#အာဝါဟသဘင္
❇❇❇❇❇❇
သုေမာင္
အခန္း (၁)
ကၽြန္ေတာ္သည္ သီခ်င္းဆုိေကာင္းသူတေယာက္ ျဖစ္ပါသည္။
ကုိယ္ရည္ေသြးသည္ဟု မည္သူ ေျပာမည္နည္း။
ကၽြန္ေတာ့္ ဆရာ့ဆရာ ဂီတပညာရွင္မ်ားမွ အစ (ျမန္မာအသံ) ႀကိဳက္ေသာ၊ သုိ႔မဟုတ္ ဂီတသီခ်င္း မွန္သမွ်ကုိ အရသာ ခံတတ္ေသာ ပရိသတ္မ်ားကပါ အသိသက္ေသ ျဖစ္ေနၾကေသာေၾကာင့္ ...။
ၿပီးေတာ့ ...
ျမန္မာ့အသံ အပါအဝင္ ေတးဂီတ ထုတ္လုပ္ေရးမ်ားက အသုံးခ်ေနၾကသည္ မဟုတ္ပါလား။
ထားပါ။
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္ေတာ္သည္ အဆုိေတာ္တေယာက္ ျဖစ္သည္ကုိကား ကၽြန္ေတာ့္ ဘာသာပင္ တာဝန္ ယူရဲပါေၾကာင္း။
* * *
ထုိ႔ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ သီခ်င္း ဆုိပါသည္။
"သားသားေရ အိပ္ပါဗ်ဳိ႕ ... အိပ္ပါဗ်ဳိ႕ ..." ဟု သားကုိ ေခ်ာ့သိပ္သည္မွ အစ ကုိယ့္ဘာသာကုိယ္ သီခ်င္းညည္းသည္ အလယ္ ေရဒီယုိ တိပ္ေခြမ်ားမွ၊ တိပ္ေခြမ်ားမွ၊ တယ္လီဗီးရွင္းမွ၊ ႐ုပ္ရွင္မွ၊ အုိ ... စတိတ္႐ႈိး၊ မဂၤလာေဆာင္၊ အလႉအဆုံး သီခ်င္း ဆုိေနတတ္သူ ျဖစ္ပါ သည္။
ဤသုိ႔ ေနရာတကာ ေပတရာ ေလွ်ာက္ကာ ဆုိေနေသာေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့္တြင္ အျပစ္ရွိသည္ဟု ကၽြန္ေတာ့္ အေနႏွင့္ကား မထင္မွတ္ ခဲ့ပါ။
အကယ္၍သာ ကၽြန္ေတာ္သည္ ႏြားေက်ာင္းသား၊ ကၽြဲေက်ာင္းသား ျဖစ္ဘိမူ ပေလြတုိ တေခ်ာင္းျဖင့္ ကန္သင္း႐ုိး တေလွ်ာက္ သီခ်င္း က်ဴေနလိမ့္မည္ မဟုတ္ပါလား။
သီခ်င္း အဆုိေတာ္သည္ သီခ်င္း ဆုိရမည္ပင္။
* * *
မည္သုိ႔ပင္ ရွိပါေစ။
ကၽြန္ေတာ္၏ အဆုိေတာ္ သက္တမ္း တေလွ်ာက္တြင္ ကၽြန္ေတာ့္အဖုိ႔ အလြန္ ထူးျခားဆန္းၾကယ္ၿပီး အလြန္ သိမ္ေမြ႕ နက္နဲေသာ အေၾကာင္းတရပ္ ၾကံဳဆုံခဲ့ရ ဖူးပါသည္။ ထုိအေၾကာင္း တရပ္သည္ပင္ ကၽြန္ေတာ္ ယခု ေျပာျပလုိေသာ အေျခခံ အခ်က္ပင္ ျဖစ္ပါေတာ့ သည္။
ယင္းအေၾကာင္းရပ္ သုိ႔မဟုတ္ ထုိ အျဖစ္အပ်က္မွာ ေအာက္ပါအတုိင္း ျဖစ္ပါ၏။
တေန႔တြင္ ကၽြန္ေတာ္သည္ ကၽြန္ေတာ္၏ ဇနီးသည္ႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ မိတ္ေဆြ မဂၤလာ ဧည့္ခံပြဲ တခုသုိ႔ သီခ်င္းသီဆုိ လက္ဖြဲ႕ရန္ သြားေရာက္ခဲ့ရ ပါသည္။
