“ ဂႏၱ၀င္ပိန္ေဆး ” #ခင္ျမဇင္#credit
မွန္ထဲတြင္ သူမ၏ ရုပ္ပံုကို ျမင္ေနရသည္။ အသက္က ေလးဆယ္ေက်ာ္၊ ပုပု၀၀၊ ညိဳညိဳ၊ ဆံပင္ေကာက္ေကာက္၊ အရုပ္ဆိုးဆိုး။ ဆံပင္တခ်ိဳ႕က ျဖဴေနၿပီ။ သို႔ေသာ္ ဆံပင္ဆိုးဖို႔ စိတ္မကူးမိ။
ေငြေရာင္ ဆံပင္မ်ားက တစ္ေခါင္းလံုးကို ဖံုးလႊမ္းသြားပါေစ၊ သူမက ဆိုးေဆးကူဖို႔ စိတ္ကူးမရွိခဲ့ပါ။ သူမ၏ မလွပျခင္းကို ဘ၀တြင္ ခါးသီးဖြယ္တစ္ခုဟု မျမင္တတ္ခဲ့သည္မွာ ၾကာၿပီ။ လွပမႈအတြက္ စိတ္မလံုမျခံဳ ျဖစ္ခဲ့ရေသာ အပ်ိဳေဖာ္၀င္စကလို၊ ဟိုအရင္ လြန္ခဲ့သည့္ ႏွစ္ႏွစ္ဆယ္ နီးပါးကလို ခႏၶာကိုယ္အခ်ိဳးအစား က်ခ်င္စိတ္လည္း သူမမွာ မရွိေတာ့။
မလွပျခင္းသည္ သူမ၏ အရည္အခ်င္း တစ္ရပ္အျဖစ္ သတ္မွတ္ထားလိုက္သည္က ဘ၀တြင္ ေနေပ်ာ္စရာလည္း ျဖစ္ပါသည္။
သူမသည္ အိမ္ရွင္မတစ္ေယာက္ ျဖစ္ခဲ့ၿပီး ကေလးတစ္ေယာက္ကို ပ်ိဳးေထာင္ျပဳစုေနခဲ့ရေသာ ကာလမ်ား၊ ဘ၀၏ အခက္အခဲမ်ားသည္ နဂိုက မလွမပသူမကို ပိုလို႔ ရင့္ေရာ္ေစခဲ့သည္။ ခါးတုတ္တုတ္ ဗိုက္ပူပူေၾကာင့္ ခင္ပြန္းသည္က ေနာက္တစ္ေယာက္ ယူသြားႏိုင္ေၾကာင္း ေဆာင္းပါးတစ္ပုဒ္ကို သူ ဖတ္ရသည္။ က်န္းမာေရးအတြက္ ကိုယ္လက္လႈပ္ရွား ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ဖို႔၊ ေရကူးဖို႔ ေကာင္းေၾကာင္း သူ သိပါသည္။ သို႔ေသာ္ သူ႔ဘ၀တြင္ အလွအတြက္သက္သက္ ျပဳလုပ္ရမည္ဆိုလွ်င္ ရယ္ရႊင္ဖြယ္ ျဖစ္ေလမည္လား။
သူ႔ခင္ပြန္းက သူ႔အေပၚထားရွိေသာ တန္ဖိုးမွာ အေရျပားတစ္ေထာက္ေပၚမွ အလွ၊ ခႏၶာကိုယ္အခ်ိဳးအစား က်နျခင္း ဆိုပါလွ်င္ ထိပ္ေျပာင္ေျပာင္ပိန္ကပ္ကပ္ ညစ္ထတ္ထတ္ လူတစ္ေယာက္ကို ယူလိုသူရွိပါက ယူပါေလဟု ေတြးရင္းျပံဳးမိသည္။ သို႔ေသာ္ ခုတေလာ ကိုယ္ေတာ္ေခ်ာသည္ ဘာေၾကာင့္မွန္းမသိ၊ အနည္းငယ္ စိတ္ကစားေနသလား ေအာက္ေမ့ရသည္။ ညမိုးခ်ဳပ္သန္းေခါင္မွ ျပန္လာၿပီး ေျခလည္းမ်ားေနသည္။ သို႔တိုင္ေအာင္ သူက ဂဏန္းသခ်ၤာပဲ အၿမဲတြက္ေနတတ္ရာ ထိုဂဏန္းမ်ားေပၚမွ ေအာင္ျမင္မႈ မရမခ်င္း ေနာက္တစ္ေယာက္ကို စဥ္းစားႏိုင္မည့္ပံု မေပၚေသး။ သို႔ေသာ္ ကံေသကံမေတာ့ မေျပာႏိုင္။ ခုတေလာ အပ်ိဳႀကီးေတြလည္း ဆံပင္ဆိုးေဆးကူ၍ ပိုလွေနသလို၊ ကေလးမေလးေတြကလည္း ဟိုေခတ္ကထက္ ပိုလို႔ ေခတ္မီစြာ လွပေနၾကသည္ေလ။ သူက ၀ လင္ေအာင္ ရွာမေကၽြးႏိုင္ဘဲ ကိုယ္က ၀ ေနတာကေတာ့ ခက္သည္။
“ ကိုသက္ဦးတို႔မ်ား မိန္းမကို ဂရုစိုက္လိုက္တာ၊ ၀လို႔ လွလို႔ ”
သည္လိုစကားမ်ိဳး ၾကားရတိုင္း -
“ ကိုသက္ဦးေၾကာင့္ ၀တာ မဟုတ္ရေပါင္ေတာ္၊ က်ဳပ္ဘာသာက်ဳပ္ ထမင္းစားဖို႔ အလုပ္ေတြ ရွာေဖြလုပ္ကိုင္ရင္း စိတ္ညစ္တာေတြကို ခႏၶာကိုယ္ထဲမွာ သို၀ွက္ထားရရင္း ၀ခ်င္တိုင္း ၀လာရတာပါ ” လို႔ ျပန္ေျပာလိုက္ခ်င္သည္။ ေမေမကေတာ့ ေျပာသည္။
“ ၀မွ လွတာေပါ့ ငါ့သမီးရယ္၊ သည္အသက္အရြယ္မွာ ပိန္ကပ္ေနရင္ ပိုေတာင္ အၾကည့္ရဆိုးေသး ”
၀ျခင္းႏွင့္ လွျခင္းသည္ ဆက္စပ္ဒြန္တြဲေနေသာအရာဟု ဟိုတစ္ေခတ္ကေတာ့ ယူဆခဲ့ပံုရပါသည္။ ဗာမီယာ၏ ပန္းခ်ီကားထဲတြင္ ႏို႔ကရားကို ငွဲ႕ေနသူ အမ်ိဳးသမီး၏ လက္ေခ်ာင္းမ်ားသည္ ၀၀ၿဖိဳးၿဖိဳးပဲ ျဖစ္သည္။ ကိုယ္လံုးျပည့္ျပည့္ ေတာင့္ေတာင့္တင္းတင္း ဣေျႏၵရ သိမ္ေမြ႕သည့္မ်က္ႏွာႏွင့္ အိမ္ရွင္မပီသသည့္ မိန္းမ၏ရုပ္ပံုလႊာသည္ ကမၻာေက်ာ္ ပန္းခ်ီကားတစ္ခ်ပ္ထဲမွာပင္ ျပင္ပသက္ရွိ မိန္းမသားလို ရွင္သန္လ်က္၊ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ မေသႏိုင္ေသးေပ။ မိုနာလီဇာသည္လည္း ပိန္ကပ္ကပ္ေလးမွ မဟုတ္ပါဘဲ။ မ်က္ႏွာသြယ္ေသာ္လည္း ကိုယ္လံုးကိုယ္ထည္ ျပည့္ၿဖိဳးသည္။ ကမၻာေက်ာ္ ပန္းခ်ီဆရာႀကီးမ်ားျဖစ္ၾကသည့္ တစ္တီယန္းႏွင့္ ရန္းဘရန္႔၏ မိန္းမပ်ိဳမ်ားမွာ ၀၀ျပည့္ျပည့္ၿဖိဳးၿဖိဳး ထြားထြားေတြပဲျဖစ္ေလသည္။ ပီကာဆို၏ မိန္းမသည္ပင္ လံုး၀ိုင္းေသာသ႑ာန္ ရွိလို႔ေန၏။
