May 25, 2018

ႏိုင္ပါ့မလား ဟ႐ို႕

( လြန္​ခဲ့တဲ့ အႏွစ္​ ၃၀ ​ေက်ာ္​​ေလာက္​တည္​းက ​ေပါကား​ေတြကို​ေဝဖန္​ခဲ့တဲ့ ဆရာမင္​းလူရဲ႕ လက္​ရာ)

ႏိုင္ပါ့မလား ဟ႐ို႕
@~~~~~~~@
စ/ဆံုး
မင္းလူ

                        ကၽြန္ေတာ္က သိပ္ခ်မ္းသာသည္။
အ ဲ.. မဟုတ္ေသး။ ကၽြန္ေတာ့္မိဘက သိပ္ခ်မ္းသာသည္။ ဘယ္ေလာက္ထိ ခ်မ္းသာသလဲဆိုေတာ့
ေတာ္ေတာ္ေလးကို ခ်မ္းသာသည္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၊ ဆိတ္ၿငိမ္ရပ္ကြက္ရွိ ၿခံက်ယ္ႀကီး တစ္ခုထဲမွာ ေခတ္မီပံုစံ သံုးထပ္တိုက္တစ္လံုး ရွိသည္။ သာမန္အားျဖင့္ၾကည့္လွ်င္ ႏွစ္ထပ္ဟု ထင္ရေသာ္လည္း ေျမတိုက္ခန္း ပါသျဖင့္ သံုးထပ္ျဖစ္သည္။ ၿခံဝင္းထဲတြင္ ကမာၻေပၚတြင္ အလွပဆံုး၊ အရွားပါးဆံုး သစ္ပင္ပန္းမန္ေတြ ရွိသည္။ ဘဲဥပံု
ေရကူးကန္ႀကီးက ျပာလဲ့ၾကည္လင္ေန၏။

ထိုမွ်မကေသး....
မႏၲေလးမွာ ႏွစ္ထပ္တိုက္တစ္လံုး ရွိေသးသည္။ (မီးေလာင္တုန္းက ပါမသြား) ေတာင္ႀကီး၊ ျပင္ဦးလြင္၊
ျမစ္ႀကီးနား စသည့္ၿမိဳ႕မ်ားတြင္ အပန္းေျဖအနားယူဖို႔ တစ္ထပ္တိုက္ကေလးေတြ ေဆာက္ထားသည္။

ဒါပဲလား.. မက။
ငပလီကမ္းေျခက ဘန္ဂလိုတစ္ခုကို အခ်ိန္မေရြး သြားေနႏိုင္ေအာင္ တစ္ႏွစ္လံုးအတြက္
ငွားထားေသးသည္။

                   ကၽြန္ေတာ္တို႔ဆီမွာ ကားသံုးစင္းႏွင့္ ဆိုင္ကယ္တစ္စင္း ရွိသည္။ ေဖေဖႏွင့္ ေမေမတို႔ စီးဖို႔က မာစီးဒီး၊ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ သီးသန္႔ထားတာက တိုယိုတာ စပရင္တာ။ ခရီးထြက္ေသာ အခါတြင္ျဖစ္ေစ၊
အေရးအေၾကာင္းရွိလွ်င္ျဖစ္ေစ သံုးဖို႔က ရိန္းဂ်္႐ိုဗာ။ ဟြန္ဒါဆိုင္ကယ္ႀကီးကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္လက္စြဲေတာ္။
ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္ ပြဲ႐ံုလုပ္ငန္း၊ အေဝးေျပးကားလုပ္ငန္း၊ ေဆးလိပ္ခံု၊ အိမ္တြင္းစက္မႈလက္မႈ စသည့္
လုပ္ငန္းမ်ားစြာကို ပိုင္သည္။ ထိုလုပ္ငန္းမ်ားသည္ ဘယ္ေတာ့မွ မ႐ႈံး၊ အၿမဲျမတ္သည္။
ကၽြန္ေတာ္သည္ ထိုလုပ္ငန္းမ်ားအေၾကာင္းကို တစ္ခါမွ မေလ့လာဖူးပါ။ သို႔ရာတြင္ ကၽြန္ေတာ္က
ဘာမွ်မသိဘဲ ဝင္ေရာက္ႀကီးၾကပ္လိုက္ေသာအခါ ဆထက္ထမ္းပိုး ေအာင္ျမင္ၿပီး အျမတ္ေငြေတြ
ေသာက္ေသာက္လဲ ပိုရရွိလာျပန္ပါ၏။ (မယံုလွ်င္လည္း ဘာမွ်မတတ္ႏိုင္ပါ)