ထုံးစံအတုိင္း ကၽြန္ေတာ္ ေရာက္ခဲ့ရေသာ အျခား မဂၤလာ ဧည့္ခံပြဲမ်ားကဲ့သုိ႔ မဂၤလာရွိသည့္ သီခ်င္းမ်ား တပုဒ္စ ႏွစ္ပုဒ္စ ဆုိမလုိ႔ သီဆုိေပးရ႐ုံမ်ဳိး မဟုတ္ခဲ့ပါ။
အခါေတာ္ ေပးရန္ တဲ့။
'အခါေတာ္ေပး' ဆုိသည္မွာ သတုိ႔သမီး သတုိ႔သားတုိ႔ မဂၤလာအခ်ိန္ က်ေရာက္ၿပီမုိ႔ မဂၤလာ ဧည့္ခံခန္းမသုိ႔ ႂကြေရာက္ေတာ္မူလာ ၾကေသာအခါ သူတုိ႔စုံတြဲ ေျခတလွမ္း ကုေဋတသန္းႏႈန္းျဖင့္ ေလွ်ာက္လာၾကေသာအခါ စည္းခ်က္ဝါးခ်က္ႏွင့္ လုိက္ဖက္ညီစြာ ၿငိမ့္ေျငာင္း သာယာေသာ 'ေဇယ်တု' အစခ်ီ ပြဲထုတ္သီခ်င္းခန္႔ကုိ သီဆုိေပးရျခင္း ျဖစ္ပါသည္။
ကၽြန္ေတာ္ သီဆုိေနစဥ္ ေစာင္းတူရိယာျဖင့္ ဂီတသံသာ က်ဴးရင့္ေပးသူကေတာ့ အလကၤာေက်ာ္စြာ ဆရာႀကီး ေစာင္းဦးဘသန္း ျဖစ္ပါသည္။
ဆရာႀကီးႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္သည္ တြဲဖက္ညီသည္ဟု ဆရာႀကီးေရာ ကၽြန္ေတာ္ပါ သေဘာတူထား ၾကပါသည္။ တေယာက္ႏွင့္ တေယာက္ အေပးအယူ လုပ္၍ ရတတ္ပါသည္။ ဆရာႀကီး၏ လက္ကြက္ ကစားတတ္ပုံမ်ားကုိ ကၽြန္ေတာ္သည္ အလြတ္နီးပါး နားယဥ္ထားၿပီး ျဖစ္သလုိ ကၽြန္ေတာ္၏ ဆုိေပါက္ဆုိဟန္ကုိလည္း ဆရာႀကီးက အေၾကာ သိထားပါသည္။
သုိ႔ေသာ္ အခါေတာ္ေပး ပြဲထုတ္ျခင္း ကိစၥမ်ဳိးတြင္ကား ကၽြန္ေတာ္ေရာ ဆရာႀကီးပါ အလြန္ သတိထား ၾကရပါသည္။ မိမိတုိ႔ဘက္က မည္မွ်ပင္ အကြက္ေစ့ေစ့ အခ်က္က်က် ရွိေစကာမူ ကာယကံရွင္ သတုိ႔သမီးႏွင့္ သတုိ႔သားတုိ႔ႏွင့္လည္း အံဝင္ခြင္က် ျဖစ္ပါမွ ေတာ္ပါသည္။
အေၾကာင္းမွာ သတုိ႔သမီးႏွင့္ သတုိ႔သား ဧည့္ခံခန္းမ အဝင္အဝမွသည္ ဧည့္ခံ စင္ျမင့္ေပၚသုိ႔ ေရာက္သည္အထိ ညင္သာတုိးတိတ္ ေလွ်ာက္လွမ္းၾကရာ၌ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ သီဆုိ တီးခတ္ေပးေသာ မဂၤလာ အခါေတာ္ေပး ေတးသံသာႏွင့္ ကြက္တိက်ဖုိ႔ အေရးႀကီးပါသည္။
သူတုိ႔ စုံတြဲ၏ လွမ္းေလွ်ာက္ခ်ိန္ အေႏွး အျမန္ေပၚတြင္ မူတည္ ေနပါသည္။ သူတုိ႔ သိပ္ ေႏွးေကြးေနလွ်င္ သီခ်င္းက အလ်င္ဆုံး ၿပီးေနတတ္ၿပီး သူတုိ႔ သိပ္ ျမန္ေနလွ်င္ သီခ်င္းက သူတုိ႔ စင္ျမင့္ေပၚ ေနရာယူသည္အထိ မၿပီးဆုံးပဲ ျဖစ္ေနတတ္သည္။
