May 24, 2018

မိန္းမတို႔အေၾကာင္း

#မိန္းမတို႔အေၾကာင္း 
💫💫💫💫💫💫💫

(ခင္ႏွင္‌းယု)

မျမစိန္ကြယ္လြန္အနိစၥေရာက္ရျခင္းတြင္ ကြၽန္ေတာ့္ပေယာဂ မကင္းေပ။ ကြယ္လြန္စက ကိုယ္ခ်စ္ျမတ္ႏိုးေသာ ဇနီးတစ္ေယာက္ႏွင့္ ေကြကြင္းရျခင္း ဒုကၡတစ္ခုသာ ျဖစ္ခဲ့၏။ သို႔ေသာ္ သူ၏႐ိုး႐ိုးသားသား ေရးသားထားခဲ့ေသာ စာတမ္းရွည္ကို ဖတ္ရခ်ိန္ တြင္မူ ကြၽန္ေတာ့္စိတ္မ်ားသည္ ဘယ္ေသာအခါမွ မတည္ၿငိမ္ခဲ့ပါေပ။

မေသခင္က ပစ္ထား၍ ေသၿပီးမွ လြမ္းဆြတ္တသငိုခ်င္ေသာ ေနာင္တတရားမ်ားျဖင့္ႁမြမ္းသည့္ ပူပန္ျခင္းမ်ဳိးလည္း မဟုတ္ပါ။ သို႔ေသာ္ ကာလၾကာေလေလ ကြၽန္ေတာ့္ကိုယ္ကြၽန္ေတာ္ ျပန္လည္ဆန္းစစ္ၾကည့္ေသာအခါ ကြၽန္ေတာ္သည္ အမ်ားသေဘာကို ေခ်ာေခ်ာႀကီးက်ေအာင္ ေရးသားႏုိင္ေသာ နာမည္ေက်ာ္ ‘ေမာင္စႏၵာ’ဟူေသာ စာေရးဆရာတစ္ေယာက္ျဖစ္ပါလ်က္ႏွင့္ ျပႆနာတစ္ခုအား မိန္းမႏွစ္ေယာက္၏စိတ္ကို ေျပလည္ရွင္းလင္းေအာင္ ေျပာျပေဆြးေႏြးႏုိင္ေသာ သူတစ္ေယာက္မဟုတ္ႏုိင္ေၾကာင္း ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ သိသာလာသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ပင္ ကြၽန္ေတာ့္ခ်စ္ဇနီးသည္ ခြဲသင့္ခြဲထုိက္ေသာ အခ်ိန္ထက္ေစာ၍ ကြၽန္ေတာ့္အား ခြဲခြာသြားျခင္းပင္ျဖစ္၏။

မျမစိန္သည္ ကြၽန္ေတာ္၏တစ္ဦးတည္းေသာ လက္ထပ္မယားျဖစ္ခဲ့ေသာ္လည္း ကြၽန္ေတာ္၏ခ်စ္ဦးသူမဟုတ္ခဲ့။ ကြၽန္ေတာ့္ခ်စ္ဦးသူမွာ မႏွင္းေအးျဖစ္သည္ကို မျမစိန္သည္ လက္မထပ္ခင္ကပင္ သိခဲ့၏။ မႏွင္းေအးသည္ စာတတ္သည္။ ပိုက္ဆံရွိသည္။ ဒီဂရီမွာ ဘီေအ-ဘီအီးဒီဘြဲ႕ကိုလည္း ယူထားသည္။ ဘီအယ္လ္လည္း ေအာင္ၿပီးေပၿပီ။ ေက်ာင္းေနစဥ္ ေမတၱာမွ်ခဲ့သူမို႔ မႏွင္းေအးအေၾကာင္းကို ကြၽန္ေတာ္ အားလံုးပင္ သိရွိၿပီးျဖစ္ပါသည္။ ကြၽန္ေတာ့္အမည္မွာ ကေလာင္နာမည္ကသာ ေမာင္စႏၵာျဖစ္ေသာ္လည္း နာမည္ရင္းမွာ မိုးဟိန္းျဖစ္ပါသည္။

မႏွင္းေအးသည္ ကြၽန္ေတာ့္ကို ‘မိုး’ဟု တစ္လံုးတည္းပင္ ေခၚေပသည္။ သူ ဘီေအ-ဘီအီးဒီေအာင္စက သူ႔ေဖေဖႏွင့္ေမေမမွာ ေရွ႕ဆင့္ေနာက္ဆင့္ ကြယ္လြန္ခဲ့သည္။ အေဒၚသားခ်င္း ေဆြမ်ဳိးမ်ားႏွင့္လည္း သူ မေန။ သူ႔အိမ္တြင္ပင္ ငယ္ငယ္က သူ႔ကိုထိန္း လာေသာ ေဒၚရွင္ႏွင့္အတူ ေနၾကေပသည္။

‘‘ မိုး...ယူ ဘာစားခ်င္တယ္ဆိုတာ ေျပာေနာ္။ ေဒၚရွင္ အားလံုးခ်က္တတ္တယ္ကြယ့္ ’’

တစ္ခါတစ္ခါ ကြၽန္ေတာ္ သူ႔အိမ္ ထမင္းသြားစားလွ်င္ သူသည္ ကြၽန္ေတာ့္အပါးတြင္ ထမင္းစားရင္း ေျပာျပ၏။

‘‘ မိုး...ကြၽန္မနဲ႔အတူတူ ထမင္းလာစားတဲ့အခါ စိတ္ေပ်ာ္တာေပါ့ေလ။ အရင္ကေတာ့ ဒီထမင္း၀ိုင္းမွာ သားအမိသားအဖ သံုးေယာက္၊ ေဒၚရွင္နဲ႔ဆိုေတာ့ ေပါင္း ေလးေယာက္ေပါ့။ အခုေတာ့ ေဒၚရွင္နဲ႔ကြၽန္မ ႏွစ္ေယာက္တည္းရယ္။ မိုး...လာတဲ့အခါ ထမင္း၀ိုင္းဟာ စိုသြားတာေပါ့’’