ပိန္မွ လွေသာ ေခတ္သို႔ ေရာက္ရွိေနခ်ိန္တြင္ အသက္ ၁၆ မွ ၂၀၊ ၂၅ ႏွစ္အတြင္း ႏုပ်ိဳလန္းဆန္းခ်ိန္ ပိန္သြယ္ႏြဲ႕ေႏွာင္းေသာ မိန္းမငယ္တို႔ကို သူမလည္း သမီးမ်ားကို ျမင္ရသည့္ႏွယ္ ခ်စ္ခင္ႏွစ္လိုမိပါ၏။
“ အန္တီ ”
လို႔ ေခၚလိုက္သည့္ အသံခ်ိဳခ်ိဳကို -
“ ေဟ ”
ဟု ႏွစ္လိုစြာပင္ တံု႕ျပန္တတ္ခဲ့ၿပီ။
ကိုယ့္ခႏၶာကိုယ္ႏွင့္ စကပ္ထဘီ၀တ္လို႔ မလွႏို္င္ေသာ္ျငား၊ ကေလးမငယ္တို႔ ကိုယ္ခႏၶာတြင္ ခ်ပ္ရပ္၍ လွပေသသပ္စြာ ၀တ္ဆင္ထားလွ်င္ ႏွစ္လိုစြာ ရွိတတ္ခဲ့ၿပီ။ မိမိတြင္ သားတစ္ေယာက္ ရွိခဲ့ၿပီမို႔ အသက္ ၂၀ - ၂၅ ႏွစ္ သားအရြယ္ လူငယ္ကေလးမ်ားကို ေယာင္မွား၍ပင္ စိတ္ မကစားတတ္ခဲ့ၿပီ။ ဤသည္ပင္ အရြယ္ႏွင့္အတူ ရင့္က်က္ခဲ့ရေသာ အလွတစ္မ်ိဳးလို႔ ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ ေတြးခ်င္မိသည္။ သို႔မို႔ေၾကာင့္ မွန္ၾကည့္လွ်င္ -
“ ဒီကမၻာေပၚမွာ ဘယ္သူ အလွဆံုးလဲ၊ အဲေလ ေယာင္လို႔၊ ဒီကမၻာေပၚမွာ ဘယ္သူ အ၀ဆံုးလဲ ”
“ ဂ်ပန္က နပန္းသမားႀကီးေတြေပါ့ ”
ေၾကးမံုမွန္က ဤသို႔ ေျဖလွ်င္ အလိုေလး ေတာ္ပါေသးရဲ႕လို႔ ေအာက္ေမ့လိုက္ရသည္။ ကမၻာ့စံခ်ိန္မီေအာင္ မ၀ႏိုင္ေသးသည့္အတြက္ အနည္းငယ္ ဂုဏ္ယူရဦးမလိုပင္။ သို႔ေသာ္ ကိုယ္က ၀ခ်င္တိုင္း ၀သေလာက္ သူက တစ္ေန႔တျခား ပိန္ပိန္လိုက္လာတာက ခက္သည္။
သူ႕အတြက္ ပလူဗီမင္၊ ဗိုက္တာကက္၊ အိုရာမင္-ဂ်ီ၊ ေၾကာ္ျငာထဲ ေတြ႕သမွ်အားေဆးေတြ အဆင္ေျပသလို ၀ယ္တိုက္သည္။ ေငြေရးေၾကးေရး ေျပလည္လွ်င္ စားေကာင္းေသာက္ဖြယ္ေတြ ခ်က္ျပဳတ္ရံုသာ မဟုတ္၊ သူ႔အတြက္ သီးသန္႔ ၾကက္ဥေလး၊ ႏို႔ေလး ဘာေလး လုပ္ေကၽြးသည္။ သို႔တိုင္ ပိန္ၿမဲ ပိန္လ်က္။