ထုိအခါမ်ဳိးတြင္ သီခ်င္းကုိ အေခါက္ေခါက္ ထပ္ဆုိေနရတာမ်ဳိး၊ သီခ်င္း မဆုံးခင္ အလ်ဥ္းသင့္သလုိ ျဖတ္ပစ္ရတာမ်ဳိး လုပ္ေပးရပါသည္။ ဘာမွေတာ့ မျဖစ္စေလာက္ပါ။ သုိ႔ေသာ္ မဂၤလာ ယူေနေသာ အခါသမယမုိ႔ မေသမသပ္ ျဖစ္သြားရသည္မွာ နည္းနည္းေတာ့ သ႐ုပ္ပ်က္တာေပါ့။
မွတ္မွတ္ရရ ဆရာႀကီးႏွင့္ပင္ တြဲဖက္၍ အခါေတာ္ ေပးရေသာ ပြဲတပြဲ။ အျခားလူလဲ မဟုတ္။ ကၽြန္ေတာ့္ ဇနီးသည္၏ အစ္မအရင္း မဂၤလာေဆာင္။
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္ေတာ့္မွာ ပုိ၍ တာဝန္ ႀကီးပါသည္။
ကုိယ့္အမ်ဳိး မဂၤလာေဆာင္ ဆုိေတာ့ ပုိၿပီး ေသေသသပ္သပ္ ျဖစ္ေစခ်င္သည္။ သူတုိ႔စုံတြဲကုိ အိမ္မွာပင္လွ်င္ ႀကိဳတင္၍ ... "ေဟာသလုိ ေလွ်ာက္၊ ေဟာသလုိ ႏႈန္းနဲ႔ ေလွ်ာက္" ဆုိၿပီး အက်အန သင္ေပးထားခဲ့သည္။
ဟာဗ်ာ ...၊ ဟုိေရာက္ေတာ့ ခုိးရာ လုိက္ေျပးသလား က်ေနတာပဲ၊ သြက္လုိက္တဲ့ ေျခလွမ္းေတြ။ သီခ်င္းတဝက္ မက်ဳိးခင္ စင္ျမင့္ေပၚ ေရာက္ကုန္ၾက ေတာ့သည္။
သည္ေတာ့ အဓိပၸါယ္ မရွိေသာ္လည္း တေယာက္တည္း က်ိတ္၍ ရယ္ရေသာ ဟာသတခုကုိ ကုိယ့္ဘာသာကုိယ္ ျပန္၍ပင္ ေျပာဆုိ ဆုံးမလုိက္မိပါသည္။
"ဪ ...၊ တခါမွ မဂၤလာ မေဆာင္ဖူးေတာ့လဲ ဒီအတုိင္းပဲေပါ့ေလ" ဟု။
* * *
ေစာေစာက ေျပာေသာ ကၽြန္ေတာ့္ ဇနီးသည္၏ မိတ္ေဆြ မဂၤလာေဆာင္တြင္ကား ဤကဲ့သုိ႔ ျဖစ္ပ်က္ျခင္း မဟုတ္။ သတုိ႔သား သတုိ႔သမီးတုိ႔မွာ ပြဲမဝင္ခင္ အျပင္မွာ အေသအခ်ာ ေလ့က်င့္ထားဟန္ တူသည္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔၏ အဆုိ အတီးႏွင့္ သူတုိ႔စုံတြဲ ေလွ်ာက္လွမ္းလာပုံမွာလည္း ကြက္တိ ခြင္က် ရွိလွသည္။
သတုိ႔သမီးႏွင့္ သတုိ႔သားတုိ႔၏ မ်က္ႏွာမ်ားမွာ စုိးရိမ္ထိန္လန္႔မႈလည္း မရွိ။ ရွက္ရြံ႕ျခင္းလည္း မျဖစ္။ ငါေတာ့ မိန္းမ ရၿပီ၊ ငါေတာ့ ေယာက်္ား ရၿပီဟု ဂုဏ္ယူဝံ့ႂကြားျခင္းလည္း မျပ။
မိမိတုိ႔ ေမာင္ႏွံအား ဘဝၾကင္ေဖာ္ အျဖစ္ လူႀကီးသူမ မိတ္သဂၤဟမ်ား အေပါင္းက အသိအမွတ္ ျပဳေပးၾကပါကုန္ဟု ႐ုိးသားစြာ အစစ္အေဆး ခံေနပုံ ရေလသည္။