                     ကၽြန္ေတာ္က ဘြဲ႔ရၿပီးသားျဖစ္သည္။ ကၽြန္ေတာ့္႐ုပ္ရည္က ေယာက်္ားပီပီသသ၊ ခန္႔ခန္႔ေခ်ာေခ်ာ။ ၾကည့္ေလ..  အရပ္ ငါးေပဆယ့္တစ္လက္မ၊ အသားလတ္လတ္၊ အခ်ိဳးအဆက္က်ၿပီး က်စ္လ်စ္သန္မာေသာ ကိုယ္လံုးကိုယ္ထည္။ နက္ေမွာင္သန္စြမ္းၿပီး သပ္ရပ္ေသာ ဆံပင္၊ ႀကံ့ခိုင္ေသာ ေမး႐ိုး၊ ထူထဲေသာ မ်က္ခံုး၊ စူးရွေတာက္ပေသာ မ်က္လံုး၊ ႏွာတံေပၚေပၚ၊ တိက်ျပတ္သားေသာ ႏႈတ္ခမ္း။
အေမရိကန္ ဂ်င္းဂ်က္ကက္ႏွင့္ ေဘာင္းဘီတိုဝတ္ၿပီး ဟိုက္ဟီးစီးလိုက္ေသာအခါ ကၽြန္ေတာ့္ေဘးမွာ
ေကာင္မေလးေတြ ဝိုင္းဝိုင္းလည္ေနေတာ့သည္။ သို႔ေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္က လံုးဝဂ႐ုမစိုက္။
ကၽြန္ေတာ္ ဂ႐ုစိုက္မိသည္က တစ္ေယာက္တည္း။
ဂမုန္းခတၱာ။
ေကာ္ရစ္ဒါေခၚ စႀကႍေထာင့္ခ်ိဳးမွာ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္ ဝင္တိုက္မိသည္။
သူ႔ရင္မွာပိုက္လာေသာ စာအုပ္ေတြ သံမံတလင္းေပၚ ဖ႐ိုဖရဲက်သြား၏။

“လူတစ္ေယာက္လံုးလာတာ မျမင္ဘူးလား”
သူေမးသည္။

“ဒီေမးခြန္းကို ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ေမးခြင့္ရွိတာပဲ”
ကၽြန္ေတာ္က ျပန္ေျပာသည္။

“ရွင့္မွာ မ်က္စိမပါဘူးလား”

“Aခ်စ္မွာ မ်က္စိမပါဘူးလို႔ပဲ ၾကားဖူးပါတယ္”

“ဘာေျပာတယ္.. ေတာ္ေတာ္႐ိုင္းပါလား”

“ထင္လို႔ပါ”

                ကၽြန္ေတာ္က မခိုးမခန္႔ ရယ္လိုက္၏။ သူ႔စာအုပ္ေတြကို ကၽြန္ေတာ္က ေကာက္ယူေပးသည္။ သူက
ဆတ္ခနဲ ဆြဲယူၿပီး ေျခေဆာင့္ထြက္သြား၏။

ကၽြန္ေတာ္ သခ်ၤာကၽြမ္းပါသည္။
၃၂၊ ၂၆၊ ၃၄။
(ကၽြန္ေတာ္သည္ ဤသို႔ပင္ စႀကႍေထာင့္မွ ေကာင္မေလးေတြႏွင့္ မၾကာခဏ တိုက္မိတတ္သည္။
ရင္ဘတ္ေတြေတာင္ ေအာင့္လို႔)
ေက်ာင္းသူမ်ား အပန္းေျဖစခန္းေဘးမွ ျဖတ္အေလွ်ာက္တြင္ ကၽြန္ေတာ့္ရင္ဘတ္ကို တစ္စံုတစ္ေယာက္က
ေရႏွင့္ပက္လိုက္၏။

