#ငွက္စုန္း
#ေန၀င္းျမင့္
သည္႐ြာကေလးကုိ လူေတြက လက္ပေဒါလုိ႔ ေခၚတယ္။ တကယ္ စာနဲ႔ ေပနဲ႔ ေရးရင္ေတာ့
လက္ပံေတာ ျဖစ္ရမွာေပါ့ေလ။ ဖိတ္စာေတြ ဘာေတြမွာ လက္ပံေတာ႐ြာေန အဘ ဦးဖုိးေဂါင္ကုိ
အမွဴးထား၍ ဘာညာစသျဖင့္ ႐ိုက္ရင္ေတာ့လက္ပံေတာလုိ႔ ႐ိုက္ၾကတာေပမယ့္ လူေတြ
ပါးစပ္ကေတာ့ လက္ပေဒါ ေခၚတာပါပဲ။ လက္ပေဒါဆိုရင္လည္း သည္႐ြာကို ညႊန္းမွန္း သိတယ္။
ခက္တာက ႐ြာကုိသာသိတာပါ၊ သြားတာေတာ့ ဘယ္သူမွ မသြားခ်င္ဘူး။ သြားရတာကလည္း
လြယ္တာ မဟုတ္ဘူး။ ဆည္ေျမာင္း လက္တံေျမာင္းကုိ ကန္႔လန္႔ျဖတ္ရတာလည္း ရွိတယ္။
လက္တံေျမာင္းႀကီးကလည္း တစ္ခါတစ္ခါ ပဲခ်ိန္၊ ႏွမ္းခ်ိန္ ေရလႊတ္ထားရင္ လူ႔ခါးေစာင္းေလာက္
ေရရွိတာဆုိေတာ့ ေတာ္႐ံုလူက ေတာ္႐ံု ကိစၥနဲ႔ မျဖတ္ၾကဘူး။ ေတာ္ေတာ္ေ၀းတဲ့ ေနရာမွာေတာ့
ေျမာင္းကူး အုတ္တံတားေဟာင္းႀကီး ရွိေပမယ့္ ဘယ္သူက အဲသည့္ သြားကူးေနမွာတုံး။ ေ၀းသမွ
ေတာ္ေတာ့္ကုိေ၀းတာ။ ကူးပါၿပီတဲ့။ တစ္ဖက္ကမ္းေရာက္လုိ႔ ၿပီးေသးတာမဟုတ္ဘူး။ ေျပာင္းေတာ
ႀကီးကုိျဖတ္ရေသးတာ။ ေျပာင္းေတာ့ထဲ မေရာက္ခင္ ပပ္ၾကားအပ္ေနတဲ့ လယ္ေတာ့ေျခာက္ေျခာက္
ႀကီးထဲကုိ ေတာ္ေတာ္ေလးဆင္းရေသးတယ္။ ၿပီးမွ ေျပာင္းခင္းထဲေရာက္တယ္။ ေျပာင္းခင္းကုိ
ျဖတ္ၿပီးရင္ လက္ပေဒါ႐ြာစပ္ကုိ ေရာက္ၿပီ။ ယာခင္းေျမနီစပ္က ကုိလုံး ထန္း႐ြက္တဲဟာ
လက္ပေဒါရဲ႕ ႐ြာဦးဆုိင္းဘုတ္ပဲ။
ဒါေပမဲ့ ပါးစပ္က ေျပာရတာသာ လြယ္တာကလား။ တကယ္သြားေတာ့ သည္ေလာက္လြယ္တာ
မဟုတ္ဘူး။ ဒါျဖင့္ရင္ စက္ဘီးနဲ႔ သြားပါလား ဆုိေတာ့လည္း စက္ဘီးစီးစရာကုိပဲ လမ္းမရွိတာ။
ျမင္းလွည္းေတာ့လည္း ဖ်စ္ဖ်စ္ျမည္သြားရင္ ရေပမယ့္ အုတ္တံတားရွိတဲ့ ေနရာထိက ေ၀းေတာ့
ျမင္းလွည္းက လက္ပေဒါဆုိတာနဲ႔ 'အားေပါင္ဗ်ာ' လုပ္ေတာ့တာ။ ဒါက လက္ပေဒါကို သြားဖုိ႔
ကိုယ့္ဘက္က စဥ္းစားတာ။ လက္ပေဒါဘက္ကေတာ့ စဥ္းစားေနတာ မဟုတ္ဘူး။ ေျမာင္းလက္တံ
ႀကီးေက်ာ္ၿပီး ကမ္းေပၚတက္လုိက္မွ ျမစ္ေလာင္းဧရိယာထဲေရာက္တာဆုိေတာ့ လာရတာပဲ၊ ကူးရ
တာပဲ။ က်ားတံဆိပ္မီးျခစ္တစ္ဖာန႔ဲလည္း ေျမာင္းေရထဲကူးရတာပဲ။ ဘီအုိစီဖေယာင္းတုိင္ ေလး
တစ္တုိင္နဲ႔လည္း ေျပာင္းခင္းထဲ ေႁမြမေၾကာက္၊ ကင္းမေၾကာက္ ကူးရတာပဲ။ လင္က ကြင္းၾကဳ
ကြင္းၾကားထဲက ထြက္လာတဲ့ ႂကြက္ကုိ ခုတ္ထစ္ၿပီး ရင္ႏွစ္ျခမ္းခြဲ၊ မီးရဲရဲမွာ ကပ္ၿပီးရင္ ကင္ထားတဲ့တုတ္တံမည္းမည္းနဲ႔ပဲ ထဘီ ရင္လ်ားႀကီးနဲ႔ ျမစ္ေလာင္းကုိ ေျပးေရာင္းရတာကလည္း ႂကြက္ရရင္ရသလုိကိုး။ မီးျခစ္တစ္ဖာ၊ ဖေယာင္းတုိင္တစ္တုိင္နဲ႔ ျမစ္ေလာင္းသြားရလုိ႔ လက္ပေဒါမွာ အိမ္ဆုိင္မရွိေတာ့ဘူးလား ဆုိေတာ့လည္း မရွိဘူး။ အိမ္ဆုိင္ေနေနသာသာ ဖ်ားလုိ႔ နာလုိ႔ ေဆးခန္း၊ ေဆး႐ံု
မရွိတာထား။ က်ားေခါင္းေလး၊ ခ်မ္းေအးေလးတစ္ထုပ္ေလာက္၀ယ္ခ်င္လုိ႔ေတာင္ ကုိယ္ခြဲမရွိ ရင္
အဖ်ားတက္ႀကီး နဲ႔ ေျပးရတဲ့႐ြာကုိး။ လက္ပေဒါရဲ႕ နာမည္ေက်ာ္ ေရာင္းကုန္ကေတာ့ လယ္ႂကြက္၊