သူသည္ ၿပံဳးၿပံဳးရႊင္ရႊင္ ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္းႏွင့္ပင္ ဧည့္ခံ၏။ သူ႕မ်က္ႏွာသည္ ရွင္း၏။ မႏွင္းေအးသည္ သူ႔စိတ္ထဲတြင္ ခံစားရသမွ် မ်က္ႏွာတြင္ ထင္းခနဲ ေပၚလြင္လြယ္ေသာ သူမ်ဳိးျဖစ္၏။ ေတာက္ပေသာ သူ႔မ်က္လံုး က်ယ္က်ယ္၀န္း၀န္းမွာ သူ႔ႏွလံုးသားကို ထိုးေဖာက္ျမင္ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ၾကည္လင္ေနသည္ဟု ကြၽန္ေတာ္ထင္ေပသည္။ အသားျဖဴ၍ ေသးေသးႏြဲ႕ႏြဲ႕ႏွင့္ ေပါင္တံသြယ္ေသာေၾကာင့္ သူႀကိဳက္ေသာအေရာင္ရင့္ ေျပာင္လံုခ်ည္မ်ားကို ၀တ္ေသာအခါ ထိုင္ေနစဥ္ထက္ မႏွင္းေအးသည္ လမ္းေလွ်ာက္ေသာအခါ ပို၍လွေလသည္။

‘‘ ေဒၚရွင္ေရ၊ နက္ျဖန္က်ရင္ေတာ့ ကြၽန္မ ငါးရံ႕အူစားခ်င္တယ္ ’’

‘‘ စား ရပါတယ္။ ၾကည့္ျမင္တိုင္ေစ်းသြား၀ယ္၊ ၿပီးေတာ့ မရန္းသီးေထာင္း၊ တမာခ်ဥ္တို႔မယ္ ’’

‘‘ အဲ ... အဲ ... ဟုတ္ၿပီ။ မိုး နက္ျဖန္လည္း လာစားပါဦး။ ေဒၚရွင္းဟင္းစပ္ပံုက ေကာင္းတယ္ ’’

သူသည္ လက္ေဆး၍ ကြၽန္ေတာ့္အပါးမွထရင္း ေျပာ၏။

‘‘ မိုး စႏၵရားတီးတာ နားေထာင္မလား၊ ၿခံထဲပဲ ေလွ်ာက္မလား ’’

‘‘ ၿခံထဲေလွ်ာက္ရေအာင္ကြယ္ ’’

ၿခံထဲတြင္ ပန္းပင္မ်ားပြင့္ေနၾက၏။

‘‘ ကိုယ္တို႔လက္ထပ္ရေအာင္လား မႏွင္းေအး ’’ဟု ကြၽန္ေတာ္က စကားဆိုလွ်င္မူ...

‘‘ ျဖည္းျဖည္းေပါ့ မိုးရယ္၊ ေစာေစာစီးစီး င႐ုတ္သီး၊ ၾကက္သြန္ေတြအေၾကာင္း မစဥ္းစားပါရေစနဲ႔ဦးကြယ္ ’’ဟု သူဆိုပါသည္။

သို႔ေသာ္ သူ ကြၽန္ေတာ့္ကိုခ်စ္သည္ကိုေတာ့ ကြၽန္ေတာ္သိ၏။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ေမေမေပးစားေသာ မျမစိန္ကိုယူမည္ဟု သူ႔အား ဖြင့္ဟေျပာစဥ္ ရႊင္ပ၀င္းလက္ေသာ သူ႔မ်က္လံုးထဲ၀ယ္ မ်က္ရည္ႏွင့္ ျပည့္၀န္း၍ ေနေပသည္။ ထိုေန႔မွာ လွပေသာ ညျဖစ္၍ ပန္းေရာင္စံုေလးမ်ားေပၚတြင္ ၀ါေဖ်ာ့ေသာ ေနေရာင္ျခည္တို႔ နားေနေသာအခ်ိန္ျဖစ္၏။ သူႏွင့္ကြၽန္ေတာ္သည္လည္း ေျခပစ္လက္ပစ္ ျမက္ခင္းေပၚတြင္ နားနားေနေန စကားကို ေျပာေနၾကျခင္းျဖစ္၏။ သူသည္ လက္ထပ္ေရးကိုေရာ၊ မျမစိန္အေၾကာင္းကို ဘာမွမေျပာ။ သူေျပာခ်င္တာကို သူေျပာေနသည္ဟု ကြၽန္ေတာ္ထင္ေပသည္။

‘‘ ဟိုတစ္ပတ္ကပဲ ေဒလီေတြ ပြင့္လာတယ္ မိုးရယ္။ ေဆာင္းဦးေပါက္လာရင္ ကြၽန္မစိုက္တဲ့ပန္းေတြ ပြင့္လာေတာ့မွာပဲလို႔ သိပ္၀မ္းသာတာပဲ။ သူတို႔ကိုပဲ ႀကိဳရေတာ့မလိုလို၊ ခု သူတို႔ပြင့္လာေတာ့လည္း ေနေရာင္ေအာက္မွာ သိပ္လွတာပဲေနာ္။ ညဥ့္လသာရင္ သူတို႔အနား လမ္းေလွ်ာက္ရတာ တယ္ေပ်ာ္စရာ ေကာင္းပါတယ္။ ေဆာင္းကုန္လို႔ ေႏြဘက္နီးလာေလေလ သူတို႔ပန္းေတြက်ၾကေတာ့မယ္ ဆိုတဲ့အသိက ကြၽန္မကို သိပ္ဒုကၡေပးတာပဲ။ ေႏြေပါက္ရင္ သူတို႔အားလံုး မရွိၾကေတာ့ဘူးဆိုတာ ကြၽန္မသိတယ္။ ေက်ာင္းလည္း ပိတ္ေရာမို႔လား။ အဲဒီအခ်ိန္ႀကီးမွာ ကြၽန္မ ... ကြၽန္မတစ္ေယာက္တည္း အထီးက်န္ေနရစ္ခဲ့မွာကို ကြၽန္မသိပ္ေၾကာက္တာပဲ။ ဒါေပမဲ့ေလ အဲဒီလိုေႏြရာသီေတြ ကြၽန္မတစ္ေယာက္တည္း ေတြ႕လာခဲ့တာ ႏွစ္ၾကာေတာ့လည္း ေၾကာက္ ေၾကာက္နဲ႔ ေနတတ္လာသား မိုးရယ္ ’’