“ဘယ္လိုလဲ..မ်က္စိ မပါဘူးလား”
ကၽြန္ေတာ္ ေမးသည္။

“ေရခြက္မွာ မ်က္စိမပါဘူးရွင့္”
သူက ျပန္ေျပာသည္။ ဟိုေန႔က ေကာ္ရစ္ဒါေထာင့္မွာ ဝင္တိုက္မိသည့္ အမ်ိဳးသမီး။

“ေၾသာ္.... မင္းကိုး”

“ဒီက နာမည္ မင္းကိုး မဟုတ္ဘူး”

“ဒါျဖင့္ ဂမုန္းခတၱာတဲ့လား”

“ဟယ္.. ဘယ္လိုလုပ္ သိ”

“ဒီလိုလုပ္ သိတာပါ”

“သူ႔နာမည္ေရာ”

“ေနာက္လည္း ေခၚရမယ့္အတူတူ ကိုကိုလို႔ပဲ မွတ္ထားလိုက္ေပါ့”
သူ ရယ္သည္။
(ေနာက္ထပ္ စာမ်က္ႏွာ ငါးမ်က္ႏွာခန္႔ ၾကာေသာအခါ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ ခ်စ္သြားၾကသည္)

                      နယ္စပ္အနီးရွိ ၿမိဳ႕ကေလးတစ္ၿမိဳ႕သို႔ ကၽြန္ေတာ္ ခရီးထြက္လာခဲ့သည္။ ကမ္းပါးယံကို
ေကြ႔ေကာက္ေဖာက္လုပ္ထားေသာ ေတာင္ေပၚလမ္းမွာပင္ ဆိုင္ကယ္ကို တစ္နာရီ ကီလိုမီတာ
ရွစ္ဆယ္ႏႈန္းျဖင့္ ေမာင္းလာခဲ့သည္။
ကၽြန္ေတာ့္ဆိုင္ကယ္ေနာက္ ခပ္လွမ္းလွမ္းမွာ ဝီလီဂ်စ္ကားတစ္စီး လိုက္လာသည္။ အႏၲရာယ္၏အနံ႔ကို
ကၽြန္ေတာ္ရလိုက္ၿပီ။ ဒိုင္းခနဲ ျမည္သံတစ္ခ်က္ ၾကားလိုက္ရသည္။ ဆ္ိုင္ကယ္ဦးထုပ္ ေနာက္ဘက္ကို
တစ္စံုတစ္ခုက ဒုတ္ခနဲ လာမွန္သည္။ သို႔ေပမယ့္ ဘိုင္ဇမ္နီယမ္ သတၱဳေရာျဖင့္ ျပဳလုပ္ထားေသာ ဦးထုပ္ကို
က်ည္ဆန္မေဖာက္ႏိုင္။
ဆိုင္ကယ္ကို ကီလိုမီတာတစ္ရာအထိ အျမန္ႏႈန္းျမႇင့္လိုက္သည္။ ေရွ႕မွာ ဂငယ္ေကြ႔တစ္ေကြ႔။ အေကြ႔၏
ထိပ္အေရာက္တြင္ ဆိုင္ကယ္လက္ကိုင္ကို ဆတ္ခနဲ ပင့္တင္လိုက္သည္။ ဘီးႏွစ္ဘီးက လမ္းေပၚမွ
တစ္စင္တီမီတာေလာက္ ႂကြတက္သြားသည္။ ေျခေထာက္တစ္ဖက္ကို ေထာက္ၿပီး ဆံုလည္ေမာင္းတံအျဖစ္
အသံုးခ်လိုက္သည္။ ဆိုင္ကယ္သည္ တစ္ပတ္လည္ၿပီး ေနာက္မွလိုက္လာသည့္ ကားႏွင့္
မ်က္ႏွာခ်င္းျပန္ဆိုင္မိ၏။

