#စိတၱဇေတးသြား
#တာရာမင္းေဝ
( ၁ )
သီးသန္႔ဆန္ေသာ ဤၿမိဳ႕ေတာ္ကေလးဆီသို႔ သူ ေရာက္ရွိလာခဲ့သည္မွာ ရွစ္လခန္႔ ရွိခဲ့ပါၿပီ ။ ဤၿမိဳ႕ေတာ္ကေလးတြင္ သူ႔ အတြက္
အသိအကၽြမ္းမရွိပါ ။ ယခင္ကလည္း ေရာက္ခဲ့ဖူးျခင္းမရွိပါ ။ ယခုမွ ဘဝအေျခအေန အလွည့္အေျပာင္းတစ္ခုေၾကာင့္ ေတေလဝိညာဥ္
ဝင္စားကာ လြင့္ေမ်ာေရာက္ရွိလာရျခင္း
ျဖစ္ေလသည္ ။
( ၂ )
ပင္ကိုယ္အားျဖင့္ တိတ္ဆိတ္စြာ ေနထိုင္သူတစ္ေယာက္ျဖစ္၍ ဤၿမိဳ႕ေတာ္ကေလးမွ သူ႔ အေနအထိုင္သည္ ေဒသခံမ်ားႏွင့္ ကြဲျပား
ပဲ့ထြက္ကာ သီးသန္႔ဆန္လြန္းလွပါသည္ ။ အခန္းထဲမွ အခန္းအျပင္သို႔ပင္ ထြက္ခဲေသာ ၊ ညည့္သန္းေခါင္ယံ အခိ်န္က်မွ ဝရံတာသို႔
ထြက္ၿပီး ၾကယ္ေတြကိုၾကည့္ေငးေငးေနတတ္ေသာ ၊ ရံဖန္ရံခါတြင္ တစ္ေယာက္ထည္း စကားေျပာေနတတ္ေသာ သူ႔ကို အျခားအခန္းမွ
လူအေပါင္းက တအံတၾသရွိၾက၏ ။ နားလည္ရခက္သည္ႏွင့္အမွ် ယဥ္ယဥ္ေလး ႐ူးေနသူတစ္ဦးပမာ သူ႔ကို အကဲခတ္ရင္း ေခါင္းကို
ခပ္ေလးေလး ယမ္းခါၾက၏ ။
( ၃ )
သူက ကဗ်ာဆရာတစ္ဦးမွ်သာ ျဖစ္ပါသည္ ။ သို႔ေသာ္ ပင္နီတိုက္ပံုဝတ္ၿပီး ဆံပင္ညႇင္းသိုးသိုးႏွင့္ ေဆးလိပ္မီးခိုးေစာ္ နံေနတတ္ေသာ ကဗ်ာဆရာမ်ိဳးလည္း မဟုတ္ပါ ။ သာမန္လူငယ္တစ္ဦး၏ ဆင္ယင္
ေနထိုင္မွဳမ်ိဳးႏွင့္သာ ဘဝကိုသူျဖတ္သန္းပါသည္ ။ မခ်မ္းသာသည့္တိုင္ေအာင္ မဆင္းရဲေသာ ေနာက္ခံစီးပြားေရး အေျခအေနေၾကာင့္
မေတာင့္မတ မေၾကာင့္မၾက သူ ရပ္တည္၍ ရပါသည္ ။ ေၾကကြဲဖြယ္ရာ ကာလအခ်ိဳ႕ကေတာ့ ေမာက္ေမာက္မို႔မို႔ ရွိခဲ့ဖူးသည္ေပါ့ေလ ။
( ၄ )
ယခုု ....