ကၽြန္ေတာ့္ မ်က္စိထဲ ပုိ၍ ခံတြင္း ေတြ႕ရသည္မွာ သတုိ႔သား၏ မိဘႏွစ္ပါး ျဖစ္ပါသည္။ လူႀကီး ႏွစ္ေယာက္သည္ ပီဘိ ေတာသူ ေတာင္သား ႐ုပ္ရည္ ရွိေနၾကၿပီး မိမိတုိ႔ သားႀကီးအတြက္ ဂုဏ္ယူမဆုံး ရွိေနပုံရသည္။
ႂကြေရာက္ လာၾကကုန္ေသာ ဧည့္ပရိသတ္ အမ်ားစုမွာလည္း ၿပိဳးၿပိဳးျပက္ျပက္ ေၾကာင္ေၾကာင္က်ားက်ား ဝတ္ဆင္ထားၾကေသာ ေတာသူေတာင္သားမ်ားသာ ျဖစ္ၾကေလ၏။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ႀကီး၏ အထိကရ ဟိုတယ္ႀကီး တခုတြင္ ျဖစ္ေသာ္လည္း ေတာအလွဴ၊ ေတာမဂၤလာေဆာင္ သဖြယ္ ေပ်ာ္စရာ ေကာင္းေန ပါသည္။
ဣေႁႏၵမဆည္ၾကပဲလ်က္ ေျပာမနာ ဆိုမနာ ဝမ္းသာအယ္လဲ ႏႈတ္ဆက္ ရယ္ေမာ ေနၾကသည္မွာလည္း ကၽြက္ကြ်က္ ညံေနခဲ့၏။
အဲ ... ခုနက ေျပာသလို သတို႔သားႏွင့္ သတို႔သမီးတို႔ စင္ျမင့္ ရွိရာသို႔ ထြက္ခြါလာခ်ိန္ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ဆရာႀကီးတို႔ ၿငိမ့္ေညာင္းေသာ ေတးသံသာ က်ဴးရင့္ခ်ိန္တြင္ကား လုံးဝ တိတ္ဆိတ္ၿငိမ္သက္ သြားၾကပါသည္။
ဧည့္သည္ ပရိသတ္ႀကီး အကုန္လုံး နီးပါးသည္ သတို႔သားႏွင့္ သတို႔သမီးဆို႔ ေလွ်ာက္လွမ္း လာၾကသည္ကို ပီတိအဟုန္ျဖင့္ ဝိုင္းအုံ ေငးေမာ ေသာမနႆ ျဖစ္ေနၾက၏။
အကုန္လုံး နီးပါးဟု ကြ်န္ေတာ္ ေျပာရျခင္းမွာ အခ်ိဳ႕အဝက္ေသာ ပရိသတ္ႀကီးကား ကၽြန္ေတာ္ ႐ုပ္ရွင္မင္းသား သုေမာင္ႏွင့္ အလကၤာေက်ာ္စြာ ဆရာႀကီး ဦးဘသန္းကို ေငးေမာေနေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ပါ၏။
မဂၤလာတို႔၏ ထုံးစံအတိုင္းပင္ နာမည္ႀကီး အတီးဆရာ၊ အဆိုသမားမ်ားကို ယင္းပရိသတ္က ေငးေမာၾကသည္မွာ သဘာဝပင္ ျဖစ္ပါလိမ့္မည္။
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ အေလးထား ဂ႐ုျပဳၿပီး ဆိုရ တီးရမည္မွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အႏုပညာသည္မ်ား၏ အေလ့အထ က်င့္စဥ္ပင္ ျဖစ္ရေလရာ ဆရာႀကီးေရာ ကၽြန္ေတာ္ပါ အလြန္ ဂ႐ုထားၿပီး ၿငိမ့္ႏုိင္သမွ် ၿငိမ့္ၿပီး ေညာင္းႏုိင္သမွ် ေညာင္းရန္ သီဆို တီးခတ္ေနသည့္ ကာလ ...။