“ ကဲ… မွန္ႀကီးေရ၊ ကၽြန္မရဲ႕ သူ ဘာေၾကာင့္ ဒီေလာက္ ပိန္ပိန္ေနရတာလဲ ”
မွန္ႀကီးက တိုးတိုးကေလး ေျဖလိုက္သျဖင့္ သူမ မၾကားမိ။
“ ျပန္ေျပာပါဦး မွန္ႀကီးရဲ႕ ”
“ ေဆးလိုလို႔ ”
“ အလိုေတာ္ ေန႔တိုင္း ေန႔တိုင္း အားေဆးေတြ ဒီေလာက္ တိုက္ေနတာ ”
“ သူ လိုတာ အဲဒီေဆး မဟုတ္ဘူး၊ အခ်စ္ေဆး ”
အဲေတာ့.... ခုမွ ဒုကၡ။
သူမကလည္း စုန္းမ မဟုတ္။ စုန္းမသာဆို ဘယ္ေလာက္ ေကာင္းမလဲ၊ ေရွးတုန္းကေတာ့ ရုရွမေတြဟာ တစ္ကိုယ္လံုး မည္းနက္တဲ့ ေၾကာင္နက္တစ္ေကာင္ကို သတ္၊ သူ႔ေသြးကိုယူၿပီး အခ်စ္ေဆး ေဖာ္ခဲ့ၾကသတဲ့။ ျမန္မာ့နည္း ျမန္မာ့ဟန္က် အစိမ္းေသ မိန္းမရဲ႕ ပါးျပင္က သနပ္ခါးကို ျခစ္ယူၿပီး အလိုေလး လန္႔စရာႀကီး၊ ဒီနည္းေတြလည္း မျဖစ္ေသးပါဘူး။ သူ သိပ္စြံသြားၿပီး ေနာက္က အပ်ိဳေခ်ာတစ္သိုက္ ၀ိုင္းလိုက္ေနလို႔ ခလုတ္တိုက္လဲၿပီး ထိပ္ေျပာင္မွာ ပလာစတာ ကပ္ေနရရင္ ဒုကၡ။
သူမ မွန္ကို ေဒါပြသြားရသည္။
“ အခ်စ္ေဆး မရရင္ သူ ေသလိမ့္မယ္ ”
အလိုေတာ္ က်ဳပ္ကို ၿခိမ္းေျခာက္ျပန္ၿပီ။ ဧကႏၱ တစ္ေန႔ ဘယ္ႏွႀကိမ္ မွန္ကို က်ဳပ္ မျမင္ေအာင္ ပြတ္သပ္ၿပီး သူ ကပ္ဖားရပ္ဖား လုပ္ထားေလသလဲ မသိ။ ဧကႏၱေတာ့ အခ်စ္ေဆးဆိုတာ ေနာက္မိန္းမတစ္ေယာက္ လိုခ်င္တာကို ေျပာတာလား၊ ဘာမွန္း မသိ။
ဆရာမ ေရႊကူေမႏွင္း ဘာသာျပန္တဲ့ အေမရိကန္ စာေရးဆရာမတစ္ေယာက္ရဲ႕ ၀တၳဳထဲက “ အခ်စ္ေဆး ” ဆိုတာကေတာ့ မခံခ်င္စိတ္နဲ႔ မိန္းမတစ္ေယာက္ကို ယူလိုက္ၿပီး ႏွစ္ရွည္လမ်ား ေပါင္းသင္းေနလ်က္က ငယ္ခ်စ္မိန္းမဆီ ျပန္ျပန္သြားတဲ့ ဇာတ္လမ္းပဲ။ ‘ အခ်စ္ေဆး ’ ဆိုတာ အဲဒါကို ေျပာတာလား။ သူ ငယ္ငယ္က ႀကိဳက္ခဲ့တဲ့ မိန္းမေတြရွိရင္လည္း အသက္ငါးဆယ္ေက်ာ္လို႔ ပိန္ရင္ ပိန္၊ မပိန္ရင္ ၀၊ သူမထက္ေတာ့ ပိုမလွႏိုင္ပါဘူး။ ၿပီးေတာ့ သူမထက္လည္း ပိုအိုေနေလာက္ၿပီေလ။ ဘယ့္ႏွယ္ အခ်စ္ေဆး ျဖစ္ရမွာလဲ။