“ကဲ.. ကိုယ့္Aလွည့္”
ဂ်ာမနီႏွင့္ အစၥေရး ပူးေပါင္းထုတ္လုပ္ေသာ ဒသမသံုးရွစ္ “အူဂါ” ပစၥတိုကို ပခံုးသိုင္းအိတ္ထဲက
ထုတ္သည္။ ဂ်စ္ကား ညာဘက္ဘီးကို ခ်ိန္သည္။ လက္ညႇိဳးကို ေကြးညႇစ္လိုက္၏။
တစ္ခ်က္တည္း။ ဂ်စ္ကား ေခ်ာက္ထဲက်သြားသည္ကို ေစာင့္ၾကည့္မေနေတာ့။
ေလာင္ပန္းအင္ဂမုန္း ဟိုတယ္မွာ ကၽြန္ေတာ္တည္းသည္။ ဂမုန္းဆိုေသာ အမည္က ပါလာျပန္၏။
ဂမုန္းခတၱာကို သတိရလိုက္သည္။

ၿမိဳ႕ငယ္ကေလး ျဖစ္ေသာ္လည္း ဟိုတယ္က ေလးထပ္အေဆာက္အအံု၊ သပ္ရပ္သန္႔ရွင္း သားနားသည္။
အဆင္းအတက္အတြက္ ဓာတ္ေလွကားကို အသံုးျပဳသည္။ ဟိုတယ္ပိုင္ရွင္က ဦးေလာင္ပန္း။ ဂမုန္းခတၱာ၊ ဦးေလာင္ပန္း၊ ဟိုတယ္နာမည္တို႔သည္ တစ္စံုတစ္ခု ဆက္စပ္ေနရမည္။ ကၽြန္ေတာ္ ဒီၿမိဳ႕ကို မေရာက္ခင္မွာပင္ လုပ္ႀကံသတ္ျဖတ္မည့္သူမ်ားႏွင့္ ႀကံဳခဲ့ရသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ကို ဘာေၾကာင့္ ရွင္းပစ္ခ်င္ရသနည္း။
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ပထမဆံုးပြဲတြင္ သူတို႔ဘက္က မုဆိုးမႏွစ္ေယာက္ တိုးသြားၿပီျဖစ္သည္။
(ကၽြန္ေတာ္သည္ မၾကာခဏ ဆိုသလိုပင္ ဤသို႔ အလိုလိုသိေနသည့္ အျဖစ္မ်ိဳး ႀကံဳရတတ္သည္။
အင္က်ဴအီရွင္း ဆိုပါစို႔)


ေမွာင္သည္၊ မည္းသည္၊ နက္သည္၊ မိုက္သည္။ လမထြက္။ မိုးသားေတြက ၾကယ္ေရာင္ကို
ဖံုးကြယ္ထားျပန္သည္။

                        သို႔ေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ့္မ်က္စိေတြက စူးရွသည္။ ေရွ႕မွာ လူေလးေယာက္။ သံုးေယာက္က က်ား။ က်န္တစ္ေယာက္က မ။ မိန္းကေလးကို သူတို႔ ရန္မူေနတာ ရွင္းေနၿပီ။ သူတို႔နားကို ေလွ်ာက္သြားၿပီး
ေျပာလိုက္သည္။

“လွပတဲ့ သမင္ပ်ိဳမေလးကို ေခြးအေတြ ဝိုင္းဆြဲေနသလိုပါပဲလားေဟ့”
ငနဲသံုးေကာင္ ကၽြန္ေတာ့္ကို လွည့္ၾကည့္သည္။ သံုးခြန္းေသာစကားကို ဆိုၾက၏။

“မင္းက ဘာေကာင္လဲ”

“ဘာကိစၥ ဝင္႐ႈပ္တာလဲ”

“ညစာ စားၿပီးၿပီလား၊ တမလြန္မွာ ထမင္း မရွိဘူးေနာ္”

ကၽြန္ေတာ္က ဟက္ခနဲ ရယ္လိုက္ၿပီး..