ကြင္းႂကြက္ကုိ တုတ္ႏွစ္ေခ်ာင္းထိပ္ဆုိင္ခ်ည္ၿပီး ကင္ထားတဲ့ႂကြက္ကင္ပဲ။ ႂကြက္ကင္ သြားေရာင္း၊
ေရာင္းရတဲ့ ပုိက္ဆံနဲ႔ဆန္ ႏို႔ဆီဘူးႏွစ္ဘူးသုံးဘူး၀ယ္ၿပီး ျပန္လာတာဟာ ျမစ္ေလာင္းနဲ႔ လက္ပေဒါရဲ႕
ကုန္ၾကမ္းေပး ကုန္ေခ်ာယူ ဆက္ဆံေရးပဲ။ ျမစ္ေလာင္းကလူေတြကလည္း လက္ပေဒါ ႂကြက္ကင္
မ်ားေတာ့ ႀကိဳက္တယ္။ ႀကိဳက္တဲ့အခ်ိန္ယူသာလာခဲ့။ ေနာက္ဆုံး လူေတြအိပ္ခ်ိန္ဆိုရင္ေတာင္
ဘံုဆိုင္ကုိသာ ႏႈိး၊ ယူတယ္။ ပုိက္ဆံမယူခ်င္ပါဘူးဆုိရင္ ဆန္ႏွစ္ဘူး ခ်င္ေပးတယ္။ လက္ပ ေဒါမွာ
ႂကြက္ကင္ဟာ ပုိက္ဆံပဲ။ လက္ပေဒါမွာ ႂကြက္တြင္းရွာတာဟာ ပုိက္ဆံရွာတာပဲ။ ျမစ္ေလာင္း
ဆုိတာကေတာ့ သည္နားတေၾကာမွာ တုိက္နယ္ႀကီး႐ြာဆုိေတာ့ ဂါတ္တဲရွိတယ္။ စာသင္ေက်ာင္း
ရွိတယ္။ တူတူတန္တန္ေစ်းကေလး ရွိတယ္။ ဆန္စက္ေတာင္ တစ္လုံးလား၊ ႏွစ္လုံးလား ရွိတယ္။
ထားပါေတာ့။ ေသာင္သာတယ္ဆုိေတာ့ကာ ျမစ္ေလာင္းသူ ျမစ္ေလာင္းသားက ေစ်းထဲမွာ
ေယာက္်ား၊ မိန္းမ အေရာင္မြဲမြဲေတြ႕႔ရင္ ဒါ လက္ပေဒါက ဆုိတာ သိေတာ့ သူတုိ႔အခ်င္းခ်င္း
စကားေျပာရင္ေတာင္ 'လူကုိယ္က လက္ပေဒါကာလာနဲ႔' လုိ႔ ေျပာတက္ၾကတာေတြလည္း ရွိတယ္။
လက္ပေဒါကလူေတြ ဆင္းရဲၾကတာကုိ ေျပာခ်င္တာပါ။ ဆင္းရဲေပမယ့္ လက္ပေဒါသားေတြဟာ
႐ိုးသားၾကတယ္။ ျမစ္ေလာင္းဂါတ္တဲက လက္ပေဒါကုိ တရားခံ သြားဖမ္းရတယ္ဆုိတာ တခါမွ
မရွိခဲ့ဘူး။ လက္ပေဒါက တဲကေလးေတြဟာ ဘာတံခါးမွ မရွိတာေတာင္မွ သစ္သားေယာက္မတစ္
ေခ်ာင္း မေပ်ာက္ဖူးဘူး။ ႐ြာသားအားလုံးကေတာ့ ႂကြက္ထုိးစားတာမဟုတ္ဘူး။ သည္ဆည္ေျမာင္း
လက္တံႀကီးကုိ ဖာဖုိ႔၊ ေထးဖုိ႔၊ ျပဳျပင္ဖုိ႔ ရာသီအလုိက္ ခန္႔ထားတဲ့ အလုပ္သမားေတြလည္း ရွိတယ္။
သူတုိ႔ကုိသည္အရပ္က ''ေျမာင္းေလွ်ာက္'' လုိ႔ေခၚတယ္။ ေျမာင္းႀကီးတစ္ေလွ်ာက္ လမ္းေလွ်ာက္
ရင္းက ေျမာင္းက်ဳိးတာ၊ ေျမာင္းပဲ့တာ လုိက္ဖာရတဲ့သူေတြဆုိေတာ့ ေျမာင္းေလွ်ာက္လုိ႔ ေခၚတာ
လည္း မမွားဘူး။ ခက္တာက သည္အလုပ္က မိုးတြင္းမွာမွ ခဏကေလး ခန္႔တာ။ ေႏြမွာ အလုပ္မရွိ
ဘူး။ ကိုယ့္ဟာကုိ ရွာလုပ္ပဲ၊ ရွာစား၊ ရွာေသာက္ပဲ။ လက္ပေဒါကုိ ခရီးႀကံဳမွာရင္လည္း ရတယ္။
''လက္ပေဒါက ေျမာက္ေဆာက္ ဗုံတီးကုိ ေျပာလုိက္စမ္းပါကြာ။ နက္ဖ်င္ညႇ
အေဆ့ေက်ာင္းကုိ လာပါလုိ႔။ ျမစ္ေလာင္းက စံထြန္းအလွဴမတုိင္ခင္ ေျမညႇိခ်င္လုိ႔လုိ႔..ေႏွာ''
လုိ႔မွာလုိက္႐ံုပဲ။ ေျမာင္းေဆာက္ဆုိတာ ေျမာင္းေလွ်ာက္ ကုိဗုံတီးက ေပါက္တူးကုိင္ၿပီး
ျမစ္ေလာင္းကုိ သုံးေလးရက္ ကူးသြားတာပါပဲ။ ေျပာခ်င္တာက လက္ပေဒါက လူေတြဟာ အဲသလုိ
လူေတြ။ လက္ပေဒါဟာ အဲလုိ ႐ြာကေလး။ လက္ပေဒါဟာ ရွိလွရင္ အိမ္ေျခ ႏွစ္ဆယ္ေက်ာ္ပဲ။
လက္ပံပင္ႀကီးတစ္ပင္တည္း ႐ြာထိပ္ရွိေနတာကုိ ဘယ္သူက လက္ပံေတာ လုပ္ထားတာလဲ
ဘယ္သူမွ မသိဘူး။ ဒါက အေၾကာင္းလည္း မဟုတ္ပါဘူး။ နာမည္ရွိေနတာပဲေတာ္လွၿပီ။ ေနာက္
႐ြာအေနာက္ဘက္မွာ သခ်ႋဳင္းကေလးရွိတယ္။ သည္သခ်ႋဳင္းရာကေလးက လက္ပေဒါသခ်ႋဳင္းသက္
