ဆာလာၿပီ။ ခဏတျဖဳတ္နားၿပီး ေရခ်ိဳးၾက၏။ အေၾကာအျခင္ေတြ ေလ်ာ့ၿပီး
လန္းဆန္းသြားသျဖင့္ ပို၍ပင္ ဆာလာသည္။
ထမင္းပြဲကို က်က်နန လွလွပပ ျပင္ဆင္ၿပီးေလၿပီ။ ၾကက္သြန္နီ အကြင္းလိုက္အုပ္ထားေသာ
ပုစြန္ထုပ္ဟင္း၊ ခရမ္းခ်ဥ္သီးသုပ္၊ ဘူးၫြန္႔ဟင္းခ်ိဳ၊ အညာငါးပိေထာင္း။ ထမင္းပြဲကို ၾကည့္ၿပီး
သြားရည္ယိုလာသည္။
“စားၾကစို႕”
ဟု သူကေျပာသည္။ ထမင္းဝိုင္းမွာ ဝင္ထိုင္မည္အျပဳတြင္.....
“ဆရာမႀကီး.. ဆရာမႀကီး”
ဟု အိမ္ေရွ႕ကေခၚသံ ၾကားရ၏။ ေလးေမႏွင့္ကၽြန္ေတာ္ တစ္ေယာက္မ်က္ႏွာ တစ္ေယာက္
ၾကည့္လိုက္ၾကသည္။ ေလးေမက ထသြားၿပီး တံခါးဖြင့္သည္။
“အေမလား.. အလွဴသြားတယ္၊ ေၾသာ္.... ဟုတ္လား၊ လာေလ”
ဆိုေသာ ေလးေမ၏အသံကို ၾကားေနရ၏။
အဘြားႀကီးသံုးေယာက္သည္ အိမ္ထဲသို႔ တန္းစီၿပီး ဝင္လာၾကသည္။ ေရွ႕ဆံုးက အေမ့ဆီ အညာကုန္ေတြ
လာေရာင္းေနက် ေဒၚမွိန္။ သူ႔ေနာက္မွာ ရပ္ကြက္ထဲက ေဒၚပုေလး။ ေနာက္ဆံုးက အဘြားႀကီးကိုေတာ့
ကၽြန္ေတာ္မသိ။
“ဆရာမႀကီးက အႏွိပ္သည္ေကာင္းေကာင္းေတြ႔ရင္ ေျပာပါဆိုလို႔ ေခၚလာတာ”
ေဒၚပုေလးက တတိယအဘြားႀကီးႏွင့္ မိတ္ဆက္ေပးသည္။ ေလးေမက....
“ေၾသာ္.. ဟုတ္လား၊ အေမကေတာ့ ညေလာက္မွ ျပန္ေရာက္မယ္လို႔ ေျပာတယ္”
“ဒါဆို ေမာတာပဲ”
“ခဏတျဖဳတ္ နားၾကဦးေပါ့၊ ေၾသာ္.. ဒါနဲ႔ ထမင္းေကာ စားၿပီးၾကၿပီလား”
“အင္း......”
ေဒၚပုေလး ေရရြတ္လိုက္ေသာ အင္းသည္ စားၿပီးၿပီဆိုသည့္သေဘာ မဟုတ္။ အင္းရွည္ႀကီး ျဖစ္သည္။
“မစားရေသးရင္လည္း တစ္ခါတည္း ဝင္စားလိုက္ပါလား”
“စားၾကပါ၊ စားၾကပါ၊ ၿပီးမွပဲ.. အင္း....”
