တုတ္ႀကီးေခ်ာင္းတံတားေပၚက ဇာတ္ဝင္ခန္း
။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။
....
အေမ့ေမတၱာဟာ ျပင္းထန္ေအးျမလွပါတယ္။ အဲယားကြန္းခန္းထဲက သင္းပ်ံ့ေအးျမမႈလည္းမဟုတ္။ ပူေလာင္တဲ့ လြင္တီးေခါင္အလယ္က တစ္ပင္တည္းေသာသစ္ရိပ္ရဲ႕ ေအးျမမႈလည္းမဟုတ္။ အေမ့ေမတၱာက ေအးျမမႈေတြရဲ႕ထြဋ္ေခါင္၊ ေအးျမမႈေတြရဲ႕သရဖူ။ အေမဆိုတာ ေအးျမမႈေတြ ထုတ္လုပ္ေပးတဲ့ စက္႐ုံႀကီး။ စားသုံးသူသားသမီးေတြကို ေစ်းေပါေပါနဲ႔ ေရာင္းခ်ေပးေနေလရဲ႕။
✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏
ကြၽန္ေတာ္ ဇာတ္ကြက္ဇာတ္လမ္းေတြနဲ႔ ဝတၳဳမေရးဖူးပါ။ ဆန္းၾကယ္တဲ့၊ စာဖတ္သူ စြဲလမ္းသြားေစမယ့္ ဇာတ္ဝင္ခန္းေတြကိုလည္း မဖန္တီးႏိုင္ေသး။ ဒါေပမယ့္ ကိုယ္တိုင္ဇာတ္လိုက္ျဖစ္ေနတဲ့ ကိုယ့္ဘဝဇာတ္လမ္းမွာေတာ့ မေမ့ႏိုင္စရာျဖစ္ရပ္ကေလးေတြ ႐ိွေနပါတယ္။ အတိတ္စီဒီထဲမွာ ျပန္ရစ္ၾကည့္လိုက္ရင္ တခ်ိဳ႕ျဖစ္ရပ္ကေလးေတြဟာ ထင္ထင္႐ွား႐ွားေပၚလာတတ္တယ္။ ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ အေမနဲ႔ အစ္ကိုဝမ္းခြဲတစ္ေယာက္နဲ႔ တုတ္ႀကီးေခ်ာင္းတံတားေပၚက ဇာတ္ဝင္ခန္းကေတာ့ ၾကည္ႏူးစရာလား၊ ေၾကကြဲစရာလား မေဝခြဲႏိုင္ေအာင္ပါပဲ။
ကြၽန္ေတာ္ ဘာမွန္းမသိခင္အခ်ိန္ကတည္းက ကြၽန္ေတာ့္အေဖန႔ဲအေမ အိမ္ေထာင္ကြဲခ့ဲၿပီ။ ေနာက္ ကြၽန္ေတာ္ ဘာမွနားမလည္ေသးခင္ ေျခာက္ႏွစ္သားေလာက္မွာပဲ အေမက တစ္ပင္ထပ္ထူခဲ့တယ္။ ကိုယ္တိုင္ မဖန္တီးလိုက္ရဘဲ၊ ကိုယ္တိုင္ မတည္ေဆာက္လိုက္ရဘဲ ေရာႁပြမ္းမိသားစုတစ္ခုကို ကြၽန္ေတာ္ လက္ခံလိုက္ရတယ္။ ေရာႁပြမ္းမိသားစုလို႔ ဆိုလိုက္ရတာက ကြၽန္ေတာ္တို႔ဘက္က အေမတစ္ခု သားတစ္ခု၊ ဟိုဘက္က အေဖတစ္ခု သားတစ္ခု သမီးတစ္ခုမို႔လို႔ပါ။