ထိုေန႔မွစ၍ သူ႔ဘ၀သူ တည္ၿငိမ္ေအးခ်မ္းပီတိျဖစ္ေနေသာ သူမသည္ ကေယာင္ေခ်ာက္ခ်ားျဖင့္ အိပ္မေပ်ာ္ႏိုင္ ျဖစ္ရေလသည္။
‘ အခ်စ္ေဆး ’ တဲ့။
အခ်စ္ေဆး….။
သည္မွာ မွန္ႀကီးရယ္၊ ကိုယ္ စကပ္ထဘီ ခ်ဳပ္ေတာ့မယ္၊ ဆံပင္ေတြလည္း ဆိုးဦးမွ၊ မ်က္ႏွာလည္း မွည့္ေျခာက္ေတြ ေပ်ာက္ေအာင္ ေပါင္းတင္ဦးမယ္။ အိုကြယ္… တစ္ကိုယ္လံုး ေပါင္းတင္ရရင္ ေကာင္းမွာပါ။
အို…. ကိုယ္က ခ်စ္စရာသိပ္ေကာင္းလာလို႔ သူက ခ်စ္ေနရင္ အဲဒါ အခ်စ္ေဆးပဲလား။
“ ေနာက္က်သြားၿပီ ” တဲ့။
“ ဘုရားေရ…. ဘယ္လို ျဖစ္တာပါလိမ့္။ မကယ္ႏိုင္ေတာ့ဘူးလား၊ မွန္ႀကီးေရ ဘယ္လိုျဖစ္လို႔ ေနာက္က်သြားရတာလဲ ”
“ မင္းက မင္းအလုပ္ကို ခ်စ္တယ္၊ မင္းကေလးကို ခ်စ္တယ္။ ရံုးက ျပန္လာရင္ တကုပ္ကုပ္နဲ႔ အိမ္မႈကိစၥ လုပ္ရင္လုပ္၊ မလုပ္ရင္ ကေလးနဲ႔ လံုးေထြးေနတယ္။ သူ ျပန္လာရင္ ဆီးၿပီး ဆူတယ္ ပူတယ္၊ အခ်စ္ေဆးကို တိုက္ဖို႔ အခ်ိန္လြန္ခဲ့ၿပီ ”
“ ဒါျဖင့္ ဘယ္လို လုပ္ရပါ့ ”
“ ဒါက အလြယ္ေလးပါ၊ မင္း ကြာရွင္းစာခ်ဳပ္တစ္ေစာင္ ေရးၿပီး သူ႔ကို ေပးလိုက္ေတာ့၊ အဲဒါ အခ်စ္ေဆးပဲ ”
ထိုေန႔မွစ၍ ထိုမွန္ႀကီးကို သူမ အမွန္တကယ္ မုန္းသြားမိပါသည္။
ထိုညမွာ ပိန္ကပ္ကပ္ လင္ေတာ္ေမာင္၏ ေခၽြးေစာ္နံသည့္ ေအာက္သိုးသိုး ကိုယ္သင္းနံ႕ကို မရြံရွာႏိုင္ဘဲ ေမႊးေမႊးတစ္ခ်က္ေပးရင္း -
“ သည္မွာ ကိုေရ၊ ရွင္ ကၽြန္မကို ခ်စ္ေသးရဲ႕လား ”
ေယာက္်ားက တြယ္ဖက္ထားသည့္ သူမ၏ လက္မ်ားကို ခြာကာ -
“ မိန္းမေတာ့ ရူးေနၿပီ ”
သူမက စိတ္ဆိုးကာ ကိုယ္ကို တစ္ဖက္သို႔ ေစာင္းလွည့္လိုက္ၿပီး -
“ ရွင္ ေနာက္တစ္ေယာက္ ေတြ႕ေနၿပီ ”
“ ေပါက္ေပါက္ရွာရွာကြာ ”
“ အံမာ ညာမေနပါနဲ႔ ”
“ မင္းကို ဘယ္သူကလာၿပီး အတို႔အေထာင္ လုပ္သြားျပန္တာလဲ ”