သက္ေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ လက္ပေဒါေနာက္ ေ၀းေ၀းက ၾကက္ဆူပင္၊ မုိးနံကုန္း၊ ပ်ဥ္းမကုန္း ႐ြာေတြ
ကလည္း လူမွ ေသရင္သည္သခ်ႋဳင္း လာတာ ပဲ။ သခ်ႋဳင္းစပ္မွာ ေညာင္ပင္အုိႀကီးတစ္ပင္ရွိတယ္။
တစ္ျခမ္းကေျခာက္ေတာင္ေနပါၿပီ။ တစ္ျခမ္းက ေျခာက္လုိ႔၊ တစ္ျခမ္းကစိမ္းလုိ႔၊ ထားပါေတာ့။ အပင္
ကလည္း ႀကီးႀကီးဆုိလုိ႔ လက္ပေဒါမွာ သည္လက္ပံပင္နဲ႔ သည္ေညာင္ေျခာက္ပင္ ႏွစ္ပင္ပဲ ရွိတယ္။
တစ္ေန႔ေတာ့ လူဦးေရ တစ္ရာေက်ာ္ေလာက္နဲ႔ ဆင္းဆင္းရဲရဲေနရတဲ့ သစ္ပင္ႀကီး ႏွစ္ပင္နဲ႔
လက္ပေဒါမွာ လူေသမႈစျဖစ္တယ္။ လူေသမႈကုိ ေျပာတာေနာ္၊ လူသတ္မႈ မဟုတ္ဘူး။ သူ႔ဟာသူ
ေနရင္းထုိင္ရင္း ေသတာကုိ ေျပာခ်င္တာ။ ဟာ...လူေနတဲ့႐ြာပဲ၊ လူေသတာ ေျပာစရာလားလုိ႔
ေမးခ်င္ရင္လည္း ေမးဖုိ႔ပဲ။ ဒါေပသိ လက္ပေဒါမွာ လြန္ခဲ့တဲ့ႏွစ္ေပါင္း ၂၀၊ အစိတ္ကတည္းက
ကေန႔ထိ တစ္ခါမွ လူေသဖူးတာ မဟုတ္ဘူး။ နာမည္ကသာ လက္ပေဒါသခ်ႋဳင္း။ လက္ပေဒါသား
လက္ပေဒါသူ တစ္ေယာက္မွ ေျမက်ဖူးတာ မဟုတ္ဘူး။ ႏွစ္အစိတ္ ဟုိဘက္မွာေတာ့ ရွိခ်င္လည္း
ရွိမယ္။ ဒါေတာ့ ဘယ္သူမွ မေျပာႏိုင္ဘူး။ မွတ္မိသေလာက္ေတာ့ သည္ႏွစ္ေပါင္း အစိတ္
သုံးဆယ္ေလာက္ထဲမွာေတာ့ ေသဖူးတယ္။ ဒါေတာ့ ေသခ်ာတယ္။
တစ္ညေတာ့ လက္ပေဒါ႐ြာကုိ ကန္႔လန္႔ျဖတ္ ပ်ံသြားတဲ့ ငွက္တစ္ေကာင္က စူးစူးႀကီး ေအာ္ရင္း
လက္ပေဒါညကုိ ခပ္ျပင္းျပင္း ပုတ္ႏိုးလုိ္က္တယ္။ သည္ငွက္ ေအာ္သံမ်ဳိး လက္ပေဒါက အင္မတန္
ဆင္းရဲတဲ့ လူေတြမၾကားဖူးတာၾကာၿပီ။ သည္႐ြာက လူေတြကလည္း ဟုိကတစ္တဲ၊ သည္ကတစ္အိမ္၊
လက္ပေဒါ လာစုရင္းက ေနၾကရတာဆုိေတာ့ ကုိယ္ျဖတ္သန္းႀကီးျပင္းခဲ့ရာ ငယ္ဘ၀တုန္းကေတာ့
ၾကားဖူးၾကတာခ်ည္းေပါ့။ ဒါဟာ ငွက္စုန္းတစ္ေကာင္ရဲ႕ ေအာ္သံဆုိတာ ေလာက္ေတာ့ သိတာေပါ့။
သည္ေကာင္မွ အေပၚက ျဖတ္ေအာ္ရင္၊ ဒါမွမဟုတ္ လူမမာ အိမ္ေခါင္က ျဖတ္ေအာ္ရင္ ဒါဟာ
မဂၤလာမရွိဘူး ဆုိတာေလာက္ေတာ့ သိတာေပါ့။ အဲသည္ညက သိျခင္းနဲ႔ ေၾကာက္ျခင္းဟာ
တစ္ခ်ိန္တည္း ျဖစ္တယ္။ အဲသည္မွာတင္ တစ္႐ြာလုံးက ငွက္စုန္းသံၾကားတာနဲ႔ အိပ္ရာထဲ
လွဲေနရာက ထၾကတယ္။ ပါးစပ္ကလည္း ''ဖြဟဲ့...နင့္ဒဏ္ နင္ခံ၊ နင့္ဒဏ္ နင္ခံ '' ေရ႐ြတ္ၾကတယ္။
ၿပီးေတာ့ မိသားစုေတြဟာ မီးတိုင္ခြက္ေရာင္ နီၾကင္ၾကင္၊ မႈန္တိမႈန္၀ါးထဲမွာ တစ္ေယာက္မ်က္ႏွာ
တစ္ေယာက္ လုိက္ၾကည့္ေနၾကတယ္။ မိန္းမကလည္း ေယာက္်ားကုိ''ေတာ္ ေနေကာင္းပါတယ္
ေနာ္'' ဆုိတဲ့ မ်က္ႏွာနဲ႔ ၾကည့္တာ။ ေယာက္်ားကလည္း ''နင္ ေနရထုိင္ရတာ ေကာင္းရဲ႕လား
မိေသးရာ'' ဆုိတဲ့ မ်က္ႏွာနဲ႔ ၾကည့္တာ။ ေယာက္်ားကလည္း ''နင္ ေနရထုိင္ရတာ ေကာင္းရဲ႕လား
မိေသးရာ'' ဆုိတဲ့ မ်က္ႏွာနဲ႔ ၾကည့္ေနတာ။ နီးစပ္ရာ ကုိယ့္ကေလးေတြရဲ႕ နဖူးေတြကုိလည္း
မွတ္မွတ္ရရႀကီး စမ္းလုိက္ၾကတာလည္း လက္ပေဒါက တဲကေလးေတြထဲမွာ အားလုံးတူတူေလာက္