“ရပါတယ္ အေဒၚရဲ႕”
“ၿပီးမွဆို အလုပ္ပိုေနပါဦးမယ္၊ တစ္လက္စတည္း ဝင္လိုက္မွပါ”
ဝိုင္းကူညီရမွာေပါ့လို႔”
သို႔ျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္လည္း သူခ်က္ျပဳတ္ေနသည့္နားတြင္ ေတာက္တိုမယ္ရ ကူလုပ္ေပးရပါသည္။
စကားတေျပာေျပာႏွင့္ လုပ္ၾကကိုင္ၾကရာ ဆယ့္တစ္နာရီ ေက်ာ္ေက်ာ္ေလာက္တငြ ္
အားလံုးၿပီးစီးသြားေလသည္။
ဗိုက္ကလည္း ဆာလာၿပီ။ ခဏတျဖဳတ္နားၿပီး ေရခ်ိဳးၾက၏။ အေၾကာအျခင္ေတြ ေလ်ာ့ၿပီး
လန္းဆန္းသြားသျဖင့္ ပို၍ပင္ ဆာလာသည္။
ထမင္းပြဲကို က်က်နန လွလွပပ ျပင္ဆင္ၿပီးေလၿပီ။ ၾကက္သြန္နီ အကြင္းလိုက္အုပ္ထားေသာ
ပုစြန္ထုပ္ဟင္း၊ ခရမ္းခ်ဥ္သီးသုပ္၊ ဘူးၫြန္႔ဟင္းခ်ိဳ၊ အညာငါးပိေထာင္း။ ထမင္းပြဲကို ၾကည့္ၿပီး
သြားရည္ယိုလာသည္။
“စားၾကစို႕”
ဟု သူကေျပာသည္။ ထမင္းဝိုင္းမွာ ဝင္ထိုင္မည္အျပဳတြင္.....
“ဆရာမႀကီး.. ဆရာမႀကီး”
ဟု အိမ္ေရွ႕ကေခၚသံ ၾကားရ၏။ ေလးေမႏွင့္ကၽြန္ေတာ္ တစ္ေယာက္မ်က္ႏွာ တစ္ေယာက္
ၾကည့္လိုက္ၾကသည္။ ေလးေမက ထသြားၿပီး တံခါးဖြင့္သည္။
“အေမလား.. အလွဴသြားတယ္၊ ေၾသာ္.... ဟုတ္လား၊ လာေလ”
ဆိုေသာ ေလးေမ၏အသံကို ၾကားေနရ၏။
အဘြားႀကီးသံုးေယာက္သည္ အိမ္ထဲသို႔ တန္းစီၿပီး ဝင္လာၾကသည္။ ေရွ႕ဆံုးက အေမ့ဆီ အညာကုန္ေတြ
လာေရာင္းေနက် ေဒၚမွိန္။ သူ႔ေနာက္မွာ ရပ္ကြက္ထဲက ေဒၚပုေလး။ ေနာက္ဆံုးက အဘြားႀကီးကိုေတာ့
ကၽြန္ေတာ္မသိ။
“ဆရာမႀကီးက အႏွိပ္သည္ေကာင္းေကာင္းေတြ႔ရင္ ေျပာပါဆိုလို႔ ေခၚလာတာ”
ေဒၚပုေလးက တတိယအဘြားႀကီးႏွင့္ မိတ္ဆက္ေပးသည္။ ေလးေမက....
“ေၾသာ္.. ဟုတ္လား၊ အေမကေတာ့ ညေလာက္မွ ျပန္ေရာက္မယ္လို႔ ေျပာတယ္”
“ဒါဆို ေမာတာပဲ”
“ခဏတျဖဳတ္ နားၾကဦးေပါ့၊ ေၾသာ္.. ဒါနဲ႔ ထမင္းေကာ စားၿပီးၾကၿပီလား”
“အင္း......”
ေဒၚပုေလး ေရရြတ္လိုက္ေသာ အင္းသည္ စားၿပီးၿပီဆိုသည့္သေဘာ မဟုတ္။ အင္းရွည္ႀကီး ျဖစ္သည္။
“မစားရေသးရင္လည္း တစ္ခါတည္း ဝင္စားလိုက္ပါလား”
“စားၾကပါ၊ စားၾကပါ၊ ၿပီးမွပဲ.. အင္း....”