* * *
ၾကားျဖတ္၍ ေျပာရဦးမည္။
ဆရာႀကီး ဦးဘသန္းသည္ ကၽြန္ေတာ့္ ဖခင္ကဲ့သို႔ ျမတ္ႏုိးခ်စ္ခင္ အေလးထားသည့္ အေလ်ာက္၊ သူငယ္ခ်င္းလိုလည္း ေပါင္းဖက္သူမို႔ တေၾကာင္း၊ သိုဝွက္ထားအပ္ေသာ ကိစၥ ျဖစ္ေလာက္ေအာင္ ဆရာႀကီး သိကၡာ က်ေလာက္ေအာင္ ျဖစ္ရမည့္ ကိစၥ မဟုတ္သည္ေၾကာင့္ တေၾကာင္း၊ ၿပီးေတာ့ ဆရာႀကီးသည္ စတိတ္ရွိုးေခၚ စင္ျမင့္ပြဲမ်ားတြင္ ေစာင္းအလကၤာအား သခၤ်ာတြက္သလို တီးခတ္ ကြက္တိ တီးျပတတ္သည္ကို လူ အေတာ္မ်ားမ်ားက သိၿပီး ျဖစ္ေနၿပီ တေၾကာင္းေၾကာင့္ ...။
ဆရာႀကီး၏ ဒုကၡတခုကို ေျပာျပပါရေစ။
(ဆရာႀကီးက ခြင့္လႊတ္ၿပီးသားပါ။ သူ႔ သားတပည့္ သုေမာင္ကပဲဗ်ာ။)
တျခား ဟုတ္ပါ႐ုိးလား။
ဆရာႀကီးသည္ အသက္ (၇၅) ႏွစ္သို႔ တိုင္ေနၿပီ ျဖစ္သျဖင့္ ေျခတဘက္က အသက္ စကားေျပာသလို ခပ္ဆာဆာ ျဖစ္ေနရွာပါသည္။
ထို႔ေၾကာင့္ ဆရာႀကီး ေစာင္းတီးခတ္ဖို႔ စင္ေပၚ တက္ၿပီဆိုလွ်င္ တြဲေခၚၾကရသည္။ ၿပီးေတာ့ ဆရာႀကီး ထိုင္ဖို႔ တေတာင္ေလာက္ ျမင့္ေသာ ခုံတခု လုပ္ေပးရသည္။ ခုံေပၚမွာ ကတၱီပါ ေကာ္ေဇာတခု ခင္းေပးရသည္။
ဆရာႀကီးသည္ ထို ထိုင္ခုံကေလးေပၚမွာ တင္ပ်ဥ္ခ်ိတ္၍ ထိုင္ယင္း ေစာင္းကို တီးခတ္ေလ့ ရွိသည္။
(မွတ္ခ်က္။ ။ ေစာင္းတီးတာကေတာ့ မတ္တတ္ရပ္ၿပီး ဂီတာ တီးသလိုေတာ့ မရဘူးေပါ့ဗ်ာ၊ တခ်ိဳ႕က ကုလားထိုင္ႏွင့္ ထိုင္တီး တတ္သည္။)
ၿပီးေတာ့ ဆရာႀကီးမွာ အက်င့္တခု ရွိသည္။ သူ ေစာင္းတီးခတ္ၿပီ ဆိုလွ်င္ မိုက္က႐ုိဖုန္းေခၚ စကားေျပာခြက္ကို သူမ်ားတကာေတြလို ေရွ႕မွာ ေဒါက္ႏွင့္ ခ်ထားသည္ကို မႀကိဳက္။
သူ႔ ခါးပိုက္ေထာင္ထဲမွာ အသာညႇပ္ၿပီး ထားရမွ ေက်နပ္သည္။
သူ႔ေရွ႕မွာ အဲသည္ဟာႀကီး ကာဆီး ကာဆီး ျဖစ္ေနတာ သူ မႀကိဳက္။
ကိုင္း၊ ခုနက စကား ဆက္ၾကစို႔။
ေစာေစာက ေျပာသည့္ ကၽြန္ေတာ့္ မိန္းမႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ ၿမိဳ႕ဟိုတယ္မ်ာ က်င္းပေသာ မဂၤလာပြဲတြင္လည္း အထက္ေဖာ္ျပပါ အတိုင္းပင္ ဆရာႀကီးက ေနရာယူၿပီး ကၽြန္ေတာ္က ဆရာႀကီး၏ နံေဘးတြင္ ႐ုိ႕႐ုိ႕ကေလး မတ္တတ္ရပ္လ်က္ သီခ်င္းဆိုပါသည္။
အဲ ... ထိုကာလတြင္ ...