ေနမွာပါ။ အင္းေလ။ ညဘက္ထြက္တဲ့ ညငွက္တစ္ေကာင္က သူ႔ဟာသူ သူ႔ငွက္လမ္းေၾကာင္းေပၚမွာ
ပ်ံသန္းရင္း ေအာ္ဟစ္လုိက္တဲ့အသံဟာ လူေတြအားလုံး ငုတ္တုတ္ထထုိင္ၾကရတယ္။ ပါးစပ္က
လည္း ၿပိဳင္တူတစ္စုံတစ္ရာေရ႐ြတ္လုိက္တယ္။ သည္ငွက္သံကပဲေသျခင္းတရားကို ကုိက္ခ်ီၿပီး
႐ြာကေလးေပၚ ပစ္ခ်ထားခဲ့တာမ်ဳိးလုိ မ်က္ႏွာထားေတြျဖစ္သြားၾကရတယ္ဆုိတာကလည္း စဥ္းစား
ၾကည့္ရင္ ရီေတာ့လည္း ရီစရာႀကီးေပါ့ေလ။ ဒါေပမယ့္ ဒါဟာ ရီစရာမဟုတ္ပါဘူး။ လက္ပေဒါမွာ
ႏွစ္ေတာ္ေတာ္ၾကာၾကာေပ်ာက္ကြယ္ေနတဲ့ ေသျခင္းတရား ႐ုတ္တရက္ေရာက္လာ တာဟာ
ရယ္ေမာစရာကိစၥမဟုတ္ပါဘူး။ လူေသတာဟာ ႏွစ္သက္စရာ မဟုတ္ဘူး။ ဒါေပသိ လက္ပေဒါမွာ
လူက တကယ့္ကုိ အဲသည္ညကေသတယ္။ ေသတဲ့သူက လွတင္လုိ႔ ေခၚတယ္။ ေျမာင္းေလွ်ာက္
ပါပဲ။ လက္ပေဒါကုိ ငွက္စုန္းျဖတ္သြားၿပီး လူေတြအားလုံးေလာက္ အိပ္ေမာက် ေနခ်ိန္မွာ
လွတင္ႂကြက္ထုိးတဲ့ မွိန္းကုိ ေထာက္ရင္း သူ႔တဲကုိ ျပန္ေရာက္လာတယ္။
ျမေမ...ထစမ္း၊ ငါ့ကုိ အေကာင္ကုိက္လုိက္လုိ႔”
ဒါပဲ ေျပာႏုိင္တယ္။ တဲ၀မွာ ၀ုန္းခနဲ လဲသြားတယ္။ သူ႔မိန္းမျမေမက ႏိုင္သေလာက္ေပြ႔ၿပီး တဲအတြင္း
ဘက္ကိုသြင္းတယ္။ အေကာင္ကုိက္လုိက္တယ္ဆုိတဲ့ ေနရာေတြကုိရွာၾကည့္တယ္။ လယ္ထဲ
ကြင္းထဲ ႂကြက္သြားထုိးတဲ့လူ အေကာင္ကုိက္တာ ေျခဖ်ားေလာက္ ျဖစ္ရမွာေပါ့လုိ႔ တြက္ရင္း
ၾကည့္လုိက္ ေတာ့ ေဆးလိပ္မီးနဲ႔ ထုိးထားလုိ႔ အသားစေတြ လန္ေနတဲ့ ညာဘက္ ေျခဖခုံဟာ
ေမာက္ေမာက္ႀကီးေရာင္ကုိင္းေနတယ္။
ကုိလွတင္..ကုိလွတင္"
မရဘူး၊ ေခၚလုိ႔မရေတာ့ဘူး။ ေတာ္ေတာ့္ကုိ ေ၀းတဲ့ေနရာေလာက္က ငွက္စုန္းထုိးသံႀကီး တစ္ခ်က္
ၾကားၿပီး ဘာၾကာတုံး၊ လွတင္ ေသေရာ။ မျမေမ ငုိသံကငွက္စုန္းထက္က်ယ္ေတာ့ အားလုံးႏိုး
ကုန္ၾကေရာ။ မျမေမတုိ႔ တဲကေလး ေရွ႕ကုိ စုစုေ၀းေ၀း ေရာက္လာၾကတယ္။ မုိးမလင္းတလင္း
ညႀကီးသန္းလြဲမွာ လက္ပေဒါက လူေတြဟာ ေသသူရဲ႕ ေျခေထာက္က ဒဏ္ရာကုိ မၾကည့္ဘူး။
မည္းနက္ေနတဲ့ ေကာင္းကင္ကုိ ေမ့ၾကည့္ေနၾကတယ္။ ငွက္တစ္ေကာင္ကုိ ရွာေနၾကတာထင္ပါရဲ႕။
မနက္ ျမစ္ေလာင္းက ဘုန္းႀကီးပင့္ဖုိ႔ စီစဥ္ကြာ”
တစ္ေယာက္က အၾကံေပးတယ္။ လက္ပေဒါမွာ သရဏဂံု တင္စရာ ဘုန္းႀကီးမွ မရွိတာကုိး။
လက္ပေဒါမွာ ငွက္စုန္းႀကီး ေအာ္လုိ႔ ငါးရက္ေတာင္မျပည့္ေသးဘူး။ လက္ပေဒါမွာပဲ ေနာက္တစ္
ေယာက္ေသျပန္ေရာ။ ေသတဲ့သူက က်င္စိ္န္တဲ့။ အရက္သမားပါ။ လက္ပေဒါမွာ လူေကာင္း
သူေကာင္းခ်ည္း ႐ိုး႐ိုးသားသားေနတယ္ဆုိေပမယ့္ အရက္ကေလးတျမျမနဲ႔သူလည္း ရွိတာ
ေပါ့ေလ။ ၿပီးေတာ့ ႐ြာမွာ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းသာ မရွိတယ္။ ဘုံဆုိင္ကေလးေတာ့ ရွိတယ္။ က်င္စိန္
ေသတာကလည္း ဆန္းတယ္။ အဲသည္ ညဦးက က်င္စိန္ အရက္ကေလးေထြေထြနဲ႔ သီခ်င္း
ေတြဆုိရင္းကတဲေရွ႕ ကြပ္ပ်စ္ကေလးမွာေသေနတယ္။ မနက္ခင္းက်င္စိန္နဲ႔ သုိးေက်ာင္း သြားေန
က် ထြန္းေပၚလာႏိုးေတာ့ ႏႈိးမရေတာ့ဘူး။ စမ္းၾကည့္ေတာ့ မာေတာင့္ေနၿပီ။