“ရပါတယ္ အေဒၚရဲ႕”
“ၿပီးမွဆို အလုပ္ပိုေနပါဦးမယ္၊ တစ္လက္စတည္း ဝင္လိုက္မွပါ”
ေလးေမႏွင့္ ေဒၚပုတို႔ၾကားတြင္ ေဒၚမွိန္က ဝင္၍ ေျဖရွင္းေပးလိုက္သည္။
ထမင္းပြဲကို သူတို႔သံုးေယာက္အတြက္ပါ ျပင္ဆင္လိုက္သည္။ ထမင္းၾကမ္းေတြလည္း ရွိေသးသျဖင့္
ထမင္းေတာ့ ေလာက္လိမ့္မည္ထင္သည္။
ေဒၚပုေလးႏွင့္ ေဒၚမွိန္တို႔သည္ အိမ္မွာ ဝင္စားေနက်ျဖစ္သျဖင့္ ေနသားတက် ထိုင္လိုက္ၾက၏။ အႏွိပ္သည္
အေဒၚႀကီးကေတာ့ မေနတတ္မထိုင္တတ္ ျဖစ္ေနသည္။
ထမင္းဝိုင္းတြင္ အားလံုးထိုင္မိၾကၿပီးမွ တစ္စံုတစ္ခုကို ကၽြန္ေတာ္ စဥ္းစားလိုက္မိသည္။
ပုစြန္ထုပ္ႀကီးေလးေကာင္ ကိစၥ။
မူလအစီအစဥ္အရ ေလးေမႏွင့္ကၽြန္ေတာ္ တစ္ေယာက္လွ်င္ မနက္တစ္ေကာင္၊ ညတစ္ေကာင္စီ စားၾကဖို႔
ျဖစ္သည္။ ခုေတာ့.... ....
ထံုးစံအတိုင္းဆိုလွ်င္ အိမ္ရွင္မ်ားျဖစ္ေသာ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ေလးေမ တစ္ေယာက္ေယာက္က ဟင္းခြက္ကို
စႏိႈက္ရမည္။ ထိုအခါ ဧည့္သည္မ်ားလည္းျဖစ္၊ လူႀကီးမ်ားလည္းျဖစ္ေသာ ထိုအဘာြ းႀကီး သုံးေယာက္ကို
အရင္ဦးခ်ရလိမ့္မည္။
ဦးခ်ၿပီ ဆိုကတည္းက ပုစြန္ထုပ္ေတြကို ခပ္ထည့္ေပးရေတာ့မည္။ တစ္ပိုင္းစီဖဲ့ၿပီး ထည့္ေပးလို႔လည္း
မေကာင္း။ တစ္ေယာက္တစ္ေကာင္စီ ထည့္ေပးလို႔ေတာ့ ဘယ္နည္းႏွင့္မွမျဖစ္။ သူတို႔သံုးေယာက္ကို
သံုးေကာင္ ထည့္ေပးလိုက္လွ်င္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ လင္မယားႏွစ္ေယာက္အတြက္ တစ္ေကာင္သာ က်န္မည္။
ထမင္းဝိုင္းသည္ ၿငိမ္သက္ေန၏။ မည္သူကမွ် စတင္မလႈပ္ရွားၾက။ ေဒၚပုေလးသည္ ထမင္းေတြ
အေၾကာင္းမဲ့သက္သက္ လက္ေခ်ာင္းကေလးမ်ားျဖင့္ ထိုးဆြေနသည္။ ေဒၚမွိန္က ထမင္းနည္းနည္းကို
ပါးစပ္ထဲ ထည့္လိုက္သည္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း မေနသာသျဖင့္ ....