ရင္ထဲမွာ အျမစ္တြယ္လာသည့္ ( X X X ) ပရိေဒဝသစ္ပင္ကို ခုတ္ထြင္ရန္ ႀကိဳးစားရင္း ပင့္သက္ေလာင္မီးေတြၾကားမွာ သူပ်င္းရိ
ေနပါသည္ ။ ထိုသို႔ျဖင့္ပင္ ကဗ်ာေတြစာေတြၾကားမွာ သူ႔ကိုယ္သူ
ၿမဳပ္ႏွံထားရပါသည္ ။ တစ္ခါတစ္ခါေတာ့လည္း
( မင္ရည္က်ဲက်ဲျဖင့္ပင္ )စာတိုေပစတို႔ကို ဟိုဟိုသည္သည္ေရးခ်တတ္၏ ။
ဝ ... ထ ... က ... လ ... သ
က ... ကညစ္ ... ေပမွာျခစ္
ခ ... ခရာ ...အသံသာ
ဂ ... ဂဏာန္း ... ေရမွာဖမ္း
....စသည္ျဖင့္
( ၅ )
ညေတြညေတြမွာ သူက အအိပ္အေန နည္းလြန္းလွပါသည္ ။ ထူးဆန္းေသာ ညအခ်ိဳ႕ကို သူ ၾကံဳႀကိဳက္ရ၏ ။ တစ္ည ...
သန္းေခါင္ယံ လြန္ရံုမွ်သာ ရွိပါဦးမည္ ။
( လွ်ပ္စစ္မီးမ်ား ျပတ္ေတာက္ေနသည္ ။ )
“
ဝူး ... ဝူး ... ”
ေခြးအူသံမ်ားကို ၾကားရ၏ ။ ထိုေခြးအူသံမ်ားက ေဝးရာမွ နီးလာသည္ ။ ထို႔အတူ သူ႔ အခန္းဆီသို႔ တက္လာေသာ ေျခသံဖြဖြကို ၾကားရသည္ ။ ေတြေဝသြားမိသည္ ။ ေျခသံကသူ႔အခန္းတံခါးေရွ႕
တြင္ ရပ္၏ ။
“
ေဒါက္ ... ေဒါက္ ”
သူ႔ အခန္းတံခါးကို ေခါက္ျခင္းျဖစ္သည္ ။ မည္သူလဲ ၊ မည့္သည့္ကိစၥလဲ ေဝခြဲ၍မရသသည့္အမွ် သကၤာမကင္းလည္း ျဖစ္ရ၏ ။ တံခါးကို သူ ဖြင့္မေပးပါ ။ တစ္ဖက္မွလည္း တံခါးကို ခပ္ျပင္းျပင္း
ေခါက္ေနဆဲ ...
“
ေဒါက္ ... ေဒါက္ ... ေဒါက္ ”
သူ႔ဖက္မွ ဘာတုန္႔ျပန္မွဳကိုမွ မေပးသည့္အဆံုး
“
အူး ... ဟူး ” ဟူသည့္ ေၾကာက္မက္ဖြယ္ရာ ညည္းတြားသံႀကီးႏွင့္အတူ ေျခသံက ေအာက္ျပန္ဆင္းသြားသည္ ။ ေခြးအူသံမ်ားလည္း
နီးရာမွ တျဖည္းျဖည္း ေဝးသြားေတာ့၏ ။
( ၆ )
ေနာက္ညမွာ ...
ပို၍ဆိုးလာပါေတာ့သည္ ။ သန္းေခါင္ယံလြန္ခ်ိန္ ေခြးအူသံမ်ား ၊ သူ႔ အခန္းဆီတက္လာေသာ ေျခသံဖြဖြ ၊ ထိုသည္တို႔ႏွင့္အတူ
တံခါးေခါက္သံမ်ား ...
“
ေဒါက္ ... ေဒါက္ ... ေဒါက္ ”
ခပ္ေလ်ာ့ေလ်ာ့ အေနအထားျဖင့္ အခန္းထဲမွ ရပ္တန္႔နားစြင့္ရင္း တံခါးကိုေတာ့ သူ ပိတ္ၿမဲပိတ္ထားဆဲ ။ တစ္ဖက္မွလည္း ပို၍
ျပင္းထန္လာသည္ ။ သံုးႀကိမ္သံုးခါလာသည္ ။
သူ မည္သို႔မွ် မတုန္႔ျပန္ပါ ။ သံုးႀကိမ္စလံုးမွာ ၿငိမ္သက္တိတ္ဆိတ္စြာ ...