က်င္စိန္ေတာ့ ေသျပန္ၿပီ။ အင္း ငါထင္တယ္။ ညက ငွက္စုန္းထိုးကတည္းက တခုခုေတာ့
ျဖစ္ေတာ့မွာပဲ ဆုိတာ”
ဟာ ဘႀကီးက ဘယ္တုန္းက ထိုးလုိတုံး၊ ညက မထုိးပါဘူး”
ထိုးပါေသာ္ေကာ ေမာင္ရာ၊ ညက ေလေတြ တ၀ူး၀ူး ေအာ္တုိက္ေနတာ အၾကာႀကီး။
ေလေလးလည္း ၿငိမ္ေရာ ငွက္စုန္းထိုးလုိက္တာ သံျပာႀကီးနဲ႔”
က်င္စိန္အေလာင္းေရွ႕ေရာက္ေနတဲ့ လက္ပေဒါသားေတြ အားလုံးငုိင္သြားၾကတယ္။ အင္မတန္
ၾကမ္းတမ္းခက္ခဲတဲ့ သည္ေနရာကေလးကုိ၊ အင္မတန္ဆင္းရဲ က်ပ္တည္းၾကတဲ့ သည္ေနရာ
ေလးကုိ ေသမင္းကဘယ္လုိရွာေတြ႔ သြားရတာတဲ့လဲ။ သည္ငွက္စုန္းကေကာ ဘယ္သူက လႊတ္
လုိက္တာလဲ။ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ တစ္ခါမွေတာင္ မၾကားဖူးတဲ့ ငွက္ေအာ္သံႀကီးဟာ ဘယ္က ဘယ္လုိ
ေရာက္လာတာတဲ့လဲ မသိဘူး။ သူတို႔ဘာကုိမွ မသိတာပါ။ သူတို႔ ဘယ္လုိမွ ဉာဏ္မမီႏိုင္တာကုိပဲ
ေတြးေနၾကတာ အၾကာႀကီး။ ၿပီးေတာ့ ကုိယ့္တဲကေလးေတြဆီ ကုိယ္ျပန္ၾကတယ္။ လက္ပေဒါသား
ေတြ ႂကြက္ေကာင္းေကာင္းမထိုးႏို္င္ဘူး။ ေျမာင္းေကာင္းေကာင္း မေလွ်ာက္ႏိုင္ၾကဘူး။ သည္ည
ေကာ ငွက္စုန္းလာဦးမွာလား၊ လာရင္ေကာ ေအာ္ဦးမွာလား၊ ေအာ္ရင္ေကာ ေသဦး မွာလား၊
ေသရင္ေကာ ဘယ္သူလဲ။
က်င္စိန္ေသလုိ႔ တစ္လေက်ာ္ေက်ာ္ၾကာေတာ့ လူေတြဟာငွက္စုန္းကုိ ေမ့သြားၾကတယ္။ လက္ပေဒါ
မွာ လူေသတာဟာေျပာစရာေတာ့ ျဖစ္သြားတာေပါ့ေလ။ လက္ပေဒါသားေတြဟာ သည္အေၾကာင္း
ကုိ အခုေတြးရင္ အခု ေၾကာက္ၾကတယ္။ ငွက္စုန္းကလည္း မလာျပန္ဘူး။ တခ်ိဳ႕ညေတြေတာ့လည္း
႐ြာစပ္ကျဖတ္သြားရင္း ခပ္ေ၀းေ၀းကေအာ္သံေလာက္နဲ႔ ၿပီးသြားတာမ်ဳိးပဲရွ္ိတယ္။ သည္အေတာ
အတြင္း လက္ပေဒါက ကေလးေတြ အားလုံးရဲ႕ လည္ပင္းမွာ ကႏုကမာအခံြလုိလုိ လက္မေလာက္
ေယာက္သြားခြံကေလးေတြ တပ္ၾကလုိ႔။ သည္လုိနဲ႔ေနလာၾကရာက တစ္ညေတာ့ အားလုံးက
ေမ့ေနၾကတဲ့ ငွက္စုန္းဟာ လက္ပေဒါ႐ြာေပၚက တည့္တည့္ႀကီး ေအာ္သြားျပန္ေရာ။ ေအာ္တာမွ
စူးစူးရဲရဲႀကီး။ ဂီးခနဲ ေအာ္သံဟာ ေတာ္႐ံု လူမမာရဲ႕ အသက္၀ိဉာဥ္ကုိ ကိုင္ညစ္ၿပီး သူ႔ႏႈတ္သီးႀကီးနဲ႔
တေပါက္ေပါက္ ထုိးဆိတ္လုိက္သလုိ ေအာ္သြားတာမ်ဳိး။
ဖြဟဲ့... နင့္ဒဏ္နင္ခံ... နင့္ဒဏ္ နင္ခံ”
နင့္ဒဏ္ နင္ခံတာ ေျပာတာ။ ငွက္စုန္းခံဖုိ႔သာ လက္ပေဒါသားေတြက တဖြဖြ႐ြတ္ေနတာ။ တကယ္
ခံေနတာ သူတုိ႔ပဲ။ အဲသည္ညက လက လက္သည္းျခစ္ရာေလာက္ကေလးနဲ႔ည။ ေျပာင္းခင္းဘက္
က ကြင္းေလကတေသြးေသြးနဲ႔ည။ ဆည္ေျမာင္းလက္တံႀကီးထဲမွာ ေရမရွိခ်ိန္ဆုိေတာ့ ကေလးေတြ
ေတာင္ ေျပာင္းခင္းႀကီးကုိေက်ာ္ၿပီး ေျမာင္းေျခာက္ထဲကစားေနတဲ့ည။ ငွက္စုန္းထုိးသံႀကီးဟာ
လက္တံေျမာင္းထဲက ကေလးေတြေပၚကို ဗုံးၾကဲလုိက္သလုိ၊ မိုးႀကိဳးမ်ား ပစ္ခ်လုိ္က္သလုိ က်လာ
ေတာ့ ကေလးေတြအားလုံးဟာ လက္တံေျမာင္းႏႈတ္ခမ္းေပၚ ေျပးတက္ရင္း၊ ေျပာင္းခင္းကုိ ညေမွာင္
ေမွာင္ထဲမွာ ေက်ာ္ျဖတ္ရင္းတဲစုကေလးေတြရိွရာကုိ ေျပးလာၾကတယ္။ မိဘမ်ားကလည္း ေျပာင္းခင္း