သူသည္ ဒါပဲေျပာျပ၏။ သူ  သည္လိုေျပာသည့္ဟန္ကို ကြၽန္ေတာ္နားေထာင္ရခ်ိန္တြင္ စာေရးဆရာပီပီ အလြန္ေက်နပ္၏။ မျမစိန္ကို လက္ထပ္ၿပီးေတာ့လည္း ပင္ပန္းႏြမ္းနယ္လာလွ်င္ သူ႔ထံသို႔ ကြၽန္ေတာ္ေရာက္ခဲ့၏။ သူေျပာေသာ ဤကဲ့သို႔ အထီးက်န္ဘ၀၊ ပန္းကိုခ်စ္၍ ေႏြရာသီကိုေၾကာက္ေသာအေၾကာင္းမ်ားကို နားေထာင္ရသည္မွာ စိတ္သက္ေသာင့္သက္သာ ရွိလွပါသည္။ တစ္ခါတစ္ရံ သူတီးတတ္သမွ် စႏၵရားတီးျပေသာအခါ ကြၽန္ေတာ္ သူ႔ေဘးတြင္ သီခ်င္းကို စိတ္ပါလက္ပါလိုက္၍ ဆိုတတ္ပါသည္။

‘‘ ခင္ရယ္ ေန႔တိုင္းမ်ားျဖင့္ ခင့္မ်က္ႏွာကိုကြယ္ ေမာင္ ထင္တေရးနဲ႔ ျမင္ေယာင္မိေသးတယ္ ’’

ခင္ေမာင္ရင္ဆိုေသာ ထိုသီခ်င္းကို ဆိုေသာအခါတိုင္း သူသည္ သြက္လက္စြာတီးရင္း သူ႔ႏႈတ္ခမ္းေလးမ်ားက အားရစြာ ၿပံဳး၍ေနတတ္ပါသည္။ ကြၽန္ေတာ္သည္ ထိုခဏတြင္ စာေရးဆရာဘ၀၏ ဦးေႏွာက္ခဲတတ္ျခင္း၊ တစ္ခါတစ္ရံၿငီးေငြ႕ျခင္းမ်ားကို ေျပေပ်ာက္သြားပါေတာ့သည္။

မျမစိန္ သားဦးေလးေမြးစဥ္က ဆြယ္တာတစ္ထည္၊ ဦးထုပ္တစ္လံုး၊ ေျခအိတ္တစ္စံု၊ သူကိုယ္တိုင္ထိုး၍ ကေလးအတြက္ ေပးလာေပသည္။ မျမစိန္သည္ ယခုအခါတြင္ ေပ်ာ္ရႊင္လာပံုရ၏။ ကြၽန္ေတာ္စာေရးခ်ိန္တြင္ သူသည္ ယခင္ကလို တစ္ေယာက္တည္းမေနရေတာ့။ သားေလးႏွင့္ စကားေျပာေဖာ္ရလာသည္။

‘‘ ကိုဟိန္းေရ ...ဘာစားခ်င္လဲ ’’

ကြၽန္ေတာ္စားခ်င္ေသာဟင္းစပ္ကို ေစ်းသြားခါနီးတိုင္း ေမးတတ္သည္။ ထမင္းစားစဥ္တြင္လည္း အနားမွမခြာေပ။ ကြၽန္ေတာ္သည္ ငါးဖယ္ကိုလည္း စားခ်င္သည္။ အ႐ိုးကိုလည္း ေၾကာက္၏။ အ႐ိုးမပါေအာင္ ငါးဖယ္ကိုျခစ္၍ ငါးဆုပ္လုပ္ေပးျပန္ ေတာ့သည္။ ကြၽန္ေတာ့္က ေပါ့သည္ထင္၍ မစား။ သူ႔ခမ်ာ ငါးဖယ္ကို ထု႐ိုက္တံုးတစ္၍ ေရက်ဳိခ်က္ေသာေန႔မ်ားတြင္ ကြၽန္ေတာ့္အပါးတြင္ထိုင္ကာ ငါး႐ိုးထြင္ေပးရသည္မွာ ပင္ပန္းလွသည္။ သူ႔မ်က္ႏွာၿပံဳးၿပံဳးကလည္း ႐ိုး႐ိုးႏွင့္ ရွင္းရွင္းပင္တည္း။ မ်က္ႏွာ ၀ိုင္း၍ ပါးစံုမွာ ေဖာင္းအိအိရွိသည္။ ကိုယ္လံုးကလည္း ခပ္အိုင့္အိုင့္ ၀တုတ္တုတ္ ေနေသာေၾကာင့္ ပုသလိုထင္ရေပသည္။ ကြၽန္ေတာ္မ်ား ထမင္းၿမိန္လွ်င္ သူ႔ခမ်ာ ၀မ္းသာ၍မဆံုးသည္ကို မ်က္ႏွာဟန္ပန္ ကိုယ္အမူအရာတို႔ႏွင့္ ျပ၏။

‘‘ ကိုတူးေလးကို ေက်ာင္းပို႔ခ်င္ၿပီ ’’

ထမင္းပြဲသိမ္းစတြင္ သူသည္ အိမ္အေၾကာင္းကိုျဖစ္ျဖစ္၊ သူ႔သားအေၾကာင္း၊ ေငြေၾကးအေၾကာင္း၊ သူေျပာခ်င္ေသာအေၾကာင္းတစ္ခုခုကို ေျပာတတ္ပါသည္။ ကိုတူးအတြက္ ေငြေၾကးလိုခ်င္လည္း ထမင္းစားခ်ိန္တြင္ပင္ ေျပာျပတတ္သည္။ ကိုတူးအား ကြၽန္ေတာ္သည္ ရပ္ကြက္ျမဴနီစပယ္ေက်ာင္းတြင္ပင္ ထားသည္။ ကြၽန္ေတာ့္၀င္ေငြႏွင့္ အသင့္ေတာ္ဆံုးသာ ဤလိုေက်ာင္းမ်ဳိးတြင္ ထားသည့္အတြက္ သူသည္ ဘာမွ် ကန္႔ကြက္ျခင္း၊ ေ၀ဖန္ျခင္းမလုပ္ပါေပ။

စာေရးဆရာခ်င္းတူေသာ္လည္း ၀င္ေငြေတာင့္ေသာကိုဘခန္႔ဇနီးက စိန္ေပါလ္ေက်ာင္းတြင္ သူ႔သားမ်ားကို ထားရွိရေသာစရိတ္ႏွင့္ ေက်ာင္းဘတ္စ္ကားခ ကုန္က်ပံု၊ ယခု သူ႔သားမ်ား အဂၤလိပ္စကားကို ရည္ရည္မြန္မြန္ေျပာတတ္လာပံုမ်ားကို အလည္အပတ္ေရာက္လာတိုင္းလိုလို ေျပာတတ္ေသာ္လည္း မျမစိန္သည္ စူးစိုက္နားေထာင္႐ုံမွလြဲ၍ ဘာမွ် ေထြေထြရာရာမေျပာပါေပ။ အကယ္၍သာ ကိုဘခန္႔ဇနီးျပန္သြားခ်ိန္တြင္ မျမစိန္က ‘‘ ကိုဟိန္း၊ ကိုတူးကိုလဲ စိန္ေပါလ္ထားရေအာင္ ’’ ဟု ေတာင္းဆိုလာခဲ့ပါလွ်င္ အနည္းႏွင့္အမ်ား ကြၽန္ေတာ့္တြင္ ေခါင္းခဲရမည္သာ ျဖစ္ေပသည္။