( ၀ )*
အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္လာသလို ခံစားရ၍ ေနာက္ေန႔မနက္မွာ လံုျခံဳေရးစခန္းသို႔ သူ ဖုန္းဆက္ တိုင္ၾကားရပါေတာ့သည္ ။ လံုျခံဳေရး
ဝန္ထမ္းမ်ားက ေလးေလးနက္နက္ နားေထာင္ၾက၏။ထို႔ေနာက္စံုစမ္းမွဳမ်ားျပဳလုပ္ကာသူ႔ထံသို႔အေၾကာင္းျပန္လာသည္ ။
အရပ္ျမင့္ျမင့္ လူတစ္ေယာက္လို႔ သိရပါတယ္ ။ ဘယ္ဖက္လက္မွာ လက္အိတ္အျဖဴ စြပ္ထားတယ္ ။ ဘယ္ကလာတဲ့လူလည္း မသိဘူး ။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေစာင့္ၾကည့္ေပးပါ့မယ္ ။
( ၇ )
သို႔ေသာ္လည္း ေနာက္ညေတြမွာ အေျခအေနက ထူးျခားမလာပါ ။ သမ႐ိုးက်ဆန္စြာ ကုန္လြန္ခဲ့၏ ။ ထို႔ေၾကာင့္ ေစာင့္ၾကပ္ၾကည့္ရွဴေသာ ဝန္ထမ္းမ်ားကပင္လွ်င္ ဤကိစၥအေပၚတြင္ ေလ်ာ့ရဲစျပဳလာၿပီ ။
ထိုအခါက်မွ တညမွာ ...
“
ဝူး ... ဝူး ... ”
သန္းေခါင္လြန္အခ်ိန္မွာ ေခြးအူသံေတြကို စၾကားရၿပီ ။ သူ႔စိတ္ထဲမွလည္း အလိုလို သိလိုက္သည္ ။ သူ႔အခန္းဆီတက္လာေသာ
ေျခသံႏွင့္ သူ႔အခန္းတံခါးကိုေခါက္သံ ၾကားရဦးေတာ့မည္ ။
( သူက ေအမီလိုဝဲလ္၏ ကဗ်ာမ်ားကို သ႐ုပ္ခြဲ ေလ့လာေနခ်ိန္ျဖစ္၏ ။ )
“
ေဒါက္ ... ေဒါက္ ... ေဒါက္ ”
ဤတစ္ႀကိမ္တြင္ေတာ့ တုန္႔ျပန္မွဳကို သူ ေပးပါသည္ ။
“
ဘယ္သူလဲ ”
“
က်ဳပ္ ”
“
ဘယ္က က်ဳပ္လဲ ”
“
မင္းကို သတ္မယ့္လူ ”
“
အိုေက .. ကိုယ္ကလည္း ေသခ်င္ေနတာနဲ႔ အေတာ္ပဲ ၊ ေကာင္းၿပီေလ ၊ အထဲကိုႂကြပါ ”
သူ တံခါးကို ဖြင့္ေပးလိုက္ပါသည္ ။ အခန္းထဲသို႔ လူတစ္ေယာက္က ေသမင္းပမာ ဝင္ေရာက္လာ၏ ။ဘယ္ဘက္လက္မွာ လက္အိတ္
အျဖဴကို စြပ္ထားသည္ ။ ထိုလူက သူ႔ကို ...
“
ခင္ဗ်ားနဲ႔ က်ဳပ္ၾကားမွာ ေျပာစရာစကား မရွိေတာ့ပါဘူးေနာ္ ၊ ခင္ဗ်ားက ေသခ်င္တယ္ ၊ က်ဳပ္က သတ္တယ္ ဒါပဲေပါ့ ”
ထို႔ေနာက္ ထိုလူက လက္အေျမႇာက္ ဓားေရာင္က ဝင္းခနဲ ေတာက္သြားသည္ ။
“
အား ... ”
ထိုလူ လဲက်သြား၏ ။ သူ႔ေနာက္မွာက လံုျခံဳေရး ဝန္ထမ္းတစ္ေယာက္ ။
( ၈ )
ထိုလူ႔ကို စစ္ေဆးေမးျမန္းၾကေတာ့ အနားမွာ သူရွိေနပါသည္ ။ လံုျခံဳေရးဝန္ထမ္းမ်ားက ထိုလူ႔ကို ...