စပ္က ႀကိဳရင္း ေျပးလာတဲ့ ကေလးေတြရဲ႕ ရင္ဘတ္က ကမာခြံကုိ အရင္ စမ္းၾကည့္ၾကတယ္။
ဟဲ့ ငကြန္း...ဘယ္မွာလဲ...နင့္”
မေအလုပ္သူေတြထဲက ေအာ္လုိက္သံဟာ လက္ပေဒါ ညထဲမွာ တုန္ခါေနတယ္။
ဘယ္မလဲ...ငါေမးေနတယ္ေလ....ဘယ္မလဲ”
ငကြန္းကမ်က္လုံးေတြ ေၾကာင္ေနၿပီး မေအလုပ္သူကုိၾကည့္ေနတာကလြဲရင္ သူ႔လည္ပင္းကုိ သူစမ္း
ေနတာပဲ ရွိတယ္။ ဘာမွမေျပာဘူး၊ ဘာမွမေျပာႏိုင္ဘူး။ သည္လုိနဲ႔ လက္ပေဒါဟာ ခဏကေလး
ၿငိမ္သက္သြားတယ္။ အဲသည္ညက ကိုယ္ေတြ ခ်စ္ခ်စ္ေတာက္ပူၿပီး ငကြန္းကေလး ေသတယ္။
သည္တစ္ခါေတာ့ လက္ပေဒါဟာ ေခ်ာက္ခ်ားသြားခဲ့တယ္။ ထိတ္လန္႕ေၾကာက္႐ြံ႕ေနၾကတယ္။ ည
ေမွာင္ၿပီဆုိတာနဲ႔ လက္ပေဒါမုိးေကာင္းကင္ေပၚက ျဖတ္သန္းသြားမယ့္ ငွက္တိရစာၧန္ တစ္ေကာင္ကို
ဘာမဟုတ္ညာမဟုတ္ ေၾကာက္ေနၾကတယ္။ သည္ငွက္ကပဲလက္ပေဒါကုိ ေသျခင္းလက္ေဆာင္
ေတြ ေကာင္းကင္က ခ် ခ် ေပးေနတာကုိး။ ပထမ လွတင္ ေသတယ္။ ေနာက္ က်င္စိန္ ေသတယ္။
ခုတစ္ခါ ငကြန္းကေလး ေသျပန္ၿပီ။ ေနာက္ဘယ္သူေသဦးမွာလဲ။ လက္ပေဒါသခ်ႋဳင္းက ေနာက္
ဘယ္သူ႔ကုိ မ်က္စပစ္ေနျပန္ၿပီလဲ။ ဘယ္သူ မွ မေျပာႏိုင္ဘူး။ သည္ငွက္စုန္းႀကီး ေအာ္သေ႐ြ႕
လက္ပေဒါသူ လက္ပေဒါသားေတြဟာ ေန႔လား ညလား၊ သူလား ငါလား ဘယ္သူမွ မေျပာႏိုင္ဘူး။
တစ္႐ြာလုံးမွာ အသက္အႀကီးဆုံးျဖစ္တဲ့ ဘႀကီးေသာင္က ပရိတ္ေတြ ႐ြတ္တယ္။ ေမတၱာေတြ
ပုိ႔တယ္။ မ်က္စိမျမင္ ဘာမျမင္နဲ႔ ႐ြာကုိ တက္သမွ် မွတ္သမွ် စည္းခ်ေပးတယ္။ လက္ပေဒါသူ
လက္ပေဒါသားေတြကလည္း ကြင္းႀကိဳ ကြင္းၾကား ႂကြက္ထိုးေနရလုိ႔ ေမ့ေနတဲ့ ဘုရားရွိခုိး
အမ်ဳိးမ်ဳိးကုိ ရတက္သမွ် ႐ြတ္ၾကတယ္။ သည္လုိနဲ႔ တစ္ေန႔ေတာ့ ဘႀကီးေသာင္က လက္ပေဒါသား
ေတြကုိ စုတယ္။ သူ႔သေဘာထားကုိ ေျပာတယ္။
ဘႀကီးေတာ့ အိမ္မက္ေတြလည္း မေကာင္းဘူး။ အတိတ္နိမိတ္မ်ားလည္း မေကာင္းဘူး။
သည္ေတာ့ ဘႀကီးတက္သမွ် မွတ္သမွ် စည္းေတာ့ ခ်ၿပီးၿပီ။ ဒါေပမဲ့ ငွက္ေတြ ေရာက္မလာဘူးလုိ႔
ဘယ္သူမွ မေျပာႏိုင္ဘူး။ သည္ေတာ့ ငါတုိ႔ ဘာလုပ္ၾကမလဲ”
ေျမာင္းေလွ်ာက္သမား ကုိခင္ကလည္း သူ႔သေဘာထားကုိ ေျပာတယ္။
ငွက္ေအာ္လုိ႔ ေသတာမဟုတ္ပါဘူး ဘႀကီးရာ။ လူေသတာ ေသေန႔ေစ့ေသတာပါပဲ။ ငွက္
က လူ႔၀ိဉာဥ္ကုိမႏႈတ္ႏိုင္ပါဘူး။ ဒါ ဘႀကီးတုိ႔က ဥပါဒါန္စြဲေနတာ။ ဒါေၾကာင့္ ဥပါဒ္ ျပန္ျဖစ္ေနတာ”
ဆုိေတာ့ လာစုမိတဲ့ လက္ပေဒါသူ လက္ပေဒါသားေတြက ကုိခင့္ကုိ ေဒါကန္ၾကတယ္။ အေရးထဲမွာ
႐ြာလာၿပီး ကန္႔လန္႔တုိက္ေနတဲ့ေကာင္ပါလားဆုိတဲ့မ်က္ႏွာနဲ႔ ကုိခင့္ကုိ၀ုိင္းၾကည့္ၾကတယ္။ ကုိခင္က
ေတာ့ ဂ႐ုမစိုက္ပါဘူး။ဆင္ႏွစ္ေကာင္ေဆးလိပ္ေတာင္ တေထာင္းေထာင္း ဖြာေနလုိက္ေသးတယ္။
သူ႔ေလးေထာင့္ မ်က္ႏွာႀကီးထဲက မ်က္ေပါက္က်ဥ္းက်ဥ္းကေလးေတြနဲ႔ လူေတြကုိေတာင္ ျပန္ၾကည့္
ေနလုိက္ေသးတယ္။
ခက္တာက ဘႀကီးေသာင္ကသာ ဘာလုပ္မလဲ ေမးေနတာ။ ဘယ္သူက ဘာလုပ္တက္မွာတုံး။
ငွက္စုန္းဘယ္နားေနမွန္း သိရင္လည္း ေကာင္းသားကလား။ ညႇိလုိ႔ႏႈိင္းလုိ႔ရရင္လည္း ေကာင္းသား