“ကိုယ့္လူတို႔.. ေကာင္းေကာင္းအိပ္မေပ်ာ္တာ ၾကာၿပီထင္တယ္၊ က်ဳပ္မွာ အိပ္ေဆးေကာင္းေကာင္း
ရွိပါတယ္ေလ”

               ေခ်ာက္ခနဲ ျမည္သံႏွင့္အတူ သူတို႔လက္ထဲကို ဓားေျမႇာင္သံုးေခ်ာင္း ေရာက္လာသည္။
ေမွာင္ႏွင့္မည္းမည္းထဲမွာပင္ ဓားေျမႇာင္ေတြက ဖ်တ္ခနဲ ဖ်တ္ခနဲ အေရာင္လက္ေနၾကသည္။
ဟာဒေလႏွင့္ေခ်႕စ္ သံမဏိကုမၸဏီက ထုတ္လုပ္ေသာ ဓားေျမႇာင္မ်ား။
ကၽြန္ေတာ့္ကို ေထာင့္မွန္ႀတိဂံပံု ဝိုင္းထားသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ဦးေႏွာက္ထဲတြင္ ႀတီဂိုႏိုမက္ထရီ ပုစၧာမ်ား
တြက္ခ်က္ေနသည္။ ဆိုင္းနည္း၊ ကိုဆိုင္းနည္း၊ အယ္လ္ဖာ၊ ဘီတာ၊ ဂမ္မာ၊ ဒီဂရီမ်ား။ အေျဖကို
တဒဂၤအတြင္း ရလိုက္၏။ ကၽြန္ေတာ္ စတင္လႈပ္ရွားသည္။ ဘာမွ် မၾကာလိုက္၊ ငမိုက္သားသံုးေကာင္ လက္ရွိ
ကမာၻ႔အေရးအခင္းမ်ားနွင့္ နာရီဝက္ေလာက္ အဆက္အသြယ္ ျပတ္သြားၾကရွာၿပီ။

(သူတို႔ကို တိုက္ခိုက္ရာတြင္ စုစုေပါင္း ေလးဒသမငါးစကၠန္႔သာ ၾကာသည္။ တစ္ေယာက္
တစ္ဒသမငါးစကၠန္႔ႏႈန္း ျမန္သည္။ သိပ္ျမန္သည္။ မည္သို႔မည္ပံု တိုက္ခိုက္လိုက္ေၾကာင္း
ကၽြန္ေတာ့္ဘာသာ ကၽြန္ေတာ္ပင္ မသိလိုက္ေအာင္ ျမန္သည္)

မိန္းကေလးကို ခုမွ သတိျပဳမိသည္။ ကၽြန္ေတာ္ အရမ္း အံ့ၾသသြား၏။

“ဟင္.... ဂမုန္းခတၱာ”
သူ ကၽြန္ေတာ့္ကို ေၾကာင္ၾကည့္ေန၏။ အေၾကာက္လြန္ေနဟန္ တူသည္။ သူ႔လက္ေမာင္းကို ကၽြန္ေတာ္
ကိုင္လႈပ္လိုက္သည္။

“ဂမုန္းခတၱာ”
သူက ကၽြန္ေတာ့္လက္ကို ပုတ္ခ်လိုက္ၿပီး....

“ရွင္ ဘယ္သူလဲ”

“ဘယ္လိုျဖစ္ေနတာလဲကြယ္.... ကိုကိုေလ”

“ဘယ္က ကိုကိုလဲ၊ ရွင့္ကို ကၽြန္မ မသိဘူး၊ ကၽြန္မနာမည္လည္း ဂမုန္းခတၱာ မဟုတ္ဘူး”

“ဒါျဖင့္ ဘယ္သူလဲ”

“ေဒါနဇီဇဝါပါတဲ့”
ကၽြန္ေတာ္ ၿပံဳးလိုက္သည္။ ျပႆနာက ပို႐ႈပ္လာၿပီ ျဖစ္သည္။
(႐ႈပ္ေလ ေကာင္းေလေပါ့)