“အခါေတာ္ ေပးတာက ... နတ္ေရးငယ္ ေရႊစာ ... သာသနာေရာင္လင္း ... ေကာင္းျခင္းခု သည္ခ်ိန္ခါ ...”
ထိုအပိုဒ္သို႔ အေရာက္ ...
သတို႔သား သတို႔သမီးကလည္း ခရီးတဝက္ အေရာက္ ...။
ေနာက္တေခါက္ အခါေတာ္ ေပးလုိက္လွ်င္ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ စင္ျမင့္သို႔ အေရာက္ ...။
သတို႔သား သတို႔သမီးႏွင့္ အေခၽြအရံမ်ား ထိုင္ခုံတြင္ ထိုင္လ်က္ ကြက္တိရမည္ မဟုတ္ပါလား။
အဲဗ် ထို ပထမအေခါက္ ဆိုလို႔အၿပီး ဇနီးေမာင္ႏွံမ်ားလည္း လမ္းတဝက္ ခရီးအေရာက္ မင္းပရိသတ္မ်ားလည္း ၿငိမ္သက္ၾကည္ႏူး ေနစဥ္မွာပင္ ...
အလြန္ က်ယ္ေလာင္သေလာက္ မပီကလာ ပီကလာ ႏုိင္လွေသာ ကေလးငယ္ တေယာက္၏ အသံတသံ အမွတ္မထင္ ေပၚေပါက္လာေတာ့သည္။
သီခ်င္းသံပင္ ျဖစ္ပါသည္။
“ေဖေဖသုေမာင္ ေမေမေအးဘုံ
ဘိုးဘိုးသာဓု ဘိုးဘိုးသာဓု
သမီးေလးနဲ႔ သားက
သမီးေလးနဲ႔ သားက
စိုးအိမ္သူ ဖိုးေသာေၾကာ”
ဤတြင္ ဧည့္ခံပြဲ တခုလုံး ဝါးလုံးကြဲမတတ္ ပြဲက် ရယ္ေမာသံႀကီး ထြက္ေပၚ လာပါေတာ့သည္။
သတို႔သား သတို႔သမီးတို႔လည္း ဣေႁႏၵ မဆည္ႏုိင္ပဲ ရယ္ေလ၏။
ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ႐ုတ္တရက္မို႔ ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္ ျဖစ္ေနပါသည္။
သည္အသံ ၾကားကတည္းက ကၽြန္ေတာ့္သား အငယ္ေကာင္ ဖိုးေသာၾကာ (ႏွစ္ႏွစ္ခြဲ) ၏ လက္ခ်က္မွန္းေတာ့ သိလိုက္ပါသည္။
သူ႔အေမ ေအးဘုံကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့လည္း မ်က္ႏွာပ်က္ေနသည့္ ၾကားက လွပစြာ ျပံဳးလို႔ဗ်ိဳ႕။
ကၽြန္ေတာ္ စဥ္းစား မရသည္မွာ သား၏ အသံသည္ ကၽြန္ေတာ့္ အသံလိုပင္ အသံခ်ဲ႕စက္မွ ေအာ္လိုက္ေသာ က်ယ္ေလာင္သည့္ အသံ ျဖစ္ေနျခင္းပင္။
သည္တြင္ ဆရာႀကီး ဦးဘသန္းက အသံျပာႀကီးႏွင့္ “ေဟ့၊ ေဟ့” ဟု ကၽြန္ေတာ့္အား အခ်က္ေပးေလမွ ...