“ကဲ.... အေဒၚတို႔၊ ဟင္းေတြ ထည့္စားေလ၊ အားမနာနဲ႔”
ဟု ေျပာလိုက္ရသည္။ ခဏၾကာသည္အထိ အေျခအေနက ဒီအတိုင္း။
ေဒၚမွိန္က စတင္လႈပ္ရွားသည္။
သူသည္ လက္လွမ္းလိုက္၏။ သူ႔လက္၏ လားရာသည္ကား ပုစြန္ထုပ္ပန္းကန္ဆီသို႔။ ကၽြန္ေတာ္ ထိတ္ခနဲ
ျဖစ္သြားသည္။ သူ႔လက္သည္ ပုစြန္ထုပ္ပန္းကန္ေပၚတြင္ စကၠန္႔ဝက္ခန္႔ ဝဲၿပီးေနာက္
လမ္းေၾကာင္းေျပာင္းသြားသည္။ ခရမ္းခ်ဥ္သီးသုပ္ တစ္ဇြန္းခပ္သည္။ ေလးေမ၏ သက္ျပင္းခ်သံ
ခပ္သဲ့သဲ့ကို ၾကားလိုက္ရသလား မသိ။
ေဒၚပုေလးႏွင့္ အႏွိပ္သည္ႀကီးတို႔ကလည္း တစ္ဇြန္းစီ ခပ္ထည့္သည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔လည္း လိုက္ထည့္၏။
ထမင္းပြဲကို သူတို႔သံုးေယာက္အတြက္ပါ ျပင္ဆင္လိုက္သည္။ ထမင္းၾကမ္းေတြလည္း ရွိေသးသျဖင့္
ထမင္းေတာ့ ေလာက္လိမ့္မည္ထင္သည္။
ေဒၚပုေလးႏွင့္ ေဒၚမွိန္တို႔သည္ အိမ္မွာ ဝင္စားေနက်ျဖစ္သျဖင့္ ေနသားတက် ထိုင္လိုက္ၾက၏။ အႏွိပ္သည္
အေဒၚႀကီးကေတာ့ မေနတတ္မထိုင္တတ္ ျဖစ္ေနသည္။
ထမင္းဝိုင္းတြင္ အားလံုးထိုင္မိၾကၿပီးမွ တစ္စံုတစ္ခုကို ကၽြန္ေတာ္ စဥ္းစားလိုက္မိသည္။
ပုစြန္ထုပ္ႀကီးေလးေကာင္ ကိစၥ။
မူလအစီအစဥ္အရ ေလးေမႏွင့္ကၽြန္ေတာ္ တစ္ေယာက္လွ်င္ မနက္တစ္ေကာင္၊ ညတစ္ေကာင္စီ စားၾကဖို႔
ျဖစ္သည္။ ခုေတာ့.... ....
ထံုးစံအတိုင္းဆိုလွ်င္ အိမ္ရွင္မ်ားျဖစ္ေသာ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ေလးေမ တစ္ေယာက္ေယာက္က ဟင္းခြက္ကို
စႏိႈက္ရမည္။ ထိုအခါ ဧည့္သည္မ်ားလည္းျဖစ္၊ လူႀကီးမ်ားလည္းျဖစ္ေသာ ထိုအဘာြ းႀကီး သုံးေယာက္ကို
အရင္ဦးခ်ရလိမ့္မည္။
ဦးခ်ၿပီ ဆိုကတည္းက ပုစြန္ထုပ္ေတြကို ခပ္ထည့္ေပးရေတာ့မည္။ တစ္ပိုင္းစီဖဲ့ၿပီး ထည့္ေပးလို႔လည္း
မေကာင္း။ တစ္ေယာက္တစ္ေကာင္စီ ထည့္ေပးလို႔ေတာ့ ဘယ္နည္းႏွင့္မွမျဖစ္။ သူတို႔သံုးေယာက္ကို
သံုးေကာင္ ထည့္ေပးလိုက္လွ်င္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ လင္မယားႏွစ္ေယာက္အတြက္ တစ္ေကာင္သာ က်န္မည္။
ထမင္းဝိုင္းသည္ ၿငိမ္သက္ေန၏။ မည္သူကမွ် စတင္မလႈပ္ရွားၾက။ ေဒၚပုေလးသည္ ထမင္းေတြ
အေၾကာင္းမဲ့သက္သက္ လက္ေခ်ာင္းကေလးမ်ားျဖင့္ ထိုးဆြေနသည္။ ေဒၚမွိန္က ထမင္းနည္းနည္းကို
ပါးစပ္ထဲ ထည့္လိုက္သည္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း မေနသာသျဖင့္ ....