တစ္ခါတစ္ရံ သူ႔ကို သနားသည္က ...
‘‘ ကြၽန္မ ေနာက္ကေလးရွိျပန္ၿပီ ’’ဟု ေျပာေသာအခ်ိန္ျဖစ္၏။ ကေလးေလးေယာက္ကို သူသည္ ကိုယ္၀န္ရွိေၾကာင္း ေျပာျပသည့္အခါတိုင္း မ်က္လံုးကေလး ေပကလတ္ေပကလတ္ႏွင့္ ေျပာ၏။ သားဦး ကိုတူးတုန္းက မိတ္ေဆြေဒါက္တာဖြင့္ထားေသာ ေဆးခန္းတြင္ သြားေရာက္ျပသည္ကလြဲ၍ က်န္ကေလးမ်ားကို အရပ္ထဲရွိ သားဖြားဆရာမႏွင့္ပင္ သူ ၿပီးေအာင္ေမြးဖြားခဲ့ေလသည္။

ကိုတူးေနာက္ကေလးမ်ားကို ေက်ာင္းပို႔ရလြယ္ကူသည္ဆိုေသာ္လည္း နံနက္တြင္ ေက်ာင္းပို႔၊ အျပန္တြင္ ေစ်းျခင္းေလးႏွင့္ သူ ေစ်း၀င္၀ယ္သည္။ မီးဖိုတြင္ ခ်က္ျပဳတ္ၿပီး ကြၽန္ေတာ့္ဖို႔ျပင္ဆင္ထားခဲ့ကာ ထမင္းခ်ဳိင့္တစ္လံုးႏွင့္ သူ႔သားမ်ားထံသြားရသည္မွာ မျမစိန္၏ ေန႔စဥ္အလုပ္ျဖစ္ေလသည္။ ျပန္လာျပန္လွ်င္လည္း သားတို႔ကသာ ကြၽက္ကြြၽက္ညံေနသည္။ မျမစိန္ကမူ သူ႔လုပ္ငန္းရွိရာ မီးဖိုေခ်ာင္သို႔ ၀င္ပါေတာ့သည္။

ကြၽန္ေတာ့္အဖို႔ တစ္ခါတစ္ရံ မဂၢဇင္း၀တၳဳရွည္အတြက္ ေငြသံုးရာေလာက္ ရလာတတ္၏။ တစ္ခါတစ္ရံ လံုးခ်င္း၀တၳဳမ်ား အုပ္ေရမ်ားမ်ားထြက္ေသာအခါ ရာခိုင္ႏႈန္းႏွင့္ယူေသာေၾကာင့္ တစ္ေထာင္၊ ေထာင့္ငါးရာေလာက္ရပါသည္။ သို႔ေသာ္ တစ္ႏွစ္လံုးမွ ကြၽန္ေတာ့္ေခါင္းက လံုးခ်င္းတစ္ပုဒ္ေလာက္သာ ထြက္ပါသည္။ မရေသာလမ်ားတြင္လည္း ၀င္ေငြလံုး၀မရွိေပ။ က်ဳိးတိုးက်ဲတဲ ၀တၳဳတိုမ်ားမွ တစ္ရာ့ငါးဆယ္ေလာက္ရသည့္အခါလည္း ရွိေပသည္။

‘‘ ေရာ့ ... မျမစိန္ ’’

ကြၽန္ေတာ္ရသမွ် သူ႔ေပးလွ်င္ သူ ဘာမွ်မေျပာ။ နည္းသည္ကိုလည္း မညည္း၊ မ်ားသည့္အတြက္လည္း တိုးထူး၍ ဘာမွ်မေျပာ၊ ထမင္း၀ိုင္းတြင္ အနည္းဆံုး ငါးခူငါးပိေကာင္ခ်က္ေကာင္းေကာင္းႏွင့္ ကန္စြန္းရြက္တို႔စရာကိုေတာ့ ကြၽန္ေတာ္စားရေပေသး သည္။ စင္စစ္မေတာ့ ကြၽန္ေတာ္သည္ ကြၽန္ေတာ့္ဘ၀ႏွင့္ အလြန္လိုက္ဖက္ေသာဇနီးတစ္ေယာက္ ရရွိထားျခင္းပင္ျဖစ္၏။ ကြၽန္ေတာ္ အျပင္ထြက္လည္ပတ္၍ အခ်ိန္ၾကာျမင့္မွ ျပန္လာလွ်င္လည္း ဘာကိုမွ်မေမးေပ။

‘‘ ကိုဟိန္း ... ေရေႏြးၾကမ္းေသာက္ခ်င္ေသးလား၊ ေကာ္ဖီယူဦးမလား ’’

ဒါေလာက္ပင္ေမး၍ ကြၽန္ေတာ့္အပါးတြင္ ေရေႏြးၾကမ္းကရားကိုျဖစ္ျဖစ္၊ ေကာ္ဖီတစ္ခြက္ကိုျဖစ္ျဖစ္ ခ်ကာ သူ႔သားမ်ားရွိရာသို႔ သြားအိပ္ေနတတ္ပါသည္။

ကြၽန္ေတာ့္စားပြဲသည္ စာအုပ္စာတမ္းမ်ားႏွင့္ အစဥ္႐ႈပ္ေပြေန၏။ မျမစိန္ရွင္းသေလာက္ သားကိုတူးႏွင့္ ကိုျပဴးတို႔က ဖြ၏။ ကြၽန္ေတာ္က သားမ်ားကို မေအာ္၊ တစ္ခါတစ္ရံသာ ....