လား ... လား၊ သားဖိုးေသာၾကာသည္ ဆရာႀကီး၏ နံေဘးတြင္ လက္ပိုက္ မတ္တတ္ရပ္ၿပီး က်က်နနႀကီး ဆိုေနတာကိုးဗ်။
သည္ေတာ့မွ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ဆရာႀကီးလည္း အစီအစဥ္မပ်က္ပင္ ျဖစ္ရေလေအာင္ သီခ်င္းခရီးကို ဆက္ၾကရေလေတာ့သည္။
အျဖစ္က သည္လို ျဖစ္ပါသည္။
ကၽြန္ေတာ္သည္ သီခ်င္းသည္ပီပီ အိမ္မွာ သီခ်င္း ေလ့က်င့္တိုင္း သည္ေကာင္ကေလးက ေဘးက မဟုတ္တ႐ုတ္ လိုက္ဆိုေနက်မို႔ ... သူ႔ကို အထက္ပါ သီခ်င္းတပုဒ္ စပ္ေပးထားခဲ့ပါသည္။ (အသံေန အသံထားကေတာ့ ... ေရာင္စုံေဘာလုံး ... ေရာင္စုံေဘာလုံး ... တလုံးငါးျပား ... ေပါ့ဗ်ာ။)
ဒါကို သည္ေကာင္က သည္လိုပြဲမ်ိဳးမွာ သည္လို ဝင္မေႏွာင့္ယွက္အပ္ ေကာင္းမွန္း ဘယ္သိပါ့မည္နည္း။ သူ႔အေမႏွင့္ အဖြဲ႕ စကား ေကာင္းေနစဥ္ ပြဲထုတ္ခ်ိန္မွာ ပရိသတ္အာ႐ုံက သတို႔သား သတို႔သမီးႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔အား အာ႐ုံစိုက္ေနသဥ္ အလစ္ ထြက္ေျပးလာၿပီး ဆရာႀကီး နံေဘးမွာ လာရပ္ေနတာကိုး။ ဘယ္သူမွ ဂ႐ုမစိုက္မိၾကဘူးေပါ့။
ၿပီးေတာ့ စဥ္းစားၾကည့္။
သူ လာရပ္ေနတာက ဆရာႀကီး နံေဘး။
ဆရာႀကီး ထိုင္ေနတာက တေတာင္ေလာက္ ရွိေသာ ထိုင္ခုံ။
ဆရာႀကီး၏ ခါးၾကားထဲမွာက မိုက္က႐ုိဖုန္းေခၚ မိုက္ခြက္။
လား ... လား၊ သူ႔အရပ္ႏွင့္ ကြက္တိပါပဲလား။
အခန္း (၂)
ကၽြန္ေတာ္ ေျပာလုိသည္မွာ အနည္းအက်ဥ္းသာ ရွိပါသည္။
ထုိမဂၤလာပြဲသည္ သ႐ုပ္ပ်က္ မသြားပါ။
ကေလးငယ္ေၾကာင့္ အေႏွာင့္အယွက္ မျဖစ္သည့္ အျပင္ သာယာစုိျပည္ သြားသည္ဟုပင္ ထင္၏။
အဘယ့္ေၾကာင့္ ဆုိေသာ္ ...
ျမန္မာမဂၤလာပြဲ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္။
အဘယ့္ေၾကာင့္ ဆုိေသာ္ ...
သူဆုိလုိက္ေသာ သီခ်င္းတြင္ ...
ေဖေဖ၊ ေမေမ
ဘုိးဘုိး
သားႏွင့္ သမီးတုိ႔ ပါေနေသာေၾကာင့္။
လူႀကီးမင္း ခင္ဗ်ား၊ ဝတၳဳတုိ တစ္ပုဒ္ကုိ ကၽြန္ေတာ္ ေရးလုိက္သည္ဟု လက္ခံပါသလား။
ေလးစားေသာ
#သုေမာင္
credit
by မြန္းေလးေဖေဖ
No comments:
Post a Comment