ေရာႁပြမ္းမိသားစုဆိုေပမယ့္ နာက်ည္းမုန္းတီးစရာ မနာလိုဝန္တိုမႈေတြ မ႐ိွခဲ့ပါ။ ညီၫြတ္မွ်တစြာ ေနထိုင္ခဲ့ၾကပါတယ္။ ပေထြးက ႏွိပ္စက္လို႔တို႔၊ မိေထြးက အက်င့္ယုတ္လို႔တို႔ ဆိုတာေတြ ေဝလာေဝး။ "ပေထြး၊ မိေထြး"ဆိုတဲ့ အသုံးအႏႈန္းေတြကိုေတာင္ မသုံးခဲ့ၾက။ အေဖ၊ အေမလို႔ပဲ ေလးေလးစားစားေခၚဆိုခဲ့ၾကတယ္။ ဒါေပမယ့္ စင္းလုံးေခ်ာ ၿငိမ္သက္ေနတာေတာ့လည္းမဟုတ္။ အေဖ့ဘက္က သားသမီးေတြအေပၚ အေမက သေဘာမေတြ႔စရာ႐ိွတတ္တဲ့အခါ လက္ရင္းျဖစ္တဲ့ သားအရင္းကြၽန္ေတာ့္ကို နာနာေထာင္းေတာ့တယ္။ နာနာေထာင္းေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ကလည္း ေဂ်ာင္းၿပီေပါ့။
✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏
နာက်င္မႈနဲ႔ အားငယ္မႈ ေပါင္းစပ္လိုက္တဲ့အခါ ကြၽန္ေတာ္ဟာ မ်က္ရည္ကို တိတ္တိတ္ကေလး ညႇစ္ထုတ္တတ္လာတယ္။ ေခ်ာင္တစ္ေခ်ာင္မွာ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ေဝဒနာေတြကို စုပုံထားတတ္လာတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္ေတြဆိုရင္ ကမၻာႀကီးမွာ လူဦးေရသန္းေျခာက္ေထာင္မ႐ိွေတာ့။ ကမၻာႀကီးနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္း။ အရာအားလုံးဟာ ေမွာင္မည္းပိတ္ဆို႔ေနတယ္။ အေမ့ရဲ႕အဖိအေဖာ့ကို မသိေတာ့ အေမ့ရဲ႕ေမတၱာကိုလည္း နားမလည္ႏိုင္ေတာ့ဘူး။
ကြၽန္ေတာ္ မဟုတ္တာေတြလုပ္မိတဲ့အခါ အေဖက ကြၽန္ေတာ့္ကို ဆူမွာစိုးလို႔. အေမက ဦးေအာင္ဆူတတ္တယ္။ တျဖည္းျဖည္း အေမဆူတာေတြ၊ အေမ႐ိုက္တာေတြ မ်ားမ်ားလာတယ္လို႔ ထင္လာရတယ္။ တစ္ေန႔တစ္ေန႔ ဘယ္အခ်ိန္ အေမ ကြၽန္ေတာ့္ကို ဆူမလဲ။ ဘယ္အခ်ိန္ ကြၽန္ေတာ့္ကို ႐ိုက္မလဲ။ စိုးထိတ္လာတယ္။ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ေပ်ာ္႐ႊင္မႈေတြ တဟုန္ထိုး စိုက္ဆင္းသြားၿပီ။ ကြၽန္ေတာ့ရဲ႕ေဘးမွာ အေမ႐ိွေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕အေဝးကို အေမ ေရာက္သြားၿပီ။
ကြၽန္ေတာ့္ကိုယ္မွာ ဝမ္းနည္းတိတ္ဆိတ္မႈေတြ စြဲကပ္သြားၿပီ။ ကြၽန္ေတာ္ သတၱိမ႐ိွေတာ့။ ကြၽန္ေတာ္ အရာရာကိုေၾကာက္တတ္တဲ့ လူေၾကာက္ကေလးတစ္ေယာက္ျဖစ္သြားေတာ့တယ္။ အခုအခ်ိန္ထိ အဲဒီေၾကာက္စိတ္ဟာ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ကိုယ္တြင္းတစ္ေနရာမွာ ႐ိွေနတုန္း။ ကြၽန္ေတာ္ ဘယ္ကိုသြားရမလဲ။ မသြားတတ္ေသး။ ကြၽန္ေတာ့္အသက္ဟာ ႐ွစ္ႏွစ္ေလာက္ပဲ႐ိွဦးမယ္။
အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကြၽန္ေတာ္ အေမနဲ႔ေဝးရာကိုသြားရဖို႔ အေၾကာင္းတစ္ခုဖန္လာတယ္။ အေမ့ရဲ႕အစ္မ ႀကီးႀကီးလွစိန္က အလႉေပးမလို႔တဲ့။ ကြၽန္ေတာ့္ကို ႐ွင္ျပဳေပးဖို႔ အေမ့ဆီကေတာင္းေတာ့ အေမကလည္း ခြင့္ျပဳေပးလိုက္ပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္ ဝမ္းသာသြားတယ္။ ကိုရင္ဝတ္ခ်င္တာထက္ အေမ့အ႐ိုက္မခံရေတာ့ဘူးဆိုၿပီး ေပ်ာ္သြားတာ။ ကြၽန္ေတာ္သြားရမယ့္႐ြာကလည္း ကြၽန္ေတာ္နဲ႔အေမ အတူေနခဲ့တဲ့ ေအာက္ကင္း႐ြာ။ အေမက ေနာက္အိမ္ေထာင္ေနာက္ လိုက္ခဲ့လို႔သာ ေဝးကြာခဲ့ရတာ။ ၿပီးေတာ့ ေအာက္ကင္း႐ြာမွာ ကြၽန္ေတာ္သိပ္ခ်စ္ရတဲ့ ႀကီးႀကီးလွစိန္ရဲ႕သား ညီေလးထြန္းဝင္းႏိုင္လည္း ႐ိွပါတယ္။
✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏
ေအာက္ကင္း႐ြာဆိုတာ ႐ြာႀကီးတစ္႐ြာပါ။ ႐ြာေျမာက္ဘက္ပိုင္းတို႔ ႐ြာအေနာက္ဘက္ပိုင္းတို႔ ေျပာရေလာက္ေအာင္ က်ယ္ဝန္းပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဘုန္းႀကီ္းေက်ာင္းကေတာ့ တစ္ေက်ာင္းတည္း။ ႐ြာနဲ႔ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းကို ဆက္သြယ္ထားတာက တုတ္ႀကီးေခ်ာင္းတံတား။ ဒီတုတ္ႀကီးေခ်ာင္းတံတားကို မေဟသီမဂၢဇင္းမွာပါတဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ရသစာတမ္းတစ္ပုဒ္မွာလည္း ထည့္ေရးဖူးပါတယ္။
ကြၽန္ေတာ္ သကၤန္းေတာင္းက်က္ဖို႔၊ ဘုန္းႀကီးစာ သင္ဖို႔ ေအာက္ကင္း႐ြာကို အရင္ေရာက္ႏွင့္တယ္။ အေမက အလႉနားနီးမွလာမွာ။ အေမမလာခင္ၾကားမွာ ကြၽန္ေတာ္က ေအာက္ကင္း႐ြာမွာ ေပ်ာ္ေနၿပီ။ ႐ြာဘုန္းႀကီးေက်ာင္းမွာ စာသင္ရင္း ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းသားလုပ္ေနၿပီ။ မနက္တိုင္း "ဆြမ္းေတာ္ဗ်ိဳ႕ ဆြမ္းေတာ္ဗ်ိဳ႕ "နဲ႔ ညီေလးထြန္းဝင္းႏိုင္နဲ႔အတူတူ တေၾကာ္ေၾကာ္။ တုတ္ႀကီးေခ်ာင္းတံတားေပၚ ေျပးလႊားေဆာ့ကစားေပ်ာ္ပါးလို႔ အေမ့ကိုလည္း သတိမရလွ။ အေမကေတာ့ ဘယ္လိုေနမယ္မသိ ကြၽန္ေတာ့္စိတ္ေတြကေတာ့ ေပါ့ပါးလန္းဆန္းလို႔။