‘‘ ျမျမေရ ...၊ ဒီက ဆြန္မားဆက္ေမာန္ရဲ႕စာအုပ္ႀကီး ဘယ္ေပ်ာက္ျပန္ပလဲ ’’

ေအာ္၍ ေမးမိ၏။ ထိုအခါတြင္ သူ၏ ပိျပားျပားေနေသာႏွာေခါင္းေလးကို ႐ႈံ႕ခ်ည္ပြခ်ည္လုပ္ကာ အျပစ္မဲ့ေသာ ကေလးေလးတစ္ေယာက္လို ကြၽန္ေတာ့္အပါးတြင္ ရပ္ေနတတ္သည္။

‘‘ ကြၽန္မ မသိဘူး ကိုဟိန္း ’’

‘‘ မိထံုႀကီး ...တယ္ၿပီး ထံုတာကိုးကြယ္ ’’

ကြၽန္ေတာ္သည္ သူ႔နဖူးကို လက္ႏွင့္ မနာေအာင္ ထုလုိက္၏။

‘‘ စာလဲ မဖတ္ဘူး။ အဖံုးနီနီနဲ႔ ညကဟာ၊ ဒီစားပြဲေပၚ ကိုယ္ထားတဲ့ဟာ ’’

‘‘ ကြၽန္မ အိပ္ခန္းထဲ ရွာလုိက္ဦးမယ္ ’’

စင္စစ္ စာလည္း မဖတ္ဘူးဟူ၍ မျမစိန္ကို က႐ုဏာေဒါေသာႏွင့္ ေျပာသာေျပာလိုက္ရသည္။ ျမန္မာလို ငါးတန္းမွ်ေအာင္ေသာ မျမစိန္သည္ ဆြန္မားဆက္ေမာန္ကို ဘယ္လိုလုပ္၍ ဖတ္တတ္ပါမည္နည္း။

‘‘ ဒါလားဟင္ ...ကိုဟိန္း ’’

သူရွာလာေသာစာအုပ္မွာ ဆြန္မားဆက္ေမာန္၏စာအုပ္ျဖစ္၏။

‘‘ ေအး ...ဟုတ္တယ္ ’’

သူသည္ အဖံုးနီနီႏွင့္စာအုပ္ကို ကြၽန္ေတာ့္လက္ထဲထည့္၍ ‘‘ ကိုဟိန္း၀တၳဳေတြကိုေတာ့ ကြၽန္မ ဖတ္ပါတယ္ ’’ဟု မ်က္လံုးေလး ေပကလပ္ေပကလပ္ႏွင့္ ေျပာတတ္ေပသည္။

ကြၽန္ေတာ္သည္ တနဂၤေႏြဆိုလွ်င္ ကြၽန္ေတာ္လိုခ်င္ေသာစာအုပ္မ်ားကို မႏွင္းေအးဆီလာ၍ ရွာ၏။ မႏွင္းေအးစာၾကည့္ခန္းတြင္ အေနာက္ေရာ၊ အေရွ႕ေရာ စာေရးဆရာ အေတာ္စံုစံု၏ စာအုပ္မ်ား ရွိ၏။ ျမန္မာပညာရွိမ်ား၏ သုေတသန စာတမ္းမ်ားလည္း ရွိ၏။ ျမန္မာ၀တၳဳတိုရွည္မ်ားလည္း ရွိေပသည္။ မႏွင္းေအးသည္ အစိုးရေက်ာင္းတြင္ ေက်ာင္းအုပ္ဆရာမႀကီး လုပ္ေနေသာေၾကာင့္ တနဂၤေႏြေန႔မွ သူႏွင့္ကြၽန္ေတာ္ ဆံုႏိုင္ေပသည္။ လူပ်ဳိ၊ အပ်ဳိတုန္းကလိုပင္ ေတြ႕ဆံုၾကလွ်င္ စႏၵရားတီးသည့္အခါလည္း တီးသည္၊ စာဖတ္ခန္းထဲ စာအေၾကာင္းေပအေၾကာင္း ေျပာသည့္အခါလည္း ေျပာေပသည္။

မႏွစ္က ေႏြဦးေပါက္တြင္ မျမစိန္ အစားပ်က္လာ၏။ ကိုယ္အေလးခ်ိန္လည္း ေလ်ာ့လာသည္။ မႏွင္းေအးက ထိုအေၾကာင္းၾကားၾကားခ်င္း ေဆး႐ုံတင္ဖို႔ အႀကံဉာဏ္ေပးပါသည္။ ကုေပးသည့္ ေဆး႐ုံႀကီးက ရွိေသာ္လည္း အိမ္တြင္ ကေလးမ်ားႏွင့္ ကြၽန္ေတာ့္အတြက္ ကိုယ္ခြဲမရွိျခင္း၊ ေငြေရးေၾကးေရးကလည္း အဆင္မေျပတတ္ေသး၍ အခ်ိန္အေတာ္ေႏွာင္းမွပင္ မျမစိန္ ေဆး႐ုံသို႔ ေရာက္ရသည္။

မိုးေႏွာင္းရာသီျဖစ္ေသာ သီတင္းကြၽတ္လတြင္ မျမစိန္ ကြယ္လြန္ခဲ့ေလသည္။ ကြၽန္ေတာ့္မိတ္ေဆြ ေဒါက္တာတစ္ေယာက္ကမူ မျမစိန္တြင္ စိတ္ထိခိုက္စရာတစ္ခု ရွိသည္ဟု ဆိုပါသည္။ မႏွင္းေအးသည္ အသုဘခ်ေသာေန႔က ဆြတ္ဆြတ္ျဖဴေသာ ပန္းေခြတစ္ေခြ ပို႔လာသည္။ ကြၽန္ေတာ့္အတြက္တြင္မူ ကိုတူးတို႔ေလးေယာက္ႏွင့္ ေနေရးထိုင္ေရးမွာ ေငြေရးေၾကးေရးထက္ပင္ ခက္ခဲ၏။ ကြၽန္ေတာ့္အဖို႔ အခ်စ္သက္သက္ တစ္ခုတည္းသာ မဟုတ္။ ဘ၀အတြက္ အလြန္အဆင္ေျပေသာ ဇနီးေကာင္းတစ္ေယာက္ ဆံုး႐ႈံးရျခင္းေပတည္း။