             သူတို႔အုပ္စုက ကၽြန္ေတာ့္ကို အမ်ိဳးမ်ိဳး ေႏွာင့္ယွက္သည္။ ရန္ရွာသည္။ မရ။ ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့္ကို
သူတို႔ႏွင့္ပူးေပါင္းရန္ စည္း႐ံုးသည္။ ကၽြန္ေတာ္ လက္ခံလိုက္၏။ သူတို႔ေခါင္းေဆာင္ ဆရာႀကီးေရွ႕မွာ ကၽြန္ေတာ့္အရည္အခ်င္းကို စမ္းသပ္သည္။ ဆရာႀကီး ဆိုသူကေတာ့
ဦးေလာင္ပန္း။

                ပထမဆံုး ေလးေယာက္တစ္ေယာက္ လက္ရည္စမ္းပြဲ။ ကၽြန္ေတာ္က ေလးစကၠန္႔ျဖင့္ စံခ်ိန္သစ္
တင္လိုက္သည္။ ေနာက္တစ္ခုက မီတာတစ္ရာ အကြာအေဝးရွိ တိုင္ထိပ္မွာတင္ထားေသာ လစ္ပိုဗစ္တန္ပုလင္းကို ဝင္ခ်က္စတာ႐ိုင္ဖယ္ျဖင့္ ပစ္ရမည္ျဖစ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္က ေသနတ္ကို ေအးေဆးစြာကိုင္ၿပီး ခ်ိန္လိုက္သည္။ ပစ္သည္။ လစ္ပိုဗစ္တန္ပုလင္းက လံုးဝမလႈပ္။
ဆရာႀကီးက သေရာ္ေတာ္ေတာ္ ၿပံဳးလိုက္သည္။ ကၽြန္ေတာ္က ေျပာသည္။

“လစ္ပိုဗစ္တန္ကို ဆရာႀကီး အဆင္သင့္ ေသာက္ႏိုင္ပါၿပီ၊ ပုလင္းကို မထိခိုက္ေစဘ ဲ
အဖံုးဖြင့္ေပးလိုက္တာပါ ခင္ဗ်ာ”
ဦးေလာင္ပန္း အႀကီးAက်ယ္ အံ့ၾသသြားသည္။
(ကၽြန္ေတာ္လည္း ကိုယ့္ကိုယ္ကို ဒီေလာက္ေတာင္ ေတာ္ေနသျဖင့္ အံ့ၾသရေသးသည္)

                   ဦးေလာင္ပန္းတို႔ဂိုဏ္းအတြက္ ကၽြန္ေတာ္ အလုပ္လုပ္ေပးသည္။ သူတို႔လုပ္ငန္း အေၾကာင္းကို
တျဖည္းျဖည္း သိလာရသည္။ ဟိုတယ္လုပ္ငန္း၊ အေဝးေျပး ကုန္တင္ကားလုပ္ငန္းကို ဟန္ျပထားၿပီး ဘိန္းျဖဴအေရာင္းအဝယ္ႏွင့္ ေမွာင္ခိုလုပ္ငန္း လုပ္ကိုင္ေနျခင္းျဖစ္သည္။

ဒီေနရာမွာပင္ ေဒါနဇီဇဝါ အမည္ခံထားေသာ မိန္းကေလးႏွင့္ ျပန္ဆံုရသည္။ သူက ဦးေလာင္ပန္း၏
သမီးဟု ဆို၏။ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္သည္ သားအဖအရင္း မဟုတ္ႏိုင္ေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္သိေနသည္။
ထိုႏွစ္ေယာက္ၾကားမွာ တစ္စံုတစ္ခုေသာ လွ်ိဳ႕ဝွက္ခ်က္ ရွိေနေၾကာင္းကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္
အလိုလိုသိေန၏။
(အင္က်ဴအီရွင္းျဖင့္ သိျခင္းပင္)