“ အံမယ္ စာအုပ္ေတြထဲမွာေတာင္ ေရးထားၾကေသးတယ္၊ အသက္ ၄၀ နဲ႔ ၅၀ ၾကားမွာ ေယာက္်ားေတြ စိတ္ကစားသတဲ့၊ ရွင္ ဒီေလာက္ ပိန္ေနတာ ေနာက္တစ္ေယာက္ လိုခ်င္လို႔ ျဖစ္မွာပဲ ”
“ ေပါက္ကရေတြ၊ ဒီမွာ မိန္းမတစ္ေယာက္ေတာင္ လံုေလာက္ေအာင္ ရွာမေပးႏိုင္လို႔ စိတ္ညစ္ၿပီး ပိန္ပိန္ေနတာ၊ ေနာက္တစ္ေယာက္သာ ယူရင္ သူတို႔လိုတာ တဖ်စ္ေတာက္ေတာက္ ေျပာသံနဲ႔ပဲ ျမန္ျမန္ေသမွာ၊ ေၾကာက္လြန္းလို႔ ”
“ မညာပါနဲ႔၊ မွန္ႀကီးက ေျပာတယ္၊ ရွင္ ပိန္ပိန္ေနတာ အခ်စ္ေဆး လိုလို႔တဲ့၊ အခ်စ္ေဆး ဆိုတာ ကၽြန္မဆီက ကြာရွင္းစာခ်ဳပ္တဲ့။ ဟုတ္သလား ”
“ ေအး…. ဟုတ္တယ္ေဟ့…. ဟုတ္တယ္ ”
သူမ တကယ္ကို ငိုမိေတာ့သည္။
မွန္ႀကီးကေတာ့ ညာမေျပာႏို္င္ပါ။ မွန္ႀကီးေျပာတာ ေသြးထြက္ေအာင္ မွန္ေနပါလား။ ေနာက္ဆံုးေတာ့ ေယာက်္ားဆိုတာ ဒီလိုခ်ည္းပဲ၊ ဘယ္ေကာင္မနဲ႔လဲ၊ စံုကို စံုစမ္းဦးမယ္၊ ဒါေၾကာင့္ ညတိုင္း ေျခမ်ားၿပီး ေစာေစာ ျပန္မလာတာ။
သူမသည္ မွန္ႀကီးကို မၾကည့္ေတာ့။
ညတိုင္လွ်င္ အိပ္မေပ်ာ္သျဖင့္ သူမ၏ ခႏၶာကိုယ္လည္း တျဖည္းျဖည္း ပါးလ်ား သြယ္လ်လာသည္။ မ်က္လံုးမ်ားက ေၾကကြဲမႈျဖင့္ ရီေ၀ေ၀။ သူမ၏ သူငယ္ခ်င္းမ်ားအား သူ႔ေယာက္်ားသည္ ေနာက္တစ္ေယာက္ ေတြ႕ေနသည့္အေၾကာင္း၊ သူ႔ထံမွ ကြာရွင္းစာခ်ဳပ္ရမွသာ သူ စိတ္ခ်မ္းသာမႈရေတာ့မည္ ဆိုသည့္အေၾကာင္း ေျပာျပေနတတ္သည္။
သူမ၏ စိတ္ကူးမ်ားသည္ ၿပိဳပ်က္သြားခဲ့ၿပီး ေျခဦးတည့္ရာ ေလွ်ာက္သြားတတ္လာတတ္သည္။ သူမ၏ၿပိဳင္ဘက္ မိန္းမကိုကား သူမ မျမင္ဖူးေသးပါ။
ဘတ္စ္ကား စီးသြားတိုင္းလည္း သူမ၏ ေယာက္်ားကို ၿပိဳင္ဘက္မိန္းမႏွင့္ အတူတြဲလ်က္ သြားလာေနသလား ၾကည့္ရသည္။
ေယာက္်ားေနာက္သို႔ လို္က္ေခ်ာင္းပါကလည္း ေယာက္်ား စိတ္ဆိုးမည္ကို ေၾကာက္ရေသး။