စာေရးဆရာ တကယ္လြမ္းေသာအခါ စာေရး၍ မရေတာ့ၿပီ။ ႏွာေခါင္းပိျပားျပားႏွင့္ ၿငိမ္သက္ေအးခ်မ္းေသာ မိန္းမငယ္တစ္ေယာက္ ကြၽန္ေတာ့္အပါးမွာ မရွိေသာအခါ ေျခာက္ေသြ႕ပံုမ်ဳိးသည္ ေက်ာင္းသခၤမ္း၏ ညဥ့္သန္းေခါင္ယံႏွင့္လည္း မတူ၊ မိုးသည္း ေသာညဥ့္၏ သခႋ်ဳင္းဇရပ္ ေျခာက္ေသြ႕ပံုမ်ဳိးလည္းမဟုတ္။ အားလံုးသည္ ေလးတြဲ႕ၿငိမ္အိေနသည္မွာ ထုတ္ေဖာ္မေျပာတတ္ ေလာက္ေအာင္ပင္ ေခ်ာက္ခ်ားစရာ ေကာင္းေနေပသည္။ ကြၽန္ေတာ့္၀တၳဳမ်ားထဲတြင္ ဇာတ္လိုက္အမ်ဳိးသမီးသည္ ဖ်တ္ လတ္သြက္လက္႐ုံမက သူ႔အစြမ္းသတၱိေၾကာင့္ ခ်စ္သူေယာက်္ားမွာ ေကြကြင္းခ်ိန္တြင္ သူ႔လႈပ္ရွားမႈမ်ားသည္ အသက္၀င္လာသေယာင္ေယာင္ ေရးသားဖြဲ႕ႏြဲ႕ခဲ့၏။ ခုေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္အဖို႔တြင္ ဤေအးစက္စက္ဇနီးေလး စြန္႔ခြာသြားကတည္းက ဘာမွ် လႈပ္ရွားမလာသလို ျဖစ္ေနေတာ့သည္။ ေလတိုက္၍ သစ္ပင္မ်ားလႈပ္ရွားသည္ကပင္ ေႏွးေကြးေလးပင္ကာ ငွက္ျမည္သံမ်ားကလည္း အီတီတီေလးတြဲ႕တြဲ႕ ျဖစ္ေနေပသည္။

သားမ်ားကို ေက်ာင္းပို႔ၿပီး စာဖတ္ခန္းတြင္ တစ္ေယာက္တည္းထိုင္ကာ ငိုမိသည္။ အခုတစ္လေလာက္တင္ေတာ့ မျမစိန္အေဒၚက စားေရးေသာက္ေရး လာလုပ္ေပးေပသည္။ ေနာက္လမ်ားတြင္ ကြၽန္ေတာ္ ဘယ္လိုစီစဥ္ရပါမည္နည္း။ စိတ္ညစ္ညစ္ႏွင့္ ပက္လက္ကုလားထိုင္မွ အထလိုက္တြင္ ကုလားထိုင္သည္ ေဒါက္ျပဳတ္က်သြား၏။ ကုလားထိုင္ေနာက္မွ ကြၽန္ေတာ့္စာအုပ္ပံုမ်ားလည္း ၿပိဳက်လာသည္။ တစ္ခါက ကြၽန္ေတာ္ မျမစိန္ကို ရွာခိုင္းေသာ ဆြန္မားဆက္ေမာန္၏ စာအုပ္ေလးသည္လည္း ၾကမ္းေပၚသို႔ စဥ္က်လာ၏။ ကြၽန္ေတာ္သည္ စာအုပ္ေလးကို အသာအယာ ေကာက္ကိုင္မိသည္။ ထိုစာအုပ္ကို ကြၽန္ေတာ့္အား လွမ္းေပးစဥ္က မ်က္စိေလးေပကလပ္ ေပကလပ္ႏွင့္ သူ႔မ်က္ႏွာထားဟန္ကို ကြၽန္ေတာ္ ျပန္၍ ျမင္ေယာင္လာပါသည္။

‘‘ မိထံု ... ’’

ကြၽန္ေတာ္သည္ ပါးစပ္မွ ထြက္ေအာင္ျပန္ေခၚမိသည္။

‘‘ မင္းကို မိထံုလို႔ ေခၚတဲ့အတြက္ ခြင့္လႊတ္ပါ ျမျမရယ္ ’’

ကြၽန္ေတာ္စိတ္ထဲတြင္ ေတာင္းပန္မိသည္။ စာအုပ္ၾကားထဲမွ စာရြက္ေခါက္ေလးတစ္ခု တစ္၀က္ခန္႔ ထြက္ေနပါသည္။

ကြၽန္ေတာ္သည္ ထိုစာရြက္ကို ဖြင့္ဖတ္ခ်ိန္တြင္ စိတ္ေ၀ဒနာခံစားရမႈမွာ ခုခ်ိန္တိုင္ မေျပေသးေပ။

ကိုဟိန္း/

ဒီစာကို အခ်ိန္ကာလ ဘယ္ေလာက္ၾကာမွ ကိုဟိန္းဖတ္မယ္ မသိဘူး။ ကြၽန္မ ေရးၿပီးၿပီးခ်င္းေတာ့ ကိုဟိန္းလက္ထဲကို ထည့္ခ်င္ေပမယ့္ စိတ္ထဲက မရဲဘူး။ ကိုဟိန္း ကြၽန္မကို လက္ထပ္ရတာ ေပ်ာ္ပံုမရပါဘူး။ တကယ္ေတာ့ ကိုဟိန္းလက္ထပ္သင့္သူဟာ မႏွင္းေအးပါ။ တစ္ေလာက ဧည့္သည္က လိုက္ေခၚခိုင္းလို႔ မႏွင္းေအးတို႔အိမ္မွာ ကိုဟိန္းကို ကြၽန္မလိုက္ေခၚတယ္။ ကိုဟိန္းနဲ႔မႏွင္းေအး စာအေၾကာင္း၊ ေပအေၾကာင္းေတြ ေျပာေနလိုက္တာ အားရစရာႀကီး။ ကြၽန္မ မေႏွာင့္ယွက္ခ်င္တာနဲ႔ အိမ္ကို တိတ္တိတ္ဆိတ္ဆိတ္ပဲ ျပန္လာခဲ့တယ္။ ဧည့္သည္ကိုလည္း ေနာက္ေန႔မွလာဖို႔ ေျပာလိုက္တယ္။ ကြၽန္မကေလ ... ကိုဟိန္းေရးလိုက္တဲ့ ျမန္မာ၀တၳဳေတြကိုေတာင္ တစ္ခါတစ္ခါဖတ္ရတာ သေဘာမေပါက္ဘူး၊ မနည္းဖတ္ရတယ္။ ကိုဟိန္း ကြၽန္မကို ‘ မိထံု.. ’လို႔ ေခၚသင့္ပါတယ္။ ကြၽန္မဟာ ျမန္မာစာေတာင္ မနည္း ဖတ္ေနရတာပဲ။ မႏွင္းေအးနဲ႔သာ ညားရင္ေလ ကိုဟိန္းဘ၀ ပိုသာယာမွာလို႔ ကြၽန္မ ေန႔စဥ္ေတြးမိတယ္။ အဲဒီအေတြးဟာ ေန႔တိုင္းေန႔တိုင္းပဲ ေပၚလာတယ္။ ေပၚလာတိုင္းလည္း ကြၽန္မ မေပ်ာ္ဘူး။