“
မင္းနဲ႔ သူနဲ႔ ရန္ၿငိႇဳးရွိလို႔လား ”
“
မရွိဘူး ၊ လူခ်င္းေတာင္ မသိဘူး ”
“
ဒါျဖင့္သူ႔ကိုသတ္ဖို႔မင္းကိုတစ္ေယာက္ေယာက္က ခိုင္းလိုက္တာလား ”
“
မဟုတ္ဘူး ၊ ကိုယ့္ဖာသာကိုယ္ သတ္ခ်င္လို႔ကို သတ္မွာ ”
“
ရွင္းေအာင္ေျပာ ၊ ဘာေၾကာင့္လဲ ”
“
က်ဳပ္မွာ အရမ္းခ်စ္ရတဲ့ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ ရွိတယ္ ”
“
ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္ ဆက္ေျပာ ”
“
က်ဴပ္ကသာ သူ႔ကို အရမ္းခ်စ္ရတယ္ ၊ သူကေတာ့ ဒီကဗ်ာဆရာကို အရမ္းခ်စ္ေနတယ္ ”
ထိုမိန္းကေလး၏ အမည္ကိုလည္း ေျပာျပ၏ ။
သူကက်ေတာ့လည္း ထိုမိန္းကေလးကို အမည္ပင္ မၾကားဘူးပါ ။သူ႔ ကဗ်ာမ်ားမွတစ္ဆင့္ သူ႔ကို တြယ္တာျခင္းျဖစ္ႏိုင္ပါသည္ ။
“
ဒီကဗ်ာဆရာေသရင္ သူလည္း လိုက္ေသမယ္တဲ့ ၊ အဲဒါေၾကာင့္
ဒီကဗ်ာဆရာကို သတ္ဖို႔ ႀကိဳးစားရတာေပါ့ ”
“
ဟင္ ... သူေသရင္ မင္းေကာင္မေလးကပါ လိုက္ေသသြားမွာေပါ့ ”
“
ဟုတ္တယ္ ၊ က်ဳပ္ကလည္း အဲဒီလို ျဖစ္ေစခ်င္တာ ”
( ၉ )
“
ဘာသေဘာလဲ ”
သူက မည္သို႔မွ မခံစားရေသာ္လည္း လံုျခံဳေရးဝန္ထမ္းမ်ားက တအံတၾသ ျဖစ္ၾက၏ ။ ထိုလူကဘီလူးတစ္ေကာင္ပမာျပံဳးၿပီးသြားႀကိတ္သံႏွင့္ ေျဖ၏ ။
ဓါးတစ္ခ်က္တည္းနဲ႕ ႏွလံုးသား ႏွစ္ခုကို ထိုးခြဲသတ္ျဖတ္ပစ္ႏိုင္တာ “ ရသ ” ေပါ့ဗ်ာ ။ ဘာကိုမွ မရႏိုင္ေတာ့တဲ့ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ ရသေျမာက္ ဓားခ်က္ကိုေတာ့ ယူသြားခ်င္လို႔ပါ ။
စကားအဆံုးမွာ ၿဖိဳးၿဖိဳးဖ်စ္ဖ်စ္ျမည္ေအာင္ ထိုလူျပံဳး၏ ။ ထိုလူ႕ မ်က္လံုးမ်ားက ဓားဦးဖ်ားမွ ျဖာထြက္လာေသာ စိန္ပြင့္မ်ားပမာ ေတာက္စားတုန္ခါလ်က္ ရွိေလသည္။ ။
#တာရာမင္းေဝ
No comments:
Post a Comment