ကလား။ ေတာင္းပန္လုိ႔ ရရင္ေတာ့လည္းေကာင္းသား။ ဒါေပမယ့္ ဒါက လူလူခ်င္းမဟုတ္ဘူး။ ငွက္နဲ႔
လူေတြရဲ႕ နားမလည္ႏိုင္တဲ့ကိစၥ။ ဒါက ျမစ္ေလာင္းဂါတ္တဲနဲ႔လည္းမဆုိင္ဘူး။ ျမစ္ေလာင္း သူႀကီး
နဲ႔လည္း မပက္သက္ဘူး။ ေျမႂကြင္းထဲက ႂကြက္ကုိသာ မွိန္းနဲ႔ ထုိးတက္ၾကတဲ့ လက္ပေဒါသား
ေတြဟာ ေကာင္းကင္က ငွက္ကုိ ဘာလုပ္ရမွန္းမသိဘူး။
သည္လုိ လုပ္ခ်င္တယ္”
တစ္ကုိယ္လုံးေပြးေတြနဲ႔ အကြက္လည္ေနတဲ့ စံျမက စကားစတယ္။ အားလုံးက စံျမကုိ အာ႐ံုေရာက္
သြားတယ္။ စံျမက လက္ဖ်ံေပၚက ေပြးဒဂၤါးေတြကုိ လက္သည္းနဲ႔ ကုတ္ဖဲ့ေနရင္းက ေျပာတယ္။
က်ဳပ္တုိ႔႐ြာမွာ ငွက္ခုိလုိ႔ရတာ သစ္ပင္ႀကီးႏွစ္ပင္ပဲ ရွိတယ္။ ႐ြာထိပ္က လက္ပံပင္နဲ႔
သခ်ႋဳင္းစပ္က ေညာင္ပင္။ သည္ႏွစ္ပင္ မရွိရင္ ငွက္မေနႏိုင္ဘူး။ ငွက္စုန္းဟာ ေညာင္ပင္မွာ ရွိရင္ရွိ္၊
မရွိရင္ လက္ပံပင္မွာ ရွိမယ္။ သည္ေတာ့....”
စံျမက စကားေတြကုိ ရပ္ထားတယ္။ သည္ေတာ့ ဘာျဖစ္လဲ။ လက္ပေဒါသားေတြက စံျမကုိပဲ
ေငးေနၾကတယ္။
သည္ေတာ့ သည္ႏွစ္ပင္ကုိ လွဲခ်င္တယ္”
ဒါပါပဲ။ စံျမက ဒါပဲ ေျပာၿပီး ေပြးစေတြကုိ ေတာက္ထုတ္ေနတယ္။ လူေတြအားလုံးဟာ ဘာမွ မေျပာ
ႏိုင္ေတာ့ဘူး။ စံျမေလာက္ေတာင္ ငါတုိ႔ ဘာျဖစ္လုိ႔ မေတြးမိရတာလဲ။
ေကာင္းတယ္ကြာ၊ စံျမ မင္းတာ၀န္ယူႏိုင္မလား”
ယူႏိုင္ပါတယ္၊ ဒါက သုံးေလးေယာက္ ၀ုိင္းလုိက္ရင္ ၿပီးတဲ့ ကိစၥပဲ။ ဒါေပမယ့္...”
လူေတြကေတာ့ နားမလည္ဘူး။ ခုတ္လုိက္ရင္ၿပီးမယ့္ ကိစၥပဲ။ ဘာ ဒါေပမယ့္လဲ။ ဘာလဲ၊ မလုပ္ခ်င္
တာလား။ မလုပ္ခ်င္ရင္ ေဘးဖယ္ေန၊ ငါတုိ႔ လုပ္စမ္းမယ္။ သစ္ေခါင္းထဲ ေတြ႔မယ့္ ငွက္စုန္းေတာ့
လား၊ ျမစ္ေလာင္းအရက္နဲ႔ ေတာ့ၿပီေပါ့။လူေတြက ေဒါသနဲ႔ေတြးေနၾကတယ္။
ဒါေပမယ့္ ေညာင္ပင္ကုိ ဘယ္သူ ခုတ္ရဲလုိ႔လဲ။ ကၽြန္ေတာ္ မခုတ္ရဲဘူး။ ေညာင္ပင္မွာ
တစ္႐ြာလုံးက ကုိးကြယ္ထားတဲ့ နတ္ကြန္းေတြ ျပည့္ေနတာ။ က်ဳပ္မလုပ္ရဲဘူး”
ဟာ ဒါလည္း ဟုတ္သားပါလား။ လူေတြအားလုံးငိုင္သြားၾကတာ ေတာ္ေတာ့္ကုိ ၾကာတယ္။
သည္ေညာင္ပင္ကလည္း တစ္ျခမ္းသာ ေျခာက္ေနတာ။ တစ္႐ြာလုံးက စင္ကေလးေတြ ေနရာလပ္
မက်န္ေအာင္ ႐ိုက္ထားၿပီး ကုိယ့္အစြဲနဲ႔ကုိယ္ ကုိးကြယ္ေနၾကရတဲ့ေညာင္ပင္။ ညေနေမွာင္ၿပီဆုိ
တာနဲ႔ မီးကေလးတစ္လက္လက္နဲ႔ ရွိေနတက္တဲ့ေညာင္ပင္။ တစ္ႏွစ္တစ္ခါ ကုိယ္တက္ႏို္င္သ
ေလာက္ နဲ႔ မိသားစု ၀တ္မပ်က္ပူေဇာ္ပသေနရတဲ့ ေညာင္ပင္။
ဒါကိုခုတ္ရမယ္လုိ႔ ျဖစ္လာေတာ့ ခုတ္ဖုိ႔ ေနေနသာသာ ဘယ္သူမွစိတ္ေတာင္ မကူးရဲဘူး။
သည္ေညာင္ေခါင္းထဲမွာ ငွက္စုန္း ရွိမယ္ မရွိမယ္ကလည္း ေသခ်ာတာ မဟုတ္ဘူး။ ေညာင္ပင္က
႐ြာကုိ မီးနဲ႔တုိက္မွာက အရင္ကုိး။ သည္လုိနဲ႔ လက္ပေဒါသူ လက္ပေဒါသားေတြဟာ ငွက္စုန္းရွာ
မလား၊ ေညာင္ပင္ခုတ္မလားဆုိတဲ့ ျပႆနာႀကီးကုိ ေတြ႔ေနၾကတယ္။
က်ဳပ္ခုတ္မယ္၊ ေညာင္ပင္ကုိ က်ဳပ္ ခုတ္မယ္