ကြၽန္ေတာ္သည္ စာဖတ္ၿပီး ႀကီးစြာေသာ သက္ျပင္းကို ခ်မိ၏။ ရက္စြဲမပါ၊ ဘယ္တုန္းကေရးခဲ့မွန္း မသိေသာ စာကို အေခါက္ေခါက္ဖတ္ရင္း မျမစိန္ေ၀ဒနာကို ကြၽန္ေတာ္နားလည္လာပါသည္။ တကယ္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္သည္ ရွင္းလင္းေျပာျပခဲ့သင့္ သည္မ်ားကို မျမစိန္အား မေျပာမိခဲ့။ ကြၽန္ေတာ္၏ အမွတ္မထင္ အျပဳအမူမ်ားေၾကာင့္ မျမစိန္ သူ႔စာထဲတြင္ ပါသည့္အတိုင္း ထင္ျမင္ျခင္းမွာလည္း မမွားေပ။

စင္စစ္ ကြၽန္ေတာ္လက္ထပ္သင့္သူမွာ မျမစိန္သာတည္း။ မျမစိန္သည္ ကြၽန္ေတာ္ရွာေပးသမွ်ႏွင့္ တင္းတိမ္သည္။ သူတတ္သေလာက္အစြမ္းႏွင့္ မီးဖိုကိုေရာ၊ အိမ္ကိုေရာ၊ သူ႔သားမ်ားကိုေရာ ၿငိမ္းခ်မ္းစြာ အုပ္ခ်ဳပ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ္သည္ ေၾကာင့္ၾကမႈကင္းစြာျဖင့္ ဦးေႏွာက္ ေအးခ်မ္းကာ စာေကာင္းေကာင္းေရးႏိုင္ျခင္း ျဖစ္ေပသည္။ မျမစိန္ သည္ အသည္းႏွလံုးေရာ၊ ခႏၶာကိုယ္ေရာ ပံု၍ခ်စ္တတ္ေသာ မယားတည္း။

မႏွင္းေအးမွာ ေတာ္ရွာပါသည္။ သို႔ေသာ္ ဦးေႏွာက္ပန္းေသာအခါ အပန္းေျပ ေဆြးေႏြးဖလွယ္၊ ဦးေႏွာက္ကို အားသစ္ေလာင္းေပးေသာ မိတ္ေဆြလိုေပါင္းအပ္သည့္ မိန္းမသားတည္း။ ထိုအေၾကာင္းကို ေစာစီးစြာ ေတြးေခၚမိေသာေၾကာင့္ပင္ ခ်စ္လွစြာေသာ ခ်စ္ဦးသူ မႏွင္းေအးကို ထားရစ္ခဲ့၍ မျမစိန္ကိုပင္ ကြၽန္ေတာ့္မယားအျဖစ္ ေရြးခ်ယ္ခဲ့ျခင္း မဟုတ္ပါေလာ။ မႏွင္းေအးႏွင့္လက္ထပ္ခဲ့ပါလွ်င္ သူဖြင့္ဟဆိုသည့္အတိုင္း င႐ုတ္သီး၊ ၾကက္သြန္ အေၾကာင္းမ်ားကို သူေစာစီးစြာ မေတြးလိုပါေပ။ သူ႔အိမ္ရွင္ကို အိမ္ေတာ္ပါအျဖစ္ မီးဖိုေဆာင္ကို အပ္ရမည္မွာ ေသခ်ာသည္။ မႏွင္းေအးမွာ ပစၥည္းဘယ္လိုပင္ပါပါ ကြၽန္ေတာ္သည္ ေယာက်္ားမာန္ ရွိသူတည္း။ မႏွင္းေအး၏အဆင့္အတန္းကို ကြၽန္ေတာ့္ ကိုယ္ပိုင္၀င္ေငြႏွင့္သာ ကြၽန္ေတာ္ထမ္းရေပမည္။

မႏွင္းေအးသည္ ကေလးကိုယ္၀န္ရွိလာလွ်င္ ကိုယ္ပိုုင္ဆရာ၀န္ႏွင့္ ေစာင့္ေရွာက္ထိန္းသိမ္း၍ တစ္ေန႔တစ္ဆယ္ေပးရေသာ ဒပ္ဖရင္ေဆး႐ုံခန္းတြင္ ေမြးဖြားလိုေပလိမ့္မည္။ မျမစိန္လို အရပ္၀မ္းဆြဲႏွင့္ မၿပီးႏိုင္ပါေပ။ အေစာင့္လိုသည္ဆိုလွ်င္ ေန႔ဆရာမ ႏွစ္ဆယ္၊ ညဥ့္ဆရာမ အစိတ္တာ၀န္ကို ကြၽန္ေတာ္ယူရပါမည္။ သားတို႔ ႀကီးျပင္းလာပါလွ်င္လည္း ကိုတူးတို႔ကိုပို႔ေသာ ျမဴနီစပယ္ေက်ာင္းကို သူလက္ခံလိမ့္မည္မဟုတ္။ သူ႔သားကို စိန္ေပါလ္ေသာ္လည္းေကာင္း၊ ဒိုင္အိုေသာ္လည္းေကာင္း ပို႔လိုသည္ ဆိုလွ်င္ ကြၽန္ေတာ္က အလိုအေလ်ာက္ အလိုက္သိစြာ တာ၀န္ယူရမည္သာတည္း။