“ကဲ.... အေဒၚတို႔၊ ဟင္းေတြ ထည့္စားေလ၊ အားမနာနဲ႔”
ဟု ေျပာလိုက္ရသည္။ ခဏၾကာသည္အထိ အေျခအေနက ဒီအတိုင္း။
ေဒၚမွိန္က စတင္လႈပ္ရွားသည္။
သူသည္ လက္လွမ္းလိုက္၏။ သူ႔လက္၏ လားရာသည္ကား ပုစြန္ထုပ္ပန္းကန္ဆီသို႔။ ကၽြန္ေတာ္ ထိတ္ခနဲ
ျဖစ္သြားသည္။ သူ႔လက္သည္ ပုစြန္ထုပ္ပန္းကန္ေပၚတြင္ စကၠန္႔ဝက္ခန္႔ ဝဲၿပီးေနာက္
လမ္းေၾကာင္းေျပာင္းသြားသည္။ ခရမ္းခ်ဥ္သီးသုပ္ တစ္ဇြန္းခပ္သည္။ ေလးေမ၏ သက္ျပင္းခ်သံ
ခပ္သဲ့သဲ့ကို ၾကားလိုက္ရသလား မသိ။
ေဒၚပုေလးႏွင့္ အႏွိပ္သည္ႀကီးတို႔ကလည္း တစ္ဇြန္းစီ ခပ္ထည့္သည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔လည္း လိုက္ထည့္၏။
ေဒၚပုေလး လက္လွမ္းျပန္သည္။ ဘူးၫြန္႔ဟင္းခ်ိဳ ခပ္ေသာက္သည္။ က်န္သူမ်ားက
လိုက္ေသာက္ၾကျပန္၏။
ဤသို႔ျဖင့္ ခရမ္းခ်ဥ္သီးသုပ္၊ ဘူးၫြန္႔ဟင္းခ်ိဳ၊ ငါးပိေထာင္းတို႔သာ တစ္လွည့္စီ ထည့္စားေနၾကသည္။
ပုစြန္ထုပ္ပန္းကန္က အရာမယြင္း။ မည္သူမွ် မတို႔ေသး။
ဒီအတိုင္းႀကီးက်ျပန္ေတာ့လည္း ၾကည့္လို႔မေကာင္း။ တစ္ခုခုေတာ့ လုပ္မွျဖစ္မည္။ ထိုအက်ပ္အတည္းကို
ေလးေမက ေျဖရွင္းရန္ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်လိုက္ဟန္ တူသည္။
“ဟင္းေတြ ထည့္မစားၾကပါလား”
ေျပာေျပာဆိုဆို ပုစြန္ထုပ္တစ္ေကာင္ကို ခပ္လိုက္သည္။ အႏွိပ္သည္ႀကီးသည္ ေလးေမကို ဖ်တ္ခနဲ
ၾကည့္လိုက္၏။ ေလးေမ၏လက္သည္ အလြန္အေရးႀကီးေသာ ပစၥည္းတစ္ခုကို မၿပီးေရႊ႕ေနေသာ
ဝန္ခ်ီစက္ေမာင္းတံ တစ္ခုလို ျဖည္းညင္းစြာ ေရြ႕လ်ားေနသည္။
ေဒၚပုေလး၏ ပန္းကန္ဆီသို႔။
ေဒၚပုေလးသည္ ေခါင္းငံု႔၍ ထမင္းနယ္ေနရာမွ သူ႔ပန္းကန္နားသို႔ ဇြန္းအေရာက္တြင္....