                 ေဒါနဇီဇဝါက ကၽြန္ေတာ့္ကို ခပ္မွန္မွန္ ဆက္ဆံသည္။ ကၽြန္ေတာ္က ဂမုန္းခတၱာဟုေခၚတိုင္း
သူမ်က္ႏွာပ်က္ပ်က္သြားတတ္သည္ကို သတိျပဳမိသည္။ ဦးေလာင္ပန္းေရွ႕တြင္ ကၽြန္ေတာ့္ကို
မယံုသကၤာဟန္ လုပ္ျပသည္။ တစ္ေန႔တြင္ ကၽြန္ေတာ္က သူတို႔လုပ္ငန္းထဲမွာ ဝင္ေရာက္ထိုးေဖာက္ ေမႊေႏွာက္ေနသည္ဟု  ဦးေလာင္ပန္းက စြပ္စြဲသည္။ ေဒါနဇီဇဝါက အားလံုးေရွ႕မွာပင္ ကၽြန္ေတာ့္ကို ပါး႐ိုက္သည္။

              ထို႔ေနာက္ ကၽြန္ေတာ့္ကို နံနက္ေလးနာရီတြင္ ထံုးစံအတိုင္း စီရင္ရန္၊ ေလာေလာဆယ္တြင္
ေျမတိုက္ခန္းထဲ၌ ခ်ဳပ္ထားရန္ ဦးေလာင္ပန္းက အမိန္႔ခ်လိုက္သည္။
(သတ္မည့္ကိစၥကို ခ်က္ခ်င္းမသတ္ဘဲ မနက္ေလးနာရီအထိ ေရႊ႕ဆိုင္းထားရသည့္အေၾကာင္းကို ကၽြန္ေတာ္
စဥ္းစားလို႔ကို မရ)

ညသန္းေခါင္ေက်ာ္ေလာက္တြင္ Aခ်ဳပ္ခန္းတံခါး ပြင့္လာသည္။ လူတစ္ေယာက္ ဝင္လာသည္။

“ေဒါနဇီဇဝါ”

“မဟုတ္ပါဘူး ကိုကို၊ ဂမုန္းခတၱာပါ”
သူက အေၾကာင္းစံုကို ရွင္းျပသည္။
ဂမုန္းခတၱာႏွင့္ ေဒါနဇီဇဝါ အႁမႊာညီအစ္မႏွစ္ေယာက္ ရွိသည္။ အေဖႏွင့္အေမ ကြဲၾကေတာ့ ဂမုန္းခတၱာက
အေဖႏွင့္ပါလာသည္။ ေဒါနဇီဇဝါက အေမႏွင့္ က်န္ခဲ့သည္။ အေမက ဦးေလာင္ပန္းႏွင့္ Aိမ္ေထာင္ထပ္ျပဳသည္။ အေမဆံုးေသာအခါတြင္ အေမြေပးရမည္ စိုးသျဖင့္ ဦးေလာင္ပန္းက ေဒါနဇီဇဝါကို လုပ္ႀကံပစ္လိုက္သည္။ ထိုအေၾကာင္းကို သိသြားေသာ ဂမုန္းခတၱာက ေဒါနဇီဇဝါ မေသဘဲ ျပန္ေရာက္လာဟန္ျဖင့္ ဦးေလာင္ပန္းဆီ ဝင္ေနျခင္းျဖစ္သည္။

            ကၽြန္ေတာ္ ထြက္ေျပးလြတ္ေျမာက္ဖို႔အတြက္ အခ်ိန္သည္ စကၠန္႔ပိုင္းႏွင့္အမွ် အေရးႀကီးေနေသာ္လည္း သူေျပာျပသမွ်ကို ေအးေအးေဆးေဆးပင္ နားေထာင္ေနလိုက္သည္။
ထိုအခ်ိန္တြင္ ေျမေအာက္ခန္းသို႔ဆင္းလာေသာ ေျခသံမ်ား ၾကားရသည္။ ဂမုန္းခတၱာက
ကၽြန္ေတာ့္လက္စြဲေတာ္ “အူဂါ” ပစၥတိုကို ျပန္ေပးသည္။ အျပတ္ရွင္းၾကရေတာ့မည္။
ကၽြန္ေတာ့္မွာက ေသနတ္တစ္လက္တည္း။ သူတို႔က လက္နက္မ်ိဳးစံုျဖင့္ လူသံုးဆယ္ေလာက္။ သို႔ေပမယ့္
သူတို႔အားလံုးကို ကၽြန္ေတာ္ ရွင္းပစ္လိုက္သည္။ ဦးေလာင္ပန္း အခန္းရွိရာသို႔ ေျပးတက္ခဲ့သည္။ သူက ထြက္ေျပးမည့္ဆဲဆဲ။ ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ေျခေထာက္ကို လွမ္းပစ္သည္။ တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ သူ႔အလွည့္က်မွ က်ည္ဆန္ကုန္သြားသည္။ သူ ေကာက္က်စ္စြာ ၿပံဳးသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ဘက္ ျပန္လွည့္သည္။ သူ႔လက္ထဲမွာ ေသနတ္တစ္လက္။ ကၽြန္ေတာ့္ႏွလံုးသားတည့္တည့္ကို ခ်ိန္သည္။ ခလုတ္ေမာင္းကို ညႇစ္၏။