ဒီလိုနဲ႔ အလႉပြဲေရာက္။ ကိုရင္ဝတ္။ ကိုရင္ဝတ္ဖို႔ ဘုန္းႀကီးထံ သကၤန္းေတာင္းစာ႐ြတ္ေတာ့ အေမက ၾကည္ႏူးမဆုံး၊ ဂုဏ္ယူမဆုံးတဲ့။ ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ မသိ။ ဘယ္လိုမ်က္ဝန္းေတြနဲ႔ အေမ ကြၽန္ေတာ့္ကို ၾကည့္ေနသလဲ ကြၽန္ေတာ္ ဂ႐ုမစိုက္မိပါ။ ႐ွင္ေလာင္းငယ္ေတြထဲ ကြၽန္ေတာ္တစ္ေယာက္ပဲ သကၤန္းေတာင္းရတာကိုေတာ့ မွတ္မိေနပါတယ္။
အေမကေတာ့ သားႏုေထြးကိုရင္ေလးကို ျပန္လည္သိမ္းပိုက္ဖို႔ ညိဳ႕ဓာတ္ႀကီးေတြနဲ႔ ၾကည့္ေနခဲ့ပါသလား။ ရင္ခြင္ထဲကို ဆြဲသြင္းဖို႔ သူ႔လက္ႏွစ္ဖက္ကို ျဖန္႔ကားထားပါသလား။ ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ အေမနဲ႔ျပန္လိုက္ဖို႔ စဥ္းစားမထား။ ေန႔စဥ္ထိတ္လန္႔မႈေတြရဲ႕အေဝးမွာ ကြၽန္ေတာ္ဟာ ႏြားေပါက္ကေလးလို ျမဴးခုန္ေနမိတယ္။ ကိုရင္ဝတ္ကေလးအတိုင္း ကြၽန္ေတာ့္ကို ျပန္ေခၚလို႔မရတဲ့အခါ လူထြက္မွ ျပန္လာေခၚမယ္ဆိုၿပီး အေမက မွာၾကားသြားခဲ့တယ္။
✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏
ကြၽန္ေတာ္ လူထြက္ခဲ့ပါၿပီ။ ကိုရင္လူထြက္ ငါးပိခ်က္ကေလးကြၽန္ေတာ္။ ဂ်ာနယ္ေက်ာ္မမေလးရဲ႕ "ေသြး"ဝတၳဳထဲက ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းသားေလး ဂ်ပန္လိုပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ ဂ်ပန္ေလာက္ေတာ့ သတၱိမ႐ိွပါ။ အားလုံးရဲ႕အႏိုင္က်င့္ခံဘဝေရာက္ေနေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ္ အေမ့ဆီကို ျပန္မေျပးလိုေတာ့။ ေဂြလိမ့္တယ္၊ ေထြပစ္တယ္၊ တုတ္ႀကီးေခ်ာင္းတံတားေပၚကေန ဒိုင္ဗင္ေပါက္စေလးေတြေတာင္ ပစ္တတ္ေနပါၿပီ။ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ ဘဝအစိတ္အပိုင္းေလးတစ္ခုကို မိဘမဲ့ကေလးတစ္ေယာက္လို ကုန္ဆုံးေနခဲ့တယ္။