“မထည့္နဲ႔သမီး၊ ႀကီးႀကီး သက္သက္လြတ္စားတယ္”
ခရမ္းခ်ဥ္သီးသုပ္ထဲတြင္ လည္းေကာင္း၊ ဘူးၫြန္႔ဟင္းခ်ိဳထဲတြင္ လည္ေကာင္း ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္
ေထာင္းထားေသာ ပုစြန္ေျခာက္ေတြ ပါသည္ကို သတိရမိသည္။
ေလးေမသည္ သူ႔လက္ကို ေဒၚမွိန္၏ ပန္းကန္ဘက္သို႔ ေရႊ႕သြားျပန္သည္။ ေဒၚမွိန္ကလည္း..
“အေဒၚ ေခ်ာင္းဆိုးေနလို႔ကြယ္.... မတည့္ဘူးထင္တယ္”
ဟု ေျပာျပန္သည္။
ေလးေမ၏လက္ ေရြ႕သြားျပန္၏။ အႏွိပ္သည္ႀကီးသည္ ခ်ီတံုခ်တံု ျဖစ္ေနပံုရသည္။ ကၽြန္ေတာ္ကား
ရင္တဖိုဖို။
သူသည္ တံေထြးကို မ်ိဳခ်လိုက္ၿပီး....
“ဟိုဒင္း.... အင္း..က်ဳပ္ သြားနာေနလို႔”
ဇြန္းကိုင္ထားေသာ ေလးေမ၏လက္သည္ ငါးမွ်ားတံကို သိမ္းလိုက္သလို ဆတ္ခနဲ ႐ုပ္သိမ္းလိုက္သည္။
ပုစြန္ထုပ္ႀကီးကို ကၽြန္ေတာ့္ပန္းကန္ထဲသို႔ အလ်င္အျမန္ ထည့္ေပးလိုက္၏။
ထမင္းျဖဴျဖဴမ်ားေပၚတြင္ ရဲခနဲ ျဖစ္သြားသည္။ ပုစြန္ေခါင္းကို ဖဲ့လိုက္သည္။ အထဲမွာ အဆီတစ္ဝင္းဝင္း။
အသားကေတာ့ ေဖြးႏုေနသည္။
ကၽြန္ေတာ္သည္ ပုစြန္ေခါင္းကို စုပ္လိုက္သည္။ လက္ၾကားထဲမွ ပုစြန္ဆီေတြ စီးယိုက်လာသည္။ ထိုအခိုက္
အႏွိပ္သည္ႀကီးႏွင့္ မ်က္လံုးခ်င္း တစ္ခ်က္ဆံုမိ၏။
လည္ေခ်ာင္းထဲက နင္သလို ျဖစ္လာသည္။
လိုက္ေသာက္ၾကျပန္၏။
ဤသို႔ျဖင့္ ခရမ္းခ်ဥ္သီးသုပ္၊ ဘူးၫြန္႔ဟင္းခ်ိဳ၊ ငါးပိေထာင္းတို႔သာ တစ္လွည့္စီ ထည့္စားေနၾကသည္။
ပုစြန္ထုပ္ပန္းကန္က အရာမယြင္း။ မည္သူမွ် မတို႔ေသး။
ဒီအတိုင္းႀကီးက်ျပန္ေတာ့လည္း ၾကည့္လို႔မေကာင္း။ တစ္ခုခုေတာ့ လုပ္မွျဖစ္မည္။ ထိုအက်ပ္အတည္းကို
ေလးေမက ေျဖရွင္းရန္ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်လိုက္ဟန္ တူသည္။
“ဟင္းေတြ ထည့္မစားၾကပါလား”
ေျပာေျပာဆိုဆို ပုစြန္ထုပ္တစ္ေကာင္ကို ခပ္လိုက္သည္။ အႏွိပ္သည္ႀကီးသည္ ေလးေမကို ဖ်တ္ခနဲ
ၾကည့္လိုက္၏။ ေလးေမ၏လက္သည္ အလြန္အေရးႀကီးေသာ ပစၥည္းတစ္ခုကို မၿပီးေရႊ႕ေနေသာ
ဝန္ခ်ီစက္ေမာင္းတံ တစ္ခုလို ျဖည္းညင္းစြာ ေရြ႕လ်ားေနသည္။
ေဒၚပုေလး၏ ပန္းကန္ဆီသို႔။
ေဒၚပုေလးသည္ ေခါင္းငံု႔၍ ထမင္းနယ္ေနရာမွ သူ႔ပန္းကန္နားသို႔ ဇြန္းအေရာက္တြင္....