             ေသနတ္သံတစ္ခ်က္။ ဦးေလာင္ပန္း လက္ထဲကေသနတ္ လြင့္ထြက္သြားသည္။ တံခါးဝမွာ ရပ္ေနသူက မိန္းမကိုင္ ပစၥတိုကေလးကို ကိုင္ထားေသာ ဂမုန္းခတၱာ။
ကိစၥအားလံုး ရွင္းသြားၿပီ။ တစ္ခုပဲ က်န္သည္။ ဂမုန္းခတၱာႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္ကိစၥ။ သူ မ်က္ရည္ဝဲေန၏။

“ကိုကို႔ကို ခတၱာ ခ်စ္ပါတယ္၊ ဒါေပမယ့္ ကိုကိုဟာ ဥပေဒျပင္ပကလူ၊ ၿပီးေတာ့....”
သူ႔ႏႈတ္ခမ္းကို လက္ျဖင့္ လွမ္းပိတ္လိုက္၏။

“ကိုကိုဟာ ဥပေဒျပင္ပကလူ မဟုတ္ပါဘူးကြယ္၊ ဦးေလာင္ပန္းတို႔ရဲ႕ ဂိုဏ္းအေၾကာင္းကို အတြင္းက်က်
စံုစမ္းဖို႔ ေရာက္လာတဲ့ ရဲတပ္ဖြဲ႔က မႈခင္းေထာက္လွမ္းေရးမွဴးပါ”

“ဟင္... တကယ္”

“တကယ္ပါ အခ်စ္ရယ္”

“ဝမ္းသာလိုက္တာ ကိုကိုရယ္”

သူ ကၽြန္ေတာ့္ရင္ခြင္ထဲ ေရာက္လာသည္။ ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကို တင္းက်ပ္စြာ ဖက္ထားလိုက္၏။
(ကၽြန္ေတာ္သည္ သူေဌးသားအျဖစ္ကေန ဘယ္လိုကဘယ္လို ရဲတပ္ဖြဲ႔ထဲ ေရာက္သြားမွန္း မသိပါ။ ဒီလိုမွ မျဖစ္လွ်င္လည္း ကၽြန္ေတာ့္ဇာတ္လမ္းက ဆုံးေတာ့မည္မဟုတ္၊ ခုေတာင္ ပထမတ၊ဲြ ဒုတိယတဲြ ႏွစ္ခုေပါင္း စာမ်က္ႏွာကိုးရာေက်ာ္ေနၿပီ မဟုတ္လား။ ထို႔ေၾကာင့္ ဤတြင္ ၿပီးပါၿပီ)

မွတ္ခ်က္။ ။ ဤဇာတ္လမ္းကို ႐ုပ္ရွင္႐ိုက္ကူးရန္ လာေရာက္ကမ္းလွမ္းလိမ့္မည္ဟု အင္က်ဴအီရွင္းျဖင့္အလိုလိုသိေနၿပီ ျဖစ္​ပါ​ေၾကာင္​း..... ။

မင္းလူ
ခ်ယ္ရီ၊ ဧၿပီ၊ ၁၉၈၅။

No comments:

Post a Comment