မၾကာပါဘူး။ အေမ ေပါက္ခ်လာတယ္။ အေမေရာက္တဲ့အခ်ိန္မွာ ကြၽန္ေတာ္က ႀကီးႀကီးအိမ္မွာမ႐ိွ။ တုတ္ႀကီးေခ်ာင္းထဲမွာ ေရကူးေနတယ္။ အေမကလည္း ကြၽန္ေတာ္ ျပန္အလာကို မေစာင့္ႏိုင္။ ကြၽန္ေတာ္႐ိွရာကို လိုက္လာတယ္။ အေမ့ေဘးမွာ ကြၽန္ေတာ့္အစ္ကို ဝမ္းကြဲတစ္ေယာက္လည္း ပါလာတယ္။ ကြၽန္ေတာ္ ေရကူးေနတာက ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းကမ္းပါးဘက္ တံတားေဘး။ အေမက ကြၽန္ေတာ္နဲ႔မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ ႐ြာကမ္းဘက္ေရာက္ေတာ့ "သား"ဆိုၿပီး တုန္ယင္တဲ့အသံႀကီးနဲ႔ လွမ္းေခၚလိုက္တယ္။ ႐ုတ္တရက္ ကြၽန္ေတာ္ ရပ္ဆိုင္းသြားတယ္။ ေနာက္ လူက အလိုလိုကမ္းေပၚေရာက္သြားၿပီ။
ကြၽန္ေတာ္က ေ႐ွ႕ကေျပးတယ္။ ထိတ္လန္႔မႈနဲ႔ေျပးတယ္။ အေမက ေနာက္ကလိုက္တယ္။ ေႏြးေထြးမႈနဲ႔လိုက္တယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ေျပးတမ္းလိုက္တမ္းပြဲႀကီးဟာ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းဝင္းထဲမွာ တဝုန္းဝုန္း။ တျဖည္းျဖည္း ေမာလာေတာ့ ကြၽန္ေတာ္လည္း ၾကာၾကာမေျပးႏိုင္။ တုတ္ႀကီးေခ်ာင္းတံတားေပၚအေရာက္မွာ အေမက ကြၽန္ေတာ့္ကို မီလာတယ္။ အစ္ကိုက ကြၽန္ေတာ့္ကို ဖမ္းမိသြားတယ္။
တုတ္ႀကီးေခ်ာင္း တံတားေပါင္ကို ကြၽန္ေတာ္ မလြတ္တမ္းသိုင္းဖက္ထားလိုက္တယ္။ အစ္ကိုက ကြၽန္ေတာ့္ခႏၶာကိုယ္ကို ေပြ႔ဖက္လိုက္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္က ေလထဲမွာ တန္းလန္းႀကီး။ ကြၽန္ေတာ့္လက္ႏွစ္ဖက္က တံတားေပါင္မွာ၊ ကြၽန္ေတာ့္ေျခေထာက္ႏွစ္ေခ်ာင္းက အစ္ကို႔လက္ထဲမွာ။ အေမက ေဘးမွာ ဒူးေထာက္လို႔ ။ ျပန္လိုက္ခဲ့ဖို႔ သနားစဖြယ္ေတာင္းပန္တယ္။ အေမ့မ်က္ဝန္းမွာလည္း မ်က္ရည္ေတြအျပည့္။ ကြၽန္ေတာ္လည္း တင္းမခံႏိုင္ေတာ့။ အေမနဲ႔ ျပန္လိုက္သြားဖို႔ ေခါင္းညိတ္လိုက္ေတာ့တယ္။ ဒါေပမယ့္ အေမ့ဆီက ကတိတစ္ခုကိုေတာ့ ရေအာင္ေတာင္းလိုက္ေသး။ "အေမ သားကို မ႐ိုက္ရဘူး"လို႔။
အေမကလည္း ကတိတည္ပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္ကစၿပီး အေမ ကြၽန္ေတာ့္ကို ဘယ္ေတာ့မွ မ႐ိုက္ေတာ့။ ။
ရင္႐ိုး
ေပဖူးလႊာ မဂၢဇင္း၊ ၾသဂုတ္လ၊ ၂၀၁၂ခုႏွစ္။
No comments:
Post a Comment