“မထည့္နဲ႔သမီး၊ ႀကီးႀကီး သက္သက္လြတ္စားတယ္”
ခရမ္းခ်ဥ္သီးသုပ္ထဲတြင္ လည္းေကာင္း၊ ဘူးၫြန္႔ဟင္းခ်ိဳထဲတြင္ လည္ေကာင္း ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္
ေထာင္းထားေသာ ပုစြန္ေျခာက္ေတြ ပါသည္ကို သတိရမိသည္။
ေလးေမသည္ သူ႔လက္ကို ေဒၚမွိန္၏ ပန္းကန္ဘက္သို႔ ေရႊ႕သြားျပန္သည္။ ေဒၚမွိန္ကလည္း..
“အေဒၚ ေခ်ာင္းဆိုးေနလို႔ကြယ္.... မတည့္ဘူးထင္တယ္”
ဟု ေျပာျပန္သည္။
ေလးေမ၏လက္ ေရြ႕သြားျပန္၏။ အႏွိပ္သည္ႀကီးသည္ ခ်ီတံုခ်တံု ျဖစ္ေနပံုရသည္။ ကၽြန္ေတာ္ကား
ရင္တဖိုဖို။
သူသည္ တံေထြးကို မ်ိဳခ်လိုက္ၿပီး....
“ဟိုဒင္း.... အင္း..က်ဳပ္ သြားနာေနလို႔”
ဇြန္းကိုင္ထားေသာ ေလးေမ၏လက္သည္ ငါးမွ်ားတံကို သိမ္းလိုက္သလို ဆတ္ခနဲ ႐ုပ္သိမ္းလိုက္သည္။
ပုစြန္ထုပ္ႀကီးကို ကၽြန္ေတာ့္ပန္းကန္ထဲသို႔ အလ်င္အျမန္ ထည့္ေပးလိုက္၏။
ထမင္းျဖဴျဖဴမ်ားေပၚတြင္ ရဲခနဲ ျဖစ္သြားသည္။ ပုစြန္ေခါင္းကို ဖဲ့လိုက္သည္။ အထဲမွာ အဆီတစ္ဝင္းဝင္း။
အသားကေတာ့ ေဖြးႏုေနသည္။
ကၽြန္ေတာ္သည္ ပုစြန္ေခါင္းကို စုပ္လိုက္သည္။ လက္ၾကားထဲမွ ပုစြန္ဆီေတြ စီးယိုက်လာသည္။ ထိုအခိုက္
အႏွိပ္သည္ႀကီးႏွင့္ မ်က္လံုးခ်င္း တစ္ခ်က္ဆံုမိ၏။
လည္ေခ်ာင္းထဲက နင္သလို ျဖစ္လာသည္။
****========****
မင္းလူ
(ဒဂုန္၊ ေဖေဖာ္ဝါရီ၊ ၁၉၈၅)
မင္းလူ
(ဒဂုန္၊ ေဖေဖာ္ဝါရီ၊ ၁၉၈၅)
credit
ျပန္လည္မ်ွေဝပါသည္ (မြန္းေလးေဖေဖ)
ျပန္လည္မ်ွေဝပါသည္ (မြန္းေလးေဖေဖ)
No comments:
Post a Comment