သည္လိုျဖစ္၍ေကာ မႏွင္းေအးအျပစ္လားဆိုလွ်င္ မဟုတ္ပါေပ။ မႏွင္းေအးသည္ သူ႔ကိုယ္ကုိယ္ ေလွ်ာ့မခ်ႏုိင္၍သာ ကြၽန္ေတာ္လက္ထပ္မည္ ေတာင္းဆိုစဥ္က မ်က္ရည္ရစ္၀ိုင္းကာ လိမၼာပါးနပ္စြာ ျငင္းဆိုခဲ့ျခင္းျဖစ္၏။ ယခုလည္း သူ႔ဘ၀ကို သူရပ္တည္ႏုိင္ ေအာင္ သူ႔ဘာသာ ႀကိဳးပမ္းေနရစ္ရွာသည္။ သို႔ေသာ္ ကြၽန္ေတာ့္အတြက္မွာမူ ဦးေႏွာက္ႏြမ္းလ်ေသာအခါ မႏွင္းေအးထံ သြားေရာက္လည္ပတ္၍ အပန္းေျဖရ၏။ ထိုအပန္းေျဖျခင္းကို မျမစိန္အထင္လြဲသည္။ အထင္လြဲမွားမႈသည္ မျမစိန္၏ အျပစ္မဟုတ္။ ကြၽန္ေတာ္သာ ေစာစီးက ကြၽန္ေတာ္ ‘မယား’ ေရြးခ်ယ္ပံုကို မျမစိန္ သေဘာေပါက္ေအာင္သာ ရွင္းလင္းေျပာျပခဲ့ပါလွ်င္ မျမစိန္သည္ သူကိုယ့္သူ အထင္ႀကီးလာမည္။ ပိုမို၍ အားကိုးယံုၾကည္လာေပမည္။ သူသည္ ကြၽန္ေတာ္၏ တကယ္စင္စစ္အားကိုးရာ၊ လဲေလ်ာင္းရာ မယားေကာင္းႀကီး ျဖစ္ေၾကာင္းကို သေဘာေပါက္လာမည္။ စိတ္ေ၀ဒနာသည္လည္း ႏွိပ္စက္ေတာ့မည္ မဟုတ္ေပ။ ယခုလို အခ်ိန္ေစာစီးစြာႏွင့္ ကြၽန္ေတာ့္ကို ခြဲခြာသြားဖို႔ေရာဂါ ရလာမည္လည္း မဟုတ္ပါေပ။

ကြၽန္ေတာ္သည္ စာတစ္ရြက္ကို အထပ္ထပ္ဖတ္ရင္း ငို၍လည္းမရ၊ ေစာစီးက က်လာေသာ မ်က္ရည္ေပါက္မ်ားလည္း ခန္းေျခာက္သြား၏။ ရင္ထဲတြင္သာ ပို၍ ပူေလာင္လာသည္။ ေန၍ထိုင္၍ မရေသာအခါ မႏွင္းေအးတို႔အိမ္ဘက္သို႔ ထြက္လာခဲ့သည္။
မႏွင္းေအးဆီေရာက္လွ်င္ သူ႔ကိုမေတြ႕ရ။ ေဒၚရွင္တစ္ေယာက္တည္းသာ ရွိေပသည္။

‘‘ မႏွင္းေအး ခရီးထြက္သြားတယ္ ’’ဆိုၿပီး စာတစ္ေစာင္သာ ေဒၚရွင္ ကြၽန္ေတာ့္ကို ေပးလာသည္။

မိုးေရ /

မျမစိန္ရွိတုန္းက မိုးနဲ႔ကြၽန္မဆက္ဆံေနထိုင္ပံုဟာ သင့္ေတာ္တယ္၊ အျပစ္ကင္းတယ္လို႔ ထင္တယ္။ မျမစိန္မရွိတဲ့ေနာက္ မိုးနဲ႔မႏွင္းေအးတို႔ ႏွစ္ေယာက္တည္း ေတြ႕ၾက၊ စကားေျပာၾက၊ ေဆြးေႏြးၾကတာဟာ အခ်ိန္ၾကာလာရင္ မေကာင္းဘူးလို႔ ကြၽန္မထင္လို႔ နယ္ေျပာင္းဖို႔အမိန္႔ကို လက္ခံလိုက္တယ္။ ေဒၚရွင္ေတာ့ ပစၥည္းေတြနဲ႔အတူ ေနာက္မွ လိုက္လာလိမ့္မယ္။
ခ်မ္းေျမ႕ရႊင္လန္းပါေစ

/ မႏွင္းေအး

စာဖတ္ၿပီး တစ္ခဏအတြင္းေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ လႈပ္ရွား၍ မရပါေပ။ အမ်ားသေဘာကို ေခ်ာေခ်ာက်ေအာင္ စာေရးႏိုင္ေသာ စာေရးဆရာႀကီး ယခုမွ ကြၽန္ေတာ့္အယူအဆအား မိန္းမႏွစ္ေယာက္စိတ္တြင္ လိပ္ပတ္လည္ေအာင္ မေျဖရွင္းခဲ့၍ အထီးက်န္ေပမည္။ မႏွင္းေအးတစ္ခါကေျပာေသာ ‘‘ အထီးက်န္ခဲ့ရမွာကို ကြၽန္မသိပ္ေၾကာက္တာပဲ။ ဒါေပမဲ့ အဲဒီေၾကာက္ရမယ့္အခ်ိန္ေတြ မ်ားလာေတာ့လည္း တျဖည္းျဖည္း ေၾကာက္ေၾကာက္နဲ႔ ေနတတ္လာခဲ့ရတယ္ ’’ဆိုသည့္စကားကို ကြၽန္ ေတာ္ ျပန္သတိရ၏။ ေၾကာက္မက္ဖြယ္ေကာင္းေသာ တစ္ေယာက္တည္း ေနရသည့္ဘ၀ကို ရင္ဆိုင္ရေပဦးေတာ့မည္။

သို႔ေသာ္ ဖ်တ္ခနဲ ကြၽန္ေတာ္ တစ္စံုတစ္ခုကို စဥ္းစားမိ၏။ မျမစိန္အသက္ရွင္စဥ္က ကြၽန္ေတာ္ ဦးေႏွာက္ပန္း၍ ႏြမ္းလ်လာလွ်င္ မႏွင္းေအးဆီ မသြား။ အရက္ဆိုင္တစ္ခုခုကို ေျခဦးလွည့္၍ ကြၽန္ေတာ့္ဦးေႏွာက္ကို အရက္ႏွင့္ဖ်န္းဆြတ္ပါလွ်င္ မျမစိန္သည္ မႏွင္းေအးထံ လာသေလာက္ စိတ္ထိခိုက္ျခင္း ျပင္းထန္ခ်င္မွ ျပင္းထန္ေပလိမ့္မည္။

ကြၽန္ေတာ့္အေတြး ဘယ္ေလာက္အထိ မွန္ပါမည္နည္း။
ေျဖဆိုမည့္မိန္းမႏွစ္ဦးကား ကြၽန္ေတာ့္အပါးတြင္ မရွိေတာ့ပါေပ။

🔲

#ခင္ႏွင္းယု

၁၉၆၃ ခုႏွစ္၊ ဇြန္လထုတ္ ေငြတာရီမဂၢဇင္း။

Credit - 7Day Daily

No comments:

Post a Comment