ဆူးေလဘုရားသို႔ ယၾတာေခ်သြားရင္လည္း ဘုရားေပၚမွာ ဆုေတာင္းဆုယူျပဳေနမည့္ သူတို႔စံုတြဲႏွင့္ ရင္ဆိုင္တိုးရေလမလား စိုးရြံ႕မိျပန္သည္။
သူ႔ေယာက္်ားသည္ ဘယ္မိန္းမႏွင့္မ်ား မုန္႔ဆိုင္၊ စားေသာက္ဆိုင္၊ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္၊ အေအးဆိုင္ တစ္ခုခု၏ ေထာင့္စားပြဲတြင္ ထိုင္ကာ ခ်စ္ရည္ရႊန္းလဲ့ ပီတိမ်က္လံုးမ်ားႏွင့္ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ ေနေလမည္လဲ။
အလုပ္သြားရသည္ကို စိတ္မေျဖာင့္။
ထမင္းစားရသည္ကို အစာမေၾက။
မွန္ႀကီး ေျပာျပထားသျဖင့္ သံသယေျမြသည္ ရင္ထဲတြင္ ေခြလ်က္ တစ္ေန႔ေန႔ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာ ပါးပ်ဥ္းေထာင္၍ သူမကို တစ္ခ်က္တည္းႏွင့္ ေသေအာင္ ေပါက္ေတာ့မွာ ျဖစ္သည္။
ေနာက္ဆံုးေတာ့ စိတ္ကုိေလွ်ာ့လိုက္ကာ ကြာရွင္းစာခ်ဳပ္ကို အဆင္သင့္ လက္မွတ္ထိုး၍ ေဆာင္ထားလိုက္သည္။ တစ္ေန႔တျခား ပိန္၍ပါးလ်လာကာ သူ႔ေယာက္်ားထက္ပင္ ပို၍ ပိန္သြားခဲ့ၿပီတည္း။
တစ္ေန႔တြင္ သူမ မေသဆံုးမီ မွန္ႀကီးကို ေနာက္ဆံုးအၾကည့္၊ ေနာက္ဆံုးအေမးျဖင့္ ေမးလိုက္ဦးမည္ဟု အားခဲကာ အိပ္ရာထဲမွ ထ ၏။
အသံယဲ့ယဲ့ျဖင့္ -
“ မွန္ႀကီးေရ…. ကၽြန္မရဲ႕ၿပိဳင္ဘက္ မိန္းမဟာ ဘယ္သူလဲရွင္၊ ကၽြန္မကို ျပစမ္းပါ။ သူ႔ကို ျမင္ေတြ႕ရမွ ကၽြန္မ အေသေျဖာင့္ေတာ့မွာပါ ”
မွန္ႀကီးသည္ ၾကည္လင္ရာမွ ရုတ္တရတ္ မႈန္၀ါးသြားၿပီး မီးခိုးလံုးမ်ားသ႑ာန္ ေမွာင္၍လာသည္။ ေမွာင္ရီမႈန္၀ါးသြားေသာ မွန္ခ်ပ္ထဲတြင္ ပီျပင္ေသာ ရုပ္ပံုတစ္ခု ထင္ဟပ္လာ၏။
ႏုနယ္၍ သိမ္ေမြ႕ႏူးညံ့ေသာ မ်က္ႏွာႏွင့္ ခ်ိဳသာၾကည္လင္သည့္ အျပံဳးရွင္၊ လြန္ခဲ့သည့္ အႏွစ္ႏွစ္ဆယ္က သူမ၏ ရုပ္ပံုလႊာပင္တည္း။
#ခင္ျမဇင္
ကလ်ာမဂၢဇင္း၊ ႏို၀င္ဘာလ၊ ၂၀၀၀
#@Aung Tun Oo~ျပန္လည္မွ်ေဝပါသည္။
No comments:
Post a Comment