ကုိခင္... သူ႔ ေလးေထာင့္မ်က္ႏွာႀကီးနဲ႔ မ်က္ေပါက္က်ဥ္းက်ဥ္းကို ေမွးထားရင္းက တစ္ခြန္းတည္း
ထေအာ္တယ္။ လူေတြအားလုံးဟာ ေညာင္ပင္ခုတ္မယ့္ ကိစၥ၊ ကုိယ္က ခုတ္ဖုိ႔ေနေနသာသာ၊ ဟာ
ခုတ္ကြာလုိ႔ေတာင္ မေျပာရဲတဲ့ လူေတြကုိး။ ကုိခင္က ခုတ္မယ္ဆုိေတာ့ ၀မ္းထဲက ေက်နပ္ၾကေပ
မယ့္ ပါးစပ္က မေျပာရဲဘူး။
က်ဳပ္ ဒါေတြ ယုံတာ မဟုတ္ဘူး။ ငွက္ေအာ္လုိ႔ လူေသတာလည္း က်ဳပ္မယုံဘူး။ ဒါေပမဲ့
ခင္ဗ်ားတုိ႔ ယုံတယ္ မဟုတ္လား။ ယုံေတာ့လည္း ငွက္ေနတယ္လုိ႔ ထင္ရတဲ့ ေညာင္ပင္က်ေတာ့
ခင္ဗ်ားတုိ႔ မခုတ္ရဲၾကျပန္ဘူး။ ဘာေတြလဲ ခင္ဗ်ားတုိ႔။ က်ဳပ္ခုတ္ေပးမယ္။ အုိဗ်ာ က်ဳပ္က ခုတ္ေနမွာ
မဟုတ္ဘူး။ ခင္ဗ်ားတို႔ တခုပဲ ေျပာမယ္။ ခင္ဗ်ားတုိ႔ ကုိးကြယ္ထားတဲ့ နတ္ကြန္းစင္ေတြ ကေန႔
ညေနေစာင္း အၿပီးျဖဳတ္ထား။ မနက္ျဖန္ မနက္ က်ဳပ္က ေညာင္ပင္ ေခါင္းထဲ ေရနံထည့္ၿပီး မီးရႈိ႕မွာ။
ကန္ေတာ့ခ်င္တဲ့လူ ကေန႔ အၿပီး ကန္ေတာ့ထား။
လက္ပေဒါမွာ မနက္ျဖန္ ေညာင္ပင္လည္း မရွိေစရဘူး။ ေညာင္ေခါင္းထဲ ငွက္စုန္း
ေနတယ္ဆုိရင္ ငွက္စုန္းလည္း မသာေပၚၿပီသာမွတ္
အဲသည္တုန္းက တကယ္လည္း လက္ပေဒါသားေတြက လက္ပံပင္ကုိ ခုတ္တယ္။ ကုိခင္က
ေညာင္ပင္ကုိ မီးရႈိ႕တယ္။ လက္ပံပင္ကေတာ့ ငုတ္တုိေတာင္မက်န္ေတာ့ဘူး။ ထင္းဖဲ့စုိက္ လုိက္ၾက
တာနဲ႔ကုိ ေနာက္ခတ္ကေလးေတြက ၾကည့္ခ်င္လုိ႔ေတာင္ မရွိေတာ့ပါဘူး။ ေညာင္ပင္ကေတာ့
ဘယ္လုိေျပာရမလဲ။ ကုိခင္ကလည္း ေညာင္ေခါင္းထဲ ေရနံထည့္ၿပီး မီးရႈိ႕ခဲ့တာပါပဲ။ ေညာင္ပင္တ
ပင္လုံး မည္းခ်ိတ္ၿပီး နာလန္မထူဘဲ ေသသလုိလုိ ျဖစ္သြားခဲ့တာပါပဲ။ ဘာငွက္တစ္ေကာင္
မၿမီးမွလည္း မေတြ႔ခဲ့ဖူးလုိ႔ ေျပာၾကတာပါပဲ။ အခုေတာ့ ကုိခင္ေတာင္ လက္ပေဒါမွာ ဘႀကီးခင္ျဖစ္
ေနၿပီ။ ႏွစ္ေပါင္းကလည္း သုံးဆယ္သီသီေက်ာ္ခဲ့ကုိး။ ႏွစ္ကလည္း နည္းေတာ့တာမွ မဟုတ္ဘဲေလ။
ဒါေပမဲ့ အဲသည္ေညာင္ပင္က မေသဘူး။ အငုတ္က ျပန္တက္လာတဲ့ အကုိင္းေလးကေန စ
လုိက္တာ အခုေတာ့႐ြက္အုပ္ဖားဖားနဲ႔ ေ၀ေ၀ဆာဆာႀကီးျဖစ္လုိ႔။ ထုံးစံအတုိင္းပါပဲ၊ နတ္ကြန္း
ေက်ာင္းေဆာင္ကေလးေတြလည္း ျပန္ေရာက္လာၿပီ။ ညဘက္ မီးကေလး တလက္လက္နဲ႔လည္း
ဘယ္သူ႔ကုိမွန္းေတာ့ မသိဘူး။ ပူေဇာ္တဲ့သူက ပူေဇာ္လုိ႔။
အင္းေလ။ လက္ပေဒါကလည္း အရင္က လက္ပေဒါမွ မဟုတ္ေတာ့တာ။ ဗီဒီယုိေတြ ဘာေတြနဲ႔
လက္ပေဒါ ျဖစ္သြားခဲ့ၿပီကုိး။ ႏွစ္ေပါင္း သုံးဆယ္အတြင္းမွာ လက္ပေဒါလည္း ဘာသားမလုိ႔တုံး။
မေန႔တေန႔ကေတာ့ လက္ပေဒါမွာ ဘႀကီးခင္ ေသတယ္။ လူေတြက ဘႀကီးခင္ ေသတာ လူႀကီးပဲ၊
လူႀကီးေရာဂါေပါ့ေလ။ ဘယ္သူမွ သိပ္လည္း ခံစားမေနပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ သတိထားမိတဲ့သူေတြ
ေျပာတာက ဘႀကီးခင္ ေသတဲ့ညက ငွက္စုန္းထုိးေသးသတဲ့။ ငွက္စုန္းကလည္း ေညာင္ေခါင္း
ကေလးထဲက ထြက္လာတာတဲ့။
ေသေတာ့ မေသခ်ာပါဘူး။ လက္ပေဒါက ေနာက္ေပါက္ေတြက အဲသည္ညက ဗီဒီယုိ႐ံုထဲ
ေရာက္ေနၾကတာကုိး။။
#ေန၀င္းျမင့္
No comments:
Post a Comment